komt goed! Heb nu al 2 dagen in de middag een temp van 37.5 Voelde me gisteren erg beroerd. (misselijk & rommelende darmen) Zondag alleen in de ochtend. En vandaag met vlaagjes. Wat zal het betekenen.
@Meisje93 ik hoop zo dat het wat betekend! Succes bij de gyn. Ik heb zo mn controle weer bij de vk, hoop dat de kleine nu goed ingedaald is en vast ligt
Ingedaald . Hoef dus niet meer plat als mijn vliezen breken. Verdere controles gb dus mag nu de 2e en de 8e weer komen, als ik nog niet bevallen ben. Wil iemand ze op de lijst zetten? Hoop stiekem ze niet meer nodig te hebben hoewel ik het getrappel in mijn buik ook zal missen hoor. Dit is onze laatste zwangerschap in principe dus voelt ook wel raar om zo naar het einde toe te gaan. @Seabert1 hoe is t met je? Ik gok inmiddels bevallen omdat je al even niet online geweest bent, hoop dat het goed gaat!
Wat fijn dat de beeb ingedaald is! Ja dat is dan wel erg dubbel lijkt me. Ten eerste had ik een super leuke gyn. Zo fijn & geruststellend al. Inwendige echo: geen bijzonderheden. Eierstokken zagen er mooi uit. Al kon ze de rechtse erg moeilijk zien. Ws. is daar het eitje gesprongen. Zodra ik ongesteld wordt, moet ik bellen voor de HSG. en op CD 21 moet ik bloed gaan prikken. En laat dat nou net op 1ste pinksterdag vallen. Dus moet of die vrijdag of die dinsdag gaan. Ws. vrijdag. En op 24 mei weer naar de gyn toe. Al blijf ik nu nog hopen dat het alsnog raak mag zijn.
@joyce2086 jeej blij dat de kleine is ingedaald. Iets minder stress als de vliezen breken dan nu dus echt wachten tot de kleine zich meldt. @Meisje93 ooh wat super dat de eierstokken er goed uit zien. Dat is een beginnetje. Super dat je een leuke gyn hebt. Scheelt ook een hele boel. Haha zul je idd net zien dat dat op een feestdag is ik hoop nog steeds met je mee dat t nog steeds raak is nu.
@Mama1504 Ja echt fijn dat ze geen cystes zag. Nou echt hoor, scheelt weer veel spanning. Jonge meid ook. Beetje van mijn leeftijd. Ik hoop het ook zo! Ergens zegt mijn gevoel ook dat het raak is. Maar daar wil ik me niet aan toegeven. Sowieso wel een goed gevoel over deze ronde. Omdat ik juist even lekker een week vrij had na de eisprong & dat warme weer lijkt me ook gunstig.
@Meisje93 ooh dat scheelt. Dat praat indd makkelijker als ze van je eigen leeftijd is. Zo'n gyn heb ik ook. Jaa snap ik. Te vaak teleurgesteld en toch een dubbel gevoel. Wanneer wil je gaan testen of wacht je je temp af? Pff vind het ook spannend
Loop jij momenteel bij de gyn? Voorlopig wacht ik mijn temp af. In principe wil ik helemaal niet meer testen. Zo geen zin meer in die witte testen. Wordt daar echt depri van.
@Meisje93 momenteel niet. Ik moet sowieso vanaf 36 weken weer naar de gyn ivm ks met L. Maar zeer binnenkort zal ik er weer heen (wanneer nog niet bekend denk rond week 25/30) om alles te bespreken omdat ik mijn eerste bevalling absoluut niet prettig ervaren heb. En dat ga ik doen bij haar omdat zij mij toen heeft geopereerd. Nee begrijp ik is echt depressief makend bijna. Maar ik blijf hopen
Ah oke! Mag je nu wel natuurlijk bevallen? Of ga je dat dan bespreken? Ja dat zou wel erg fijn zijn. Nou echt heh. Voor mij even geen testen. Of temp moet heel gek gaan doen.
Wat prettig je een fijne gyn hebt en alles er op het eerste ogenblik goed uitzag. Ik hoop met je mee dat het toch raak is deze ronde maar anders is het fijn dat er al een heel plan klaar staat! Mijn duimen draaien overuren hoor
@Meisje93 ja mijn zh wil juist dat ik het natuurlijk ga proberen. En zelf wil ik dat ook ervaren (als dat mogelijk is natuurlijk) Nee ik wil nu even bespreken wat ik van de bevalling van L vond en de problemen er om heen. Gewoon even een geruststellend gesprek en band opbouwen met de gyn die mij met de bevalling zal begeleiden ideetje van de vk Nou zoals ik je temp nu zie doet ie nog niet raar. Pff die duimen van mij draaien overuren