@Meisje93 kan ik me goed voorstellen ja Heb echt met je te doen *knuffel* Is het nog geluk niet over te geven? Dat komt vast en zeker goed met die echo! Wel balen dat je heupklachten door de hormonen komen. Daar valt weinig aan te doen behalve de zwangerschap uitzitten.. Zo rot zeg dat je er zo gevoelig voor bent. @Pluisje30 jeetje alweer aan het werk, dat is hard gegaan. Wel super dat het zo lekker gaat allemaal. En druk met drie kids dat geloof ik graag haha Succes weer met werken! @Mama1504 ik snap je! Thanks! Dat zou wel heel erg fijn zijn! Ja, 5 dagen duurt niet zo lang meer. Heel gek wel hoor. Haha, ach zal ook wel even duren voor je tevreden bent met je lijstje. Hoop voor je dat er niet weer grote dingen bij komen. Dat gebeurde hier namelijk wel Kan je man er een beetje mee leven met alle dingen die je gedaan wilt hebben? Dat is ook altijd nog maar de vraag Welke co-sleeper heb je besteld? Ben voor de Nuage van Petite Amélie gegaan. Past mooi bij de slaapkamer meubels en is later ook nog eens te gebruiken in de kinderkamer. PostNL heeft me genaaid vandaag. De bezorger had duidelijk geen zin om m'n pakket te bezorgen en heeft niet aangebeld en een briefje in de bus gestopt. Je wilt niet weten hoe pissig ik ben.. Altijd hetzelfde rot grapje met die grote pakketten. Vind het zo'n klote bedrijf hè.. Hahaha Mooi dat jij ook met jezelf kan discussiëren Wil je mijn lijstje anders misschien als voorbeeldje? Heb je geen lijstje van je eerste bevalling nog? Wat is een NOOS collectie? Kleertjes van Noppies zijn altijd zo leuk! Meteen geboortepakjes gescoord dus? Ohjee! Bij oma logeren is dus iets te goed bevallen Gaat wat worden haha. @joyce2086 mooi dat je vandaag een betere dag hebt! Oohhh, lekker uitgeslapen dus! En dat klinkt als een heel goed plan. Hopelijk kun je een beetje bijkomen dan
@Sylva nee helaas. toch weer boven de pot gehangen. ja echt bizar dat ik er zo gevoelig voor ben. Moet nu de oefeningen om de dag gaan doen ipv. dagelijks. Kijken hoe dat gaat.
@Meisje93 jaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Wat een super fijn bericht!! @Sylva ja snap ik. Is ook heel gek. Maar straks als ze er is, dan is het net of was ze er altijd al! Haha mijn man zegt wel eens dat ik niet zo moet zeuren en rustig aan moet doen want t komt allemaal wel, maar dan zeg ik altijd, ach als jij dat zwaardere werk even doet kun je mij verder mijn gang laten gaan dus ik kan nu weer even vooruit tot ik hem weer eventjes nodig ben hahahaha Ik heb de childwood van baby dump besteld/gereserveerd. Ongeveer net zo als die van jou. Kan hem eind juli verwachten (eigen keuze) wist niet hoe snel we zouden zijn met de babykamer Woow meen je niet?? Gewoon niet geweest?? Wat een :!,€€;(& en jij maar wachten! Kun je geen klacht indienen? Dat heb ik dus met DHL Haha ik weet wel wat ik er in wil hebben, maar verander 10x omdat ik een bepaald iets weer mooier of belangrijker vind Oh sorry! NOOS is never-out-of-stock.. die soorten boxpakjes bijv die eigenlijk altijd wel verkrijgbaar zijn en altijd zullen blijven. Die soorten. Ja maar L slaapt regelmatig bij oma i.v.m werk van ons tweeen en doet dit nooit. Maar waar dit vandaan kwam, geen idee misschien komt t wel omdat wij hem eigenlijk altijd bij oma ophalen ipv dat oma hem thuis brengt. Geen idee, maar oma sneakte gewoon weg, en het was klaar. @joyce2086 ow wat heerlijk even door geslapen! Doet je vaak ook veel goeds wat goed dat C lief was en luisterde! Komt dus wel, maar is wel even frustrerend.
@Meisje93 jaaa!! Wat een super nieuws! Rest me wel de vraag, waarom moesten ze zo zoeken? Dat moet eng zijn geweest! Bah Hopelijk gaat de emesafene snel goed werken! Dat lijkt me een heel goed plan ja. Zo forceer je ook niets, want het is al zwaar genoeg. Ik hoop dat het je goed doet! @Mama1504 daar ga ik wel van uit hihi Kan zo niet wachten meer. Als we naar bed gaan dan praten we altijd even met haar. Dan zeggen we dat papa en mama er helemaal klaar voor zijn en we niet kunnen wachten tot ze aangeeft te willen komen. Maar volgens mij vind ze het stiekem nog veel te lekker in m'n buik Zucht, is ook heel lief hoor! Hahaha Dat klinkt natuurlijk allemaal heel mooi, komt allemaal wel. Maar wij vrouwen weten dat als we er niet achteraan blijven gaan, het uitstellen wordt tot het laatste moment Maar wat je zegt zo is het wel Ik voeg daar altijd een blije ik is een blije jij aan toe en dat werkt altijd! Meneer gebruikt het hier regelmatig tegen me Die lijken inderdaad op elkaar! Ook een heel mooi dingetje! Maar is ook wel slim hoor, uitgesteld bestellen. Dan staat het ook nog niet in de weg zegmaar. Zo'n klein kamertje is al heel snel heel vol Meen het helaas wel Gebeurt echt vaker. Dan hebben ze geen zin om met een (zwaar) pakket het complex door te lopen en dan droppen ze gewoon een briefje in de bus en dan is het klaar voor die dag. Het vervelende is dat je dan twee dagen een strakke planning hebt, die planning 2 maal op de schop gaat en Ik kan daar zo niet tegen. Klacht indienen helpt maar tijdelijk, al zo vaak gedaan. Dan gaat het even beter, maar na een paar maanden begint de ellende weer opnieuw. Laat daarom zoveel mogelijk via DHL of UPS bezorgen als dat kan want daar heb ik nooit problemen mee. Wel apart dat jij het nou juist andersom hebt Volgens mij is zoiets echt regio afhankelijk, weet niet in welke provincie je woont? Zit hier in Gelderland. Ach, alleen maar fijn dat hij het zo leuk vindt bij oma! Kun je straks rondom de geboorte mooi gebruik van maken Enne gelukkig maar! Stealthy oma heeft het geflikt haha
@Sylva ooh maar ik snap haar wel. Buiten de buik is het veel benauwder Ach ja mannen kunnen het leuk brengen. Maar goed mijn man doet t ook wel, want idd dan kan ik de kleine dingetjes weer doen en zijn we zo weer een paar stappen verder Ja idd die kamer van de baby staat nog een beetje vol met bakken dus als dat aan kant is, dan kan t bedje ook wel staan Jaa hier is het met DHL. Krijg ik bericht dat ie er bijv tussen 11 en 15 is. Denk prima, moet toch eerst tot 10 uur werken en dan ben ik weer thuis als ie komt. Kom ik thuis ligt er al een briefje op de mat met: “we hebben u gemist”. Neee ammehoela, zij komen veel te vroeg. Of juist anders om dag ze pas 3 uren na de tijd nog eens komen dus dan om 18 uur ik kijk eerst ook altijd wie t brengt Daarom! Mijn moeder wil graag weten wanneer de bevalling begint dus nu gebruik ik haar er voor om L op te halen mijn schoonmoeder wil niks weten dus die hoef ik dan ook niet te bellen om L op te halen want ja dan heeft ze het gelijk door. Kun jij trouwens nog wat slapen?
@Mama1504 haha dat is ook weer zo Maar er is zoveel meer ruimte buiten de buik, zo krap binnen Ohh maar dat is wel heel erg fijn! Dan ben ik stiekem wel erg jaloers op je, die van mij heeft echt altijd uitstelgedrag. Jij hebt mooi mazzel met je man hoor! Heb je geen DHL servicepunt in de buurt waar je pakketjes kan laten afleveren? Misschien is het wat om het standaard daar te laten bezorgen. Mijne zit echt 2 min van huis, dus laat het altijd daar bezorgen. Maar dat PostNL punt is niet altijd aan te geven als adres, beetje jammer. Want zulke dingen zijn echt rete irritant. Ooh wat een fijne mama! Waarom wil je schoonmoeder niks weten? Krijgt ze het dan op haar heupen? Ik slaap heel slecht. Veel draaien, woelen en daardoor steeds klaar wakker. Denk dat ik zes uur niet eens red. Plus die warmte nu, ik zweet me kapot. En dan te bedenken, slaap alleen met ondergoed en zonder dekens. Mja, voorbereiding op de gebroken nachten denk ik maar Lukt het bij jou nog een beetje? Hey, 30 weken vandaag! Weer een mijlpaal bereikt! Nog 4 voor de volgende!
@Meisje93 jaaa super! Zo blij voor je! Wel benieuwd waarom het zo zoeken was inderdaad? Sterkte voor alle zwangeren met het warme weer!
@Sylva ja dan wel, maar ik moet eerst wel praten zodat hij inziet dat t beter is als die dat toch maar even doet. Pff ik zoh gek worden geloof ik met uitstelgedrag Nee mijn schoonmoeder vindt het dan veel te spannend. Haha. Dus die zei bij L ook, je hoeft niet te melden dat t begonnen is maar mijn moeder is tegenovergestelde en die mag graag alles weten Ja er is wel een dhlpunt hoor, ook wel postnl maar heb t liever thuis bezorgd haha. Ooh ook al zo’n slechte slaper dus. Ja hier precies zo idd. Nu namelijk al 2 nachten hooguit 2 uurtjes geslapen. Lig eerst wakker tot 2 uur van de onrustige benen, drukke baby en warmte nu 4 uur gaat de wekker van mijn man weer dus ja weer wakker en 6 uur mijn eigen wekker dus slaap niet.. Wordt dus niet echt bij slapen voor de bevalling? @joyce2086 dankje! Kan t nog net hebben die warmte
@Sylva baarmoederligt gekanteld. Waardoor ze in de verkeerdekant zat te zoeken. Ja was echt niet fijn! Zat me al voor te bereiden op slecht nieuws. Ik hoop het! Vind overgeven zo waardeloos. Probeer nu gewoon tot +/- 10u niets te eten. Want dat hou ik toch niet binnen. Daarna gaat het wel aardig. Ik hoop het! We gaan het meemaken. thnx. Zie hierboven.
@joyce2086 dankje! Het is weer bikkelen! @Mama1504 maar, dat praten helpt wel! En daar gaat het om toch? Ja dat word ik soms ook wel hoor. Heb nu uitgevonden dat ik zelf begin en dan roept hij 'dat mag je niet doen dat is te zwaar' en dan gaat hij zelf aan de slag Haha ok, ja dat kan natuurlijk ook nog! Wat grappig eigenlijk, beetje twee tegenpolen dus. Mijn schoonmoeder wil alles weten, maar dat doe ik echt niet. Dan raak ik gestrest Thuis bezorgd is ook altijd beter ja. Maar misschien helpt het wat, je kan het altijd proberen! Oh jeetje, maar twee uur joh? Hoe houd je dat vol? Dat is toch niet te doen? Helemaal als je ook nog moet werken en een kleintje thuis hebt waar je voor moet zorgen. Pittig zeg Nja, ik slaap vergeleken met jou nog goed zo te lezen. Dus ik zie het maar positief in @Meisje93 oh joh dat meen je? Ja dan is het zeker even zoeken. Blijft dat zo de hele zwangerschap? Geloof ik graag ja, gelukkig is het allemaal goed verder! Wel fijn dat je qua overgeven een oplossing lijkt te hebben gevonden. @hier rommelt het goed sinds vannacht 12.00 uur. Weer veel krampen in buik en rug. Ben sinds 08.00 uur gaan timen, maar het is nog niet echt regelmatig. Ben benieuwd of het nu ook echt door gaat zetten! Niet dat het straks ineens stopt
@Sylva jaa daarom. Oooh dat doe ik ook wel eens ja, dan staan ze snel klaar hoor haha. Ja echt maar twee uurtjes maar nu de afgelopen nachten, wel redelijk geslapen heb de wekker van mijn man niet eens gehoord maar helaas wordt ik wel steeds met knallende hoofdpijn wakker. Dus slaap dan ook gelijk heel diep maar ja niet slapen breekt je op een gegeven moment op dus ja moet je wel een keer goed slapen Oeehhh jij maakt het spannend!! Ik hoop ook zo dat het doorzet voor je! Succes als het wel mocht doorzetten
@Sylva nee vaak komt de baarmoeder wel weer terug in de juiste stand gelukkig. Dus hopelijk met de termijnecho een mooi beeld. helaas ook niet de oplossing. krijg zoveel honger dat ik toch echt wat moet eten. en dan vervolgens uit moet kotsen. Oeh spannend! hopelijk gaat het nu doorzetten.
Even een update. Sinds gisteravond 22.30 uur in het ziekenhuis omdat ik constante weeën had tussen de 4 en 5 minuten. In het ziekenhuis aangekomen, alles weg tot 00.00 uur. Daarna veel rug weeën en onderbuik die haast niet te doen waren. Beetje proberen te slapen, maar meer dan drie uur is het niet geworden. Nu weer aan de CTG met regelmatige weeën, dus het ziet goed uit voor vandaag! @Mama1504 super fijn dat je de afgelopen nachten wat meer hebt kunnen slapen. Dan voel je je meteen een stuk fitter. Hopelijk kun je dat een beetje vasthouden Wel naar van de hoofdpijn @Meisje93 ohh gelukkig! Dan ga ik heel hard voor je duimen He getver. Al crackers geprobeerd? Die droge prut dingen die je in twee kan breken. Was het enige wat bij mij lukte om binnen te houden.
Vannacht tussen de 2 en 3, op het moment geen idee. Ze hebben niet meer gecontroleerd in de tussentijd. Thanks!
spannend @Sylva zet hem.op! nope alles geprobeerd. Had ik bij E. toen helaas ook. Maar wie weet gaat de medicatie nu werken.
Ow jeetje @Mama1504 dat slapen....gelukkig nu weer een beetje beter! Je moet wel goed uitgerust zijn hoor! Ik merk ook dat t pittiger is met een peuter in huis.... @Meisje93 wat fijn van de echo!!! Hopelijk idd met de termijnecho een beter beeld! @Sylva spannend!!! Maar wat knap dat je ons gewoon op de hoogte houdt!! Ben heel benieuwd wanneer je de kleine dame in je armen mag houden!!!
@Sylva helaas! Te hard geroepen! Vanacht alweer twee uurtjes geslapen door onrustige benen, warmte en een rot mug. Knap dat je ons nog een update kan geven. Hoop zo dat t vandaag de dag is dus heel veel succes met de laatste loodjes @Katsje helaas waren maar 2 goeie nachten Jaa zeker alle rust momentjes pakken, want idd is pittiger met een peuter(puber). Ook omdat zij ook de nodige aandacht moeten krijgen. Hoe gaat het bij jou? Nog steeds een rot gevoel? Ga je morgen gebruik maken van het spreekuur? @hier vanmorgen weer controle gehad bij de vk. Bloeddruk nog steeds erg laag. 92/54. Maar verder alles goed, de kleine ligt nog steeds met het hoofdje beneden en de voetjes rechts. Al hoewel ik soms ook wakker wordt met de voetjes links, dan denk ik soms dat ie gedraaid is, maar nu weer zoals anders L was ook mee en heeft het hartje gehoord. Roept ie ineens: tjoeketjoeke! Hij vond t net een geluid van een trein
Zwangeren Sylva ❤ - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Mama1504 ♡ - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018 Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018 Meisje93 ♡ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 februari 2019 Jongens (0) Meisjes: (1) Verrassing: (3) Afspraken 10 juli - Meisje93 - controle vk 11 juli - Katsje - controle vk 23 juli - Mama1504 - controle vk 22 augustus - Katsje - afspraak gyn Bevallen MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A. Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?. Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I. Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?. Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van ?. Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L. Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.