Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 aah super fijn! Ze gaat ook vanzelf wel weer meer eten als ze wat lekkerder in haar vel zit. Dat weinig eten en drinken zal haar gewicht alleen niet zo goed doen :( Vind het zo sneu voor haar. Hopelijk is ze snel helemaal hersteld!

    Dat is inderdaad flink prijzig ja, maar wel enorm leuk! Kan E ook nog wel flink wat plezier van hebben. Ben benieuwd of je het doet en welke je dan zou willen halen. Wij denken er ook over na, maar die prijs is echt niet tof.

    Het voordeel van tegelijk ziek zijn is dat je het dan ook meteen hebt gehad. Hier loopt het in etappes. Ik heb al 3 dagen buikgriep en ben goed verkouden, m'n vriend begint nu met snotteren en J heeft buiten een loopneus nergens last van. Hoop dat zij de dans echt ontspringt.

    Hoe lang gaat het ongeveer duren voor je het effect van die steunzolen merkt? Ga heel hard duimen voor je dat het effect heeft en dit het gaat oplossen. Dan blijft je een hoop ellende bespaard van fysio enzo.

    Haha, thanks! :D Doelen verleggen is ook het enige wat de motivatie hoog houdt. Die 15 kilo heeft in totaal uit zo'n 8 mini doelen bestaan want anders is het echt niet te doen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat wat jij zegt zeker effect heeft op het ontbreken aan motivatie bij jou. Dat je nu 1 kilo per maand afvalt vind ik overigens wel heel erg netjes hoor. Misschien dat je jezelf een soort van kan belonen dat je iets uitzoekt wat je mag kopen als je je doel hebt behaald? Iets wat je echt heel erg graag wil hebben! Zou nog niet gaan sporten hoor zolang je enkel nog niet hersteld is! Snap wel dat je dat wilt, maar straks slaat het door in meer dan enkel een overbelaste enkel.

    Het is zeker spannend! :D Je hoort het uiteraard als het zover is en we ervoor gaan ;)
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva inmiddels gaat het eten en drinken weer wat beter.
    Nog wel veel snot en hoesten.
    Durf even niet met haar op de weegschaal te staan nee.

    Denken er toch aan om alleen een glijbaan te doen. Hou er niet zo van als ze met dat huisje over de schutting kunnen kijken. :p
    Dan zo'n grote glijbaan van little tikes.

    Heh gets, hoe gaat het nu met je buikgriep? De oudste is ook nog steeds aan het kwakkelen. Klaagt al 3 dagen over buikpijn. En vandaag ook ineens koorts. Met veel moeite er een zetpil in gekregen. :rolleyes:

    Ik moet het 3 maanden de tijd geven. Nou zeg dat. Nog even afwachten of ik mijn huidige schoenen kan blijven dragen. Anders ook nog shoppen. :p

    Precies, afvallen moet leuk blijven. Anders ben je er snel klaar mee. Ja misschien is dat wel iets om te doen ja. :)
    Dat is ook wel weer zo, hmm lastig hoor.
     

Deel Deze Pagina