Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh kijk!! Zo moet je het hebben. Jaa idd extra genieten. Misschien doe de warmte zijn werk wel :roflmao: dat is toch met innesteling om alles warm te houden? :p

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja wie weet! :D
    We gaan het weer meemaken.
    nog 12 dagen.

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Meisje93 dat is helemaal lekker! En een goede timing met het mooie weer inderdaad! Hopelijk doet de warmte en de rust zijn werk! Gaan jullie ook nog weg?

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    nou echt heerlijk!
    Ik hoop het zo, zou echt geweldig zijn.

Nee, man moet gewoon werken.

5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow heerlijk hoor @Meisje93 een weekje vrij! En dan over het weer nog niet te spreken!!!! Ik ben donderdag 26e jarig, maar dan is het weer kl*teweer.....zoals altijd:rolleyes::(

Heb gisteren met manlief afgesproken dat we zaterdag gaan testen! Uiteraard mits er geen :evil::evil::evil: te zien zijn...hopelijk red ik t zolang:rolleyes: Heb momenteel errug last van testdrang:oops:

joyce2086 vindt dit leuk.
  6. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Spannend! Mijn zoontje is ook de 26e jarig! Hopelijk stellen ze de voorspelling qua weer bij, wilden wat leuks gaan doen.

Katsje vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja ben er ook wel echt aan toe.
    Oh nee, maar het is NL heh.

oeh spannend! Dat is al bijna! :)
    Hopelijk hou je het vol meis.

Katsje vindt dit leuk.
  8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje oh nee!! snap je testdrang heel goed met die klachten! Hopelijk kun je je inhouden. Spannend!!

Katsje vindt dit leuk.
  9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ben nog steeds heel sterk geweest en niet getest. Ben vermoedelijk 15DPO, maar als ik uitga van mn laatste 2 cyclussen ben ik 10/11DPO. Wil nog steeds zaterdag of zondag testen.

Hoe gaat het verder met iedereen???

10. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Spannend! Ik ga vast voor je duimen!

Met mij gaat het wel aardig. Vandaag al 35 weken. Ik zou met 37 weken ingeleid worden omdat we al twee kindjes verloren zijn. Maar ze hebben nu een DNA onderzoek ingezet die 2 tot 4 weken duurt. De uitslag willen ze het liefst voor het geboren word hebben. Dus waarschijnlijk moet ik toch nog wat langer door. Maar dat is dat niet anders. Ik hoop alleen maar dat de uitslag niet te ernstig is.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Super knap van je meis!

hier goed hoor. ben nu 5dpo.
    Vandaag wel echt last van mijn stoelgang. Flinke buikkrampen. Maar gelukkig (nog) geen diarree.
    Op het werk was het rota virus actief :confused:

@rhea90 wauw de 35 weken heb je behaaldt. Super knap!
    Om welke reden willen ze die nog hebben voor de bevalling?
    Hoop voor jullie dat ze er wel wat haast achter zetten!
    Ga heel hard duimen voor een goede uitslag. ♡

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje wat goedd!! :) maar je maakt t wel spannend hoot ;)

@rhea90 zoo weer een weekje om. Wat is de reden dat ze de uitslag het liefst voor het geboren wordt willen hebben?
    Wel spannend!

13. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Omdat de hoeveelheid vruchtwater niet normaal is zou het kunnen dat er een spierziekte, een afwijking van nieren of een probleem met slikken is. Als we dit van te voren weten kan er vast een plan gemaakt worden voor na de geboorte.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    pfoe heftig hoor! Hopelijk is jullie ventje kerngezond! Maar snap dat ze dit van te voren willen weten.

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @rhea90 zoo heftig! Hopelijk valt het mee en is jullie kereltje gezond. Spannend!

16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 ja inderdaad. Vind het ook niet zo prettig dat ie nu zo laag is. Maar liever te laag dan te hoog als ik eerlijk mag zijn.

Wat super dat de 20 weken echo helemaal goed was! Gefeliciteerd meis! :D Zo zie je maar, die zenuwen waren nergens nodig voor ;) Mooie echo foto's trouwens! :D Vind wel knap hoor dat je er toch voor hebt gekozen om het niet te weten. Zo dichtbij en het toch weerstaan!

@joyce2086 vervelend zeg van die oefen weeën. Ben heel erg benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden. Je zit nu mooi op 37 weken, dus het zou gewoon al mogen! Spannend hoor! :D

@Katsje ik vind het zo enorm spannend voor je! Zit hier echt keihard te duimen voor je. Snap wel dat je met die kwaaltjes zo'n last hebt van testdrang, maar super knap dat je het tot nu toe vol hebt gehouden om het niet te doen. Hoop zo op twee mooie streepjes zaterdag! :thumup:

@rhea90 yes! Weer een weekje verder! Wel spannend dat je het nu misschien nog 4 weken vol moet houden. Is het vruchtwater inmiddels alweer teruggekeerd? Vind het ook enorm heftig allemaal wat jullie zo te wachten staat. Hoop zo dat het allemaal meevalt en de kleine man gezond is. Sterkte meis! *knuffel*

@Meisje93 je temperatuur loopt weer heel mooi op. Getsie zeg! Grote kans dat je dat dus opgelopen hebt. Hoop maar dat het meevalt en dat het gewoon iets hormonaal is. Fingers crossed hier voor je! :thumup:

@hier vandaag echt een mega lekkende rechter borst. Het stroomt er gewoon serieus uit :confused: Voelde ineens nattigheid en toen ik keek een grote natte plek. Vind dit toch wel echt veel te vroeg :( Heb maar direct wasbare zoogcompressen besteld, tijd om die te gaan gebruiken. Komen ook wel van pas straks met borstvoeding :thumup: Verder alles prima hier! :D

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja temp stijgt langzaam. Dit had ik in ronde 9 ook. ;)
    Nu is het weer rustig gelukkig. Geen buikkrampen meer. Ook geen diarree gehad gelukkig.
    Had super goed op mijn hygiëne gelet. Al zei de arts ook al. Je hoeft er maar naar te kijken & je hebt het. Zo besmettelijk is dat virus.

Oh dat is idd wel erg vroeg! Ik heb geen druppel verloren.
    Heb ook geen bv gegeven. Maar er is nooit wat uitgekomen.

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 oohh, ja dat kan ik niet meer zien :p En heb een zwangerschapsbrein van hier tot Tokio, dus onthouden lukt ook niet echt meer :roflmao: Maar verder geen kwaaltjes? Wel beter dat het weer rustig is, houden zo! Zou niet leuk en niet fijn zijn als je nou weer in je wachtweken ziek bent :(

Dat geen druppel verliezen is wel echt beter. Voelt echt mega raar. Het is gelukkig opgehouden nu. Stel je voor dat je in de winkel staat ofzo :roflmao:

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva whaha zou wat zijn, als je temp.kaartjes kon onthouden!
    Geen kwaaltjes. Maar let ook nergens op. Scheelt ook weer. :)
    Nee zou zeker niet leuk zijn. Had wel voor de zeker immodium ingenomen.

Fijn dat het opgehouden is. Ja dat geloof ik! En je verwacht het niet op dit moment.

20. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @rhea90 gefeliciteerd met deze mijlpaal, hopelijk hebben ze snel de uitslag en mag je bevallen van een zo gezond mogelijk kereltje!
    @Sylva dat is idd vroeg, gelukkig geen last van. Wel bv gegeven vorige keer en ook nu weer van plan, kwam toen bij geboorte direct mooi op gang.
    @Meisje93 hopelijk geen rota virus voor jou, blegh. Maar je doet er weinig aan idd, net noro. Zooo besmettelijk. Ik duim dubbel voor je!
    Voorweeen zijn weer gezakt maar buik is wel wat onrustig. Veel steken van onder, lichte krampjes af en toe en gisteravond wat spetters rood bij het afvegen. Erg benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen, het mag vanaf vandaag officieel :eek::D. Gisteren bij controle bleek wel dat hij of zij toch niet helemaal ingedaald is, of terug gewipt is. Moet nu bij het breken van de vliezen plat liggen en gelijk de vk bellen. Lag gelukkig nog wel goed want ook daar twijfelde de vk eerst over. Het is een eigenwijsje hoor dit kleintje :rolleyes:

Deel Deze Pagina