Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    :( :cry:

rhea90 vindt dit leuk.
  2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @rhea90 jeetje wat erg!! Geen woorden voor! Hoop dat jullie er ooit nog wel eens achter komen wat het kan zijn. :(

rhea90 vindt dit leuk.
  3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Per ongeluk op verzenden geklikt. Haal hem even weg en dan typ ik hem af. Niet handig op mobiel o_O

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 haha :roflmao: Dat is inderdaad altijd zo. Maar je hebt toch goed je best gedaan als ik het zo lees! ;) Enne dat wordt wel lastig nu met dat warme weer. Blijft volgens mij ook wel even zo. Oepsie! :rolleyes: Gelukkig hebben jullie nog even! Komt goed! :thumup:

Super fijn trouwens dat je van die ischias haast geen last meer hebt! Harde buiken zijn zeker niet fijn, maar wel een goede indicatie van wat je lichaam aan kan. Dus wees een beetje lief voor jezelf! ;)

Ja het kan alle kanten natuurlijk nog op, het is maar wanneer ze eruit wilt :p Begin langzamerhand wel te denken kom maar heel snel. Door dit warme weer zijn al die kwaaltjes flink heftiger.

@Meisje93 aahh, toch stiekem ook wel handig he die dingen ;) Super dat je bloed uitslagen in ieder geval goed waren. Alles werkt gelukkig wel hoe het zou moeten.

Snap het dat je je hier niet prettig voelt. Het is ook zo dubbel allemaal. Goed nieuws is fijn, maar het maakt het wachten niet beter. *knuffel* Op dat het snel raak is bij je meis! ;)

@Katsje yes, weer een goede echo! :D Kan er echt van genieten dat het nu goed gaat bij je! ;) Wel vervelend van die misselijkheid, maar het is wel een heel goed teken :thumup: Is het nog gelukt bij de huisarts om iets te krijgen? Waarschijnlijk emesafene gehad of niet? Ben benieuwd wat je dinsdag meer ziet, groeit hard nu dat kleine spruitje! ;)

@Esther519 fijn dat je controle goed was! :thumup: De laatste loodjes zijn zeker pittig, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten! ;) Alles ondertussen nog steeds rustig?

@rhea90 hier ook zoveel aan je gedacht! Wat een heftige maar zo begrijpelijke keuze heb je moeten maken. En verschrikkelijk dat het erfelijk is en je nichtje haar kleine man ook is kwijt geraakt :cry: Shit zeg.. Hoop dat jullie snel de oorzaak kunnen achterhalen! :(

@hier was de controle goed, ze lag alleen nog steeds in stuit. Nu 6 juni de volgende controle en hopelijk is ze dan gedraaid. Zo niet, dan gaan ze een versie doen. Maar heb zo'n vermoeden dat ze bezig is met indalen. Sinds gisteravond lichte menstruatie krampen onderin bij m'n shaambot, ze ligt anders en bewegingen voelen ook heel anders. Schopjes zitten ineens veel hoger en voel haar hoofdje niet meer liggen, maar wel een kontje! Dus fingers crossed dat ze niet weer draait! :thumup: Ben voorzichtig optimistisch nu.

Gisteren begonnen met wasjes draaien! :D Wat een werk is dat zeg! :rolleyes: Nu nog een kleur wasje te gaan en dan is alles gewassen. Kunnen we weer alles ophangen, opvouwen, bedje en kinderwagen opmaken enzo.

Vrijdag intake gehad met de kraamzorg, fijn gesprek gehad. Was echt een leuke dame die er was. Keek er een beetje tegenop omdat ik bang was dat er geen klik zou zijn. Klinkt dat raar? o_O

Goed, genoeg gebabbeld! :thumup:

rhea90 vindt dit leuk.
  5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva heb idd emesafene gehad, gelukkig werkt het goed. Niet meer zo heel misselijk...heel af en toe nog, maar dat is te handelen!!

Hopelijk draait de kleine meid snel en daalt ze al in. Zo’n versie lijkt me echt niks....

6. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Hoi meiden, even een kort berichtje, reageer later op iedereen! Afgelopen donderdag 24 mei ben ik bevallen van onze dochter F. Badbevalling gehad in het ziekenhuis, erg bijzonder! Snelle bevalling van 4 uur, alles gaat goed met ons, F drinkt al goed aan de borst. We genieten!

Pluisje30, Katsje, joyce2086 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva ooh ja hoor komt helemaal goed. Heb van de week alle babykleertjes van L weer van zolder gehaald. Oooh wat heerlijk dat kleine spul, zooo schattig :) ik kan dan gewoon niet meer wachten tot alles klaar is. Ook laatst wezen shoppen voor L maar kwam met kleertjes voor de kleine thuis :roflmao: Wel geslaagd hoor voor L :roflmao:

Ja de harde buiken zijn heel vervelend. Af en toe heb ik zelfs het idee of veroorzaakt de baby een harde buik als ie weer flink bezig is met bewegen o_O maar verder wil ik ook wel rustig aan doen met dit weer! :p

Oehh spannend! Dus nog steeds in stuit. Nou ik ga duimen dat ze nog draait. Zal der even toespreken: kom op meid!! Koppie naar beneden :p

@Esther519 gefeliciteerd!! En wat super dat alles al zo goed gaat! Geniet ervan!! :D

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje kijk dat is heel erg fijn! :D Dan voel je je tenminste ook weer een beetje mens, want van die misselijkheid kun je je echt lamlendig voelen. Bijna 10 weken meis! :D Nog heel even en dan heb je je termijnecho! :thumup:

Ja mij ook niet. Maar vind het ook wel erg spannend om af te blijven wachten tot ze zelf draait als ze dat straks toch nog niet heeft gedaan. Denk dat ik dan wel lichtelijk gestrest die laatste weken in ga, zie ik ook niet zitten. Maar ik hoop gewoon dat ze nu goed ligt! :thumup:

@Esther519 gefeliciteerd!!!!! :D Heerlijk dat de bevalling zo super is verlopen en dat ze het goed doet! ;) Geniet er maar lekker van! :D

@Mama1504 oohh zo leuk! Dan gaat het helemaal kriebelen haha! :D Hihi, wordt lastig om het geduld te bewaren zo :p Haha :roflmao: Ja dat ga je ook gewoon niet tegen toch? Wij hadden dat hier ook. We waren van plan om alleen het nodige te halen, nou uiteindelijk hebben we onszelf maar een koop stop gegeven want het werd echt te erg :roflmao: Als je eenmaal leuke dingen ziet is het hebben, hebben, hebben!

Mare dat kan inderdaad ook hoor! Ik krijg hier ook vaak harde buiken als de kleine meid te druk is. Dan wordt de baarmoederwand geprikkeld en krijg je dus harde buiken. Heb dat aan m'n gynaecoloog gevraagd, want dat was me ook opgevallen en zij beaamde het. Dus zo'n gek idee is het niet ;) Druk doen met dit weer is ook geen doen nee :rolleyes:

Ja, het is een lekker klein eigenwijsje :p Maar volgens mij ligt ze nu goed. Zo jammer dat je zelf niet ff snel een echo kan doen o_O Dan wist ik het zeker. Haha, hoop dat ze luistert naar je! :D

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zwangeren
    Sylva ❤ - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018
    Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 26 december 2018

Jongens (0) Meisjes: (1) Verrassing: (2)

NOD-lijst

3 Juni
    Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 12

Afspraken
    29 mei - Katsje - intake zkh + echo
    30 mei - Esther519 - controle vk
    6 juni - Sylva - controle + echo gynaecoloog
    11 juni - Mama1504 - controle vk

Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van ?.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van ?.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van ?.
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja alles werkt naar behoren. Maar waarom na 13 maanden nog steeds niet zwanger???

Oeh heel hard duimen dat de kleine meid goed ligt & al aan het indalen is.

Gefeliciteerd met jullie dochter!
    Zeker een snelle bevalling. Geniet ervan.

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat is een hele goeie vraag. Het is met wat je nu weet gewoon onbegrijpelijk. Hebben jullie ook al een samenlevingstest gedaan? Dat is het enige wat ik nog kan bedenken waardoor het niet wil lukken. Hoop zo dat dit je laatste ronde is..

Hoe is het met je kwaaltjes voor 9 dpo?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Samenlevingstest doen ze niet meer zo snel. aangezien het een momentopname is.
    Geeft mij ook geen meerwaarde eerlijk gezegd.

Ik let sowieso niet meer op kwaaltjes. Dus als ik echt ergens last van heb. Gaat het me pas opvallen.
    Maar heb wel wat lichamelijke ongemakken. Maar dat kan ook van het weer komen of toeval.
    Zoek er iig niks achter.

13. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Esther519 gefeliciteerd! Klinkt als een goede bevalling! Geniet ervan.
    Houd de rest het nog vol met de warmte?
    @Meisje93 mijn duimen draaien voor je hoor. Het moet gewoon een keer lukken nu!!

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja toch?
    Op 3 na iedereen al bevallen. Voelt soms zo oneerlijk, mrja doe er niks aan.

Hoe gaat het bij jullie?

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva ja begint echt te kriebelen:p maar probeer elke week iets te doen ☺️

Ja denk ook echt wel dat die dat kan veroorzaken hoor. Die kleintjes draaien maar rond en schoppen er op los. Dus die baarmoeder krijgt ook heel wat te verduren. ;)

Hoop voor je dat ze dan nu idd gedraaid is. Zou heel wat schelen :) ja jammer dat je zelf geen echo’s kan maken idd, want ja je wordt nu wel nieuwsgierig ;)

@Meisje93 spannend. Je temp heeft een mega sprong gemaakt halverwege je cyclus. Ik blijf gewoon door duimen! Wat voor lichamelijke klachten heb je? Ja het kan door het weer komen, doet ook rare dingen. (Probeert realistisch te blijven;)) Het moet gewoon eens lukken. Vind het zo niet leuk en snap der ook helemaal niks van! :(

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 jij hoeft ook nog maar 15 weekjes zie ik!

Ja dat wel, maar dat heb ik vaker gehad. ;)
    Zeurende knie, licht in het hoofd. Soms hoofdpijn. rugpijn. Soms heel veel afscheiding.

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja nog 15 weken. Maar ga van 17 weken uit :p kan het altijd mee vallen, want die laatse twee weken vond ik bij L heeeeel lang duren. Want ja je weet niet wanneer het begint:p nu ga ik er al gewoon vanuit;)

Oh echt? Dacht dat ik het nu voor het eerst zag zo’n stijging na je ei.
    Tsja licht in het hoofd en hoofdpijn kan idd met t weer te maken hebben, maar die afscheiding enzo denk ik niet
    Pff wel spannend weer.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Groot gelijk!
    Ik kreeg juist ineens rust toen ik over de 40 weken heen ging. Heel raar.

ja denk lage bloeddruk ofzo.
    Ach gaan het wel weer zien. Hoop het ik niet echt super veel meer.

Bekijk bijlage 574208 Bekijk bijlage 574209 Bekijk bijlage 574210

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh echt heh? Ik niet, ik durfde niet meer ver van huis :p kwam niet verder dan mijn ouders bij wijze van haha.

Ooh ja nu zie ik het. Hmm zegt idd niks dus. Zijn die twee weken bijna om? :| Duurt lang..

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha, ik had vanaf 37wk veel voorweeën en vk vermoedde dat ik vroeg zou gaan bevallen. Toen dus veel aan huis gekluisterd. Maar op gegeven moment was ik het zat.
    Was met 40.5 slijmprop verloren. En daarna gestript 2cm ontsluiting. En met lichte weeën nog naar verjaardag gegaan. :p

Nope. Helaas niet. Ach houdt het iig mijn hoofd koel.
    Haha, helaas niet. 3 juni duurdt nog zo lang. :(

Deel Deze Pagina