Lieve dames, sorry dat ik al zolang niks heb laten horen. Veel aan mn hoofd gehad en druk geweest. @Mama1504 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! @Meisje93 en @Katsje Wat hoop ik toch voor jullie dat het gauw echt raak mag zijn!! Raad eens waar ik nu ben... In het ziekenhuis, want vannacht zijn thuis met 36w6d mijn vliezen gebroken! Nog geen weeën en ons meisje is nog niet ingedaald, maar alles gaat gelukkig goed met haar. Binnen een paar dagen zijn we dus echt al ouders!! Ik zou nog moeten proberen te slapen want vannacht pas een uurtje gepakt en gisteren maar 5 uur (en geen middagslaapje), maar dat lukt dus niet...
Goedemorgen. Aangezien je niet kan slapen reageer ik gelijk maar. Wat spannend zeg en wat leuk dat jullie kleine meisje er aan komt. Nog een paar uren en dan is ze er! Houd je ons op de hoogte van hoe en wat?! Veel succes en probeer inderdaad nog even te slapen.
@MJBP Wauw spannend zeg! Heel veel succes en sterkte met de allerlaatste loodjes. Zet hem op! @rhea90 hoe gaat het nu met jou meis? Moet regelmatig aan je denken.
Ow @MJBP wat spannend!! Heel heel heel veel succes..superspannend! Gelukkig gaat alles goed!! @rhea90 idd net wat @Meisje93 zegt, hoe is het met jou? Heb je al wat meer duidelijkheid? Ik moet toch ff iets kwijt: ik vind dit zo’n gezellig groepje!!!
Zit nu op cd29 en nog steeds geen tekenen van ongie Wel aparte kwaaltjes die ik volgens mij nog niet eerder heb gespot...naast dat witte vloed nu ook vochtige schaamlippen en bloedend tandvlees bij poetsen Maar, ga mezelf in bedwang houden en hopelijk niet voor woensdag testen....bang voor teleurstelling
Dat hoop ik ook....er lag vanmorgen een doosje van de Action naar me te knipogenben maar gauw gaan plassen
Jup.....zat net in mn app te kijken en had 20-2 ook slijm (leek rekbaar) en 21-2 steken rond bm....dus het zou zomaar al zo kunnen zijn Maar dan zou ik ook ineens een cyclus van 28 dagen hebben (de 2e keer ooit onder de 30 dagen)
Oehh ja dan zou t idd kunnen. Meid je maakt t wel spannend. Ik zou me niet kunnen bedwingen. Vooral dat bloedend tandvlees maakt t ook spannend. ben nu mieuwsgierig mee.
Ja bloedend tandvlees is bij mij ook altijd een eerste teken! Dus het zou zomaar kunnen. Spannend. Met mij gaat het verder goed. Ik ben blij met elke dag dat we nog leven. Maandag weer een groeiecho en een flowmeting. Ben heel benieuwd hoe het dan is. Wat lief dat jullie aan mij denken
@Mama1504 haha, snap ik. Moet je eigenlijk wat tijd insteken, dan gaat het wel opvallen Maar wat super fijn dat je niet meer misselijk bent! Het gaat dus in ieder geval de goede kant op. Hopelijk gaat die moeheid ook snel over, maar dat kan nog wel even een paar weken aanhouden. Merk toch dat het bij mij niet helemaal meer weg is gegaan. Mja, wat je zegt dat neem je voor lief. Ach wat is vroeg? Kan prima! Je hebt het al een keer meegemaakt dus je weet precies wat je voelt. Lekker van genieten hoor! Nog een paar weekjes en dan is het overduidelijk. @joyce2086 wat naar zeg van al die kwaaltjes. Hoop ook dat ze snel gaat indalen, zodat je je weer snel wat aangenamer voelt. Hoe is het afgelopen met de muurschildering? Ben je tevreden? Wat heb je laten schilderen? Lekker hoor, over 3 weekjes al verlof! @Katsje wat naar dat A. zoveel pijn aan de operatie heeft overgehouden. Hopelijk gaat het inmiddels een stuk beter en heeft ze er geen last meer van. Wat rot trouwens dat er nog zo weinig bekend is over dat TRP-syndroom. Kunnen ze zoveel tegenwoordig, maar nog zijn er dingen onbekend. Hopelijk blijft dat kaal worden haar bespaard! Zou zo zielig zijn. Je maakt het wel erg spannend weer! Bij mij had ik mega veel witte afscheiding na m'n eisprong. Had ook een inlegkruisje nodig omdat het er ook uit liep. Misschien een rare vraag hoor, maar hoe ruikt het? Geen smerige zure lucht? En ook geen jeuk of branderig gevoel daar beneden? Zo niet, dan kun je een schimmelinfectie denk ik wel uitsluiten. Ben heel erg benieuw meis, hoop zo dat het raak is! Klinkt positief allemaal. Snap dat de testjes je ondertussen beginnen te roepen @Meisje93 ben je ondertussen al bij de huisarts geweest? Ben echt benieuwd wat ze gaan doen voor je. Had hier altijd de eerste paar dagen van m'n nieuwe cyclus nog wat last van m'n borsten en andere kwaaltjes, maar zodra het bloeden minder werd waren de klachten ook wel weg. Vind na 7 dagen nog last van je borsten een beetje lang duren. @Aardbeitjes alweer bijna 36 weken! Wat heerlijk dat jij je nog zo goed voelt en je nog elke week kan blijven sporten. Ben daar stiekem wel jaloers op hoor, ik red dat hier echt niet. Heb je je vluchtkoffer al ingepakt? @Esther519 lekker hoor een weekendje weg! Hopelijk helpt de fysio snel! @MJBP aaahh wat spannend meis! Heel veel succes en kom maar snel met heel mooi nieuws weer terug! Wens je een voorspoedige bevalling en gezondheid voor allebei! @rhea90 ben ook erg benieuwd of jullie al meer weten. Moet ook steeds aan je denken.. @hier nog steeds niet helemaal hersteld helaas. Ben nog altijd mega verkouden, nies me kapot en zit daardoor niet lekker in m'n vel. Kan volgende week pas terecht bij de huisarts, dus zal nog even geduld moeten hebben. Verder gaat het wel goed. Buik groeit flink en de kleine meid is lekker actief en bokst en schopt er flink op los. We gaan dit weekend aan de slag met de babykamer. Laminaat leggen, de meubeltjes, kinderwagen en box in elkaar zetten. Heb er helemaal zin in! Kunnen we de verzameling kleertjes, knuffeltjes etc. eindelijk een plekje geven. Moeten nog wel behangen daarna, maar we zijn er nog niet helemaal over uit welke kleur. Dat gaan we zondag bepalen. Ik denk gewoon wit en dan met accessoires kleur toevoegen, dan kun je ook nog eens wat anders doen zegmaar.
Wat fijn om te horen. Mijn duimen draaien keihard voor je. Natuurlijk denken we aan je. @Sylva ja gisteren bij HA geweest. Borsten gecontroleerd. Kon geen verdacht weefsel vinden. Veranderingen kon ze goed zien, maar kon geen verklaring ervoor geven. Toch hormonen ws. We gaan starten met onderzoeken. Man moet eerst zijn sperma laten checken als dat goed is. Wordt ik onderzocht. Wat vervelend dat je nog steeds niet hersteld bent. Veel plezier en succes met de babykamer.
@Sylva toevallig vandaag ‘eraan geroken’...maar t stinkt niet echt...meer een beetje zoetig. Nu ‘loopt’ t er niet echt meer uit, maar blijft t ‘daar’ zitten. Het jeukt ook niet... Met A. gaat t intussen ook steeds beter. Heeft niet zoveel pijn meer, ze reageert nog steeds goed op de paracetamol. Gisteravond de laatste diclofenac gegeven, dus ben benieuwd hoe het gaat met alleen de paracetamol! Wat maar dat je je nog steeds zo rot voelt. Hopelijk knap snel op!! @Meisje93 helemaal vergeten dat je gisteren naar de ha moest. Gelukkig zo op t gezicht geen ‘rare’ dingen, maar wel vervelend dat je eigenlijk niet echt verder bent gekomen...hoe voel je je nu? @rhea90 snap dat blij bent met elke dag. Voel je de kleine ook nog steeds? Spannend hoor maandag. Heel veel sterkte! Hopelijk het weekend een beetje afleiding.... @Mama1504 jullie berichtjes helpen me niet echt om me testdrang tegen te houden...zeker ook omdat me man niet weet hoe het ervoor staat, wel heb ik van me pijnlijke boobs verteld. Toen zei ie meteen: dat kunnen 2 dingen betekenen...dus hij is er een klein beetje mee bezig...
@Katsje sorry helpt niet echt mee nee haha. @Meisje93 oeps ja was ook alweer vergeten dat je naar de ha moest. Je weet dus nog niet zo veel. Alvast heel veel sterkte met de onderzoeken. Hopelijk snel duidelijkheid! @Sylva balen dat je nog niet optimaal bent. Blijft ook lang hangen hoor die verkoudheid en griep. Zelf nu ook al voor de 2e keer in 4 weken snotverkouden en afgelopen week flink buikgriep gehad dus ook al alles wat je maar kon bedenken Gelukkig gaat t wel goed met de kleine meid die is dus levendig genoeg haha. Heerlijk! Wat super leuk om alles al klaar te zetten. Maakt t nog echter ik zou zeggen: veel plezier leuk leuk!! @rhea90 spannend nog steeds dus. Hou je ons op de hoogte?
@Katsje wat fijn dat het met A. steeds beter mag gaan. tja vind het dubbel. iig is er niks ernstigs aan de hand. Maar de klachten komen dus ws. door hormonen. Maar dat wordt dan later allemaal gecontroleerd. Eerst mijn man.
Waarom eerst je man als ik vragen mag? Jij hebt toch klachten? Begrijp me niet verkeerd hoor....(tis ook zo lastig overbrengen via tekst).