Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Haha! Ik doe mijn best. Deze week ook begonnen met sporten. En fysio, was gisteren weer erg tevreden. Geen vervolgafspraak meer gemaakt. :)

    Toch nog te spannend voor hem dus. En inderdaad het komt vanzelf.
    Een onderbroek onder de luier schijnt ook te helpen.
    Oh ideaal dat hij zelf wakker word. Hier moet ik hem er echt wakker voor maken. :p
    Maar hoef er vrijwel nooit uit 's nachts.

    Nog gefeliciteerd met L. zijn 3e verjaardag!
    Heeft hij een leuke dag gehad?

    Wat knap dat ze al alleen kan zitten. Oeps, pittige tante dus. :roflmao:
    Ja leuk heh, die verschillen. Ben benieuwd of dat hier ook zal zijn.
    Merk nu wel al wat verschil tussen de meiden.
     
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 dankjewel! Met hulp van m'n dochtertje! :D Heb een shirtje gekocht met daarop de tekst 'Papa wil jij met Mama trouwen?' en toen we dus 11,5 jaar samen waren heb ik hem gevraagd met een lief verhaaltje en m'n dochtertje aan hem gegeven met de vraag 'wat vind je van haar nieuwe shirtje?'. Toen dacht hij eerst dat ik een grapje maakte, maar al snel zei hij 'ja natuurlijk wil ik met je trouwen gekkie!'.

    Het gaat hier helaas nog steeds niet lekker, al gaat het wel iets beter denk ik. Met de POH-GGZ is het niets geworden en heb om een verwijzing naar de psycholoog gevraagd, ergens begin juni m'n eerste gesprek.

    J tijgert nog steeds al begint ze langzaam aan te kruipen. Ook trekt ze zich al op en staan vind ze geweldig. Dan is ze zo ontzettend trots, dat lachje is fantastisch. Morgen weer controle op het CB, ben benieuwd hoeveel ze weer gegroeid is :D

    Hoe gaat het met F haar tandjes nu? Groot gelijk dat ze niet meer in de reiswieg wil haha. Het is ook veel leuker om te zitten en de wereld te bekijken. Heb je niet zo zitje dat op half lig en zit stand kan? J had dat hier ook en dus heb ik haar in het zitje gedaan op half zit/lig en dat vond ze dan weer wel prima.

    Vervelend dat het ruisje er nog steeds zit :( Laten we dan maar hopen dat het over een half jaar dicht is gegroeid, dat zou eventueel een operatie schelen. Maar gelukkig doet ze het nog steeds super! Hoe was het verder met haar gewicht en lengte?

    Hoe gaat het met L?

    @Meisje93 dankjewel! :D

    Ja denk dat het hier ook wel gedeeltelijk de hormonen zijn, maar durf daar niet alleen m'n vinger op te leggen. Ben toch bang dat er iets meer aan de hand is. Wel fijn dat het bij jou rond de 9 maanden weer goed ging. Zou ik ook graag willen!

    Wat heerlijk trouwens dat het met je bekken nu een heel stuk beter lijkt te gaan! :D Hopelijk is dit een blijvend iets, zou wel heel erg fijn zijn. En wat fijn ook dat F op vaste tijden al komt voor haar voedingen. Wil het met slapen overdag al iets vorderen of ben je nog steeds zoekende? Hoe vaak komt ze 's nachts nog?

    Wanneer moet jij weer beginnen met werken trouwens? En hoe is het met E? Wat goed trouwens dat ze al helemaal zindelijk is! Super leuk ook dat ze een fietsje heeft gekregen.

    @Katsje jammer zeg dat het ondanks de goede gesprekken toch nog steeds niet lekker voelt. Ik hoop voor je dat je snel een andere baan vindt waar je wel met plezier naar toe gaat en geen negatieve sfeer hangt.

    Mooi dat alles met L goed gaat! Wauwie hij groeit zeker :D Wat fijn dat hij ook geen inbakerdoek meer nodig heeft en een slaapzakje voldoende is. Hoe gaat het met L z'n slaapjes? Slaapt hij al een beetje door?

    Hoe gaat het met A?

    Dankjewel! :D Ja ben ook heel erg benieuwd. Wacht in spanning af haha :p
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hmm.. Een uur geleden een belletje gemist van het CB en een smsje gekregen dat m'n afspraak niet door gaat morgen. De arts is ziek, dus afspraak verplaatst naar dinsdag. Nja, komt mooi uit, kunnen wij zonder haasten en doen naar de film morgenmiddag! :D
     
  4. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 Wat goed geen vervolgafspraak!! Hopelijk blijft het goed gaan. :thumup:

    Zoo leuk die verschillende karaktertjes. Nu al! Qua uiterlijk verschillen ze totaal niet. F ziet er hetzelfde als L uit op die leeftijd :roflmao:

    @Sylva wat leuk gedaan!! Haha gelukkig zei die ja :D

    Wat balen dat het nog niet lekker gaat. Hopelijk gaat t gesprek in juni wel goed en heb je een klik met die persoon.

    Zoo zij gaat ook snel. Haha zo leuk om te zien heh als ze weer iets kunnen. Trots kijken!

    Met F haar tandjes gaat t goed. Ze heeft nu onder twee, maar ik heb het idee dat er nog meer aan komen maar nog niet door willen komen.
    Ja heb wel een wandelwagen inzet hoor. Kan ze mooi alles zien, maar zij wil kaasrecht zitten en dat kan met mijn ding niet. :roflmao:

    Ja balen van het ruisje, maar ik ga er vanuit dat we wel voor een second opinion moeten. Valt t altijd mee. ;) Haar lengte was toen in t zh 66 cm en ze woog 7,9 kg. 21 mei pas weer naar t CB. Dus ben benieuwd.

    Met L gaat het ook goed. Is alweer 3 jaar:eek:. Gaat zoo snel allemaal.
     
  5. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ah komt mooi uit dus. :D Welke film gaan jullie zien?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva wat balen dat het nog steeds niet zo lekker gaat.
    Hopelijk heb je wel een klik met de psycholoog.

    Ik hoop het ook! Heb de fysio nu wel gezien. ;)
    En heb het ook gehad met de pijn & beperkingen.
    Slapen overdag gaat nu ook top. Uurtje wakker, uurtje slapen. En dan middagslaap 3-4u. Alleen de avond is nog wat lastig. Ze wilt eigenlijk al vroeg haar nacht ingaan.
    F. komt al een maand niet meer 's nachts. :)
    Inmiddels slaapt ze vanaf 7 weken van 22-7u.

    11 mei moet ik weer beginnen. Nog 2 weken vakantie aan vast geplakt.
    Met E. gaat het goed! Wijze peuter is het.
    Afgelopen maand aangemeld voor school & zwemles. Komt allemaal zo dichtbij nu.
    Ben nog steeds verbaasd dat ze in 5 dagen tijd helemaal zindelijk is geworden. Zowel overdag als de nacht.

    Naar welke film ga je?

    @Mama1504 ik hoop het! Lang genoeg daar gelopen. :)
    Stuit is nog wel gevoelig, maar daar kan ze weinig aan doen.

    Grappig, dat ze er hetzelfde uit zien op deze leeftijd.
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504

    Haha, had ook niet anders verwacht hoor :p Hij kan geen nee zeggen tegen mij :D

    Het lijkt toch wel wat beter te gaan. Merk alleen wel dat ik een temperament probleempje heb en vooral als J de hele dag mega lastig is geweest :( Dan stapelt de irritatie wat op door de dag heen en dan loopt het water 's avonds over zegmaar en dan barst de bom :$

    Ja echt niet normaal zo hard als dat ze gaat. Ze klautert echt al tegen de bank, zitzak, box en tafel op en stapt ook al zelf heen en weer langs de bank, van de bank naar de tafel en probeert dingen van de grond te pakken terwijl ze staat. Tot nu toe een keer hard gevallen, maar ze had geen blauwe plekken ofzo dus het viel allemaal wel mee denk ik. Ze vangt zichzelf negen van de 10 keer gelukkig op met haar bips of handjes.

    Zo schattig hè die tandjes :D Het staat zo enorm lief! Zijn er inmiddels al wat meer door of blijven ze verstoppertje spelen? J zit hier in dezelfde situatie en ze is het zo zat, is van ellende de hele dag op koude doekjes aan het kauwen.

    Oooh, dat is wel vervelend voor haar :roflmao: Heb je geen draagdoek of zak? J vind het namelijk ook prima om lekker op m'n rug te hangen als ze de wandelwagen niet wil. Zit ze lekker hoog en kan ze alles zien, plus lekker dicht bij mama.

    Nog gefeliciteerd met L! :D Beetje laat ondertussen, maar beter laat dan nooit :rolleyes: Al aan het kijken voor een basisschool?

    Hebben Captain Marvel gekeken, hij viel alleen een beetje tegen. Denk iets te hoge verwachtingen gehad :|

    @Meisje93 ja hoop het ook. Zou het wel fijn vinden eigenlijk als ik bij m'n oude psycholoog terecht kan. Vandaag gebeld en ze gaan even kijken of dat mogelijk is.

    Oh dat geloof ik ja. Gaat het nog steeds goed allemaal? Fijn dat ze zo goed slaap ook overdag. Misschien voor de avond als ze aangeeft te willen slapen het nog een half uurtje rekken en dan op bed leggen of slaapt ze dan niet? Soms helpt dat om de nacht wat te verplaatsen. Zooo lekker hoor! :D Jij was dus eigenlijk al redelijk vlot weer aan de volledige nachtrust. Daar zullen veel jaloers op zijn ;)

    Heerlijk zeg, dat je er nog vakantie achteraan kon plakken. Scheelt toch wel weer he. Volgende week weer beginnen dus. Heb je er wel een beetje zin in? Ja gaat dan rap ineens. Hopelijk komt het met de aanmeldingen goed en is er niet een te lange wachtlijst. Moet hier eind dit jaar J al aanmelden voor de basisschool vanwege wachtlijsten, het is niet normaal.. o_O Vind het ook heel knap ja zo rap zindelijk :D En zo mooi ook dat ze het zelf heeft aangegeven. Houd daar echt van.
     
  8. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva oooh maar dat temperament probleempje heb ik ook. Ik hoop zo dat je je eigen psycholoog krijgt.

    Ach tis vallen en opstaan heh :p zal ze nog veeeeel vaker doen. ;) Maar super hoe snel ze is. Wat denk je? Loopt ze voor het eerste jaar?

    Jammer van de film. Maar hopelijk mocht dat de pret niet drukken van jullie date ;)

    Ja heb L in maart al ingeschreven voor de basisschool. Kreeg in maart ook al een brief van de gemeente o_O Heb heel lang getwijfeld maar toch maar ingeschreven op de school waar ik ook op heb gezeten (+ het is achter de psz) dus als F naar de psz gaat dan kunnen ze mooi tegelijk ;)
    Maar hoorde zoveel verschillende verhalen over de scholen hier. De school waar wij naast wonen is ons veeeeeeel te groot. Zijn 3 scholen bij elkaar in. Plus dat er heeel veel leerlingen daar weggaan (ivm geen goede leerstijl) en weer een andere school werd met de week negatiever. Dus maar voor safe gegaan en op mijn oude school ;) was enige zonder negatieve reacties :roflmao:

    @Meisje93 oehhh 11 mei alweer aan het werk. Zin in?
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva En kan je bij je oude psycholoog terecht?

    Haha ja, tot nu toe nog maar 1 slechte nacht gehad.
    Inmiddels zitten we al 1.5 week op 4 voedingen. :)
    En hierdoor drinkt ze ook gelijk een stuk beter. Win-win situatie dus.
    Helaas is deze dame ook erg gehecht aan een vast ritme. Dus het liefst alle slaapjes alleen in bed of stilstaande wandelwagen. Als dat niet lukt, is ze gelijk een beetje uit haar doen.

    Ja heb nog zoveel vakantiedagen staan. Kan na de zomer nog 6 weken opnemen. Of dat gaat lukken..
    Ja krijg er nu wel zin in hoor. Heb het thuis nu wel weer gezien, merk dat mijn lontje wat korter word door al dat gemoeder.

    Oh valt mee hier! Geen lange wachtlijsten. Ze moeten zelfs combi klassen maken om een klas gevuld te krijgen.
    Wow! niet normaal hoor, als je je kind al zo vroeg aan moet melden.

    @Mama1504 groot gelijk om dan naar de school te gaan waar je zelf ook op hebt gezeten. En helemaal handig dat de psz erachter zit.

    Ja krijg er best wel zin in! Muren beginnen aardig op me af te komen. Heb het nu wel weer gezien thuis. ;)


    Gisteren op het bureau geweest. F blijft nog een heerlijk kleintje.
    Ze was nu 5.2kg en 59cm
    E. was toen al 6.2 en 64cm Wat een verschil dan ineens.
     
  10. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hallo dames,

    Hoe gaat het hier?
    Hier gaat het goed! F zit helaas weer in een sprongetje maar goed die gaat ook weer voorbij denk ik dan maar. Merk wel dat ik het dan erg pittig vindt; combi peuterpuber vs baby die de hele dag jengelt/huilt. Maar ooooooh wat zijn ze lief en mooi! L is helemaal verliefd op haar. Tuurlijk begint ie haar nu wel eens te treiteren nu ze wat meer kan en spulletjes van hem begint te ontdekken, maar hij kan niet naar bed zonder een kus & een knuffel van haar.

    Verder heb ik het super druk. Vorige week meer dan het dubbele van mijn contract uren gewerkt :confused: dus druk druk druk.
    Vandaar dat ik hier niet meer zo vaak lees/schrijf.

    @Meisje93 hoe was jouw eerste werkdag(en) weer? Bevalt t weer om aan t werk te zijn? En hoe gaat het met je bekken nu je weer aan het werk bent?

    Idd een kleintje. Heerlijk. F is ook nog zo heerlijk klein. Qua ontwikkeling met dingen doen maar ook qua lengte. :) L was rond deze tijd al aan t tijgeren en alles. Die was zo snel groot. Nu geniet ik er nog heerlijk van, vooral ik nu weet dat zij de laatste is (tot nu toe). :p
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Och ja die sprongetjes.
    Dat geloof ik graag, dat dat pittig is.
    L. zit ook wel lang in zijn peuterpuber fase?
    Oei! Veel zieken op het werk?

    Inmiddels alweer 3 diensten erop zitten. Vrijdag moet ik weer.
    Valt me best zwaar. Zit ook nog in de ziektewet, maar helaas al 2 diensten alleen moeten draaien.
    En dat is wel funest voor mijn bekken.

    Haha ja zeker als het je laatste is, is dat baby-baby ook wel erg leuk!
    Maar heel misschien een 3e voor jullie dus? :)
     
  12. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 jaa daar schuif ik het maar op. Soms van die enorme driftbuien.

    Ja veel zieken maar ook de vakanties beginnen nu. Plus cursussen. o_O

    Oeff dat is wel zwaar ja. Konden ze niet anders regelen? Wat vreemd dat ze je dan alleen laten. Straks lig je er weer helemaal uit. Ze kunnen beter zuinig met jou zijn.

    Haha ik wil wel een derde. Altijd wel gewild, maar manlief niet. Tenminste ik grapte laatst: “nouuu, als de zolder klaar is, kan de derde wel komen”. Waarop hij zei: “nouu nee. Twee is nu genoeg en sowieso niet in dit huis”. ;) Ach ben zo ook ontzettend gelukkig hoor met twee kids. Grap af en toe wel es even :p Maar mijn deurtje blijft dus nog even open ;)
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 hopelijk is de fase snel voorbij!

    Dat is helaas het nadeel van zelfsturend team. Moeten het zelf regelen.
    Diegene die niet op kwam dagen, is niet meer welkom hier.
    Vandaag wel ondersteuning gehad gelukkig. Maar aan het einde van mijn dienst toch weer aardig wat pijn

    Haha! Nou wie weet ooit dan. :)
    Maar als die wens er nou eenmaal is...
     
  14. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja hoop ik ook!

    Ja dat is idd een nadeel.
    Daarom hier vorig jaar het idee om zelfsturend te worden afgeslagen. Er werd toen zoveel veranderd dat we het zelfsturend eerst niet wilden.

    Wel balen dat je alsnog pijn kreeg. Je had geen fysio meer toch?

    Ja van mijn kant is die wens er wel. Wie weet ;)

    Oh trouwens even iets anders (zelf ben ik super trots): L heeft al 3 dagen geen luier om! :thumup: Woensdag dacht ik: ik begin nergens over en doe hem gewoon geen luier om. Hij keek raar maakte er geen drama van. Heel stiekem/stilletjes ging hij die dag zelfstandig op de pot (wc vindt ie nog wat eng) en dan hoorde ik de pot wel verschuiven :roflmao: mar dacht: zeg niks want dan is het voorbij. Hij wil zelfs al geen luier meer op bed, maar dat vond ik iets te optimistisch. Eerst overdag maar zonder luier en binnenkort kunnen we het dan wel eens proberen met een onderlegger. ;) Maaaaar dit gaat de goede kant op. Vorige week was t nog drama als ik het woord zonder zei. ;) Hij heeft tot nu toe elke dag 1 ongelukje gehad, maar dat maakt niks. ;)
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Dus bij jullie hebben ze het niet doorgezet?
    Hier hadden we vrij weinig keus. De organisatie had al besloten, en wij moesten er maar in mee gaan.
    Al vind ik het niet heel erg ofzo hoor.

    Nee klopt. 4-5 weken geleden mee gestopt.
    Kan er zo weer mee starten hoor. Maar kijk het nog even aan.

    Wat knap van L.! En 1 ongelukje per dag is niet erg. Haha gelijk zonder willen in de nacht! Nou wie weet gaat dat ook heel snel zonder hoor. Is zijn luier nog nat 's nachts?

    Hier slaapt E. sinds maandag zonder speen. Geen drama's gehad gelukkig.
    Zo blij en trots. Zag er enorm tegenop. Wilde het al eerder doen, mrja zwanger en nog het zindelijk worden.
    Knuffel mag ze voorlopig gewoon nog houden. Dat vind ik niet zo erg.

    @Sylva & @Katsje hoe gaat het bij jullie?
     
  16. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee is niet doorgezet. Waren te veel veranderingen in een keer en dit zagen we echt nog niet zitten dus met z’n allen tegen gestemd.

    Oooh scheelt dat je gelijk weer kan starten, maar idd eerst even zo aan kijken.

    Nee 1 ongelukje per dag is ook niet erg. Valt mij op dat ie t dan niet door heeft omdat hij dan zo druk is. Ach tis ook nog maar een paar dagen dat hij geen luier om heeft.
    Ja snachts plast ie nog wel al zijn zijn luiers niet meer zo vol dan voor heen. Heb nu matjes gehaald voor zijn bed dan kunnen we het altijd eens proberen. Vind dit op t moment al een hele prestatie ipv drama maken.

    Hoe gaat t bij E? Snachts nog een luier om of ook al zonder?

    Oooh wat goed! Zonder speen. En wat goed dat ze er geen drama van maakte.
    Idd al die veranderingen kan averechts werken als je teveel tegelijk wil.
    Dan is ze er ook aan toe! L heeft nog wel een speen (een kapotte) ik heb wel een nieuwe, maar die wil die niet dus heb hem nu duidelijk gemaakt dat hij dan gewoon geen nieuwe krijgt als deze echt kapot is en dat is prima. ;) Hij slaapt overigens alleen snachts nog met speen, overdag slaapt ie zonder. Knuffel mogen ze van mij nog wel even hebben. Heb zelf ook heeeeeel lang een knuffel gehad. En dat bied toch het meeste troost bij de kinderen.
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Super zeg! Dat ze daar naar luisterden. Denk dat bij ons de organisatie daar te groot voor was.

    Je zou voor s nachts een onderbroek onder zijn luier kunnen doen. Schijnbaar voelen ze het dan.
    Nee E. was vanaf de 3e dag dat we aan het oefenen waren al zindelijk in de nacht en dag. Echt bizar hoe gemakkelijk dat ging.
    Heel soms heeft ze een mini ongelukje overdag. Als ze te druk aan het spelen is.

    Ja daarom alles maar in stapjes gedaan.
    Oh kijk! Scheelt weer dat hij alleen gehecht is aan die kapotte speen. Ja daarom! En een knuffel is iig niet erg voor de tandjes! :)
    Hier vind ze ook veel troost in de knuffel.
     
  18. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja wij hebben ook een grote organisatie. Onze locatie zou dan een pilot zijn. Maar idd als je het organisatie breed doet is het een grote kans dat ze het doorzetten.

    Ooh wat goed van haar! Zo snel al. Super!!

    Nee idd knuffels zijn niet slecht voor de tandjes. :)
    Ik heb voor F laatst maar een reserve gehaald want die begint zich ook al te hechten aan een knuffel. Ik gaf haar laatst een andere zodat ik DE knuffel even kon wassen, maar helaas viel dat niet in de smaak :roflmao: dus nu hebben we 2 ;)
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja verbaas me er soms nog over hoe makkelijk dat gegaan is.
    Haha oeps, nu al gehecht aan een knuffel!
    Groot gelijk om nog een reserve knuffel aan te schaffen dan.
     
  20. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Sorry, tijdje afwezig geweest...tis ook zo druk. Het gaat hier met ups & downs. A. haalt momenteel echt t bloed onder ieders nagels vandaan (gelukkig dus niet alleen bij mij). Slaapt gelukkig wel weer ‘s nachts in dr eigen bed! Echt heerlijk!! Is eindelijk zindelijk!!! Ff afkloppen: is echt al heel lang geleden dat ze een ongelukje heeft gehad!!
    Met L. is het halen en brengen. Hij heeft moeite met zn ontlasting. Gebruiken nu speciale voeding en via de huisarts van die laxeerzakjes (Movicolon). Ondanks dat heeft ie er regelmatig last van. Heeft veel last van krampen, zo zielig. Ga volgende week naar de huisarts om eens een praatje te maken wat we hieraan gaan doen. Want om nu al zoveel laxeer te gebruiken, krijgt ie helemaal luie darmen van. Had vorige keer van een HA in opleiding gehoord, dat wanneer kinderen met een ks zijn geboren dat hun darmpjes een achterstand oplopen: wanneer ze op de normale manier geboren worden, nemen ze nog een slok van t vruchtwater waar bepaalde bacteriën inzitten welke goed zijn voor de darmen en met een ks gebeurd dit natuurlijk niet.
    Met mij gaat t wel goed! Ben toch aan t werk gegaan bij mn huidige werkgever: zijn per 9 mei definitief overgenomen! Wel ben ik gewoon aan t rondkijken...wie weet hoe ik op de markt zit!!!
     

Deel Deze Pagina