Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jaa leuk!! Spreek je het ook zo uit of in het nederlands?

    Hoe wij der op zijn gekomen? Oeff geen idee eigenlijk. Mijn man kwam bij de eerste met het idee: Max. Hoe meer ik die naam hardop zei hoe meer ik dacht zwanger te zijn van een hond :roflmao: en al redelijk snel kwam hij met deze naam. En dat was hem gelijk. Hoe die erbij kwam geen idee :roflmao:

    Met een meisjesnaam hoorde ik die bij een kinderprogramma :p maar werd een jongen dus bewaarden we die voor de tweede.

    Vlak voor de bevalling (2 weken van te voren) bij F vond ie meisjesnaam niet meer mooi en kwam hij met F. o_O Hoe geen idee weer.. Ik twijfelde maar was er van overtuigd dat t weer een jongen zou worden, dus moest na de bevalling alsnog kiezen tussen die twee (ik mocht t zeggen). Toch de naam maar gedaan die je nooit hoort. Vind ik toch wel erg leuk en origineel. :D

    Hoorde gisteren trouwens dat een jeugdvriendin van mijn man een dochtertje heeft gekregen met de zelfde naam als F maar dan met een h der achter.. vind de onze toch iets mooier.:p
     
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Op z'n Frans ❤️ Maar de meeste spreken het op z'n Nederlands uit. Mja daar waren we al op voorbereid :roflmao: In het begin verbeterde we nog iedereen, mare daar zijn we mee opgehouden anders blijf je gaan :rolleyes:

    Hahahaha :roflmao: Ergens kan ik me dat heel goed voorstellen. Hij heeft L wel heel goed uitgekozen :thumup: Stoere naam!

    Typisch dat laatste twijfel moment :rolleyes: Jij was niet zo met namen bezig hè? Wel grappig dat bij jou je man van de namen was, hier was dat echt compleet omgedraaid. Hij is er goed in! ;)

    F zonder H vind ik persoonlijk ook veel leuker! :thumup:
     
  3. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oh waauw dan klinkt ie wel beter idd. mooi!

    Jaa dan blijf je bezig o_O

    Ja hier was ik bij de eerste alleen van de namen. Maar ja was er dan ook al vrij snel uit en 2,5 jaar lang gedacht dat mijn naam het zou worden :roflmao: last minute toch veranderd haha.

    Oh ja weet nog wel dat je aan het eind van je zw er nog niet helemaal uit was :roflmao: goede keus!! ❤️
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ja he! :D Dankje!

    Haha, zo zie je maar dat er toch altijd wel iets kan veranderen. Jullie wil niet nog een derde hè? Ach, wie weet ooit nog :rolleyes:

    Hier hadden we nog een tweede Franse naam op het lijstje die we ook erg leuk vonden, maar het werd uiteindelijk toch J. Wel direct gezegd, dat mochten we nog een meisje krijgen dan noemen we haar zo :D Maar, ik zie het dan ook nog wel veranderden :rolleyes:

    Ja alle andere namen waar ik mee kwam vond hij niets. Ik vond bv Vajèn, Nina, of Rosalie ook erg leuk. Mare dat was direct een nee :roflmao: Bij jou en je man ging het wel makkelijker, was ik stiekem wel jaloers op :p
     
  5. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ik sluit een derde niet uit :p maar man wil niet meer. Vajèn heb ik dus 2,5 jaar in mijn hoofd gehad, die hoor je hier heel vaak. En nu vind ik hem niet leuk meer voor mijn eigen kind;) maar als ik een moeder hoor roepen vind ik hem wel super mooi klinken :)

    Rosalie vind ik ook leuk. Nou ben benieuwd dan wat de tweede gaat worden ;) horen we dan wel weer even :p haha.
     
  6. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @Meisje93 Gefeliciteerd! Namen beginnend met de F zijn wel populair ;)
    Fijn dat het goed gaat
     
  7. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @Sylva zo te lezen zijn jullie er beide nog niet aan toe om te stoppen. Hopelijk gaat het inmiddels beter.

    Hij drinkt nu nog zo'n 7 tot 9 keer per dag Daarnaast 2x vast voedsel, avondeten, en fruit/brood.
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dankjewel!

    Hoe gaat het met iedereen?
     
  9. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Goed!! Druk druk druk! Heb t idee alleen maar bezig te zijn met werken :p heb steeds maar 1 dag vrij. Maar thuis gaat het goed. Kids weer beter. :) Iedereen weer beter :)

    Afgelopen week weer een afspraak in zh gehad voor F haar hartje. Nog steeds niet dicht en duidelijk te horen. 25 maart weer komen maar dan een afspraak met de kindercardioloog en kinderarts samen en horen we weer wat te doen. Operatie of toch nog even controle. o_O Pffff werkt ook op de zenuwen zo langzamerhand.
    Ze heeft er nog steeds geen last van gelukkig maar ja ik dacht t zh achter ons te kunnen laten na de bevalling o_O

    Hoe gaat het met jullie? Nu zonder kraamhulp, al een ritme gevonden met z’n allen? Hoe gaat het met E? Nog steeds trotse grote zus?
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 moet je extra diensten draaien?
    fijn dat iedereen weer beter is.

    Oh dat schiet ook niet op. :(
    Maar ze overwegen dus zelfs een operatie. Is het dan erger geworden?

    Gaat heel goed met ons. E is nog steeds trotse zus. Wilt meerdere malen per dag met F. kroelen. Die dan overstelpt wordt met kusjes.
    Nu druk op.zoek naar een ritme. Al slaapt F. 90% van de dag. Moet haar ook iedere keer wakker maken voor de voeding.
     
  11. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja extra diensten plus dat ik zo ook wel geroosterd sta. Daar heb ik al 59.000 x wat van gezegd maar goed.. volgende week ziet t er beter uit :)

    Nee niet erger geworden, maar ze denken wel dat t niet uit zich zelf zal gaan sluiten. Dus ze denken er nu iets anders over. Ach horen t wel.

    Ah wat heerlijk dat ze wil kroelen. Zo schattig.

    ritme vinden komt hopelijk vanzelf ;)

    Oh dat is wel lekker dat ze veel slaapt nog. Snachts ook?
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Ah balen is dat dan heh als ze niet luisteren.
    Zo blij dat we nu zelfroosteren.
    Gelukkig maar dat volgende week er beter uit ziet.

    Oh gelukkig. Maar een hartruisje is toch niet heel erg?
    Al zal daar denk ik ook nog verschil in zitten. Hoe groot het is ofzo.

    haha ja E. sliep ook alleen maar. Was alleen wakker als ze eten moest krijgen.
    Alleen heeft F. even het verkeerde ritme.
    Haar diepe slaap heeft ze van 12.00 - 22.00
    Dus die willen we gaan veranderen. Alleen even kijken hoe we dat om kunnen gooien.
    Nachten gaan ook goed. Maar valt ze wel wat moeizamer in slaap.
     
  13. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee is opzich ook niet erg maar ligt er aan waar t zit. Of t in de kamers zit of in de wand. Ze dacht wel de wand maar ja dat willen ze dus even zien. Afwachten weer. Ze hebben nooit onderzocht waar t zat dus dat zal nu gebeuren denk ik.

    Ooh dat is idd vervelend dat ze t omgedraaid heeft. Ach ze is ook nog zo klein, dus misschien naar mate ze wat ouder is dat ze overdag wat meer wakker is en snachts makkelijker slaapt ;)
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah vandaar. Op zich ook wel fijn dat ze het verder gaan onderzoeken.
    Het is immers wel je hart.

    ja daarom. Hebben sinds gisteren het badje naar de avond verplaatst. eens kijken of dat effect gaat hebben. :)
     
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Daarom! laat ze het maar onderzoeken.

    Ooh ja dat kan misschien ook nog wel eens helpen. Dat is ook een hele inspanning voor die kleintjes. Misschien helpt t idd om haar makkelijker in slaap te krijgen. Tsja t is even uit zoeken :p
     
  16. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Sh*t! Weer geen meldingen gehad. Ga morgen op de tablet even lezen en reageren! ❤️

    M'n phone heeft issues met typen, niet te doen met lange berichten..
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Het gaat een heel stuk beter.

    Dat is best veel. Drinkt hij dan lang of zijn het kleine beetjes? Hoe vind hij het vaste voedsel?

    Met mij kan het beter. Zit nog steeds niet lekker in m'n vel. Al bij de huisarts geweest en die heeft me naar de POH-GGZ doorverwezen omdat hij een psycholoog een stap te ver vindt. Ben daar nu op intake geweest, maar heb totaal geen klik met die vrouw. Al aangegeven dat ik het nog 1 gesprek de kans wil geven anders dan wil ik toch een verwijzing naar de psycholoog.

    Met J gaat het heel erg goed. Dame heeft een groeispurt gehad en is een kilo aangekomen sinds de vorige afspraak bij het cb 4 weken geleden :D Lekker spekkie is ze nu :p Qua ontwikkeling loopt ze nog steeds voor op haar leeftijd. Ze is zo'n geweldig vrolijk lachebekkie! ❤

    Dat ritme vinden is toch wel pittig he. Maar dat komt vanzelf wel goed. Hoe is je herstel? Hoe voel je je? En niet onbelangrijk, hoe gaat het met je bekken?

    Onhandig dat F haar ritme omgedraaid heeft, maar dat komt inderdaad goed. Dat had J hier ook en 's avonds een badje hielp enorm. Heeft het bij jullie al wat kunnen doen? Waar slaapt F trouwens? J viel ook lastig in slaap 's nachts, behalve als ze bij ons lag. Was qua veiligheid niet goed, maar je moet wat voor je slaap :rolleyes:

    @Mama1504 wat vervelend dat er nog zoveel onduidelijkheid is over wat te doen met het hartje van F. Snap dat dat goed op je zenuwen werkt. Waarom moet je zo lang wachten voor je weet waar je aan toe bent? Kon dat niet sneller? Hopelijk vliegt deze maand voorbij!
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva wat enorm rot dat je niet lekker in je vel zit!
    Al herken ik het helaas deels wel.
    Goed en knap van je dat je de stap gezet hebt. Alleen jammer dat je nog geen klik hebt met haar.
    Hopelijk mag het snel beter met je gaan.

    Wat fijn dat J. het zo goed doet. Extra genieten dan. Zo die heeft zeker een spurt gemaakt.

    Qua voedingstijden hebben we al een ritme. Zitten nu al ruim een week op dezelfde tijden. Heeft ze helemaal zelf gedaan. :)
    Bekken gaat helaas k*t mee. Pijn wordt weer erger nu ik alles weer doe. Donderdag gelukkig weer naar de fysio.
    Verder voel ik me goed. Scheur geneest ook goed volgens mij.

    1x badje was al voldoende om haar 's nachts dieper te laten slapen.
    F. slaapt in een wiegje op onze kamer.
     
  19. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva wat goed dat je de stap hebt gezet, alleen jammer dat er geen klik is. Dat is toch wel erg belangrijk in deze situaties.

    Wow! Die heeft idd even groeispurtje gehad :roflmao: ach lekker toch? Gaat er straks allemaal wel weer af :p

    Jaa heel er onduidelijk. Nee kon niet sneller omdat ze het erg druk had en er geen aanleiding was om sneller te komen omdat F er geen last van lijkt te hebben.

    Heb van F pasfoto’s moeten maken. :roflmao: Tis een most wanted foto geworden :roflmao:

    @Meisje93 ah super dat er maar 1 badje voor nodig was. :) En wat heerlijk dat schema :) fijn!
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 moet ik ook nog doen ja. pasfoto's maken voor een ID kaart.


    Hoe gaat het hier?
     

Deel Deze Pagina