Even heel kort en snel, vanmiddag ergens reageer ik uitgebreider. @rhea90 meid wat een inmens groot verdriet om dit weer te moeten meemaken. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte! @Seabert1 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hoe was je bevalling? @Meisje93 heel veel succes vandaag met de HSG! @Mama1504 @Katsje @Meisje93 @joyce2086 dankjewel!
Zwangeren Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Esther519 ❤ - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018 Sylva ❤ - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Mama1504 ♡ - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018 Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 26 december 2018 Jongens (0) Meisjes: (2) Verrassing: (3) NOD-lijst 30 Mei Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 12 Afspraken 8 mei - Joyce2086 - controle vk 14 mei - Mama1504 - controle vk 16 mei - Esther519 - controle vk 16 mei - Katsje - echo vk 22 mei - Esther519 - controle vk 23 mei - Sylva - controle gyn 24 mei - Meisje93 - afspraak gyn 29 mei - Katsje - intake zkh + echo 30 mei - Esther519 - controle vk Bevallen MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van ?. Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?. Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I. Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?. Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van ?. Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van ?.
@Meisje93 hoe ging het? Viel het mee of tegen? Heb je veel pijn? @rhea90 ik moet ook veel aan je denken dikke knuffel!!
@rhea heel veel sterkte meid. Je klinkt zo sterk, ik hoop echt dat je dit de afgelopen dagen ook hebt kunnen zijn. Hoe is het met je zoontje? Ik vind het een verschrikkelijke vraag maar is hij overleden?
@Mama1504 och helemaal vergeten te zeggen hier. HSG viel me 100% mee. Geen pijn gehad. Alleen toen beide eileiders vol zaten, kreeg ik menstruatie kramp. Nu heb ik af en toe nog een klein krampje. Eileiders zijn iig beide mooi open!
Haha geeft niet. Mooi dat het mee viel. Waren ze dicht? Mooi dat t nu open is. Laten we nu hopen dat dit het zetje was wat nodig was. Ik duim weer! Op naar een mooi eitje
Ooh waren al open, dat is mooi. Haha daarom. Misschien dat er idd even een schoonmaak door heen moest
Je hoort vaak dat dit net een zetje kan geven, hoop het zo voor je! Kwart voor 1 heb ik weer controle bij de vk, ben benieuwd of ze gaat checken voor ontsluiting en evt wil strippen. Ga het wel bespreken denk ik!
@Meisje93 wat fijn dat t allemaal meeviel. En idd....hopelijk is dit het zetje wat je nodig had!! @joyce2086 ben benieuwd....
hihi, verloor nog wel wat oud bloed daarna. klopt! Dus ben benieuwd. oeh spannend! @Katsje ik hoop het zo!
Hier ff een baalmoment.. Nog geen ontsluiting dus ook niet gestript. Willen ze ip ook pas bij 40.5 doen dus dinsdag huisbezoek gepland staan. Moet er dan wel ontsluiting zijn anders kan het nog niet. Ik weet dat het niet veel zegt en het vanavond nog zo kan beginnen maar toch zit ik er ff doorheen.
Snap je baalmomentje. Hopelijk dinsdag meer succes. Probeer toch nog een beetje te genieten, enne....de zonnige zijde van nu niet gestript zijn: stel het heeft effect, lig je te puffen in de hitte deze dagen. Is vanaf donderdag toch echt prettiger.
Ah snap dat je baalt nu! En net wat je zegt. Zegt niets hoor dat het nog potdicht zit. Moeder was 's ochtends bij de vk. Zat potdicht. En 's avonds had ze een baby. Hopelijk mag je snel gaan bevallen