Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 onee wat vervelend. Noro is precies zo besmettelijk. Hoef je ook niet veel voor te doen. Maar gelukkig is het weet wat afgezakt bij jou en blijft t weg.

@joyce2086 oh jeetje dus toch niet goed ingedaald. Spannend wanneer de kleine zich meld. Vandaag 37 weken, dus mag en kan nu wel gebeuren. ;)

@Sylva ja idd, zeg ik ook steeds: beter te laag dan te hoog. Al voelt t niet fijn altijd.

Oeff dus nu al lekkende borsten;) het kan vanaf 25 weken idd gaan lekken dus vroeg is het niet. Maar idd je wilt nog niet ;) Zelf heb ik het nooit gehad, maar toen L geboren was wel en ik kon de zoogcompressen maar in de tas hebben :roflmao:

Ja ik was niet nieuwsgierig genoeg om het te willen weten. ;) vind het wel spannend hoor wat t zal zijn, maar vind de spanning om t pas bij de geboorte te weten leuker :p

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @joyce2086 ja hij is zelfs nog besmettelijker dan de noro.
    Gelukkig de rest van de dag geen buikkrampen meer gehad.

Die steken betekend vaak het indalen. Wie weet ligt de beeb nu wel goed!

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ja dat hoop ik ook ja. Merk dat de warmte vandaag zwaarder valt, vindt het zonnetje heerlijk hoor maar ben blij dat ik voor de zomer mn vrachtje kwijt ben :)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Begrijpelijk! Succes met de laatste loodjes.

5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Begrijpelijk! Jij bent er dan mooi vabaf :) succes nog even!! ;)

6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ow dames, t blijft zo spannend....nog steeds geen :evil::evil::evil: en de klachten houden aan. Wordt gek van die vieze smaak in mn mond.....
    Misschien het weekend testen, misschien maandag, zit vandaag op CD35

@joyce2086 lekker hoor als je je vachtje uit kunt doen voor de zomer....succes met de laatste loodjes!!!

@Mama1504 heb je je 20-weken-dansje al gedaan:roflmao: Jeminee wat gaat dat snel zeg:eek:

Sylva vindt dit leuk.
  7. rhea90

rhea90 Actief lid

5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Knap hoor dat je je test drang kan bedwingen.
    Ik had allang een test gedaan! Mijn duimen draaien nog steeds voor jou.

Katsje vindt dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Spannend @Katsje echt knap dat je nog niet getest hebt!
    je zou toch zaterdag gaan testen?

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @rhea90 was je in mn vorige post vergeten:( Dus bij deze alsnog ff een reactie. Heftig dat je misschien dan nog langer moet wachten, aan de andere kant wel fijn dat er vooruit gedacht wordt.

@Meisje93 vindt ook echt heul knap van mezelf:roflmao: Wilde idd morgen testen, maar ben zo bang voor die witte test (voor t eerst bang), dus ff met manlief overleggen wat hij wilt!

Dus ik hou mezelf en jullie nog ff lekker in spanning:D:rolleyes:

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje meid!! Wat houd je het spannend! :eek: ik ben zelfs zenuwachtig mee voor jou :roflmao: knap hoor dat je kunt wachten.

Ja heb al een 20 weken dansje gedaan. Van de week een leuk cadeautje van mijn ouders broer en zus + aanhang gekregen (zie foto) mag nu elke week iets uitpakken:) dat maakt het de laatste 20 weken iets leuker :roflmao: :p

Sylva en Katsje vinden dit leuk.
  11. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Wat een leuk cadeau!!! Ik kreeg zoiets als kraamcadeau: mocht 7 dagen lang 2x per dag iets uitpakken...dus ik een cadeautje uitpakken en manlief een cadeautje uitpakken!!
    En dan mag jij het 20 weken lang!!! Echt leuk!

Jah spannend houden we het zekers....

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje och snap ik heel goed hoor! Heb ook een angst voor testen momenteel.
    Aangezien je samen wilt testen, misschien je man naar de test laten kijken? Dat vond ik zo confronterend. Zo'n witte test. En dan ook nog eens turen in de hoop dat er wat staat.
    Maar je moet er wel achter staan, om te gaan testen. in ronde 9 niet getest. Vond ik echt fijn.
    In ronde 10 getest ivm man z'n onderzoek. Maar dat hakte er weer flink in.
    heb de neiging om nu weer niet te gaan testen.

@Mama1504 wat een leuk cadeau!

Katsje vindt dit leuk.
  13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje ooh dat is ook een leuk idee. Echt de kraamweek vol cadeautjes :)

Ja nu 20 weken lang. Kan niet wachten tot volgende week haha.

Katsje vindt dit leuk.
  14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ik was wel redelijk goed in het onthouden van kaartjes hoor :roflmao: Beetje gek misschien, maar had (!) een goed fotografisch geheugen :p Mare klinkt wel verstandig ja. Kun je jezelf ook niet gek maken. Ben echt blij voor je dat je nog niet ziek bent! :thumup: Ben zo keihard aan het hopen dat het hele onderzoekstraject bij de gynaecoloog niet nodig is!

Nee precies. Had vandaag een gesprek met de lactatiedeskundige omdat ik wat informatie wilde. Ze zei al, mocht je dit nou nog hebben met 36/37 weken, gewoon je melk opvangen en alvast bewaren in de vriezer. Kun je alvast wat voorraad opbouwen en alle kleine beetjes helpen.

@joyce2086 dat is wel beter hoor! En ook fijn dat het meteen op gang is gekomen, dat is nou precies wat je wilt.

Klinkt inderdaad of je indalingsweeën hebt gehad. Alleen wel bijzonder dat je wat spetters bloed hebt met afvegen. Heeft de verloskundige gisteren inwendig onderzoek gedaan? Als dat zo is kan het zijn dat er een bloedvaatje is gespat. Haha, heerlijk joh die eigenwijze kindjes. Maar wel fijn dat de kleine nog wel goed ligt verder. Spannend hoor, aftellen is nu wel echt begonnen! :D

@Mama1504 nee klopt, mja kan helaas niet alles hebben. Zo'n zwangerschap is zo onvoorspelbaar ook.

Gefeliciteerd met de 20 weken mijlpaal!!! :D *doet even een dansje mee*

Ja had al zoiets gelezen. Het begon hier met 24 weken heel licht af en toe een spatje. Maar gisteren was echt het toppunt. Loop nu tijdelijk even met wattenschijfjes totdat m'n wasbare zoogcompressen vanmiddag binnen zijn en ik ze gewassen heb. Super handig!

Had je ze met L heel veel nodig?

Haha :D Klinkt ook wel leuk! Ben echt benieuwd, we gaan het horen over zo'n 20 weekjes! :thumup:

Wat een leuk idee zeg, zo'n mand met cadeautjes! :D Heel origineel ook.

@Katsje geen duivels is alleen maar goed meis! Mare je was toch van plan om morgen te testen? Kun je het nog wel weerstaan om alsnog tot maandag te wachten? Vind het echt mega knap dat je nog niet getest hebt, ik had het niet volgehouden meer :roflmao: Vind het ook echt mega spannend voor je! Krijg er gewoon kriebels van in m'n buik :o:

Katsje vindt dit leuk.
  15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Meisje93 Niet testen is ook wel fijn, maar ik heb natuurlijk geen idee van de lengte van mn cyclus....

@Mama1504 veel plezier met uitpakken de komende weken!!

@Sylva ergens wil ik morgen gewoon testen, maar die angst houdt me nu nog tegen...dus daarom kijken wat manlief zegt. Denk ook niet dat ik het tot maandag uithoudt....ik moet het voor donderdag weten ivm mn verjaardag (mag ik nou wel dat broodje filet americain/brie)!!!

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva wat knap zeg!
    mijn 1e kaartje weet ik nog wel. Maar die was zo stabiel :p
    Ja daar ben ik ook heel blij mee. Niets waard om ziek te zijn met deze hitte.
    Ik hoop het zo! 30 april zijn we precies een kaar verder. zou echt geweldig zijn.

oh dat is ook wel slim ja, om het dan maar op te vangen.

@Katsje nee dat maakt het in jouw situatie wat lastig.

brie mag je toch gewoon eten?
    Als het maar van gepasteuriseerde melk gemaakt is.

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva oh wat slim om het dan al op te vangen. Ga ik onthouden.

Ja met L heb ik heel wat gebruikt. Er hoefde maar een klein kindje te huilen of ik lekte gigantisch:roflmao: en sowieso waren die compressen met elke voeding elke 3 uur wel vol :roflmao:

@Katsje dankje gaat lukken;)

Katsje vindt dit leuk.
  18. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Mama1504 wow 20 weken alweer! Gaat echt snel ja!
    @Katsje ben benieuwd wanneer je uiteindelijk test, hoe dan ook duimen we voor je! @Sylva nee geen inwendig onderzoek gehad dus stond daar echt los van. Denk dat het toch allemaal al wat aan het verweken is ofzo. Daarna niet meer gehad, vind t wel spannend hoor. Bij mn zoontje had ik pas rond de 40 weken dat ik op dingen ging letten, merk dat ik het nu sinds deze week heb. Valt nu ook gewoon zwaarder met al een veeleisende peuter om je heen. Vannacht had hij opeens zn bed ondergespuugd, denk last van de warmte. Samen met mn man alles opgeruimd en hem opgefrist maar eer je weer ligt en weer slaapt.. beetje gaar ben ik dus wel en het is weer stralend weer maar beetje te warm voor mij nu.. zo klaagstand weer uit hoor, volgende week weer regen en dat vind ik erger :|

Katsje vindt dit leuk.
  19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje snap die angst wel ja. Kan me voorstellen dat je geen negatieve test wilt zien. Je mag inderdaad gewoon brie eten hoor meis! Wat @Meisje93 zegt, als het gemaakt is van gepasteuriseerde melk dan is het goed. Ik smikkel hier ook nog regelmatig een lekker brietje op een toastje weg! :D

@Meisje93 haha, ach zo heeft ieder z'n ding toch? :p Mare nee precies. Nu kun je als je niet hoeft te werken lekker genieten van het zonnetje. Zeker te weten geen straf! :D We worden maar weer verwend met dit mooie weer! :cool:

@Mama1504 ja hè! Ze had het zelfs over dat je dan ook al kan beginnen met kolven als je wilt. Maar denk dat dat me iets te ver gaat.

Haha, nou dat voorspelt veel goeds dan :roflmao: Gaat nog allemaal wat worden dus!

@joyce2086 dan begint het wel echt heel spannend te worden ja. Ach gut, dat is ook sneu voor dat kleine mannetje :( Gaat het nu wel weer beter met hem? Haha, ik vind je niet klagen hoor! ;) M'n schoonzusje zit precies in hetzelfde schuitje, zwanger en al een kleintje is gewoon zwaar. Toch wel jammer hè dat het niet mooi weer blijft. Mja, wel aangenamer voor jou. Ben hier echt benieuwd of het een beetje uit te houden is in juni/juli. Wel beter dan jij dan allang al bevallen bent! :D

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ik lig al een paar dagen buiten :) Al wordt ik helaas niet zo snel bruin.
    Dus nog lekkere witte melkflessen hier.

Deel Deze Pagina