Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    vandaag weer controle gehad. Bloeddruk weer super laag: 90/55. Begin er met dit weer wel veel last van te krijgen. Had ik eerst niet, toen merkte ik die lage bloeddruk niet eens. Maar ja k krijg hem ook gewoon niet omhoog. Nou ja beter te laag dan te hoog :oops:
    Het kindje ligt met zijn hoofdje naar beneden en waarschijnlijk met t ruggetje naar mijn rug, wat dus kan verklaren dat ik de beentjes aan twee kanten kan voelen ;)

Verder zou dit de laatste afspraak bij de vk zijn geweest ivm overdracht naar de gyn, maar wij vonden het beide een vreemd afscheid, dus hebben we nog eventjes een liggingsechogepland als afsluiter :D echo’s zijn nooit verkeerd ;)
    Dus volgende week groeiecho bij gyn en week daarna liggingsecho bij de vk :D

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zwangeren
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018
    Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 februari 2019

Verrassing: (3)

Afspraken
    31 juli - Mama1504 - afspraak gyn + groeiecho (intake)
    1 augustus - Meisje93 - controle vk
    7 augustus - Katsje - 20 weken echo (SEO)
    7 augustus - Mama1504 - liggingsecho vk
    22 augustus - Katsje - afspraak gyn

Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.

3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hoe gaat het hier dames??

@hier warmte wordt mij bijna te veel. Zit hele dag in het zwembadje :p maar (hoog) zwanger en hitte gaan niet samen. ;)

Verder vandaag mijn laatste dienst van 2018 gewerkt :D vreemd idee hoor om pas in januari weer te beginnen. Kan het mij nog niet helemaal voorstellen :p maar wel lekker. :p
    Helaas dachten mijn enkels: zij verlof??? Dan gaan wij uitzetten :confused: dus nu maar met de dikke enkels op de bank o_O

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 oei indd een lage bloeddruk.
    heb je er nog steeds last van.

haha leuk dat je nog een echo bij je vk krijgt!

niet normaal heh die warmte. Ik heb er sinds gisteren ook goed last van.
    Ben blij als het weer afkoelt.

hihi zeker een raar idee dat dit je laatste dienst van het jaar was.
    ai, nog steeds last van dikke enkels? Ook niet geheel gek met dit weer..

5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja en met dit weer begin ik het wel te voelen.

Jaa super leuk nog een echo! Voelt dan toch iets meer als een aflsuiting :)

Ja hier ook blij dat t morgen wat gaat regenen en 10 graden koeler wordt. Ik vindt mooi weer leuk, maar die hitte is anders.o_O

Jaa alweer dikke enkels. Zak nu ook nog niet af. Maar ach, wat wil je ook met dit weer.

Hoe gaat het met jouw misselijkheid?

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 dat geloof ik! Anders regelmatig even boillon nemen?

nou inderdaad! Laat de verkoeling maar weer komen. Dit weer is niet leuk meer.
    Het liefst zit je de gehele dag binnen.

ah balen, maar het hoort er helaas wel bij met dit weer ja.

misselijkheid -- erg wisselend. Heb totaal geen eetlust. overgeven is wel wat minder geworden gelukkig. 1-2x per dag.
    Nu het eten & drinken nog. ;)

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ik doe niet anders :roflmao: heb overal bouillon en dropjes enz. :roflmao: Krijg hem gewoon niet omhoog. Zal wel hij mij horen ;)

Ja ben zelfs vandaag even wezen touren in de auto, die heeft tenminste climate controle :p man je krijgt gewoon een klap als je die auto weer uitstapt. o_O

Oeeh gaat dus wel de goede kant op.. nu nog helemaal weg :thumup:

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat rot! Ja zou goed kunnen.

haha geef je groot gelijk! Alleen die klap is minder leuk.
    Helaas is die verkoeling maar tijdelijk.

Vanochtend gewerkt. Maar zo lekker! Daar hebben ze klimaatbeheersing. Wat een heerlijke koelte. ben blij dat ze dat met de nieuwbouw erin gemaakt hebben. :)

9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 oooh heerlijk!! Ons gebouw is ook nieuwbouw, maar bloedheet. En in de winter net zo koud als buiten. o_O Is van glas :eek: geloof dat ik maar bij jullie kom werken :roflmao:

Ja die verkoeling is maar voor even helaas. Maar op dat moment wel even lekker :)

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och niet goed ober nagedacht dus!
    lekker handig.

wat ben ik blij met deze temperaturen. Heerlijk! :)
    Hoe gaat het met je enkels?

11. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee idd, helemaal niet over nagedacht o_O

Jaa deze temperaturen vind ik ook wel fijn :) alleen snachts is het nog wel erg warm. Maar ja krijg de warmte ook niet snel genoeg uit huis :confused:

Mijn enkels zijn nog steeds dik. Als ik uit bed kom zijn ze wel iets dunner, maar na een dag zijn ze toch weer erg dik en pijnlijk. Dus hoef er niet zo heel veel voor te doen ;)

Hoe ist bij jou?? Nog steeds 1-2 keer overgeven? Hoe gaat het werken?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier ook amper afkoeling in huis. gisteren was het aardig afgekoeld. Mrja vandaag wordt het weer 29°C

heh waardeloos zeg. :(

yep nog steeds 1-2x overgeven. Vandaag weer een waardeloze dag. Volgens mij ben ik gisteravond mijn medicijnen vergeten.
    Werken gaat redelijk. Ben enorm snel moe. Mede door de matige inname van eten en drinken.
    Bekken lijken ook steeds slechter te gaan ipv beter.
    Gister rondje gelopen, op een stevig tempo. Maar toch weer veel pijn bij thuiskomst.
    Ga het dus niet allemaal vanzelf krijgen. ;)
    Vandaag het 2e trimester ingegaan. Heb goede hoop dat het beter mag gaan straks.

@Katsje hoe gaat het met jou?

13. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 wat vervelend zeg met dat overgeven, nog maar niet te spreken over je bekken. Ik hoop zo dat je toch wel enigszins kan genieten....

@Mama1504 ai, das vervelend zo’n warme werkplek...Die dikke enkels zijn ook geen pretje. Echt he, die laatste loodjes....

Hier gaat t redelijk. Alweer bijna op de helft! Maar blijf onzeker, voel die kleine nog steeds niet, soms denk ik iets te voelen...maar dan ga ik er op letten en dan gebeurt er weer niks. Buiten vocht vasthouden, snelle ademhaling en dus snel moe, eigenlijk nergens last van!
    Vorige week maandag bij de Klinische Genetica geweest ivm chromosoomafwijking van ml en A. Werd gewoon een gesprek van ruim 45 min! Iedere keer verandert er weer iets in dat syndroom van die 2...wordt er een beetje gek van. Maar goed, ook snapte die arts niet waarom we geen GUO kregen, dus daar ging ze ook weer achteraan! Heb morgen een belafspraak en dan weten we meer (hopelijk).
    Afgelopen weekend een k*tweekend gehad. Mijn eigen hondje is plotseling overleden (woonde bij mn ouders omdat ie niet zindelijk was), was wel ruim 14 dus wel een mooie leeftijd. Gisteren hebben ze mn ex-buurjongen van 26 dood gevonden in bed (is gewoon niet wakker geworden). Om het drama compleet te maken, wordt t hondje van mn man (ken dat beestje dus ook al 8 jaar en woont al 6 jaar bij ons) a.s. ingeslapen vanwege ouderdom.
    Dus als deze week voorbij, hopelijk mooie weken die komen gaan!!!

PS: wel zwangerschapsverlof geregeled, 23 november mn laatste werkdag!!!

Pffff....wat een verhaal! Sorry!!!

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 klopt het is nog steeds wel warm/benauwd. Vooral in huis, maar goed wel al veeeel beter ;)

Wat balen dat dat nog steeds hetzelfde is. Oeps: “volgens mij?” :p Dementie die begint te onwikkelen? ;)
    Tsja die vermoeidheid maakt t niet beter zonder eten en drinken :( daar krijg je energie van idd. Jammer dat je lichaam er zo anders over denken :(

Mooi dat je bekken weer iets beter gaat. Tsja dat ga je dan gelijk weer merken heh als je iets te veel hebt gedaan. :rolleyes:

Ik kan hier ook niet veel doen of ik mezelf te pakken. Zaterdag niet eens gekke veel gedaan maar savonds in bed werd ik wel heel raar. Misselijk, zweten (kon ook door de warmte natuurlijk ;)) maar gewoon heel naar. Dag erna niet zoveel gedaan en nergens last van. Tis dus maar net wat ik doe. o_O

@Katsje zoo!! Tis niet niks bij jullie. De ene klap naar de andere. Sterkte! Dikke knuf!

Ach wat jammer dat je nog zo onzeker bent (begrijpelijk hoor). Ja als je het zou voelen dan zou t een stuk geruster zijn idd.

Wat fijn dat die arts er weer achter aan gaat. Laat hun t dan maar regelen idd.

Tsja we hebben een hele warme werkplek. Winters te koud :confused: maaar goed dit jaar zat ik tijdens de hete dagen niet daar :p voordeel dan weer :D

Tot nu toe bevalt mij die paar dagen verlof ontzettend goed. Echt een stuk rust doordat ik niks “moet”. Scheelt een hele boel. Maar vreemd vind ik het nog wel :p

Hier morgen afspraak bij de gyn. Bespreken hoe de bevalling gaat verlopen eventueel en groeiecho. Merk aan mezelf dat ik het wel super spannend vind. Allemaal nieuw. Ben niet te genieten. Heb een kort lontje en dat in combinatie met een mega peuterpuber :mad: maar hopelijk na morgen weer een beetje beter ;)

Ook is de nesteldrang hier gigantisch aanwezig! Maar kan er niets mee doen omdat ik niet verder kan in babykamer. Alleen de commode moet nog even naar de kamer en dan kan ik verder :roflmao: zit er zelfs aan te denken om t zelf te gaan doen haha. Nee doe ik maar niet ;)

Zoo ook weer een heel verhaal. :p

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje genieten zit er eerlijk gezegd nog niet echt in.
    Maar dat gaat vast en zeker komen. :)

hopelijk ga je je kleintje snel voelen. Dan maakt het gelijk wat echter.

och jeetje wat een rotweek zeg. :(

@Mama1504 haha ja begin soms wel wat vergeetachtig te worden.
    Of doe rare dingen. Zoals de pindakaas in de koelkast zetten.

zou goed van het weer kunnen komen. Dat put je zo uit. Zeker als je hoogzwanger bent. En jij met je lage bloeddruk.
    Succes morgen bij de gyn.

och die nesteldrang. Dan maar je man aan het werk zetten.
    Moet je nog veel doen?

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 hahaha geweldig! Zoo herkenbaar. Hier doe ik ook vreemde dingen. Volgens manlief is het erger dan de vorige keer :roflmao:

Dat is het nou juist: manlief kan dus weinig tot niks. Vandaag toevallig de plinten gedaan. Maar ja deze week middagdienst dus kan ie alleen sochtends eventjes klussen.
    Hoeft helemaal niet veel te gebeuren hoor. Plinten vandaag dus gedaan, even stofzuigen, commode naar het kamertje en dan kan ik ook weer verder. Ik wil namelijk zooooo graag de kleertjes wassen, maar ja na het wassen kan ik ze dus niet gelijk kwijt als de commode er nog niet staat :p
    Ach heb opdracht gegeven dat ik het deze week af wil hebben :p hup hup! :roflmao:

17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Wat een rotweek @Katsje!
    Sorry meiden ik heb niet zo ver terug zitten lezen. Maar dat lijstje ziet er goed uit he zonder NOD's :) Die misselijkheid is echt heel vervelend. Zwanger zijn vond ik sowiezo nogal taai bij de derde. Maar toch ben ik t ook nu weer vergeten. Kleine meid is al bijna 4 maanden en echt een heerlijke blije Buddha. Stop de tijd, het gaat me veeeel te snel.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 hihi het hoort er allemaal bij. Had wel ergens gelezen dat visolie kan helpen bij de vergeetachtigheid.

oh dat is niet fijn die middagdiensten. Fijn dat je niet meer zoveel hoeft te doen.
    Wij gaan na de zomervakantie starten met een nieuw kamertje voor E.
    Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Babykamer hoef ik in principe niets aan te doen. Alleen alle babyspullen weer in doen. :)

@Pluisje30 wow 4 maanden alweer. Hoe gaat het verder met je?

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Pluisje30 woow alweer 4 maanden :eek: gaat idd snel!! Helaas kan ik de tijd niet even stopzetten :p

@Meisje93 ja dat zei je ja. Alleen werd ik niet lekker van die visolie :| dus dan maar vergeetachtigheid ;) vergeven ze me wel :p

@hier vanmorgen eerste afspraak bij de gyn gehad. Hele leuke gyn. Groeiecho gehad om te kijken hoe groot mijn kans is om natuurlijk te bevallen. Als t precies zo gaat als bij de eerste, dus inleiding, over tijd e.d, heb ik 66% kans. Maar begint de bevalling spontaan wordt t al 76%. Dus tot nu toe is de kans best groot :) Groeiecho toonde aan dat de baby iets voor ligt op de groei, voor ik zelf kon zien was het hoofdje mooi op 34 weken maar het rompje lag op 36 weken. Verder dan de romp niet gezien ivm geslacht :roflmao: maar dit alles was nog niet zorgelijk. En kwam ze dus op de kansen zoals hierboven. Over 2 weken weer een groeiecho, mocht de baby zo door groeien raadde ze mij toch aan om een ks te doen dus zullen het zien. :)Voor nu iig goed nieuws :thumup:
    Verder lag de baby al mooi met t hoofdje naar beneden en ingedaald. Wat ik zelf ook al dacht ivm met die indalingsweeen af en toe. Plus dat ik meer begin te waggelen:roflmao: Maar is nu even extra bevestigd :)

20. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zwangeren
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018
    Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 februari 2019

Verrassing: (3)

Afspraken
    1 augustus - Meisje93 - controle vk
    7 augustus - Katsje - 20 weken echo (SEO)
    7 augustus - Mama1504 - liggingsecho vk
    17 augustus - Mama1504 - groeiecho gyn
    22 augustus - Katsje - afspraak gyn

Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.

Deel Deze Pagina