Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ik had dat ook!

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @Katsje, hopelijk helemaal schoon donderdag, dan kun je t achter je laten. En dan op naar roze de volgende ronde!

Katsje vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    en hoelang?
    temp helaas gezakt vanochtend. :(
    slecht teken?

4. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee hoor geen slecht teken. De mijne is ook gezakt;)

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Geen idee, denk dat t wel bleef tot mn HCG in sloeg. Temperaturen heb ik echt de ballen verstand van, sorry.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha oke. hopelijk een innestelingsdip dan maar

ah okee. nou ben benieuwd dan. ;)

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja hopelijk is dat het.;) we gaan het zien. ;) hopelijk stijgt ie morgen weer.:)

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 @Mama1504 vind het wel erg spannend hoor bij jullie! Hoop zo dat het raak is bij jullie beide! :D Wel lastig dat jullie beide zoveel last hebben van progesteron vanaf het begin. Dat kan echt goed irritant zijn.

@Meisje93 ik had een gloeiend gezicht rond 7/8 dpo. Denk dat het net als bij @Pluisje30 te maken had met het HCG. Heb je er nu nog last van?

@Mama1504 hoe gaat het met jouw kwaaltjes?

@MJBP wat super dat alles weer goed was met de kleine meid! Alleen wel eng zeg, met dat bloed in haar darmpjes. Hopelijk is dat bij de volgende echo weer helemaal weg. In ieder geval goed nieuws dat de tweede holte eindelijk aan het slinken is! Verwachten ze dat die rond je volgende echo ook helemaal weg is of dat nog niet? Bizar eigenlijk hè, dat je daar zo lang last van kunt hebben en hoe langzaam dat zichzelf oplost. Ik duim voor goed nieuws volgende week! :D

@Pluisje30 denk dat ze dan net zo enthousiast waren geweest hoor! ;) Maar het is inderdaad geweldig hoe iedereen meeleeft. Vond het misschien wel allemaal iets teveel indruk. Heel raar, maar heb me na het vertellen echt een paar dagen niet lekker in m'n vel gevoeld. Misschien toch net die druk van dat het nog te vroeg was. Maakte me ineens om alles zorgen. Vond het ineens doodeng allemaal. Misschien klinkt dat bekend bij de mama's en/of zwangeren.

Wat heb je gekocht? Vind het niet raar hoor. Je bent altijd gewend geweest om jongenskleding aan te schaffen. Dan is het apart om ineens voor meisjeskleding te kijken. Went vanzelf! ;)

@Katsje fijn dat het is meegevallen. Klinkt echt zo stom om dat te zeggen :( Het is echt heel erg dubbel. Maar hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt met je controle echo en het schoon is en je weer snel door kunt. Vind het wel echt knap van jullie beide dat jullie zo snel mogelijk weer door willen gaan. Heb echt enorm veel respect voor jullie!

@hier zaterdag positieve reacties gehad natuurlijk. M'n pa en broertje konden niet stoppen met lachen en m'n andere schoonzusje stond te springen van blijdschap. Ben wel blij dat het erop zit moet ik zeggen. Is echt vermoeiend allemaal. Kan echt niet wachten tot het eerste trimester erop zit en de energie weer terugkeert. Volgende week woensdag heb ik een intake bij de verloskundige. Heb alleen enorm het gevoel dat ik daar m'n tijd ga zitten verdoen omdat de gynaecoloog toch verwacht dat ik bij haar blijf. Maar goed, het moet maar.. o_O

Katsje vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zwangeren
    MJBP ❤ - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje (1e kindje overleden bij 20wk) - uitgerekend 4 april 2018

Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    Sterre* ❤ - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 14 april 2018
    Seabert1 ❤ - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 19 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018

Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - uitgerekend 24 mei 2018
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018

Sylva - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018

NOD-lijst

28 november

Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5
    29 november
    Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 6

Datumloos

Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8
    Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel -
    MMM
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 (in ronde 2 bbz & 7 MK)

Wachtbankje (0), Zwanger (10), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken

21 november - Sterre* - 20 weken echo (GUO)
    22 november - Aardbeitjes - 10e echo (studie)
    28 november - MJBP - echo en controle gyn
    29 november - Sylva - Intake vk
    30 november - Esther519 - controle vk
    30 november - Seabert1 - controle en 20 weken echo (SEO)
    5 december - Aardbeitjes - controle en 11e echo vk
    6 december - Joyce2086 - controle vk
    6 december - Pluisje30 - controle gyn
    21 december - Esther519 - geslachtbepalingsecho
    22 december - Joyce2086 - 20 weken echo
    28 december - MJBP - echo en controle gyn
    8 januari - Esther519 - 20 weken echo

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva wat naar dat je niet goed in je vel hebt gezeten. Ik weet nog heel goed dat ik vaak heb gehuild over of alles wel goed was. Hier kreeg ik pas intake in week 9 en las eerste echo (termijn echo) met 12 weken. Uiteindelijk mijn beste vriendin moeten vertellen dat we zwanger waren (omdat ik niet bij haar in de buurt mocht komen tot ong week 13 wegens radioactieve behandeling bij haar). Maar wat was ik blij dat ze het wist, heb zoveel gehuild bij haar. Uiteindelijk was wel alles goed, maar pfff wat een enorme rotweken:(
    Mar mooi dat je het nu iedereen verteld hebt. :) leuk!! Die reacties.

@kwaaltjes hier is de temp gezakt (hopelijk positief). Mijn borsten doen nog steeds flink zeer. Voelen echt blauw aan. Voor al als ik mijn bh uit doe. Kan niet eens meer op de buik liggen te slapeno_O
    Gisteren op t werk vreemd trekkerig gevoel in bm bij een bepaalde beweging. Vandaag af en toe flinke steken links. Lieskramp af en toe. Savonds flink koud hebben (normaal is manlief de koukleum:rolleyes:). Dit allemaal vind ik zo vreemd. Nog nooit gehad door progesteron:( hopelijk is deze week snel voorbij en heb ik meer duidelijkheid. :( testdrang heb ik totaal nog niet, omdat ik er van uit ga dat t allemaal niks is.

11. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @Sylva, ik snap t wel hoor. Bij mn eerste waren mn schoonouders zo overdreven enthousiast en meteen allemaal plannen aan t maken. Een spullen aan t regelen (was iets van 7 weken zwanger) Ik kon dat echt niet hebben en wilde daar nog totaal niet over nadenken tot na de 20w echo. Irriteerde me enorm. Nu had ik eigenlijk niet zo. Maar heb nieuws de keren erop ook wat later verteld ;)

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva oehh dat geeft me wel veel hoop. ben nu 8dpo.
    Maar moet mezelf niet gek gaan maken natuurlijk. ;)
    mwa een beetje. Hele dag hard gewerkt. Zal het vanavond wel gaan merken.

fijn dat je positieve reacties hebt gehad Kan niet anders toch? :)
    oh ja dat snap ik. Onnuttige afspraak dus.
    hoe voel je je nu? de gehele zwangerschap is gewoon eng
    Alles is zo kwetsbaar. Maar het komt vast goed. :)

@Mama1504 super spannend allemaal zeg. Duim voor je.
    Zou zo top zijn als we samen een positieve test hebben.

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja zou echt top zijn. Ben heel benieuwd wat onze temp morgen gaat laten zien ;)

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 klinkt ook heel erg bekend ja met dat huilen. Het zijn inderdaad rot weken. Zo spannend allemaal en het niet weten van te voren of alles goed blijft gaan is gewoon echt moeilijk. Nu snap ik dat het bij jou natuurlijk een stuk moeilijker is geweest. Eerst heel lang bezig geweest en dan pas met 12 weken weten of alles goed is. Dat lijkt me echt enorm lastig.

Wanneer ik intake heb ben ik 9 weken en 1 dag. Tenzij ik van de echo uitga, dan ben ik 9 weken en 4 dagen. Dus wat dat betreft loopt het wel gelijk. Hopelijk heb ik de termijnecho er kort na. Denk niet dat ik zolang kan wachten. Heb een nachtmerrie gehad en die angst die ik voelde in m'n droom begint me echt over te nemen. Fijne van een paniekstoornis hebben :(

Maar je bent dus dat vertrouwen wat je in het begin had helemaal kwijt nu? Zou het juist als iets goeds zien dat je je zo anders voelt dan normaal. Het kan nog steeds dat je volgende week een testje doet en deze positief is! ;) Dat met die extreem gevoelige borsten heb ik ook gehad hoor in het begin. Ik werd er gek van want het deed echt flink pijn. Ik duim voor je! :thumup:

@Pluisje30 dat gaat ook allemaal een stuk te ver :( Snap wel dat je daar met 7 weken totaal niet op staat te wachten. Die druk die moet je helemaal niet hebben als je nog zo pril zwanger bent. Het is al spannend genoeg allemaal. Gelukkig is dat hier niet zo extreem. Heb ook gezegd dat ik gewoon rustig wil afwachten tot de termijnecho. Daarna kijken we verder.

@Meisje93 haha, nee dat is waar. Maar hoop houden mag altijd! ;) Ben benieuwd of het vanavond ook weer toe gaat slaan. Hoe voel je je verder? Is het een beetje vol te houden op je werk?

Nee klopt, mja zat me voor te bereiden op reacties als is het wel gewenst. M'n familie kan soms nogal bot zijn. Dus dan snap je het wel. Ja, precies echt niet nuttig. Ik voel me op z'n Hollands gezegd echt k*t. Die hormonen maken je echt knettergek. Ben emotioneel, doodop, misselijk, heb geen eetlust en ben serieus als de dood dat er iets fout gaat. Weet ook niet wat ik ermee moet. Misschien de verloskundige of gynaecoloog bellen voor advies? Drama dit :$

@Mama1504 @Meisje93 hoop dat jullie temperatuur mooi weer omhoog vliegt morgen en zo blijft! :thumup:

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    me to! :)

@Sylva Ja dat wel. Maar ben erg bang voor een keiharde teleurstelling. En zo geen zin om weer in een flinke dip te raken.
    ja ben ook erg benieuwd. Ja wel goed. Vanochtend wel flink gerommel in onderbuik/ lies. Bekkenpijn speelt helaas weer erg op. En mijn borsten doen pijn. :(
    Genoeg kwaaltjes dus hihi.

ahh vandaar. Ja dan snap ik dat je ook negatieve reacties had verwacht. Maar gelukkig is dat niet zo!
    wat vervelend zeg, dat je je zo voelt.
    yup. horrormonen zijn het. niet goed voor je relatie.
    had er ook enorm veel last van helaas. nee snap dat je daar bang voor bent. Maar denk dat heel veel zwangere vrouwen die angst hebben. Ik had het ook heel erg. Helaas ook niet weggegaan.
    Kan je het er met een goede vriendin over hebben?

16. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Pluisje30 Ja de darmpjes waren een beetje wittig, daaruit leidden ze af dat er bloed in zat. Klinkt wel aannemelijk inderdaad. Maar hoop toch dat het weg is a.s. dinsdag!
    Dank je! Voelt nog heel onwerkelijk dat we over 1,5 week op vakantie gaan, lijkt nog zo ver weg met alles wat we voor die tijd nog moeten doen (werk afsluiten, huis opruimen, diverse afspraken met vrienden en familie en ziekenhuis en eerste keer zwangerschapscursus).

Niet gek dat je moest wennen, ben wel benieuwd naar je eerste meisjesoutfit!

@Katsje Gelukkig is het “meegevallen”... Niet veel pijn gehad zo te lezen. Kan me voorstellen dat je weer aan het werk wilt als je het ergste hebt gehad. Dan gaat het normale leven weer even door en heb je afleiding.
    Supergoed dat je er zo instaat dat jullie gewoon weer je best gaan doen de komende ronde. Dat hadden wij ook, mede “dankzij” onze leeftijd. Toitoitoi dat alles goed blijkt donderdag en dat je snel weer zwanger bent met een prachtige gezonde baby als resultaat!

@Meisje93 Ik had deze ronde ook een gloeiend gezicht!! Wel pas tegen mijn NOD volgens mij.

@Mama1504 Die enorm zere borsten had ik ook, erger dan in de rondes dat het niet raak was. Ook trekkerige baarmoeder en krampjes en steekjes. Verder veel honger en erg moe. Ik heb het niet koud gehad, juist warm.

@Sylva Dank je en ja precies, hoop dat het de 28e gewoon weg is dat bloed in haar darmpjes. Ik heb nu al sinds vrijdag helemaal geen bloedverlies meer (jeuj!!!), dus hopelijk helpt dat. En zou dus ook best kunnen dat de tweede holte dan zo goed als weg is denk ik. Echt bizar ja hoelang je met zoiets kunt lopen.

Wel echt superleuk joh die blije reacties. Snap goed dat je de druk en spanning extra voelde na het vertellen. Dat had ik ook, zeker door onze miskraam van vorig jaar waar mijn familie zo mee meeleefde. En misschien voel je het nog wel meer door al onze verhalen hier op het forum?
    Vervelend dat je je zo rot voelt, lichamelijk en geestelijk. Dat hebben veel vrouwen, maar ik zou er sowieso over praten met de verloskundige. Mijn ervaring is dat zij goed (en beter dan de gynaecoloog) zijn in de combinatie lichamelijke en geestelijke steun. Dus misschien is je intake daar dan toch niet helemaal loos…

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Cdames had gereageerd maar staat niet hier tussen

18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva of het bij mij erger was weet ik niet. Iedereen heeft die angst. Wat heel begrijpelijk is.

Kun je niet eerder een echo plannen?
    Grr duurt lang he die rot weken. Vreselijk. Denk dat het nu met de tweede precies zo zal gaan. o_O

Ja vertrouwen ben ik nu wat kwijt. Komt door die grote dalingen steeds. Maar goed heb er geen invloed op.

@MJBP laten we hopen dat t een goed teken is ;) maar goed zien t wel. Hopelijk schiet de temp morgen weer omhoog.

Jeeej geen bloedingen meer. Heerlijk!! Laat t zo blijven. :)

19. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Dank je! En ik blijf gewoon duimen voor een succesvolle ronde hoor! :thumup: Weet te weinig van de temperaturen om er iets nuttigs over te kunnen zeggen. ;)

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva toch aardig wat die een gloeiend gezicht hadden.
    begin het nu wel heel erg spannend te vinden. Maar het lijkt me ook allemaal zo onwerkelijk.

wat fijn dat je nu al 5 dagen geen bloedverlies meer hebt!!

MJBP vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina