Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #2541 Sylva, 18 okt 2018
    Laatst bewerkt: 18 okt 2018
    @Meisje93 de 23e is over 5 dagen, dat duurt niet zo lang meer dan toch? Zal duimen draaien voor je! ;)

    Klinkt trouwens alsof je al best ver bent met de babykamer! :D Leuk om te doen hè! :D Wat voor stijl gingen jullie ook alweer voor?

    Op 7/8 oktober waterige afscheiding, 9/10/11 oktober rekbaar slijm + eisprong pijn, 12 oktober plakkerige afscheiding gevolgd door een aantal dagen met bekende pms kwaaltjes en op 16 oktober het doorbreken van de menstruatie laat in de middag. Dat kan gewoon niet missen ;)
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi dan heb ik je zin helemaal verkeerd gelezen. ;)
    Ja dinsdag de echo al. Duurdt niet lang meer gelukkig.

    Aan de babykamer hoeven wij niks te doen. Die is neutraal (grijs/groen)
    E. krijgt een nieuw kamertje. Alle muren zijn oudroze gemaakt. :rolleyes:
    bed en kledingkast is van steigerhout gemaakt. En dan decoreren met allemaal pasteltinten. Al moet ik nog veel decoratie aan gaan schaffen.

    oh nee dat is wel overduidelijk ja!
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat geeft niet, kan gebeuren! ;) Heb je de echo vroeg of laat op de dag?

    Ohhh kijk dat scheelt natuurlijk wel flink aan werk. Leuk hoor oud roze in de kamer van E, vind dat zo'n lief kleurtje! :D Steigerhouten meubels blijven ook leuk hè :cool: Ach komt goed, je hebt nog wel even! ;) Geen haast!

    Voel je de kleine goed trouwens? :D

    Hihi :p Ja dat lichaam geeft het wel aan.

    Een jaar geleden testte ik rond 15.00 uur positief, met deze test.
    [​IMG]
    Kan me dat moment nog zo goed herinneren. En het gevoel wat ik erbij had ook. Krijg er nog kriebels van in m'n buik :oops:

    Heb gisteren m'n posts in het eerste topic doorgelezen van rond die periode. En wat foto's erbij gepakt, echt zo leuk! :D En nu is ze al 3,5 maand hier bij ons. Als ze zo wakker is even lekker knuffelen met haar na de voeding! :D
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    om 10:15 dus lekker op tijd. Heb mijn moeder meegevraagd.

    Ja al zijn er zoveel verschillende oudroze tinten. Vond het erg moeilijk om een kleur uit te kiezen. :p
    Zal zo even plaatje plaatsen hoe haar bed gaat worden.
    Al ben ik blij als het af is. Dan kan ik de babyspullen van zolder afhalen en gaan wassen etc. En kijken of ik alles nog heb.

    Ja die voel ik heel goed. Buik zie je ook goed bewegen dan. Ondanks de voorliggende placenta. Dat verbaasd me dan wel een beetje.
    Kleine moet dan al behoorlijk sterk zijn.

    Dat je dat nog zo goed weet! Geniet er maar heerlijk van.
     
  5. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 oohh dat is inderdaad lekker vroeg! Scheelt een hoop wachten en spanning. Fijn dat je mama meekomt! ;)

    Haha, ja ik zat gisteren even te Googlen en toen kreeg ik een waslijst aan oud roze tinten :roflmao: Maar wel allemaal leuk! Dus ik snap je. Ohh, ja leuk! Ben benieuwd! :D Dat geloof ik graag ja. Heb je een datum of een aantal weken waar je naartoe wil werken of gewoon af en toe iets doen?

    Haha, die is lekker actief dus! Leuk hoor! :D Je hebt een kleine kickboxer in je buik! :cool:

    Ja zat er alleen met de tijd naast. Ik had iets voor 12.00 uur getest. Had op Facebook iets cryptisch neergezet en dat was kort nadat ik erachter kwam en die status is van 12.00 uur. Mja, niet belangrijk, de rest weet ik nog wel! :D Komt goed! :thumup:
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva Nee eigenlijk niet. Kan nu ook nog niks in haar kamertje doen.
    Man moet eerst nog aan de slag, maar die is ook erg druk met werk helaas.
    Ach komt vast en zeker op tijd af!

    Haha denk het! E. was ook altijd erg druk en sterk in mijn buik.
    En eenmaal uit de buik een heerlijk rustige baby die enorm veel sliep. :p

    Haha! Ach de grote lijnen weet je nog wel.
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit bed gaat ze krijgen.
    Zal wel foto's plaatsen als haar kamertje af is.
    Twijfel of ik nog wel overgordijnen ga doen. Even zitten berekenen maar dan zou ik €700,- kwijt zijn.
    Bekijk bijlage 594470
     
    Katsje vindt dit leuk.
  8. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva oeps! Geen meldingen gekregen :confused:

    Ja bij L was de pijn ook snel weg. Dit herstel gaat net zo voorspoedig als bij L. Al wil ik nu gewoon veel sneller te veel. Vooral met t mooie weer.

    Conditie?? Daar gaan die kids mij zeker bij helpen :roflmao:
    Waarom L en ik elkaar niet liggen is een combi van hormonen tot aan de piek en peuterpuberig gedrag :| Ik kan niet zoveel hebben en hij gaat (net als elke peuter) overal tegen in :rolleyes: dat botst. Al moet ik wel zeggen dat als wij alleen zijn (met z’n 3tjes) dat hij wel naar mij luistert. Maar alleen met mijn man erbij juist niet. Tis echt een papa’s kindje op dit moment :confused:

    Ja erg jammer van de bv. Mis het nog steeds. Vooral die intieme momentjes. En mijn tsr maakt t niet makkelijker moet ik zeggen :roflmao: hoef niet meer te kolven maar heb nog wel die tsr waarbij het er uit spuit :roflmao: spruw is nu hopelijk wel helemaal weg, althans mijn pijnlijke tepels wel.

    Ooh ik heb die ongesteldheid ook zeker niet gemist :( ben benieuwd wanneer het bij mij komt nu ik gestopt ben met bv en kolven.

    Ik wil ook geen ac gebruiken. Die rot hormonen :| maar ja zijn weinig andere opties. Optie 1: ik laat ergens volgende week een koper spiraal zetten. Daar zitten geen hormonen in.
    Optie 2: mijn man wil zich heel graag laten helpen, maar ik vindt dat hij daar nog even heel goed over na moet denken. Vandaar die spiraal eerst.
    Ik heb hier ook nog wel 4 doosjes pillen liggen, maar daar ben ik sowieso niet voor gemaakt dus gebruik ik niet meer ;)

    Ooooh dat moment weet ik nog idd dat je testte! Geweldig! Alweer zo lang geleden. Ik weet mijn moment ook nog. Op eerste kerstdag :roflmao: mijn schoonzusje was trouwens ook zwanger, scheelde 9 dagen. Uiteindelijk is mijn nichtje 3 dagen na F geboren :) zzoooo leuk!!

    Manlief rookt weer en als ik dat dan ruik, wordt ik spontaan misselijk alsof ik net zwanger ben. Bah bah bah. Ook niet gemist haha.

    @Meisje93 waauw mooi bed. Ben benieuwd naar het hele kamertje.

    Oeps. Die prijs zet je dan idd wel aan het denken over overgordijnen. (Klinkt raar :roflmao:).
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 is inderdaad een grote beslissing voor je man om zich te laten helpen. Lastig dan weer heh.

    Bij mij kwam mijn menstruatie 5 weken na de bevalling al. En gelijk regelmatig.
    Maar ik heb geen borstvoeding gegeven.

    Echt leuk! Zitten jullie beide tegelijk in de sprongetjes. Kan je lekker klagen bij elkaar. :p

    Ik heb nu bij een goedkopere winkel gekeken (kwantum) en dan zou ik €200,- kwijt zijn.
    Maar moet nog even de stof gaan beoordelen in de winkel.
     
  10. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja is wel een definitieve beslissing. Al zegt ie zelf geen kinderen meer te willen, bij mij niet, maar ook niet bij een ander (mocht er iets gebeuren waar we natuurlijk niet vanuit gaan).

    Ooh dat scheelt nogal. Ja je moet de stof in het echt zien. Hoop dat t wat is, scheelt geld.
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah dat wel!

    Nou echt heh. Nog even kijken & weer verder twijfelen. :p
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoe gaat het met iedereen?

    Afgelopen dinsdag weer een groeiecho gehad. Kindje blijft klein maar groeit wel mooi mee.
    Hoofdje was P3 en is nu P4
    Buikje was P25 en nu P6 die is helaas wat verder achtergebleven
    Bovenbeenbot P14 en nu 12.
    Met 30 weken weer een groei echo en de placenta check. :)

    Bekken is vandaag weer helemaal bagger helaas.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zwangeren
    Katsje - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 december 2018
    Meisje93 ❤ - 24 jaar - 2e kindje - uitgerekend 4 februari 2019

    Verrassing: (1) Boy: (1)



    Afspraken
    13 november - Meisje93 - controle vk
    26 november - Meisje93 - groeiecho + placenta check

    Bevallen
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van A.
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?.
    Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I.
    Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?.
    Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van F.
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van Y. Overleden 5 mei
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - 17 mei '18 (41+0) van L.
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - 24 mei '18 (39+1) van F.
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - 2 juli '18 (39+6) van J.
    Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - 9 sept ‘18 (40+2) van F.
     
  14. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 hier gaat het met ups en downs. Ik merk gewoon dat ik erg in gevecht ben met mijn hormonen. Continu ruzie met mijn man. Maar ja voor ik bedenkt dat ik iets beter niet had kunnen doen/zeggen is het kwaad al geschied :|

    Verder doet F het super goed. Maatje 56 is alweer uit de kast sinds gister.. :( merk wel dat ik emotioneler ben omdat ik mij bedenkt dat dit de laatste is. ;)

    Ach wat balen dat die wat verder is achtergebleven. Ben benieuwd wat de groeiecho met 30 weken laat zien.
    Waar kijken ze naar bij de placenta? Of ie voor de uitgang zit of niet?

    Oh dus je bekken laten je weer in de steek :( wat balen. Het wordt natuurlijk steeds zwaarder. Maar rustig aan.

    Hier trouwens maandag controle gehad bij de gyn. Hij was super tevreden. Heeft nog eens duidelijk uitgelegd waarom hij zo heeft gehandeld. Daardoor heeft hij besloten om bij een eventuele 3e zwangerschap een ks te plannen. Omdat de kans op normale bevalling gewoon te klein is bij mij.

    Verder heb ik de spiraal in huis en dus is het nu wachten op de :evil: hhaha..
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 och die hormonen! Weet precies hoe je je voelt. Had dat ook zo erg na de bevalling van E.
    Vreselijke tijd. Kan je man er wel mee omgaan?

    Fijn dat het met F. zo goed gaat. Wauw maatje 56 al uit. Gaat allemaal zo snel.
    Dat geloof ik, ben daar ook een beetje bang voor.
    Probeer nu al de kinderwens wat af te sluiten.

    Ja placenta lag maar een paar mm van de uitgang af. Hopelijk is hij mooi omhoog getrokken zodat ik thuis kan bevallen.

    Vandaag gaat het gelukkih weer ietsje beter. Vindt het nog erg moeilijk om op mijn grenzen te letten.

    Super dat de gyn zo tevreden was. prettig dat hij alles nog heeft uitgelegd.
    Haha laat maar komen dan. Voor welke spiraal ben je gegaan?
    Heb nog nooit AC gebruikt. Maar misschien dat ik straks wel een spiraal ga overwegen.
     
  16. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 weet niet of ie er mee om kan gaan. Hij zal moeten.:| Afgelopen week praatte die bijna niet, terwijl die anders altijd hele verhalen heeft. Dus ik voelde wel dat er iets was, maar hij beweerde dat er niets was. Uiteindelijk was hij mijn humeur zat. :| Hij dacht dat ie niets goeds kon doen in mijn ogen (was ik zelf niet bewust van dat ik hem dat gevoel gaf). Oeps!! Hoop dat die hormonen snel verdwijnen.

    Moeilijk heh om dat nu al iets af te sluiten. Ik dacht er tijdens de zw vaak aan, alles wat ik voelde/zag/deed dat t de laatste keer was en dus extra genoot van die momentjes ;)

    Mooi dat t vandaag iets beter gaat. Snap dat t moeilijk is om op je grenzen te letten, zo is je karakter volgens mij ook helemaal niet: opgeven of iets te laten. Behalve als het niet anders kan.

    Ooh hopelijk is de placenta idd dan mooi omhoog geschoven. Anders wordt sowieso een ks o_O

    Ja en toevallig vandaag weer vruchtbaar slijm (rekbaar) ontdekt dus hopelijk over twee weken ;) dan kan ie er maar in. Ik ben voor de koper spiraal gegaan. Geen hormonen. Hopelijk bevalt ie, anders moet manlief er ietsje sneller over na denken :p
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Is ook lastig voor een man. Op gegeven moment hadden mijn man en ik een bepaalde communicatie bedacht. :p
    Hier duurde het ruim 8 maanden. Hoop voor jou dat je hormoonhuishouding sneller op orde is.

    Ja hadden nooit een duidelijke wens voor specifiek 2 kindjes. Mrja dit is beter.

    Haha nee totaal niet! Als ik me op mijn werk wat beter voel denk ik al gauw dat ik wel even een bewoner uit bed kan halen. Ik doe het niet maar de neiging is er al. Thuis denk ik ook al snel. Even gauw nog dit en dan ga ik wel even rusten.

    Ja hoop het echt! Wil zo graag thuis bevallen. En een keizersnede lijkt me al helemaal niks.
    Gelukkig is de kans groot dat die gewoon mee omhoog groeit.

    Hoop het voor je! Ah je hebt dus nog nooit een spiraal gehad?
     
  18. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja die mannen moeten t ook maar slikken allemaal. Ook vanacht weer wat voor gevallen, gelukkig bedacht ik op tijd dat ik er niet op in kon gaan want snachts is sowieso geen goed moment :roflmao:
    Ik ga er ook weer van uit dat het 9 maanden gaat duren :p kn t altijd mee vallen.

    Mijn man heeft altijd wel een duidelijke mening gehad over zijn kinderwens gehad en dat is twee kindjes. Ik vind 2 prima, 3 zou ik ook niet erg vinden maar 2 is ook helemaal prima :)

    Herkenbaar! Doe ik ook. Het was ook maar goed dat ik mijn ks voelde na de bevalling anders was in het hele huishouden al weer aan t doen :roflmao: snel te veel doen. :|

    Ja kans is groot idd. Maar blijft wel spannend. Je weet t maar nooit.

    Ja ik heb voor de zw van L heb ik 5 jaar een spiraal gehad, maar dat was de mirena. 1 met hormonen. Die beviel wel goed, maar ik wil geen hormonen meer dus probeer nu de andere :p
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 haha nee 's nachts is al helemaal geen goed moment.
    Ja dat is waar. Hopelijk ben je er sneller vanaf! Zo rot dit.

    Oh ja dat scheelt wel dat hij het altijd heel duidelijk voor zichzelf heeft gehad. Weet je iig wel waar je aan toe bent.
    Hier hadden we het beiden in het midden gelaten. Gisteravond begon mijn man er weer over dat het verstandiger was dat dit de laatste keer is.
    Vind ik toch wel moeilijk om te horen.

    Nee klopt. Laat het maar snel 26 november zijn. Dan weet ik het. :D

    Aha! Nee snap ik. Zou zelf ook geen hormonen willen.
     
  20. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 idd laat deze dagen maar voorbij vliegen. ;)

    Ja snap dat het moeilijk is als je evt nog wel een kindje wil.
    Hopelijk lukt t om alvast wat af te sluiten.
     

Deel Deze Pagina