Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva begin oktober moet ik weer naar het CB. Dat is dan een extra bezoekje omdat de curves wat af beginnen te wijken. En het hoofdje is zelfs een lijn gezakt.

    Oh wauw! 2 vingers is net niks! E. Was niet zo van aan de hand lopen. Op een avond was ze aan het drinken en wilde ze ook iets pakken. En ineens liep ze al drinkend weg. :roflmao:
    Dubbel zo knap vonden wij toen.

    Oh super! Oei wel erg knap dat je dan standvastig zegt dat je gewoon eten gaat koken. Ik ben dan helaas wel zo'n persoon die al gauw zegt dat we dan maar wat halen.

    Oh geef mij maar zo'n wasmachine. Hier gaat de was echt stinken als die een paar uur te lang erin blijft zitten.

    @Mama1504 dat is niet veel slaap nee. Vanavond vroeg naar bed en hopelijk heb je een goede nacht! :thumup:
     
  2. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva ja geen idee waar ze last van had. Denk zelf een mixje van alles.. warmte, misschien iets verkeerds gegeten (maar niemand had er last van behalve zij) geen idee ben allang blij dat ze weer wat op knapt. Ze slapen beide nu 2 nachtjes bij opa en oma dus mocht t wel weer beginnen hoef ik er niet uit :p

    Jaa heb t snel opgehangen, was toch alleen maar beddengoed, slaapzak en knuffel. En verder de boel de boel gelaten :roflmao: was rond 8 uur even in slaap gevallen op de bank. Meestal hoor ik alles, maar mijn man was de vaatwasser al aan t inruimen toen ik wakker werd. Ik zei al: als jij even gaat douchen doe ik snel een powernap op de bank. Hij is altijd een half uur onder die douche mar heb hem niet eens beneden horen komen :roflmao:
    Lag er al wel vroeg in vanavond maar ja was veel te warm boven dus ben weer klaar wakker :confused: zo maar weer poging doen.

    Die recepten zijn super makkelijk en zo klaar. Ben namelijk geen keukenprinses :| mijn man kookt altijd namelijk, maar dit gaat nog. :p

    Idd knap dat je dan zegt dat je nog gaat koken. Ik ben makkelijk over te halen namelijk:|

    @Meisje93 ja dat was iets te weinig slaap. Ik kan vaak met weinig slaap toe, maar dit is te. :roflmao: Ik schrok zelfs van mijn wallen onder de ogen vanavond na het douchen. Had vanmiddag ook nog gesprek op t werk, wat zal die man gedacht hebben? :p

    Wat balen dat de metingen dalen. Ach dan idd maar extra controle.

    Ik ben idd ook zo’n iemand die dan zegt: oke we halen wel wat. Vooral als het ook maar ietsje te laat is om eten te koken ;) slecht! :p
     
  3. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik reageer later van de week nog even terug meiden. Neem even een korte break van ZP om me op mezelf te focussen. Het gaat hier niet goed :cry:
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sterkte! ❤
     
  5. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Thanks meiden. Had even flink ruzie met m'n vriend en was bang dat het niet meer goed gingen komen. De stress van z'n vaste baan en z'n eigen zzp-werk werd hem teveel en hij reageerde dat onterecht op mij af. Hebben even goed gepraat en alles is gelukkig weer goed.

    @Meisje93 hmm dan hoop ik toch dat het vaste voedsel voor F een hoop gaat doen en het dan snel bij gaat trekken. Vind het wel eng klinken.

    Nee, precies twee vingers is zeker niets. Ze kan het op het moment zelfs met 1 vinger vast houden lopen en dan hangt haar andere armpje volledig ontspannen naast haar lichaam. Dus ik denk dat ze het al wel kan, alleen dat ze echt 'los' lopen gewoon nog net té eng vindt. Hahaha :roflmao::roflmao: Dat lijkt me ook prachtig om te zien. Is dat wel ineens zo'n 'Huh!? Hoe dan!?' moment.

    Mwua ik houd absoluut niet van McDonalds, word er altijd zo kotsmisselijk van. En eten bestellen doe ik niet graag, is mij te duur. Zeker als we gewoon eten in huis hebben. Koken is ook binnen een half uur gebeurd.

    Welke wasmachine heb je? Heb hier een Samsung Eco Bubble van 9 kilo. De gewassen was 1,5 dag in de wasmachine laten zitten is wel de max heb ik even getest van de week. Daarna moet het echt opnieuw :roflmao:

    @Mama1504 is F weer helemaal hersteld? Wat gek toch zo ineens vanuit het niets zo ziek.

    Oohh, dat viel inderdaad nog wel mee. Haha, ach je had het nodig. Na zo'n gebroken nacht is dat echt niet gek. Rot hè die warmte. Gelukkig is het allemaal weer voorbij. Kunnen we weer normaal slapen.

    Luxe hoor dat je man altijd kookt! ;) Wel fijn dat het makkelijke recepten zijn! :D Hier ook geen keukenprinses. Ik kook hier maandag tot woensdag en m'n vriend donderdag, vrijdag en zondag en zaterdag koken we samen.


    Afvallen update: vorige week 1,5 kilo afgevallen. Nog 0,7 kilo te gaan en dat is m'n eerste doel bereikt! :D Hoe is het bij jullie gegaan?
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva och wat heftig meis. Gelukkig is alles weer goed!
    Stress moet hij inderdaad niet op jou gaan afreageren.
    Maar hij heeft nu 2 banen?

    Er is een wonder gebeurd. :roflmao:
    De laatste dagen drinkt madam nagenoeg alle flessen leeg! (150/5)
    Denk dat die straks een flinke groeispurt gaat maken. Of niet. ;)
    Maar ben iig blij dat ze weer normaal drinkt. Werd ook tijd.
    Sinds zondag begint ze een beetje te rollen van rug naar buik. Per dag zo'n 2-3x.
    Moeten natuurlijk niet te snel gaan. Haha.

    Oh dan zou ze het wel los kunnen hoor! Maar inderdaad net even te eng.
    Haha ja dat was echt zo'n moment, ze had het eerst ook helemaal niet in de gaten. De volgende dag vertikte ze het om los te lopen. Dus weer haar beker in de handen geduwd en ja hoor, madam liep weer drinkend weg. :roflmao:
    Toen viel het kwartje pas en was ze niet meer te houden met het los lopen.
    Kan je misschien ook nog proberen of een speeltje in de hand ofzo.

    Ik heb precies dezelfde! Maar mij lukt het echt niet. Maar gebruik jij wasverzachter? Of misschien net een ander programma.
    Al ruikt het ene wasmiddel veel lekkerder dan de ander. Heb nu waspods van color reus. Echt geen aanrader! Muffe was.

    Super zeg! Je gaat hard hoor.
    Zie mijn banner. :) inmiddels 4,5kg kwijt & nog 6,5kg te gaan.
    Ben iig onder de 75kg en daar ben ik al zo blij mee.
     
  8. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 hij heeft al heel lang twee banen. Dat is al zolang dat ik ook geen idee meer heb hoeveel jaar dat al zo is. Gelukkig komt er best snel een einde aan die twee banen en gaat hij zich zich volledig op z'n eigen zzp-werk storten. Minder stress gaat het echt goed doen. Ga hem ook helpen met z'n administratie, dat zal ook een hoop schelen.

    Oooh wauwie! :D Goed bezig F! Als ze dit door blijft zetten is dat onvermijdelijk ja. Maar lekker joh, niks mis met baby vetjes :p Zie je wel, dat omrollen heeft ze zo weer onder de knie. Ik denk echt dat ze zo ineens gigantische sprongen gaat maken. Zo jammer hè, dat je de tijd dan niet ff stil kan zetten of langzamer kan laten gaan. Alles gaat te snel!

    Hahahaha :roflmao::roflmao::roflmao: Ik visualiseer dat ook echt hè met zo'n hoofd erbij van ik weet niet wat je verwacht van me, mare daaaag! Wel super dat ze het daarna door had ;) J drinkt nooit staand, die gaat altijd zitten op de bank of op de grond. Een speeltje kunnen we nog wel proberen. Maar eens doen! :thumup:

    Ik gebruik voor alle was robijn color vloeibaar (zie foto) zonder wasverzachter. Ik was altijd met wasprogramma dagelijkse was, 40 graden, twee keer spoelen en bubble soak aan. Vind dat de was er met bubble soak aan net iets frisser en schoner uitkomt. Wel jammer dat die color reus pods niet bevallen :( Niks is zo erg als muffe was wat weer opnieuw gewassen moet worden.

    Ja, heel hard! Had het ook niet verwacht eigenlijk. Oooh, je banner! :D Handig! Kijk, mooi is dat hè die kleine mijlpaaltjes :thumup: Zorgt er ook wel voor dat je het vast blijft houden. Nog maar 1 kilo en dan zit je op de helft van je totale doel! ;) Klinkt zo lekker weinig of niet? :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva oh wat fijn dat er een einde aan komt, aan zijn twee banen.
    En super dat jij hem gaat helpen met de administratie. Voor jou misschien ook wel leuk om te doen?

    Haha, nou vandaag weer niet omgerold. Stel je voor.. :roflmao:
    Maar wie weet gaat ze nu ineens heel hard ja. Merk wel dat ze meer met speelgoed gaat spelen. En dan vooral met geluidjes zijn leuk.

    Ah die heb ik ook staan. Normaal waste ik ook altijd met robijn, maar nu voor het gemak pods gekocht. Maar helaas niet zo heel blij mee.
    Witte was ruikt wel top met robijn. Maar of ik die nou 1.5 dag in de machine kan laten zitten?
    Ik zet hem ook altijd op dagelijkse was, maar of die ook op bubble soak staat? Ga morgen checken als ik weer een wasje doe.

    Haha zoals je het nu zegt, gaat het wel heel hard ja!
    Die kleine mijlpaaltjes geeft je zeker een boost.
    Weeg jij je heel netjes maar 1x per week?
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ja enorm fijn! Kijk er echt naar uit.. Mwua, leuk is anders haha :p Mare hij is er zo slecht in en het moet nu wel echt goed gebeuren omdat hij teveel klanten krijgt. Met drie is dat nog te doen, maar met bijna 10 rijst het de pan wel uit :roflmao:

    Haha :roflmao: Net als je trots vertelt dat ze het doet denkt ze, lekker puh mama vandaag niet! :roflmao: Ooohh, dat is wel een hele nieuwe fase dus. Zo leuk! :D Weer nieuwe dingen ontdekken.

    Ben benieuwd met welk programma je wast. Misschien ligt het ook aan de hoeveelheid was die er gewassen wordt. Zou ik als enige dingetje nog kunnen bedenken. We stouwen hem nooit vol eigenlijk.

    Dat dacht ik al! ;) Moet het van de positieve kant bekijken anders maak je het jezelf echt te moeilijk. Nee dat doe ik niet :oops: Soms sla ik 3 dagen over, maar soms ben ik de volgende dag eigenlijk mega nieuwsgierig en ga ik toch even spieken :rolleyes: Jij weegt wel netjes 1x per week?
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva snap ik! Weer even wat meer rust in de tent.
    Haha, ja en het moet wel goed gebeuren natuurlijk.

    Haha precies! Moet niet teveel verwachten van haar haha.
    Ja dat wel! Ze is wel een andere fase in gegaan. Ach alles komt vanzelf wel een keer.

    Ik was dus met hetzelfde programma als jij. Ook met de eco bubble stand erop.
    Ach het zal wel. :p
    Heb het ook alleen met de bonte was. Maar man zijn werkkleding kunnen soms best stinken.
    Als het heel vies is, was ik het apart hoor.
    Ach het zal wel. Als ik het er gewoon binnen een uur uithaal ruikt het nog lekker :)

    Dat is zeker waar en hou je het ook minder lang vol natuurlijk.
    Haha hier precies hetzelfde hoor. Soms sta ik er zelfs dagelijks op ja. Echt erg mrja.
     
  12. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 wat goed van F! Ineens heeft ze het door.

    Wauuw! Al onder de 75! Goedzo!! Nu het volgende doel ;)

    Ik kan de was er ook niet lang in laten zitten hoor. Heb geen eco bubble mar moet t na een nacht max. 12 uren wel ophangen. Anders ruikt het ook muf. Meestal stel ik de was uit tot het weer mooi genoeg is om buiten te hangen. :p Dus ja dan kom ik al snel 1 keer in de week met 3 wasmanden vol :| heb wel een droger naar die wil ik niet gebruiken, ben er namelijk sinds dit jaar achter dat de was dan nog lekkerder ruikt :p alleen het bedden goed en soms handdoeken doe ik in de droger. Voorheen was ik een luie wasser en gooide ik alles in de droger, nu niet meer maar ben nog wel zo lui om de was niet te gaan scheiden en dus alles door elkaar in de machine gooi. :p Behalve mijn uniformen. Is tot nu toe goed gegaan dus blijf ik t zo doen :roflmao:

    @Sylva fijn dat t weer uitgepraat is. Is natuurlijk ook onterecht dat hij dat op jou af reageert.

    F is weer de oude. Maar heb al sinds vorige week maandagnacht steeds een zieke thuis. Eerst F. Duurde een paar dagen voor zij weer iets beter was. Niet overgeven maar gewoon niet fit nog. Paar dagen later op een vrijdagnacht begon ik met overgeven. Toen kreeg ik een appje van mijn ouder (die vrijdagnacht waren vertrokken naar Frankrijk) dat zij de eerste nacht beide ook hebben overgegeven. :confused: Zaterdag en zondag begonnen de mannen hier. En zaterdag zag ik bij F ook ineens een grote blaar op haar achterhoofdje en maandag zat ze ineens onder blaartjes. Waren dus waterpokken :confused: maandag moesten we ook naar het ziekenhuis met haar en heb dus eerst maar gebeld of wel konden komen of dat we de afspraak moesten verzetten. Gelukkig kon het ten alle tijde doorgaan maar was t goed dat ik even belde zodat wij gelijk naar de behandelkamer konden ipv wachten in de wachtkamer. Om besmetting naar andere kindjes te voorkomen. Dus was super geregeld daar.
    En sinds gisteren is ze bijna pokken vrij dus haar verjaardag kan zondag gewoon doorgaan :D Tenzij L nu ziek wordt :roflmao: wat ook wel mag want dan heeft hij ze ook maar gehad voor we op vakantie gaan.

    Ik kan nu eindelijk zeggen: VAKANTIE!!! :D

    Ik ben nu 5 kg kwijt. Dus ik heb mijn eerste doel ook bereikt al zal ik er in de vakantie minder mee bezig zijn. En dan na de vakantie maar weer volop bezig. ;)

    Ik sta trouwens ook dagelijks op dat ding hoor :| maar als ik moet werken sla ik wel eens dagen over maar soms doe ik het savonds maar ja dat is natuurlijk niet reeel. :roflmao:

    Zo dit was mijn weekje weer :roflmao:
     
  13. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva oh wat ik nog even wilde vertellen. Mijn schoonmoeder gaf mijn zwager een helium ballon in de hand en toen liep hij zo de kamer rond :roflmao: die wilde namelijk op zijn manier ook nooit loslopen :roflmao:

    Hier vindt F t trouwens nog te spannend om aan de hand te lopen. Dan gooit ze snel haar kontje op de grond :roflmao: terwijl ze wel heel stevig los kan staan.. maar ach komt vanzelf. ;)
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 haha ik vraag het me af. Ze heeft nu alweer 2 dagen niet omgedraaid. :roflmao:

    Ja zo blij!!! Lang geleden dat ik zoveel gewogen heb. Ja toen ik net zwanger was en zoveel aan het overgeven was. :p

    Hier ook liever geen droger. In principe draait de droger alleen voor de handdoeken. Rest hang ik allemaal op zolder of buiten bij mooi weer.
    Haha! Wat een geluk heb je dan. Maar je scheidt wit en bont toch wel? Of dat ook niet.
    Ik heb 4 soorten was. Handdoeken-ondergoed/ bonte / witte / licht bont.
    En minstens 1 was per dag.. voel me soms echt een wasvrouw.

    Och wat een ziekenboeg bij jullie. En F. Al de waterpokken gehad. Heeft ze er veel last van gehad?
    Wat netjes geregeld van het ziekenhuis. Echt top.

    Geniet van je vakantie! En wauw al 5kg kwijt.
    Wat een topresultaat.
     
  15. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 haha oeps! Te snel gezegd :p

    Nee ik gooi gewoon alles bij elkaar. Alleen mijn uniformen gaan apart o_O :p

    Ja was super geregeld in het zh. Ze heeft alleen vorige week zaterdag (dag voor de blaasjes kwamen) last gehad van koorts. Verder gelukkig niet, en de plekken waren na 3 dagen ook al zo goed als verdwenen. Dus super dat t al zo snel verdwenen is, kan haar verjaardag gelukkig doorgaan. :)

    Dankje gaat lukken! Ben er echt aan toe ;)
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha daar lijkt het wel op ja.
    Een echt makkelijke wasser dus. Ach als het altijd goed gaat bij je. Waarom ook niet? ;)

    Oh wat fijn zeg! Kans is nu ook niet meer zo groot dat ze ze nog een keer gaat krijgen toch?
     
  17. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jaa hele makkelijke wasser :roflmao:
    Als ik het niet vertrouw dan natuurlijk wel apart.

    Nee daar hoor ik verschillende dingen over: kinderen onder de 1 (oke scheelt twee weken) krijgen t nog een keer, kinderen die maar een paar blaasjes hebben die krijgen het nog een keer. Maar heb ook gelezen dat t theoretisch wel mogelijk is maar in praktijk (bijna) nooit voor komt. Ze had het ook meer op haar onderlijfje. Vooral de knietjes en het kontje zaten er onder.
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 nou hopelijk heeft ze genoeg antistoffen opgebouwd. :)

    Geniet je lekker van je vakantie?

    Nou madam heeft het zo'n 1-2 weken volgehouden met het goede drinken. En nu alweer 2 dagen drama :confused:
    Bijzonder kind.
     
  19. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja hoop ik ook.

    Ja heerlijk! Het niks moeten is al heerlijk. Maandag gaan we een weekje weg. Al super veel zin in. L. Kan ook niet meer wachten. ;) Die vraagt elke dag hoeveel nachtjes nog. ❤️

    Ooh heel bijzonder idd. o_O Drinkt ze de flessen niet meer leeg? Hoeveel krijgt ze?

    Ik maak hier het pak nog leeg en dan gaat F over op gewone melk, ze drinkt de flessen nog amper leeg dus dan beter met gewone melk ;)
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja dat is al erg fijn!
    Leuk heh als ze er zo naar uit kijken. Hele fijne vakantie alvast.

    Ze weigert gewoon de flessen weer. Nachtfles wilt ze wel nog steeds. En dan de ochtendfles gaat ook goed.
    En daarna wilt ze geen flessen meer. Houdt haar lippen stijf op elkaar.. fruit, groente & yoghurt gaat er dan wel in.
    Gisteren heeft ze gelukkig wat pap gegeten wat ik gemaakt had van de flesvoeding.
    Maar wat een eigenwijs kind. o_O

    Groot gelijk! Ook geen zin meer in de fles dus. ;)
     

Deel Deze Pagina