denk het wel. of ik test helemaal niet. Vandaag sowieso niet, nog een teleurstelling kan ik er emotioneel echt niet bij hebben. Vannacht tijdje wakker gelegen. Bang dat daardoor temp gestegen is.
@Meisje93 ja vroeg ik me ook af. Je temp lijkt nog niet zo te zakken als andere maanden. Vind t zo spannend!
nee. totaal geen testdrang. En overtuigd dat het niet raak is. klopt. temp zakt meestal op nod pas. heb ook het vermoeden dat het kruis niet klopt. dat ik nu 13dpo ben ipv 15dpo wacht het dus nog even af. had nl. 12 febr. 's avonds een vrij donkere ovu.test.
Dat dacht ik van de week ook toen ik je kaartje zag @Meisje93. Dat je ei later was dan FF zegt. Dan blijft het nog 2 dagen spannend!!
ja nog even spannend. Al voel ik me heel rustig. heel raar, maar ben er echt van overtuigd dat het niet raak is.
Oke, alleen maar goed dat je zo rustig bent alleen hoop ik niet dat je een ronde verder moet. Ik blijf ook door duimen. @Katsje hoe gaat t bij jou?
Tsja, gaat wel goed. Ben alleen stikzenuwachtig. Dochtertje A. moet morgen geopereerd worden (keel- en neusamandelen eruit en buisjes), maar ze is van het weekend verkouden geworden. Ik kan pas tussen 15:00 en 16:00 bellen voor tijden....maar ik vraag me dus af of ze überhaupt geholpen gaat worden....(ze wordt geopereerd in het Erasmus MC - Sophia). Verder ben ik er dus ook niet mee bezig om zwanger te worden....denk dan ook dat het een verloren is....ach we zullen zien!! Heb nog geen rare klachten ofzo...dat ‘s nachts plassen is ook weer over, geen slijm meer....
@Katsje logisch dat je zenuwachtig bent. ik zou dan even met ze overleggen of het wel verstandig is. vanwaar ineens deze omschakeling?
Heb net toch ff gebeld, maar omdat t een neusverkoudheid is, laten ze dr toch komen: dan wordt ze beoordeeld door de anesthesist, die bepaalt dan of de ingreep wel of niet doorgaat. Maar wat bedoel je precies met de omschakeling?
Spannend hoor! Denk dat ik het dan verkeerd heb gelezen. Dacht dat je helemaal niet meer bezig was met zwanger worden.
Haha!!! Tuurlijk wel....alleen deze ronde ff niet echt...vanwege A. heb ik er niet echt op gelet qua ‘klusmomenten’ Dus ga er dan ook van uit dat t deze ronde niks wordt....