Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Ik ben aan het afbouwen idd, hoop morgen zonder te kunnen. Even zien hoe het vandaag gaat

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oh wat goed!! Dan is het helemaal genieten:) hoop dat je snel zonder kunt:):thumup:

Esther519 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oeh spannend zeg. Hoop voor je, dat je zonder medicatie kan.

4. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Zo weer even bijgelezen en ff reageren.

@Sylva wat balen van die kwaaltjes dat je er zoveel last van hebt. Hopelijk is het snel voorbij zodat je er ook eindelijk van kan gaan genieten. Wel prettig dat je zo onder controle staat...en een keertje extra spieken is altijd leuk

@MJBP een hele fijne vakantie en heerlijk gaan genieten!!

@Meisje93 wat balen dat het toch doorgebroken is. Hopelijk een mooi decembereitje

@Mama1504 ben benieuwd of je die nieuwe temperatuurmeter lang nodig bent. Hopelijk ook jij een mooi decembereitje!!

@rhea90 wat fijn dat de echo goed was!!!

@Seabert1 heerlijk een goede 20 weken echo. Ook wel prettig om de bevestiging gehad te hebben dat t echt een jongetje is!!

@Esther519 ook een goede echo!! Toppie!!! Wat prettig ook dat die medicijnen bijna niet meer nodig zijn. Ook jij nu heerlijk genieten!!

Hier gaat t momenteel met veel ups&downs. Heb de ene dag nog steed veel last en dat ik echt aan de pijnstilling moet (waar ik absoluut geen voorstander voor ben), andere dagen weinig tot geen last. Zo ook vandaag: gisteren nergens last van (dus ook niks geslikt) en vanmorgen opgestaan met weer veel pijn en dus ook weer genoeg bloedverlies. Ik word er totaal gek van. Dan denk je na zo’n dag als gisteren: wauw zo het dan eindelijk op zn retour zijn? Maar nee hoor, na zo’n ochtend wordt dat weer compleet de grond ingeboord. Ben zo bang dat het toch nog op een curettage uitdraait, iets wat ik echt niet wil (zeker niet tijdens de feestdagen). Maar goed genoeg geklaagd....en weer door!

PS1: hopelijk ben ik niemand vergeten...
    PS2: heel erg fijn dat ik van jullie hier mn gal mag spuwen, vindt t erg prettig!
    PS3: pffff....wat een verhaal

rhea90 vindt dit leuk.
  5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #285 Sylva, 4 dec 2017
    Laatst bewerkt: 4 dec 2017
    @MJBP ach kan niet alles hebben :p Misselijkheid is helaas ook weer terug, nu al 3 dagen toch weer aan de Emesafene. Mja, het HCG gaat pieken de aankomende week, dus had ook niet anders verwacht.

Geniet van je vakantie meis! :D Heel veel plezier! ;) Ben echt blij dat het weer beter gaat met je! :thumup:

@Meisje93 ja dat bedacht ik me ook van de week :rolleyes: Dan lijkt het me ook een stuk zwaarder ja. Maar voor hetzelfde geld heb je helemaal nergens last van. Dat zou ook zomaar een optie kunnen zijn.

Snap dat je je machteloos voelt. Maar echt probeer positief te blijven en houd de moed erin. Ben zo bang dat door er negatief in te staan je lichaam ook niet echt wilt mee werken. Super dat de thermometer bevalt, hopelijk geeft het een duidelijker beeld dan vorige maand. Wanneer verwacht je je eisprong? :D

@Mama1504 precies. Ben zo blij dat we over 8 dagen ons kleintje weer mogen zien. Ben er echt aan toe om te zien dat alles goed gaat met onze uk. Komt vast goed met dat genieten :thumup:

Het is vooral druk omdat de helft met vakantie gaat. Dus dan wil het wel. Maar precies vind ik heel erg fijn. En lekker veel spieken is altijd leuk! :D

Hoop het ook voor je! :D

Vind die 30 sec nog wel meevallen, zo lang moest ik ook steeds wachten. Maar super dat hij bevalt. Is ook wel de bedoeling! ;) Zat net ff op je kaartje te spieken, je eisprong als het goed is binnen een week. Spannend weer! :D Dat wordt weer duimen draaien! :thumup:

@Esther519 mooi dat alles weer goed was! ;) En super fijn dat je je weer beter voelt meid! Hoe gaat het vandaag?

@Katsje ja soms echt keihard balen, maar wil niet al te veel klagen. Hoop inderdaad dat ik me snel weer beter ga voelen. Die controle is zeker fijn en spieken is zeker leuk! :D

Wat rot dat het nog steeds niet goed wil doorzetten en dat je er zo verschrikkelijk veel last van hebt :( Vind ook helemaal niet dat je klaagt hoor. Vind het niet meer dan logisch dat je je zo k*t voelt. En wat je zegt, met de feestdagen voor de deur klinkt een curettage nou niet echt heel erg leuk. Wanneer had je ook alweer je controle afspraak? *digitaleknuffel*

Hoe gaat het met de andere meiden?

Katsje vindt dit leuk.
  6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje ik hoop zo dat dit snel voorbij is voor jou en dat curretage niet nodig zal zijn. A.s. donderdag weer controle toch?

Ja de thermometer bevalt mij goed. Wordt nu natuurlijk niet afgerond naar boven of beneden dus dan zie je wel minder pieken en dalen. Hoop ook dat ik hem niet lang meer nodig ben.

Heb voor mezelf al bedacht dat ik deze maand nog even zo doorga en op t forum en dan "hoop" ik dat het lukt om het nieuwe jaar los te laten en zien hoe het komt. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik uit ervaring o_O

@Sylva ah bah. Dus toch weer die medicijnen. Nou ja als daar de misselijkheid mee weg gaat, is het mooi natuurlijk, maar snap ook dat je zonder wil.
    Ja heel leuk steeds even spieken :)
    Al was ik ook altijd erg blij om alleen het hartje even te horen, zolang ik hem nog niet voelde schoppen.;) lekker veel spieken jij!! :)

Ja ik verwacht komend weekend mijn ei. Wat wel goed uit komt met de diensten van manlief. Hij zit deze week namelijk in de nachtdienst en komt er zaterdagochtend pas uit. o_O dus hopelijk zondag :) nou ja anders hem maar even heel lief wakker maken smiddags :)

Katsje vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje och wat vervelend allemaal zeg! :( Hoop voor je dat een curretage echt niet nodig zal zijn.

hele dikke knuffel. Hoop voor je, dat alle narigheid snel achter de rug is.

@Sylva wie weet! Zou ook nog kunnen. Al is die kans klein denk ik. Maar je weet het idd maar nooit.

ja moet ook positief blijven, zo bereik ik ool niks.
    ja hoop het ook! Nu ook ovulatietesten erbij. Dan ben ik iig zeker van mijn eisprong. twijfel nog steeds of het kruis wel goed staat. ;)

over 10-13 dagen ong. duurdt dus nog wel even.

@Mama1504 jouw ei alweer in zicht. Super hoor. Hopelijk hoeven jullie niet al teveel te plannen.

Katsje vindt dit leuk.
  8. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva bedankt voor je berichtje! Moet woensdag om 10:50 weer voor de controle. Jij ook heel veel sterkte hoor!!

@Mama1504 ook jij bedankt voor je berichtje. Zoals je hierboven kunt lezen moet ik woensdag. Het loslaten van ZP is makkelijker gezegd dan gedaan...weet er alles van!!! Soms neem ik er een paar dagen afstand van en dan ga ik weer ff bijlezen. Dat bevalt me goed!

@Meisje93 uiteraard ook bedankt voor je berichtje!

Ik hoop zelf ook dat ik snel uit alle narigheid ben, maar om heel eerlijk zie ik het somber in. Ben al ruim 3 weken ‘bezig’ met de miskraam, wordt nu wel langzamerhand tijd dat t ‘klaar’ is. Wil verder en al helemaal geen maandverband meer...pffff

9. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    bah @Meisje93

@Sylva, nog even doorbikkelen! dat eerste trimester is gewoon echt geen pretje! maar daarna wordt het vast beter. Lijkt geen eind aan te komen he? de tijd gaat zoo langzaam als je je slecht voelt. Maar fijn dat je weer mag spieken. Daar kun je altijd weer even 2 dagen op teren ;)

@MJBP hele fijne vakantie! zijn jullie al aangekomen? was de vlucht erg vermoeiend voor je?

@rhea90 en @Seabert1 , wat fijn dat je echo goed was!

@Esther519 wat fijn dat je je wat beter begint de voelen, bye bye HCG kwalen! :D Wat een opluchting als die weer grotendeels weg zijn.

@Mama1504 en @Meisje93 op naar t ei! hoop dat jullie t een beetje zien zitten en weer met frisse moed aan de nieuwe ronde kunnen beginnen.

Hebben jullie ook zo'n druk weekend gehad met sinterklaasfeestjes? wat een hysterische kadootjes gekte. Fantastisch voor de kids, maar ben blij dat t weer een beetje rustig wordt nu. (al is de hele maand dec onrustig voor die kleintjes)

Sylva, Esther519 en rhea90 vinden dit leuk.
  10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    haha zie nu t plaatje bij mn banner...een oor, ok

Mama1504 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje snap ik dat je het somber in ziet. Al zou ik dat ook denken als ik in jouw schoenen zou staan.
    Ga iig heel hard duimen voor goed nieuws woensdag.

@Pluisje30 ga er met dubbele gevoelens in. ;)
    Maar gaat vast goedkomen. Maar een zwangerschap lijkt ineens zo ver weg.
    Nooit in me opgekomen dat ik uberhaupt de 7e ronde zou halen & wie weet is dit niet eens de laatste.
    Maar we gaan het weer beleven over 25 dagen. :D

Hier een heerlijk rustig weekend gehad. :) Vieren nog geen sinterklaas nl.

12. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Katsje wat naar dat je nog zoveel last hebt! Hoop voor je dat een curettage niet nodig gaat zijn. Veel sterkte en succes woensdag! Digi knuffel!

@Sylva wat rot dat je je weer slechter voelt, maar HCG heeft idd vaak een piek met 10 weken. Sterkte!

@Meisje93 blijf de moed er in houden!
    @Mama1504 op naar je ei! Hopelijk idd in het weekend dan, zodat het mooi uitkomt met de nachtdiensten.

@Pluisje30 hier een rustig weekend, geen Sinterklaas gevierd wel de kerstboom al gezet, zo gezellig!

Ben verder gestopt met de emasafene, en het gaat goed, dus heel fijn!

Pluisje30, Mama1504 en Katsje vinden dit leuk.
  13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Esther519 komt goed. :)

Super zeg! Hopelijk blijft het ook goedgaan.
    Ik ben er helaas nooit meer af gekomen. ;) maar als ik 1 dag oversloeg was het al gelijk raak.
    Dus bij jou erg positief dus.

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje oh dan kan ik dat ook wel proberen om gewoon paar dagen niet te lezen. ;)

Hoop dat t woensdag dan over is. Dan kun je weer verder. Dit is niks. :(

@Pluisje30 ja hoor zie het weer helemaal zitten:thumup: dus gaan er weer voor. Hopelijk laatste keer. ;)

Hier ook druk sinterklaas weekendje gehad. Zaterdag bij schoonfamilie gehad. En zondag bij onze familie met zwager als zwarte piet:) was zeer geslaagd. L. Was niet bang en heeft zwarte piet goed geholpen om de cadeautjes mee te sjouwen :)

Ik ben ook blij dat dit weer gebeurd is. Nu de rest van de feestdagen nog even.

@Meisje93 ja hopelijk dit weekend dan of volgende week haha.

@Esther519 super dat het zo goed gaat. Nu nog zo blijven! :) dan kun je pas echt genieten.

Katsje, Pluisje30 en Esther519 vinden dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 hopelijk is dat allemaal niet nodig. En ben je deze ronde zwanger. :)
    Maar snap wel dat je dan afstand wilt gaan doen.
    Geen idee of ik dat zou kunnen.

leuk dat L niet bang was voor zwarte piet.
    is L. goed verwend? :)

ja nu de rest nog. Moet nog steeds gaan plannen.
    2e kerstdag komen vrienden eten.
    29 dec. uit eten met de familie.
    moet alleen nog iets voor 1e kerstdag en oud&nieuw regelen.

@Aardbeitjes veel plezier weer vandaag. :)

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Aardbeitjes veel plezier!!

@Meisje93 ik weet ook niet of ik het kan maar misschien helpt t net zoals de vorige keer. Alleen toen was ik er geestelijk ook helemaal klaar mee. ;) dus dat scheelt een hoop. Ach gaan het zien. Merk aan de andere kant ook dat ik via deze weg lekker even kan jeuzelen tegen meiden in hetzelfde schuitje;)

Jaa super verwend. Ben gisteren gelijk al zijn oude speelgoed gaan opruimen om plaats te maken voor zijn nieuwe speelgoed. Haha even afwisseling;)

Kleine plannetjes al gemaakt dus;) tis ook nog niet zo ver natuurlijk. ;)

17. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Dankjewel meiden :) @Meisje93 en @Mama1504 de echo en controle waren helemaal top. Ons meisje doet het prima.
    Ik heb nu toch wel een buikje gekregen :) weer pas toen ik over de helft was.

Ik zie dat jullie weer druk aan het temperaturen zijn. Spannend hoor! Ooh ik hoop echt dat het nog gaat lukken in 2017. Gun het jullie enorm!
    Die eitjes komen vast snel

Hier gaat het verder prima. Ben veel moe en misselijk maar de einddatum komt in zicht hihi :D Gewoon doorgaan he, het komt allemaal weer goed. Een mini mensje is het waard

Sylva en Mama1504 vinden dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Ja dat is natuurlijk weer anders. Nu denk je ws. laat ik alles maar los laten, zodat ik net als toen zwanger raak. Maar die knop omzetten heh...
    Hoop voor je, dat dat allemaal niet nodig zal zijn.

haha! Die heeft dus genoeg gekregen. :) Leuk hoor.

@Aardbeitjes fijn dat alles weer goed was!
    Leuk dat je nu begint te buiken. :) wil ook zooo graag een dikke buik hebben.

Wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. :( En zo moe.
    Die klachten heb ik toen tot het einde gehad.

Ja ik hoop het zo! Zou geweldig zijn, als het eindelijk raak mag zijn.

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Aardbeitjes gewoon al over de helft :eek: jeetje wat gaat dat snel!
    Mooi dat alles goed was :D belangrijkste. Wel balen dat je nog misselijk bento_O
    Ja dat is het zeker waard!!

@Meisje93 klopt. Dat denk ik, maar idd makkelijker gezegd want ik weet dat die tijd er ook gewoon helemaal klaar mee was. Afgesproken om verdere stappen, dus was er gewoon echt klaar mee. Maar ja nu zijn we "nog maar" 6 maanden bezig dus denk niet dat het me lukt :roflmao:
    Maar misschien zoals @Katsje zei: gewoon een paar dagen niet kijken, misschien dat dat lukt (maar t moment moet eerst maar eens daar zijn:roflmao:)

Ik hoop zo dat het voor ons gaat lukken. Wij moeten 2017 gewoon roze verlaten ;)

Haha ja die heeft echt veel gekregen. Iedereen wilde natuurlijk iets voor hem kopen.
    Hij is nu 1,5 maar begint t nu al te begrijpeno_O vanavond ging de deurbel en was gelijk: kaas!! Kaas!! Nee jongen houdt een keer op :roflmao: hij werd gewoon boos dat we deur niet open deden :roflmao: (doe ik in de winter nooit na 18 uur ;))

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje heel veel succes straks. Hoop toch op enigszins goed nieuws.

@Mama1504 Ja dat is toch wel heel anders dan ja. ;)
    Ja ik hoop het ook zo! Zou geweldig zijn.
    Ben ik ook uitgerekend op onze trouwdag. Als het raak mag zijn.

Haha geweldig! Ja ze zijn zo slim heh. Hebben alles al in de gaten.
    om 18u al niet meer joh. Maar blijven mensen dan niet aanbellen?
    Wij krijgen nog heel vaak verkopers 's avonds rond 19:00/20:00u
    Heel irritant zo laat.

Deel Deze Pagina