haha nee. Ben zelf een goede tuurder. maar zie echt niets. enige waar ik wat op zie zijn mijn borsten. die nemen een flinke loop met me.
ja temp blijft rete stabiel. Ja zou kunnen. Heb op 12dpo negatief getest. misschien dat ik dinsdag een testje waag. Dan ben ik 16dpo. Die dag zou ik ook ongesteld kunnen worden, dus even de temp afwachten. Hoe gaat ie met jou? Je hebt de 30 weken aangetikt
Wow nog 2 dagen geduld. Kan dat wel, 16dpo? Was je ei dan niet gewoon later... Ja 30 weken!! Voelt als een mijlpaal hihi
ja hoor. LF is 13-15 bij mij. ben eerder op 16dpo ongesteld geworden. in ronde 6 was dat. Bekijk bijlage 556727 Zeker een mijlpaal! Fijn hoor. Hoop toch echt wel dat ik nog zwanger mag zijn voordat jullie allemaal gaan bevallen hoor.
@Meisje93 ja ik vind hem ook heeel stabiel. Spannend. En knap dat je zo lang kan wachten Die keer dat je 16 dpo ongesteld werd. Daalde de temp al wel langzaam. @Aardbeitjes jeetje 30 weken alweer! Bijna!!
ach ja. soort van denk ik er helemaal niet aan om te gaan testen. ja klopt & al vrij vroeg vergeleken de vorige ronde.
@Meisje93 dat hopen wij ook allemaal voor jullie hoor! Ik kan je tempkaartje niet zien maar ik duim gewoon voor je door!
@Mama1504 aaah wat leuk dat jij ook met je schoonzusje zwanger bent! Bij jullie zit er wel erg weinig verschil tussen. Vond die 3 weken 2 dagen met mijn schoonzusje al weinig Lekker van genieten en samen wat dingen kunnen delen is echt leuk en fijn. Haha, ze zijn wel volhardend hè op je werk Mja, je zal het vast hebben uitgestraald. M'n neuropsycholoog wist het ook al voor ik het vertelde Vind het ook wel jammer dat de verloskundige en gynaecoloog niet samen werken. Mja, het is wat het is helaas. @Aardbeitjes had geen echo bij de verloskundige, ze heeft met een doppler haar hartslag gemeten. Maar vond ik ook niet erg hoor! Morgen weer een echo en de week erop de 20 weken echo. Dankjewel! Gefeliciteerd met 30 weken! Een heel mooi mijlpaal Super dat alles nog steeds goed gaat. De laatste weekjes komen eraan. Heb je er een goed gevoel bij? Nog geen bevallingsstress enzo? @Katsje al het gevoel dat je nu wel op het wachtbankje zit? Wat super spannend zeg dat je een sollicitatiegesprek hebt volgende week. Duimen draaien dubbelop voor je! Is er niet een optie om een goedkoop auto'tje op de kop te tikken? Een uur reisverschil is best pittig. @Meisje93 sta er echt van te kijken dat je test negatief was. Zeker omdat je temperatuur nu nog steeds stabiel is. Hoop inderdaad dat je nog net te vroeg was met testen. Je houdt het wel enorm spannend. Hoe staat het ervoor met je kwaaltjes? Ik blijf duimen!
@Sylva ja we schelen echt weinig. Zo leuk heh? Om dit alles te delen met iemand Ja op t werk zagen ze t natuurlijk al. Volgens een collega straalde ik (weet niet hoe dan want voel me zo beroerd dus kan niet stralen haha) en volgens haar zag ik er ook goed uit. Ook waren er meerdere redenen om t te vertellen waarbij ik dacht: ach weet je wat? Echo is goed waarom niet. Gaat alsnog mis vertel ik het ook. Maar zonder een goede echo had ik het niet gedaan Woow alweer bijna de 20 weken echo wat gaat dat snel. dat gaat ook helemaal goed komen Ik merk dat ik nu alweer onzeker wordt. Morgen de intake maar ja daar gaan ze verder niets doen natuurlijk. Hopelijk is het snel 21 feb. Ja het is wat het is idd. Zo moet ik met deze zw na 37 weken naar de gyn. Vind het erg jammer dat mijn verloskundige dat niet kan afronden. Maar ja helaas.
Zwangeren MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018 Pluisje30 ❤ - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e kindje overleden bij 20wk) - uitgerekend 4 april 2018 Aardbeitjes ❤ - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018 Sterre* ❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018 Seabert1 ❤ - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018 Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 24 mei 2018 Esther519 ❤️ - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018 Sylva ❤ - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Mama1504 - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 6 sept 2018. NOD-lijst 28 Januari Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 11 Februari Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 (in ronde 2 bbz & 7 MK) Wachtbankje (1), Zwanger (11), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 29 januari - Mama1504 - intake 29 januari - Sylva - controle + echo gynaecoloog 1 februari - Esther519 - controle vk 1 februari - Joyce2086 - controle vk 2 februari - Seabert1 - echo (3D?) 7 februari - Rhea90 - gynaecoloog 8 februari - Joyce2086 - 4D echo 9 februari - Sylva - 20 weken echo 19 februari - Rhea90 - gynaecoloog 21 februari - Mama1504 - termijnecho 1 maart - Esther519 - controle vk
@Sylva ja had het eerlijk gezegd ook niet verwacht. Of ik maak heel langzaam HCG aan of ik ben gewoon niet zwanger. tja kwaaltjes. Enige waar ik last van heb zijn mijn borsten. tepelhof wordt iets groter. krijg allemaal bultjes rondom tepelhof en op de tepelhof zitten ook een paar witte bultjes. topje van de tepel is soms ook wit. Verder zijn ze mega gevoelig. Alsof ze in brand staan. Moet echt proberen me nergens aan te stoten. ook heb ik nu 3 dagen wat lichtgele afscheiding. maar kan misschien ook nog van die infectie komen. verder is het heel rustig in de onderbuik. Normaal heb ik nu altijd gerommel daar. ga het wel zien. veel plezier bij je echo morgen. @Mama1504 waarom moet je dan naar de gyn?