Niet ongezond aankomen tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door zeilbootje, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    De naam van het topic zegt het al... Ik zoek meiden die net als ik tijdens de zwangerschap niet ongezond veel willen aankomen. Ik zal het even uitleggen ;). Tijdens mijn vorige zwangerschap at ik enorm ongezond (heel veel koekjes, taart, etc.) en ben ik 22 kg aangekomen. Het kostte me een maand of 6 voordat de helft er weer af was en daarna ben ik weer zwanger geraakt en weer gaan (vr)eten, terwijl ik dus nog niet op mijn oude gewicht was.

Nu kan het eigenlijk echt niet langer zo. Ik zit inmiddels op 10 kg erbij en ben pas 26 weken zwanger. Dus ik ben gisteren begonnen om gezond te eten, maar... dat valt niet altijd mee!

Zijn er dames die mee willen praten om elkaar te motiveren gezond te eten en zo (hopelijk) niet buitensporig veel aan te komen?

2. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Ja zoiets wil ik ook wel.. eet bijna alles wat los en vast zit...

3. Mb7

Mb7 Lid

26 jan 2016
    33
    0
    0
    he meiden,

zwanger van de 1e en ook hetzelfde wil niet onnodig aankomen. Daarnaast een voedingsachtergrond dus weet best wat wel en niet kan, maar altijd fijn om elkaar te steunen! ik zit nog wel pas in het prille begin dus zoveel extra gaat er nog niet in, maar wil dit graag zo houden

Deel Deze Pagina