Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja dat had ik tot de 34 weken gedaan. Nu maar weer even die verwachting bijstellen. :)

Bekken zal wel niet. Maar de misselijkheid was daarna gelijk over gelukkig. Hopelijk nu weer.

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hier kreeg ik als tip om te kolven om de bevalling op te wekken. Niet eens geprobeerd want het begon zelf al :p

Jaa hoop het voor je!! Dan ben je van die ellende weer af o_O

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik ga geen borstvoeding geven. Dus dat is geen optie. ;)
    Ach beeb komt vanzelf wel. Voel me er nog vrij rustig onder gelukkig.

4. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oh nee is ook zo *oeps*. Ach ja komt vanzelf (zal er toch eens uit moeten :p)

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Daarom. Man zei ook al, er is er nog nooit 1 blijven zitten. :D

6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Whaha daarom.. :p

7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 hoe is het met je? Nog gestript vandaag? De beeb houdt het wel spannend zeg :|

Zit hier even niet zo lekker in m'n vel. Heb vorige week de knoop doorgehakt en ga stoppen met bv. J heeft sinds de vaste voeding steeds minder behoefte om te drinken bij me en als ze dan toch wat wil dan wordt ze ontzettend boos omdat het haar niet snel genoeg gaat. Met pijn in m'n hart dus al wat voedingen laten vallen. Al merk ik wel dat ik het stiekem toch een beetje uitstel om de rest ook te laten vallen. Hele weekend zitten janken :cry: Wat een drama is dit zeg :( Ga die momentjes met haar zo missen..

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yep weer gestript. Nu maar weer geduldig afwachten. :rolleyes:

Och meis toch! Snap dat je dat ontzettend moeilijk vind.
    Dikke knuffel voor jou.

9. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ooh wat jammer :( is er echt verder niets te doen denk je? Hoeveel vaste voeding krijgt ze nu als ik vragen mag?

10. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Het blijft lekker spannend. Had je nog steeds 2cm ontsluiting?

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja nog steeds 2cm.
    bmm is nu wel helemaal verweekt.

12. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva snap dat je je tranen hebt laten lopen. Je geeft dr toch al 7 maanden bv, dan is die stap heel moeilijk (denk ik, ben zelf maar tot 2x toe 6 weken bv gekomen). Veel sterkte de komende tijd.

@Meisje93 beeb houdt t idd spannend....hopelijk gaat t toch snel voor je gebeuren!!!

Hier gaat alles goed! De kleine man is morgen alweer 2 maanden!! De tijd gaat zo supersnel, niet normaal meer zeg. Hier was de keuze om te stoppen met bv de beste keus. Hij is nu zo tevreden, hij groeit als kool! Vorige week naar cb geweest en alles was weer prima in orde!! Weegt ondertussen 5080 gram en is alweer 58,5 cm lang!!!

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva och meis toch! Snap je helemaal! Laat die tranen maar even lekker gaan!

Denk ook dat t moeilijker is als je langer bv geeft (hier ook tot 2x toe 6 weken).

@Meisje93 ah wel iets vooruitgang dus. Hopelijk zet t door. Heb t zo met je te doen!

@Katsje woow alweer 2 maanden! Gaat snel! Hij groeit dus goed :thumup: topper!!

Wanneer ga je trouwens weer aan het werk? Eerst maar even lekker genieten :)

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje Fijn dat alles goed mag gaan! En alweer 2 maanden.

@Mama1504 ik hoop het.
    Lichaam begint nu echt op te raken. :(

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Spannend! Wel fijn dat de bmm al verstreken is, hopelijk begint de bevalling héél snel! :D

Dankje! ❤️

Ja heel erg jammer :cry: Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd. Kolven / clusterkolven om m'n productie op te hogen, andere houdingen, gebruik zelfs syntocinon om een sneller tsr te hebben. Maar daar is ze nog niet tevreden mee.

Ze eet 's ochtends een boterham, 's middags fruit en nog een tussendoortje en 's avonds eet ze groente, aardappelen en vlees/vis. Na de voedingen drinkt ze water, bv wil ze echt niet meer.

Geef jij bv als extra of is het nog steeds op verzoek?

Dat is het hem ook ja. Ook al is het niet altijd even makkelijk geweest, ik heb het met zoveel liefde gegeven. En als ze dan wel tevreden bij me ligt en lekker drinkt, dan geeft dat zo'n fijn gevoel. En eigenlijk moet ik denken 'heb haar 7 maanden bv mogen geven, dat is het mooiste wat ik had kunnen doen voor haar' maar dat wil m'n verstand echt niet horen :(

Super fijn dat alles goed gaat met de kleine man! :D Een tevreden baby is een tevreden mama! :thumup:

Die tranen komen vanzelf :( Kijk nu al zo op tegen de allerlaatste voeding. Klinkt misschien raar, maar het voelt echt als een rouwproces ofzo. Zat vanavond na het voeden ook alweer met tranen. Getver en nu ga ik weer.. :cry: Pff.. Geef de horrormomen ook maar lekker de schuld :rolleyes:

Hoe is het daar? L en F inmiddels volledig hersteld?

16. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Mama1504 moet vanaf 18 maart weer gaan werken. Eerst nog genietenen dan de chaos van t werk in.

Tis maar de vraag hoe dat eruit gaat zien: zitten midden in een overname. Dus weet niet wat ik ga doen: naar mn huidige werkgever (waar ik het niet naar mn zin had vanwege wat er in 2017 is gebeurd) en dan afwachten wat er gaat gebeuren of op zoek naar een nieuwe baan...

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja snap ik!! Bah!! Kom op kleintje!!!!!!

@Sylva nee klinkt niet raar! Begrijp het heel goed. Zelfs ik mis het soms nog wel en baal ik er van dat het niet lukte.

Idd je hebt haar 7 maanden mogen geven. Vind ik al een heel eind. Zo zie je eigenlijk ook maar weer dat die kleintjes het zelf allemaal wel regelen :rolleyes:

Hier gaat het op en neer. F is inmiddel weer helemaal hersteld (even afkloppen) maar L is nu ALWEER ziek :( vrijdag kwam ie al wat jengelig van bed. Na school zei de juf al dat ie stil was en rillerig. Dus zetpil en op bed (vergeten te tempen). Komt ie later van bed: heel stil, warm, zei niks. Ik dacht even tempen en jawel: 40,8 :eek: dus weer een zetpil maar de temp wilde niet zakken. Dus savonds HAP gebeld. Want dit was L niet. L stuitert de hele dag en zit geen 5 min stil behalve als ie op bed ligt o_O maar ze maakten zich pas zorgen vanaf 41,5. Dus geen actie. Die arme schat zei niet ziek te zijn (zodat ik niet hoefde te temperaturen:roflmao:): “Nee mama, L is niet ziek, dus niet tempeluren”.:roflmao: Tot vanmiddag niks meer aan de hand maar vanavond gaf ie hoofdpijn aan, t wil nog niet echt over gaan:( zelf ben ik ook alweer hartstikke verkouden :( dus blijft van de 1 naar de ander gaan :(

@Katsje oooh jaa je wilde een andere baan zoeken idd. Moeilijk die keus. Maar idd eerst nog even genieten :D

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Even heel snel! @Meisje93 ik zat even tussen je berichtjes te spieken (kreeg zo'n voorgevoel :rolleyes:) en zag dat er eindelijk wat schot in komt en de bevalling begonnen is. Ik hoop dat het goed doorzet en je vannacht bevalt of nog beter dat het misschien al achter de rug is. Succes!! ❤️

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nog iemand :rolleyes: heel veel succes of idd nog beter dat t achter de rug is. ❤️

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha :D Ook al de hele dag zo'n onderbuik gevoel? Wilde vanmiddag om 4 uur ff kijken, maar J was het daar niet mee eens en bleef lekker wakker tot half 10. Sleep is for the weak ofzo :roflmao:

Deel Deze Pagina