Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 idd eigenwijs. Die geeft duidelijk aan wat ze wel of niet wil :roflmao:

    Nee hier heeft ze ook duidelijk geen zin meer in de fles. Dan liever de gewone melk laten staan. Ik zal van de week wel even proberen om pap te maken en zien of ze die savonds wil.(wilde ook nooit geen pap) Madam is sindsdien namelijk elke nacht weer wakker en wil ze een fles :confused: daarna gaat ze weer slapen. Mar flesvoeding nee hoor die drukt ze weg. Misschien vult het wat meer met pap en slaapt ze langer door. Zal zien of ze het nu lust :roflmao: Nooooit geen nachtvoeding gehad en nu ze 1 is :confused:
    Dus ook eigenwijsje hier. :roflmao: Dit is echt een meisje:roflmao: L was heel anders ;) vond alles prima:roflmao:
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 een echte meid haha. :roflmao:

    Oh wat bizar dat ze nu ineens een nachtvoeding wilt. Misschien een groeispurt.
    Hopelijk neemt ze de pap, en slaapt ze weer heerlijk door. :)
    Haha wat een verschil dan heh, hier 2 meiden maar ook een wereld van verschil.
     
  3. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nouuu nee de pap wilde nog niet o_O ik zag dat ze weer in een sprong zit dus hopelijk zijn die nachten daarna ook weer normaal! o_O

    Grappig om te zien heh? Twee verschillende kindjes!
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat jammer zeg! Einde van de sprong al wel in zicht?
    Hopelijk inderdaad dan weer normale nachten. :)

    Nou echt! Zie je toch 2 heel verschillende persoonlijkheden.

    @Sylva hoe gaat ie bij jou?


    Hoe gaat het trouwens met het afvallen weer?
    Hier gaat het nog langzaam,maar ben tevreden met het resultaat. :)
    Inmiddels 5,6kg kwijt!
     
  5. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Nou, potverdrie! Weer geen melding gekregen van jullie berichten. Dit begint nou echt irritant te worden. Ga eens meldingen uit en weer aan zetten, misschien helpt dat.

    Ik reageer strakjes even als ik op m'n laptop zit. M'n telefoon is stuk en zit nu op een tijdelijk toestel waarmee ik alleen kan bellen :rolleyes: Scherm is te klein om fatsoenlijk terug te kunnen typen :roflmao:
     
  6. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 jaa volgens ‘oei ik groei’ nog 5 dagen. :thumup:

    Hier ligt t afvallen even stil. Zijn op vakantie en wil er buiten huis niet mee bezig zijn. Uiteraard let ik er wel ‘iets’ op maar als ik ergens zin in heb, neem ik dat.;) Dag voor we weggingen was ik 1 kg aangekomen. Valt mij nog mee. Als we weer thuis zijn ga ik er weer helemaal voor. :)

    Wat goed! Al 5,6 kg. Het hoeft ook niet snel, als t er maar niet meer aan komt. Zo denk ik altijd. ;)
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kijk die is bijna voorbij!

    Groot gelijk hoor, lekker volop genieten van je vakantie.

    Precies, zo denk ik ook! Het eraf blijven is het belangrijkste. :)
     
  8. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @hier blijft het met mij wisselend gaan. Ene dag gaat alles goed, de andere dag ontplof ik bij het minst geringste omdat ik me niet begrepen voel. Mja, volgens mij ligt dat vooral bij mezelf en m'n NAH helaas :(

    Met afvallen ging het goed tot deze week, het staat op het moment weer even stil. Maar ben inmiddels wel 6,5 kilo afgevallen al en krijg steeds complimenten dat ik er slanker uitzie, dus dat is mooi! :D Zolang er niets aankomt, ben ik tevreden.

    @Meisje93 het gaat bij jou ook heel erg goed zo te zien! :D Kleine stapjes, maken een grote! ;) Wat vervelend dat F zo wisselend doet met de fles. Is dat nu nog steeds zo? Maar goed dat ze verder wel goed eet, lekker veel fruit geven waar veel water in zit.

    @Mama1504 gefeliciteerd met F! En geniet lekker van je vakantie hoor! ;) Die sprongetjes blijven vervelend he. Had het hier de afgelopen weken ook even pittig met J. Pfoeh.. :$ Ik hoop dat als F uit haar sprong is ze wel weer gewoon gaat drinken en de nacht overslaat.

    Fijn hè al die eigenwijze dametjes van ons :roflmao:
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva heh wat vervelend dat het nog zo wisselend gaat. :(
    Wauw mooi resultaat al hoor, 6.5kg kwijt! Je bent al bijna op de helft.

    Yup, het is zelfs nog erger geworden. Maak nu veel pap, anders drinkt ze helemaal niks.. :$

    Oeh ja de 14 maanden sprong is heftig!
    Die is mij nog altijd bijgebleven van E.
     
  10. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 nogal. Zit ook gewoon enorm met mezelf in de knoop. Voor mijn gevoel doe ik helemaal niets goed en moet het allemaal veel beter. Mja.. :(

    Ja inderdaad! Nog maar 0,6 kg te gaan voor de helft! :D Hoe is het bij jou gegaan de afgelopen week? Zit je wel al iets lekkerder in je vel?

    Ja, dat geloof ik! Deze sprong is echt behoorlijk pittig :( Ben zo blij als hij erop zit. Vooral voor haar, want ze zit zo niet lekker in haar hum.

    Wat vervelend dat F zo slecht drinkt zeg. Vraag me echt af wat daar de reden voor is. Hoop dat dit snel voorbij is!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva och meis toch. Ben je trouwens nog onder behandeling bij de psycholoog?

    Afgelopen week niet heel erg opgelet, en heb me ook nog niet durven wegen.
    Merk wel dat mijn bovenbenen wat slanker worden, maar heb ook het idee dat mijn billen slanker zijn en dat had nou niet gehoeven. :p

    Hoop het ook van harte voor je. Zo frustrerend dan heh.
    E. Was veel aan het huilen in die periode.

    Ja gek heh, ook al diksap in een rietjesbeker geprobeerd. Die drinkt ze als een gek leeg. Maar alles ligt vervolgens op haar slab. :confused:
     
  12. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 yes, gelukkig wel. Heb aanstaande donderdag weer een afspraak met hem. De gesprekken met die vrouw doen wel iets, maar lossen het niet op omdat het haar vakgebied niet is. Dus ben blij dat zij even op vakantie was. Hij ziet namelijk wel wat er aan de hand is en dat is fijn.

    Oei, haha :p Dilemma's, dilemma's. Zou het niet te lang uitstellen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Maar dat is fijn zeg! :D Behalve van je billen dan, dat wordt spieren trainen :p Is ook eigenlijk altijd zo hè dat je afvalt op plekken waar het niet zo nodig is.

    Ja enorm! J ook :( Ze is ook zo gefrustreerd en boos de hele dag omdat ze dingen wil die nog niet lukken. En dan gaat ze gillen, krijsen en hysterisch huilen. Zo sneu.. :cry: Je mag haar dan ook niet troosten en dat is echt niet leuk.

    Hmm.. Ze drinkt het wel echt op dus? En dan komt het weer naar boven en moet ze spugen? Is ze nog aan het omrollen en probeert ze al iets anders? Volgende week had je een afspraak bij het cb hè? Arme F :(
     
  13. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva dankje wel! Door met t tweede jaar :eek:

    Die sprongen zijn idd erg vervelend. Met L nooit gemerkt. Geen enkele sprong en bij haar juist t dubbele :confused:

    Wat jammer dat je je zo voelt.
    Maar kun als het die vrouw haar ding niet is, kun je dan sowieso niet bij hem afspraken blijven plannen? Anders wordt je toch nooit goed geholpen?

    @Meisje93 jaaa de sprong is voorbij! Merk er nog niet zoveel van maar geef t een paar dagen. Afgelopen nacht trouwens wel door geslapen :thumup: dus begin is er. ;)

    Goed zo! Nog steeds die kg kwijt. Ach je mag er soms best een weekje tussen hebben waarbij je er even wat minder op let toch? Moet leuk blijven.

    Ik heb mij vanmorgen weer gewogen en de schade valt mij mee. Ik woog voor de vakantie 71 en nu 72. Dus valt mij mee. Vanaf vandaag gaan we er weer tegen aan. ;)
     
  14. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 gaat echt mega hard hè! :eek:

    Denk ook dat meisjes wat gevoeliger zijn. Merkte dat met m'n nichtje ook, die had er elke sprong last van, terwijl m'n neefje geen krimp geeft.

    Daar ga ik het morgen ook over hebben. Het duurt me allemaal te lang. Ben het echt helemaal zat.

    Hoe was je vakantie? :D Oooh, 1 kilo valt nog reuze mee! ;) Heb je het toch nog netjes gedaan.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva oh wat super. Kan je hem niet blijven houden dan?
    Zo te horen heb je veel meer aan hem dan aan haar.

    Gisteren gewogen en er was 100gr af. :p
    Ja zal je altijd zien heh, ach je kan niet alles in 1x hebben.

    Vreselijke periode, hopelijk ben je er snel doorheen.
    Heb je haar nog steeds 24/7 bij je? Of gaat ze nu af en toe naar oma toe? Zou voor jou geen overbodige luxe zijn om even me time te hebben. :)

    Ze neemt een slok en tuft het dan weer uit.
    Nope omrollen heeft ze al een hele poos niet meer gedaan. Ze rolt wel naar haar zij maar daar blijft het bij.
    Zitten doet ze ook nog niet. Sinds een paar dagen kan ze een paar tellen rechtop staan.
    Moet 7 oktober naar het CB
    Maar heb een afspraak staan vrijdagochtend bij de huisarts. Laatste tijd gaat het allemaal nog moeizamer. :cry:
    Ze zit ook al aan de lactulose omdat het poepen al maanden moeizaam gaat en ze ging er nu echt last van krijgen.
    Tig keer persen zonder resultaat. Maar merk nog weinig effect. Persdrang is wel wat minder geworden. Maar ontlasting blijft hard.
    Eten en drinken gaat nu ook steeds slechter. Maakte al iedere keer pap als ze de fles weigerde. Maar die begint ze nu ook te weigeren. :(
    Vandaag heeft ze bijv. In de ochtend 120cc gedronken. In de loop van de dag 3-4 hapjes fruit, +/- 60cc pap. 100gr. Groente. Maar helaas zat het er net in en toen was het spugen. En even later nog een keer spugen en kwam de pap er ook nog uit. :( en net nog een flesje van 100cc op.
    Dus er zal nu wel zo'n 250cc aan vocht in zitten......
    Vandaag sliep ze ook erg moeizaam en werd dan overstuur wakker. Vanmiddag hoorde ik dat het omhoog kwam bij haar en gelijk ontroostbaar huilen. Toen was ik er klaar mee en gelijk huisarts gebeld.
    (Een heel verhaal geworden..)

    @Mama1504 ah wat fijn! Hopelijk blijven de nachten nu goed gaan.

    Oh dat is heel netjes hoor! Succes weer met het oppakken.
    Je hebt nog wel vakantie toch?
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #update.

    Vanochtend weer naar de huisarts geweest. Nog 0,0 effect op de lactulose gehad. Dus de dosis mag verdubbeld worden.
    Ook moest ik een microlax gaan geven, hier kwam gelukkig resultaat op. :)
    Nog wel harde ontlasting, maar er is wat uit iig.
    Mag dit maximaal 2x geven.
    Nu weer max. 2 weken aankijken en anders weer aan de bel trekken. Na de microlax flesje gemaakt. Maar nee alsnog weigeren. :|
    Huisarts hoopt en denkt dat het drinken weer beter zal gaan als de stoelgang goed op de rit is.
    Ik hoop het! :)
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ik moet wachten tot de volgende afspraak met haar en dan kijken wat het beste plan is. Hij denkt namelijk dat zij nog wel wat kan doen voor me. Zo irritant!

    Dat is toch hartstikke netjes! Alles wat eraf is dat is mooi meegenomen. Hier vorige week 0.2 kilo afgevallen. Ik vind het allemaal prima! :D Je kan het maar kwijt zijn toch?

    Ze ging de afgelopen 1,5 maand (ongeveer hoor) elke woensdagmiddag naar oma. Vanaf vandaag is ze de eerste keer de hele dag. Eerlijk, ik vind het verschrikkelijk :cry: Maar zal wel ff wennen moeten zijn denk ik :( Onbewust sta ik nog steeds ingesteld op alles voor haar.

    Jeetje zeg wat een gedoe allemaal :( Het is logisch dat ze niet wil drinken als het steeds weer omhoog komt en dan moet spugen, maar ze heeft wel echt vocht nodig! Helemaal omdat ze zo slecht poept en harde ontlasting heeft.Heeft F geen reflux? Het heeft er echt alles weg van als ik het zo lees. Ja natuurlijk zou het beter kunnen gaan als de stoelgang beter is, maar dan moet ze wel drinken. Als dat niet of nauwelijks gebeurt kom je nog niet ver. Och arme F, ik vind het echt zo naar voor haar :( Gaat het al wat beter nu? Gelukkig over een week je afspraak bij het CB. Benieuwd wat daar uit komt!

    Hoe is het met jou?
     
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva dat is heel erg irritant.
    Wat vervelend zeg dat het allemaal zo moeizaam verloopt.

    Nou dat zeker! Afgelopen week niet gewogen. Man en ik jarig geweest.
    Dus lekker gezondigd. Nu ongesteld geworden. Ook niet geschikt om te wegen. ;)
    Je bent al bijna op de helft. Super zeg!

    Ah echt, oei dat is wat minder dat je haar erg mist. Wie weet is het wennen.
    Hoe vind ze het zelf bij oma?
    Anders lekker de hort op gaan als ze bij oma is?

    Dat omhoog komen was gelukkig eenmalig. Dus denk niet dat ze reflux heeft. Hoor haar verder ook niet slikken.
    Qua poepen merken we niet echt super veel. Wel is het loze persen wat geminderd. En wordt haar ontlasting iets zachter. Maar nog steeds harde keutels.
    Qua drinken gaat het ietsje beter. Weigert niet meer standaard haar flesjes. 1ste fles gaat meestal wel goed. Drinkt dan 120-150cc. Rest van de dag zo'n 50cc. Heeft er ook echt geen zin in.
    Vandaag bijv. Om 6u eerste fles (140cc) om 9.00 100gr. Fruit en om 12.30 pas weer een flesje. En net aan 40cc op..
    Om 13.30 nog zo'n 50cc pap erin gekregen.
    Fruit eet ze inmiddels weer wel gelukkig. En de groente dan.
    Ja ben heel erg benieuwd wat die gaan zeggen.
     
  19. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat is zeker irritant. Echt om gek van te worden.. :(

    Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! :D Snap wel dat je het er dan ff flink van hebt genomen. Wel grappig dat het bij jou niet geschikt is om te wegen als je ongesteld bent, bij mij is dat eigenlijk voor en/of na m'n eisprong :roflmao:

    J vindt het geweldig bij oma. Ze heeft er ook mega goed geslapen, beter dan ze thuis doet raar genoeg. Ik had er graag op uit gegaan, maar had nog genoeg thuis te doen. Aankomende week maar eens kijken ;) Ik hoop dat het wennen is!

    Oooh, gelukkig maar dat het eenmalig is geweest. Blijft klote dat dat poepen niet zo lekker wil. Wel fijn dat ze weer iets beter aan het drinken is en weer lekker aan het fruit en groente is. Daarmee krijgt ze toch ook flink wat vocht binnen. Je loopt nog niet bij een kinderarts of wel?

    J loopt al een half weekje hier! :D Het is nog wat waggelend en instabiel, maar ze doet het. We zijn zo enorm trots! :D Ook echt prachtig om haar eigen trotse koppie te zien als ze er vandoor gaat. Zo van kijk mij dan, ik loop!!!! :D
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva dankjewel! Ja weeg dan automatisch zwaarder zal ik ongesteld ben. Heel gek.
    Wel grappig dat het inderdaad bij iedereen weer anders is.

    Was hier met E. ook. Die sliep ook beter bij oma.
    Met F. maakt het tot nu toe niets uit. Wel erg fijn dat J. het naar haar zin heeft bij oma. Nu jij nog. ;) heeft ook tijd nodig natuurlijk.

    Ja precies! We blijven positief. Nee lopen daar nog niet. Als woensdag het nog niet beter gaat, maak ik weer een afspraak bij de huisarts. Dan is het alweer bijna 2 weken geleden dat we de lactulose verhoogd hebben. En dan vraag ik ook voor een doorverwijzing.
    Morgen naar CB. Eens kijken wat die gaan zeggen, al ben ik vooral benieuwd hoeveel ze weegt en hoelang ze is.

    Wauw wat knap! Goed zo J.
    Ja leuk heh als ze dan zo trots zijn. ♡
    Kan niet wachten tot F. eindelijk eens wat gaat ondernemen.
     

Deel Deze Pagina