@Meisje93 en @Katsje jaa nu jullie beurt!!! Mijn duimen draaien nog steeds keihard door! Gun t jullie zo erg!!
@Katsje @Meisje93 Ja ik hoop ook echt voor jullie dat t snel zover mag zijn! @rhea90 Fijn dat het wel al wat beter gaat! Iedere dag extra is alleen maar fijner! Hoop dat alles goed gaat! @Aardbeitjes @Pluisje30 @MJBP Gefeliciteerd!! Geniet er van! Sorry, ben even een tijdje afwezig geweest. Hier gaat t prima. Vind alleen dat 'wachten' zo raar. Geen idee hoe lang.
Ik weet bijna zeker dat mn NOD redelijk naar voren is verschoven....denk dat het nu 18 april is...maar ik maak me niet gek *ahum*
@Meisje93 spannend! Gebruik je trouwens nog steeds ovutesten? Of heb je die eventjes de deur uitgedaan?
nee niet meer. Heb ik 2 of 3 rondes gedaan. Maar geeft geen meerwaarde voor mij. Heb een stabiele cyclus. En qua seks zitten we ook goed. Sowieso om de dag. We wachten maar weer af.
Nee das waar. Bedacht t me ineens weer. Nee dan hoef je ze idd ook niet te gebruiken. Wanneer verwacht je je ei?
Nee, zonde van het geld. FF zegt vrijdag. Al heb ik het gevoel dat ie eerder gaat komen. mega veel vruchtbare afscheiding.
Pffff.....wat een nacht. Gelukkig de afgelopen het vermmoedelijke eitje wel goed kunnen benutten, maar gisteren is A. goed ziek geworden. Vanaf 15:15 is ze gaan spugen, om 21:20 hadden we afspraak bij de HAP (uiteraard bijna een uur in de wachtkamer gezeten), gelukkig wel weer naar huis, maar zoals de arts zegt: er moet vocht in. Alle beetjes wat ze drinkt en ze spuugt, blijft er altijd wel iets in. Hopelijk gaat t vandaag wat beter met dr. Maar ik ben gesloopt, ach A. is nu het belangrijkste!!! Hoe is het verder met iedereen. Wordt nu toch wel weer een beetje stil....of zijn er gewoon dames stiekem aan het bevallen @Sterre* en @Seabert1 ?????
thnx! Komt helemaal goed. Ah arme A. Misschien ORS ook proberen bij haar? Heel veel beterschap voor haar. Begrijpelijk dat je gesloopt bent. Slaapt A. nog 'smiddags? anders ook even lekker in je bed duiken.
Als het in de ochtend niet beter gaat, nemen we nog even contact op met de huisarts....en dan ook idd ORS ff noemen. Sinds vorige week slaapt ze niet meer overdag (wat ze ‘s middags sliep, lag ze ‘s avonds nog in dr bed te feesten), maar nu slaapt ze sowieso heel veel. Helaas ben ik aan het werk, gelukkig heeft mn man vrij kunnen krijgen en is hij bij haar.
Ahh zielig hè bij die kleintjes! Beterschap, en probeer vandaag idd ff rust te pakken. Hier dramatisch geslapen, echt elk uur wakker geweest, mn draai niet kunnen vinden, vaak plassen en wakker geworden met keelpijn. Straks tentamen dus timing is heerlijk.. gelukkig bracht mn man c. Naar de opvang en kon ik blijven liggen zodat ik toch nog iets kon slapen maar voel me niet fit. Sorry moest even klagen!
Ow verschrikkelijke timing zeg....heel veel succes met je tentamen! Enne klagen mag hoor, deed ik ook