Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Toen ging ik ook rond de 7-8 weken overgeven. Maar was ik daarvoor wel echt iedere ochtend kotsmisselijk en moest ik het tegenhouden.
    Nu had ik dat ook wel af en toe. Maar gelukkig niet elke dag.
    Al merkte ik afgelopen dagen dat het wel weer toenam.
    Gisteren kreeg ik nl. alweer een braakneiging met tanden poetsen. Dus dat wordt straks nog wat.

Zit er meer overin. Dat je officieel de 1ste 3 dagen niet mag auto rijden. Omdat je wat trager kan reageren.
    Maar vanochtend was ik ook traag en zwakjes doordat ik net mijn laatste gal eruit had gegooid en dus met een hele lege maag moest rijden.

Mwa, nog niet echt top!
    Vanavond naar therapie gelukkig. :)

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ah op die manier. Dat is dan wel iets minder. Moeten natuurlijk geen ongelukken gebeuren.

Ooh dacht dat je eerder begonnen was met overgeven toen bij E.

Braakneigingen met tandenpoetsen heb ik nu nog steeds :| Idd dat wordt dan nog wat.

Succes bij de therapie. Hopelijk maakt t dar wat dragelijker.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 nee daarom. Even kijken wat ik ga doen. Als het zoals vanochtend verloopt. Ben ik morgenochtend helemaal niks waard.
    Nee ook rond dit termijn. Weet nog dat ik op de dag van vertrek (vakantie) voor de 1ste keer had overgeven. Toen kon ik het niet meer binnen houden.

Ja rot is dat heh! :confused:
    Had het toen ook tot het einde. Zo vervelend.
    Dankjewel. Ik hoop het. Zou wel erg prettig zijn.

Hoe gaat het met jou? Alweer bijna 30 weken.

4. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 oeps! Ja dat vergeet je nooit weer. Nou ik hoop voor je dat t bij deze twee keer blijft.

Hier gaat het zijn gangetje. Kwaaltjes blijven, zoals rugpijn e.d. Maar ja hoort er bij. Verder merk ik dat mijn nesteldrang komt opzetten :roflmao: alles moet gelijk gebeuren of ik ben niet te genieten, dus babykamer opruimen en inrichten, hele huis 10 keer poetsen :roflmao: had bij L geen last van dus komt nu dubbel denk ik :roflmao:

Verder is die kleine lekker druk. Soms beetje te, maar ik geniet er volop van hoor :D elke dag weer!

5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @joyce2086 best wel, mja heb het volledig naast me neer gelegd. Ze zal haar redenen wel hebben dat ze in stuit ligt, dus we respecteren dat en wachten tot ze het zelf tijd vindt. Ben wel blij om te lezen dat ik toch niet de enige ben die voor een stuitbevalling zou gaan! ;) Heb de afgelopen weken echt het gevoel gekregen of m'n keuze heel gek is.

Zijn helaas nog steeds niet uit de naam, mja ik blijf gewoon bij m'n voorkeur xD Misschien gaat hij toch vanzelf mee aangezien hij aan m'n keuze gewend begint te raken. Dus wie weet ;)

Hoe gaat het met jou en L.?

@Mama1504 hihi, groot gelijk heb je! ;) En dat ritme snap ik heel goed, maar het is wel vermoeiend om alleen maar aanwezig te zijn op werk en verder niet zoveel te kunnen. Laat de tijd maar lekker snel gaan, het is al bijna juli! :D

Hoe is het met de kasten afgelopen? Staan ze al in elkaar?

Is L. trouwens al een beetje voorbereid op dat hij een broertje of zusje krijgt? Lijkt me zo ontzettend bijzonder! :D

@Meisje93 ja dat mag ook wel. Zou wat zijn als je met verlof mag en het dan niet verandert.

Wel vervelend dat je inmiddels toch al hebt overgegeven. Nog suf geweest van de Emesafene of was dat vooral omdat je niets binnen hield? Hoop dat het in ieder geval z'n werk een beetje doet nu, is wel zo fijn. Dat overgeven is echt ellende.

Morgen je echo! :D Eindelijk! Dat zou heel goed kunnen ja. Ben ook erg benieuwd op wat voor termijn ze je morgen ongeveer zetten. Oeff, dat wordt dus een flinke dosis geduld hebben haha. Ja snap ik, vrij vragen is anders ook weer zoiets

@Katsje hoe gaat het bij jou?

En hoe gaat het met de andere meiden!? :D

@hier inderdaad de 39 weken aangetikt gisteren. Ben benieuwd of ik de 40 ga halen :p Gisteren controle gehad en de kleine meid ligt volledig ingedaald met haar bips. Is ook goed te merken, ben weer een pinguïn :roflmao: Van mij mag ze nu ook wel komen hoor, begin het echt zat te worden. Het is nog steeds aan het rommelen. Vandaag al sinds het opstaan harde buiken en weer kramp in m'n buik en onderrug. Begin langzaam aan wel te merken dat het wat toeneemt in frequentie en pijn, dus ben echt benieuwd hoe lang dit nog gaat duren :o:

6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva oe de kleine dame maakt t wel spannend hoor!!! Ben heel benieuwd wanneer ze zich aandient!!

Hier gaat het redelijk. Moet nog 2 weken wachten voor ik weer controle krijg, maar ik blijf ineens t gevoel hebben/houden dat het toch niet goed is:( Weet niet hoe het komt, denk door t verleden wat er vorig jaar allemaal is gebeurd.

Heb wel een ontzettende dikke buik:eek: Alsof ik de 20 weken al ben gepasseerd....
    Gelukkig is de misselijkheid verdwenen:D Heb vanaf 24-5 elke dag een tabletje Emesafene ingenomen en dit weekend de laatste gehad. Ben nooit suf geweest!!! En nu ook dus niet meer misselijk. Wel heel snel kortademig, af en toe nog moe. Dus gezien de kwaaltjes moet t goed zijn.
    Ben ook bang dat ik ook iets met mn bekken heb/krijg. Maar dat kijk ik nog ff aan en anders toch maar naar de huisarts.

@Mama1504 lekker hoor die kwaaltjes!?!? Gelukkig voel je de kleine lekker bewegen!!!

@Meisje93 wat naar zeg, naast de bi dan ook nog overgeven erbij. Je krijgt t niet voor niks zeg. Hopelijk helpt de Emesafene snel bij je!!!

Ik lees wel alles, maar soms echt geen puf om te reageren...

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje ach meis, wat klote dat je zo'n naar gevoel hebt dat het niet goed zit *knuffel* Is het niet een idee om je verloskundige te bellen? Misschien mag je wel eerder komen? Je hebt ook veel teveel voor je kiezen gehad het afgelopen jaar, zo raar vind ik het niet. Maar als ik het zo lees over je kwaaltjes en je groeiende buik ben ik ervan overtuigd dat het goed zit hoor! Probeer vertrouwen te hebben in je kleine dropje! ;) Wel fijn dat de misselijk weg is, hopelijk blijft dat zo! :thumup:

Vanwaar de angst voor bekkenklachten? Als je al ergens last van hebt kun je er beter zsm wat aan laten doen. Hoe sneller je erbij bent hoe beter. Hoe langer je wacht, hoe pittiger het is om het aan te pakken. Juist omdat het met een tweede zwangerschap allemaal wat sneller groeit en zwaarder wordt.

8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva nog steeds rustig dus. Kreeg bijna het idee dat ze zich al zou melden ;)

Jouw keuze is helemaal niet raar. Je wilt een zo normaal mogelijke bevalling dus snap het heel goed.
    Alleen of ik t zou durven, dat weet ik niet, komt natuurlijk wel ietsje meer bij kijken. Dan ben ik altijd iemand van de “makkelijke” weg. :$

Ja het is eindelijk gelukt met die kasten:) was wel even een werkje om ze boven te krijgen, maar ze staan! man man wat ben ik blij! Lijkt ineens heeeel anders. :)

L weet wel wat er in mijn buik zit. Maar denk niet dat hij het snapt, zeg maar :rolleyes: weet even niet hoe ik het moet uitleggen. Ook loopt ie elke keer als we hem op bed brengen naar de babykamer en zegt ie: hier baby! En loopt vervolgens door naar zijn kamer. Maar ben heel benieuwd hoe hij er straks echt op gaat reageren:) is ie lief? Is ie jaloers? Gooit ie alles in de war? Spannend ;)

Jaa bijna juli :| ook zijn het idd lange uurtjes als ik niks/weinig te doen heb op t werk, maar alsnog vliegen de weken wel voorbij hoor. Heb genoeg te doen ;)

@Katsje och meid toch! Kun je niet eventjes tussendoor een snelle kijk krijgen voor even een geruststelling?

Wat super fijn dat de misselijkheid over is! Wat een verademing!!

De groei van de buik begrijp ik wel. Is de tweede al dus ja gaat allemaal wat sneller :p hier lijk ik ook al of ben ik er al bijna. Die gezichten van de mensen dan ook als ze vragen hoelang ik nog moet en ik zeg tot sept :roflmao: gewoon vermakelijk :p

Sylva en Katsje vinden dit leuk.
  9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva angst voor bekkenklachten komt doordat ik sinds dit weekend last heb van mn beide heupen. Soms ook onderrug (maar dat heb ik helaas heel vaak als gevolg van een auto-ongeluk van 12 jaar geleden). Heb er voornamelijk last van tijdens lopen en opstaan vanuit stoel of bed. Had bij de zwangerschap van A. vanaf 35 weken last van mn schaambeen wat soms doorstraalde naar mn heupen.

Tsja, soms denk: gewoon ff bellen met VK, maar de 11e is ook gelijk intake. Ik kan als ik echt wil op dinsdagochtend terecht op t inloopspreekuur: dan doen ze alleen hartslag checken. Maar ja, die heb ik nog nooit gehoord, alleen gezien (van deze beeb dan, van A. uiteraard wel).

10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Katsje wat rot dat je zo n onzeker bent nu. Ik zou ook gewoon de vk even bellen hoor, als je je dan beter voelt?
    @Meisje93 succes met de echo, hoelaat mag je?
    @Sylva oe spannend! Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient!

Hier gaat het goed maar vind het soms best zwaar, met name door de krampjes van L en de dwarse buien van C. Ik kan dan enorm uit mn slof schieten tegen C. en me daar weer rot om voelen. Irriteer me ook snel aan mn man, kortom lekkere hormonen :oops: :$
    L. Doet het gelukkig super goed, nog volledig op bv en groeit prima.

Sylva en Katsje vinden dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oeps @Mama1504 nu al nesteldrang. :p

@Sylva gisterenavond voor 1ste keer geslikt.
    Was vanochtend echt niet fit. Flink beroerd. Helaas ook weer overgegeven op het werk. :(

Ja morgen eindelijk de echo. Ja ben benieuwd. Al is de termijn echo natuurlijk bepalend.

Wat fijn dat ze helemaal ingedaald ligt. Laat de kleine meid nu maar komen. :D

@Katsje wat vervelend dat je dat gevoel hebt. Kan je dan niet wat eerder komen voor een controle?
    Oei wat vervelend van je bekken. Goed in de gaten houden dus.
    Wat fijn dat de misselijkheid verdwenen is. Heerlijk.

Nope. Helaas niet. Bij E. ook een vrij pittige zwangerschap gehad.

@joyce2086 om 17u pas..
    Nog een poos geduld hebben dus.

heh wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Had ik toen ook heel erg. Erger dan tijdens de zwangerschap. :(

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje dan kun je misschien toch naar de inloop, even het hartje horen en dan ben je dan weer eventjes gerust gesteld. Tis natuurlijk niet niks wat je hebt meegemaakt dus begrijp je helemaal.

Balen van je bekken! Idd zou ook zo snel mogelijk bellen, om erger te voorkomen.

@joyce2086 wat fijn dat het goed gaat met L. En heel herkenbaar met die hormonen tegen C. Ik heb nu zelfs een kort lontje waardoor ik me idd wel eens wat botter doe :oops: kan daar idd ook zo rot om voelen. Heerlijk die hormonen. Ze zeggen wel eens: 9 maanden op en 9 maanden af. Dus kan nog ;) maar leuk is anders.

@Meisje93 jup! Nu al nesteldrang.:| Niet best. Wordt gewoon gek van mezelf. Sochtends voel ik mij het best dus doe ik het meest, om vervolgens de rest van de dag te ergeren aan de dingen die nog moeten of alweer moeten :roflmao: krijg t echt dubbel op nu :roflmao:

Nog kleine 23 uurtjes!! Ben zo benieuwd. Ben zenuwachtig mee.. ;) mijn duimen draaien!

13. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Meisje93 veel succes met de echo vandaag!! Vervelend dat je nu al last hebt van bi en misselijkheid, helpt de emasafene?

@Katsje zou idd even naar het inloopspreekuur gaan, hopelijk voel je je dan wat gerustgesteld. Succes!

@joyce2086 vervelend dat je zo last hebt van je hormonen, wel herkenbaar. Hier ook af en toe sneller een kort lontje. Fijn dat L zo goed groeit en de bv goed gaat!

@Mama1504 lekkere nesteldrang haha, niet te gek doen, je moet nog even;)

@Sylva spannend wanneer ze komt!! En dapper een stuitbevalling, benieuwd hoe dat gaat zijn! Veel sterkte alvast!

@hier, alles gaat goed. F drinkt goed en groeit hard. L is een trotse grote broer, hij wilt steeds zijn zusje aaien en kijken wat ze doet, zo schattig:) F is wel erg verkouden momenteel, dus drinkt wat onrustiger aan de borst en een stuk vaker. Hopelijk is dat snel weer over:$

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 is je huis iig wel helemaal in orde! Is ook wel weer lekker. Maar rust hebben is ook fijn.

Ja ben ook heel benieuwd! Hoop zo dat het allemaal goed zit daarbinnen. Gevoel is nog goed. Maar erg bang voor de klap.

@Esther519 dankjewel!
    gisteren hielp de emesafene nog niet. Hopelijk vandaag wel. Heb enorme keelpijn. Moet er niet aan denken om dan ook nog gal uit te spugen.

#bekken.
    Dinsdagavons bij therapeut geweest. Bekken zijn nog niet instabiel gelukkig. Maar al mijn spieren zijn heel erg gespannen rondom het bekken.
    Gisteren heel veel pijn gehad door de oefeningen van dinsdag.
    Hopelijk mag het vandaag een stuk beter gaan.

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 haha, ja zo'n vermoeden had ik al. Was natuurlijk ook weer even afwezig :rolleyes: Wel jammer hè! :p Nja, zo lang zal het allemaal niet meer duren, nog 5 dagen tot due date! :o:

Dat een ks de makkelijke weg is, ben ik het niet mee eens hoor! ;) Kan net zo goed veel zwaarder zijn. Maar ik bekijk het niet zo, als in dat er meer komt kijken bij een stuitbevalling. Ze komt er anders uit, maar veel anders dan een gewone bevalling is het niet. Principe blijft hetzelfde. En misschien scheelt het ook dat een stuitbevalling in mijn zh als normaal gezien wordt en ze dit eigenlijk als voorkeur hebben boven een ks. Mits de omstandigheden gunstig zijn en dat is bij mij gelukkig zo. Ik heb er vertrouwen in dat het de juiste keuze is! :thumup:

Kasten zijn altijd een gedoe en al helemaal als je zwanger bent :p Wat een obstakels kunnen die dingen zijn :evil: Maar super dat je helemaal blij bent, dat is het belangrijkst. Heb je nu nog veel op je to do lijstje staan? Hier kwamen er net zo hard weer dingen bij als dat er af gingen :roflmao: Je streept 1 ding weg en vervangt het door 2 nieuwe :rolleyes:

Ik snap je wel hoor! ;) Mijn nichtje is van juli '16 en heeft nu een broertje van 3 weken en die kon je dat ook niet van te voren uitleggen. Snapte het principe baby in buik wel, maar de rest is natuurlijk lastig. Ze zijn ook nog zo jong! Bedoel 2 jaar, wat is dat nou? Maar nu de baby er is lijkt alles toch ineens op z'n plaats te zijn gevallen. Dat komt bij L. vast ook helemaal goed. Jaloers zal hij vast en zeker even zijn, maar merk echt dat je eerste kindje zoveel mogelijk bij de baby betrekken zoveel helpt. Je geeft ze afleiding en een doel. Komt echt goed! ;)

Haha, ja dat de weken voorbij vliegen kan ik beamen. Helemaal nu de 30 weken voor je op de stoep ligt. Dan gaat het pas echt hard! Maar wel lekker hoor dat je nog genoeg te doen hebt. Ik zou zeggen houden zo! Al kan die nesteldrang je wel gek maken :roflmao: Sterkte! :p

@Katsje oeii, ja dan snap ik het wel. Maar om je misschien een positief verhaal te geven ik had vanaf week 16 ook last van m'n heupen, maar na een bezoekje aan de fysio bleek dat geen bi te zijn maar een gevalletje hormonen die pijnlijke gewrichten veroorzaken. Hoop dat het allemaal meevalt bij je!

Zou echt even gebruik maken van het inloopspreekuur. Het horen van de hartslag van de baby kan zoveel geruststelling geven. Kleine tip voor als je gaat, neem het meteen op! Mocht je dan weer even onzeker worden kun je het rustig terug luisteren. Heeft hier heel veel goeds gedaan! ;)

@joyce2086 hihi hopelijk heel snel! ;)

Wat lekker dat het nog steeds goed gaat met L. Alleen wel naar dat het soms zo pittig is. Heb je wel momentjes voor jezelf? Klinkt natuurlijk lastig nu met twee kids, maar misschien heb je even een time-out nodig omdat je teveel doet? Sterkte meis, rot hormonen ook! :(

@Meisje93 getverderrie :( Hoop zo voor je dat die misselijkheid deze keer van korte duur is en niet je hele zwangerschap aanhoudt. Bij sommige duurt het ook wel even voor je echt merkt dat die emesafene wat doet. Had hier 3 dagen opbouw nodig. Echt bagger! :confused: Hopelijk gaat het vandaag al iets beter.

Ja klopt! Maar je hebt in ieder geval een beetje een beeld hoe of wat. Heel veel succes nog met afwachten vandaag en alvast veel plezier! ;)

Auw, dus je spieren zijn gewoon constant aangespannen. Niet zo gek dat je zo'n pijn hebt. Zou het niet zo kunnen zijn dat je ze onbewust aanspant omdat je zo bang bent voor die bekkenklachten? Hoop dat die oefeningen z'n vruchten af gaat werpen en je pijn snel minder wordt! :thumup:

@Esther519 dankjewel! ;)

Naww :o: Wat klinkt L. als een super lieve broer! :oops: *smelt* Fijn dat ze het zo goed doet! Wel rot dat ze nu wat verkouden is, hopelijk inderdaad snel over. Beterschap voor de kleine meid! ;) En lekker genieten verder :D

@hier vannacht een paar keer wakker geworden van flink wat krampen weer, maar op het moment is het vrij rustig. Af en toe harde buiken en lichte krampjes. Misschien ook wel even goed, kan ik nog wat doen vandaag :p Vluchtkoffer staat sinds gisteren eindelijk klaar, kon het maar niet eens worden met mezelf wat ik er allemaal in wilde hebben :roflmao: Iemand anders die ook eindeloos kan discussiëren met zichzelf? :roflmao: Heb gisteren een co-sleeper besteld, die komt vanmiddag tussen 3 en 5 binnen. Ga ik hem meteen in elkaar zetten :rolleyes: Zin in!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ik hoop het! Dit is zo waardeloos.
    Sta op het punt om weer boven de pot te gaan hangen. Maar heb zo'n keelpijn.
    Probeer het dus nog even binne te houden :p

Dankjewel! Hopelijk mag ik vanavond een prachtige echo showen hier.

Yup. Nee volgens therapeut komt het door de hormonen.
    Ik reageer daar blijkbaar heel heftig op. :(

Rommelt al lekker bij je! Spannend hoor.

17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    hi meiden, ik kan echt niet alles teruglezen sorry! Ik ben inmiddels weer aan t werk. Het gaat super goed met de kleine meid, makkelijk en liever kun je ze niet hebben denk ik. Nog altijd allemaal verliefd op haar. Maar het is druk met 3 kids. Dat is understatement, zeg maar gerust geen moment voor mezelf meer (behalve tijdens t kolven op werk dan :roflmao: )

@rhea90, heb wel even terug gezocht hoe t jou is vergaan; wat een verschrikkelijk nieuws! Wat een sterk mannetje is dit geweest. Kan me niets ergers voorstellen om door te moeten maken en begrijp je beslissing goed. Dit kun je niet nog eens ervaren.
    Hele dikke knuffel, ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Zie gewoon dat je zwanger bent @Meisje93!!! ik had al een beetje de hoop dat de HSG een zetje zou geven, wat fantastisch voor jullie. gefeliciteerd!!
    En @Katsje jij ook zwanger, super blij voor jou ook dat t nu goed gaat. (daar gaan we nu toch gewoon van uit he)

Katsje vindt dit leuk.
  18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Esther519 ja daarom, elke dag iets is al genoeg ;)

@Meisje93 ja snap ik. Dan komt de klap wel extra hard aan als t wel zo is. Maar ik ga voor je duimen dat t goed komt. ;)

@Sylva ooooh neeee!! :oops:Zo bedoel ik het ook helemaal niet. Meer in mijn ogen, ben namelijk zelf heel goed hersteld van ks. En natuurlijk is dat net zo zwaar. Bevalling is een bevalling. Beide zwaar. Maar bedoel meer, dat ik linksom niet durf en wel weet hoe t rechtsom gaat dus zou ik voor de bekende weg kiezen, dat is denk ik beter gezegd. Maar nogmaals dit is mijn ervaring. Kan natuurlijk niet voor een anders zeggen;). Iedereen beleeft t anders ;) ach ben ook niet zo type die het makkelijk op “papier” weet uit te leggen :roflmao: dus hoop dat je het snapt ;)
    :$

Ja bijzonder hoor zo’n bevalling, ga voor je duimen op een hele mooie soepele bevalling, zonder teveel complicaties :)
    Nog 5 dagen :eek: spannend!!!

Mijn to-do lijstje? Tsja net als bij jou: 1 ding eraf en 4 erbij :roflmao: maar zijn geen grote dingen meer. Alleen maar kleine dingen, dus scheelt weer. ;)

Ooh zit er ook niet over in met L. Ben wel super benieuwd hoe die er op reageert. :)

Ah leuk een co sleeper! :) Hier ook 1 besteld. :) Lijkt mij super handig, want uit ervaring weet ik dat ik de eerste twee weken niet snel/zelfstandig uit bed kon en mijn man dus altijd wakker moest maken om L te pakken dus dat wil ik nu voorkomen. ;)
    Jaa zou hem ook gelijk in elkaar zetten, dan kan ze maar komen :)

Zooo herkenbaar die discussies met jezelf :confused: ik ben nu ook al aan t opschrijven wat er allemaal in moet. o_O Maar ik heb nog even :roflmao: Maar hij staat klaar dus je kan nu maar bevallen :) Hopelijk zijn die krampen voorweeen :p

@Pluisje30 woooow jij alweer aan het werk? Wat gaat die tijd snel!!!
    Maar super om te horen dat het goed gaat met jullie!
    Ja zal idd druk zijn, geloof ik direct. Ach dan maar genieten van die kolfmomentjes :p

@hier gisteren even wezen shoppen, want ja ik had blijkbaar helemaal geen kleertjes/setjes voor de kleine, behalve twee bakken vol met rompertjes. Heb gelijk 2 setjes van de nieuwe collectie van noppies mee genomen :oops: vond het te leuk om t te laten hangen, dus moest mee. Wel een NOOS collectie, maar dat maakt niks ;)

Haha. L. Heeft afgelopen nacht bij mijn ouders gelogeerd, en mijn moeder kwam hem hier brengen. Nog even zitten praten en toen mijn moeder weer weg zou, zegt ie ineens: ikke met oma mee :| gewoon krijsend stond ie bij de deur, nou oma heeft hem weer meegenomen. :roflmao: Brengt ze hem straks wel weer hahahaha. Hij wil nooit bij mij weg als ie weer thuis is. Nieuwe fase zeker? Hahaha.

Pluisje30 vindt dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Pluisje30 alweer aan het werk jij.
    Fijn dat het goed mag gaan met de kleine meid.

Dankjewel! Eindelijk mag het zo zijn. Nu heel hard hopen dat het goed blijft gaan.

@Mama1504 Ja dan kan je me opgeven ben ik bang.
    Maar daar gaan we niet vanuit. :)

heerlijk om babykleertjes te shoppen.
    Ik kan niet wachten. Maar wacht nog even ermee.

haha geweldig! wie weet.wel lekker even rust

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Sylva tijd voor mijzelf is er niet of nauwelijks nee. Boodschappen zonder kids is mijn enige uitje tot nu toe. Dagen dat c op de opvang zit heb ik af en toe natuurlijk rust als l slaapt maar dan is er altijd nog de was, eten koken, huishouden of visite.
    Vandaag weer betere dag, c is lief en luisterd zowaar een keer en L. Was gisteren erg aan het spoken maar heeft daardoor wel van half 11 tot half 6 geslapen en ik dus ook :eek:. Was raar wakker worden vanmorgen haha.
    Maar ik ga wel binnenkort iets zonder kids plannen hoor, en dan geen boodschappen doen.

Deel Deze Pagina