@MJBP wat heerlijk naar Tailand. Ik zit preventief al thuis in de ziekte wet ivm eerdere doodgeboorte. Maar met deze kou vrij zijn en binnen zitten is niks aan. Dus wat zou ik graag in Thailand zitten Ik denk dat we weinig van die dames horen omdat ze zwanger zijn en als de beginnende kwaaltjes weg zijn dan gebeurd er niet zoveel meer. Dat hoop ik tenminste want dan gaat het goed met ze.
@rhea90 pfoe. Hoelang zit je nu al in de ziektewet? Kan je je nog wel een beetje vermaken? Dat zou idd heel goed kunnen. Toch wel jammer dat het stiller word hier.
Ik zit nu al 5 weken in de ziekte wet. Normaal een drukke baan. Heb als manager 13 winkels onder me gelukkig kan ik nog 10 tot 12 uurtjes vanaf huis werken achter de laptop. Dus dan ben je niet helemaal nutteloos voor je gevoel. En ik heb nog en dochter van twee. Zij gaat nog steeds af en toe een paar uurtjes naar het kinderdagverblijf zodat zij daar wat gewent blijft en ik ook af en toe echt rust heb. Want het is wel de bedoeling dat ik ook echt rust neem. Dus zo kom ik mijn tijd wel door. Er zit nu wel aardig een ritme in dus nu gaat het goed maar het was wel heel erg wennen.
@Meisje93 geen idee waarom. Gewoon een gevoel. Niet een down gevoel hoor zoals laatst. Maar gewoon een gevoel. @rhea90 wat vervelend dat je nu al in de ziektewet zit. Maar wel goed om op jezelf te passen. Jaa dat denk ik ook. Als het allemaal maar goed gaat met ze
@rhea90 Fijn dat je de mogelijkheid hebt om wat thuis te werken. Geeft dat je geen stress? Fijn dat je een aardig ritme hebt gevonden. Lijkt me idd erg lastig om je hele leven om te gooien. Bij wijze van... @Mama1504 ik hoop dat je voorgevoel niet klopt.
@MJBP wat fijn dat goed gaat, op die minpuntjes na dan!! Maar klinkt zo lekker die vakantie, geniet er nog even van!! En eindelijk kruisjes in FF.....nu kan echt t wachten beginnen... @Espoir wat leuk dat je ff spiekt. Ik lees dat je zwanger ben!! Gefeliciteerd! Zo kort nog...hoe voel je je? Hier een baaldag. Ben afgelopen donderdag dus begonnen met die ijzertabletten...het gaat zo goed dat ik vandaag weer ging werken. Nou dat ging dus ff anders....werd compleet dood genegeerd (werk met 3 directe dames van 10 jaar jonger). In t kort: ik kreeg t verwijt dat ik niet een app had gestuurd om te vragen hoe het op het werk ging Raakte compleet overstuur en ben door collega’s naar huis gebracht. Ga t morgen weer proberen, hoef nog maar 2 dagen heb dan toch vakantie.....
kijk dat scheelt weer ja. Top hoor. @Katsje nou ja zeg! Wat een k*t opmerkingen van ze. totaal geen medeleven. Onbegrijpelijk. wel top dat de ijzertabletten goed hun werk doen.
@rhea90 oh kijk dat scheelt. @Meisje93 nee hoop ook dat t niet klopt. @Katsje nou jaa zeg. Wat een k*t opmerkingen. Wat een onbegrip tegenover jou. Sommige mensen Hopelijk gaat t morgen beter en anders die laatste 2 dagen ook maar vrij hoor. Jeetje. Maar wel super dat de ijzertabletten hun werk doen.
Waarschijnlijk gaat alles goed met de zwangeren en zijn ze daarom minder hier. Ik zit bij een FB groep met een aantal ZP meiden. Hier gaat alles prima. Ik houd vooral @Mama1504 en @Meisje93 in de gaten hihi Mooie temperaturen hoor
Hier ook alles goed! Nog twee dagen en we hebben de pretecho, zijn zo benieuwd wat het wordt! @Meisje93 @Mama1504 fijn dat jullie een mooi duidelijk kruis hebben gekregen! Nu nog even geduld hebben, wanneer willen jullie gaan testen? @Katsje wat belachelijk zeg op je werk, succes vandaag weer ook en als niet gaat, dan maar lekker thuis blijven hoor!
Ben nu op mn werk...en heb al een paar verbaasde gezichten gezien! Maar goed, nog 2 daagjes en dan heerlijk vakantie. Ben benieuwd hoe het die 2 dagen vergaat.... Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! Ow meiden op wachtbankje: ik duim zo voor jullie!!!
Succes @Katsje Hoe gaat het met de andere dames hier? Ik ben inderdaad heel pril zwanger, uit een nieuwe icsi poging. Helaas ook al weer 3 dgn in het zkhs gelegen ivm overstimulatie.. Gister op controle geweest en mocht deze week niet meer werken omdat m’n bloeddruk nog hoog was. Na deze week heb ik 2 wkn kerstvakantie, dus volgend jaar pas weer aan het werk!
@Aardbeitjes mijn temp gaat nu weer wat naar beneden. Of hij is super hoog of hij daalt weer snel. Nou zien het wel. Ben heel rustig. Ja denk ook dat het goed gaat met ze. Alleen maar mooi. @Esther519 spannend voor de pretecho. Ik wil maandag of dinsdag testen, om te weten waar ik aan toe ben maar mijn gevoel zegt niet raak dus gaan het zien. @Espoir waauw! Wat een super nieuws. Alleen wel jammer van je bloeddruk en dat je niet meer mag werken, maar alles voor de kleine. Hopelijk een mooi plakkertje! @Katsje ah bah! Geeft je een vreemd gevoel of niet? Maar erg dapper dat je toch weer gegaan bent.
Waaaat zwanger???!!! wat een super goed nieuws! ben je spontaan zwanger geraakt? vertel op! Ben zoooo blij voor je. Maakt me wel een beetje zorgen na die laatste tp
ah ik zie t nu @Espoir een nieuwe poging, super fijn dat t gelukt is. Verder al kwalen?? @Katsje, wat een vervelende collegas zeg!
Ja nieuwe poging! Van icsi 1 7 terugplaatsingen gehad! Heb wat gevoelige tepels sinds vandaag. En last van m’n buik.. op alle fronten. Steekjes in m’n zij, krampjes/zeurderig gevoel onderin..
@Espoir wat vervelend van je bloeddruk en dat je daardoor nu thuis zit. Hopelijk alles snel ‘rustig’ en dat je volgend jaar weer kan en mag werken!!! Oe de bekende kwaaltjes @Mama1504 tis idd een apart gevoel om weer te werken, maar ja anders is de drempel op 2 januari zo groot. We hebben erover gepraat en ze doen nu alsof er niks is gebeurt @Pluisje30 zijn idd vervelende dames, zijn ook 10 jaar jonger en zitten in een totaal andere levensfase. Ze denken nog niet eens na over kinderen... Ach, misschien een mooie gelegenheid om toch eens wat anders te gaan zoeken. Had t al een tijdje niet echt meer naar mn zin.