Juli 2017 groepje, door tot volledig roze! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mama1504, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Katsje daar heb je gelijk in ja. En ik weet t ook wel maar ben dr gewoon klaar mee.
    Ga ik voor het verhaal van jouw moeder @Meisje93 :roflmao:

2. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Haha, know the feeling. Had t ook met de zwangerschap van A. Was er zo klaar mee, dat ik na 41 weken koos voor inleiding (met een ballonntje)....nou als ik deze keer mag kiezen....wacht ik toch nog ffies!! Maar ik zou ook gaan voor t verhaal van @Meisje93

3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @joyce2086 ik snap je baal moment heel goed. Maar idd wie weet begint t alsnog heel snel. ;)

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Pfoeh, de vermoeidheid is weer keihard toegeslagen hier. Krijg weer niks uit handen. Rust extra bij overdag anders red ik 20.00 uur niet eens. Het begint nu wel echt goed pittig te worden! Dus even teruglezen en antwoorden! ;)

@joyce2086 jaaa, kleine mooi ingedaald en geen bedrust! :D Jammer dat je nog geen ontsluiting had tijdens je laatste onderzoek. Officieel de 40 weken voorbij nu. Hoe gaat het met je? Nog steeds geen voortekenen? Hopelijk komt de kleine deze week nog! ;)

@Esther519 hoe staat het er bij jou allemaal voor? Nog iets minder dan drie weekjes te gaan. Ben je er klaar voor? :D

@Meisje93 super fijn dat de HSG goed is gegaan en er geen afwijkingen zijn gevonden. Nu hopen dat het schoonspoelen een heel mooi positief effect heeft en het raak is deze ronde. Hopelijk stopt het bloedverlies snel, kans zit er wel in dat je eisprong nu deze maand iets later is. Dat had ik in ieder geval na m'n hysteroscopie door dat stomme bloedverlies.

@Katsje meis wat ben ik super blij voor je dat je een goede echo hebt gehad! :D Voelt het nu wel goed? En hoe voel je je nu? Hoe gaat het met je kwaaltjes? Op naar de termijnecho! :D

@Mama1504 hoe gaat het met jou, je kwaaltjes en je zwangerschap? Hoe is het met je ischias? Alweer 23 weken vandaag! :D

@rhea90 ik moet echt heel veel aan je denken meis.. :( *stevige digitale knuffel*

@hier een heerlijke vakantie gehad. Weekje lekker van heel veel zon, mooi omgeving en luxe genoten en bovenop alles lekker kunnen ontspannen en bijgekleurd. De melkflessen zijn iets minder wit :p Nog minder dan 8 weken te gaan. We kunnen niet wachten tot ze er is :D Helaas lag ze maandag nog steeds in stuit, dus ik hoop dat ze de komende weken zelf nog gaat draaien anders gaan ze met 36/37 weken een versie doen. Mja, ze heeft nog genoeg ruimte dus moet maar positief blijven niet? Verder is ze nog steeds een mooi gemiddeld kindje, dus tevreden! Met mij gaat het steeds wat minder. De kwaaltjes worden steeds pittiger, vooral de rugpijn, vermoeidheid en stemmingswisselingen. Goed genoeg geluld! :thumup:

5. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva voor mn gevoel zit t goed! Heb ontzettende last van misselijkheid, nog niet overgegeven (dit had ik bij de zwangerschap van A. ook, dus bekend gevoel:|) en onwijs moe. Maar ach, t hoort erbij! Krijg a.s. woensdag echo bij de vk om te kijken of t hartje klopt en dan de 29e echo en intake in zkh. Dus we kunnen lekker veel spieken!!!

Wat naar dat bij jou de kwaaltjes zo hard retour zijn gekomen:$ Maar jeeeee....wat gaat t snel zeg, alweer ruim 32 weken!!! Wat heerlijk dat je die melkflessen bij hebt kunnen laten kleuren....hier zijn t gewoon nog melkflessen:rolleyes:
    Maar de kleine meid heeft nog alle tijd om er goed bij te gaan liggen hoor!!! Komt vast goed:thumup:

Sylva vindt dit leuk.
  6. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Sylva Wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Vervelend zeg van je kwalen, hopelijk is het nog te doen deze laatste 2 maanden. En je meisje zal vast nog bijtijds draaien hoor!
    @hier, ik ben er zeker klaar voor dat ze komt! Kan niet wachten, mijn zoontje kwam met 37+5, dus heb nu ook het idee dat zij wat eerder komt, maar hoeft natuurlijk helemaal niet. Afwachten maar...al heb ik ook de nodige klachten (rugpijn, bekkenpijn en weer carpaal tunnelsyndroom, slaap 's nachts met een polsbrace), dus in die zin zou ik blij zijn als ze er is!

@Katsje wat fijn dat je zo vaak mag kijken naar de kleine! Duim alvast weer voor een mooie echo as woensdag! En mooi dat je gevoel zegt dat het goed zit, dat zegt vaak al heel veel!

@joyce2086, hoe gaat het bij jou?

@Meisje93 zit jouw eisprong er alweer aan te komen of duurt het nog even?

Katsje vindt dit leuk.
  7. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hier nog steeds rustig helaas. Ben erg ongeduldig :)

8. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Snap ik!! Wanneer ben je van je zoontje destijds bevallen? Ook over tijd?

9. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Sylva fijn dat je genoten hebt van je vakantie! Balen van de kwaaltjes, iets rustiger aan dan maar? Gaat ook hard bij jou nu, hopelijk draait ze nog goed maar je hebt inderdaad nog genoeg tijd hoor!
    @Katsje fijn dat alles goed gaat en je gevoel goed is. Woensdag weer lekker gluren, fijn!@Esther519 spannend dan of deze kleine ook eerder gaat komen! Hoeft natuurlijk niet, dan zullen de laatste weken wel heel lang gaan duren voor je gevoel! Zeker met de kwalen die je noemt, laatste loodjes he..
    Hier is alles nog rustig helaas, alleen ik ben onrustig. Vandaag wel een betere dag, leuke dingen gedaan en beetje berust in het wachten plus mijn zoontje gedroeg zich een stuk beter. Is vreselijk de grenzen aan het opzoeken en aan het uitproberen en dat kan ik er nu echt niet meer bijhebben. Veel strijd en irritatie dus waarna ik me weer schuldig voel of emotioneel ben als ik overtrokken of boos gereageerd heb. Ben het wachten ook echt zat en hij voelt mijn onrust. Hebben jullie al medelijden met mijn man die er tussenin zit ;)
    Hij probeert nog van zijn goede nachtrust te genieten nu de kleine er toch nog niet is en daar kan ik hem wel weer een klap om verkopen omdat ik al weken niet lekker meer slaap en de kleine liever vorige week geboren had zien worden dan vandaag. Kortom: mijn hormonen spelen op, zeker icm vermoeidheid en de warmte van afgelopen week :rolleyes::rolleyes:
    Maar wat ik zei: vandaag was een leuke, ontspannen dag :) maakt weer veel goed.

Sylva en Katsje vinden dit leuk.
  10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Met 40 +2 smorgens vroeg. Was ik nu wel al bezig.. 2e gaat vaak sneller dus kan nog ;)

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @joyce2086 spannend! wie weet een voorteken. Dat je je zo onrustig voelt.

@Esther519 FF vermoedt eisprong op maandag. Gaan het wel weer meemaken.

begint bij jou ook al spannend te worden. :)
    Wat vervelend van al je klachten.

@Katsje fijn dat je gevoel goed zit. Succes woensdag.

@Sylva vandaag nog geen bloedverlies gehad. Hopelijk blijft het nu weg.
    In welke ronde heb jij dat onderzoek gehad?
    Hopelijk gaat ze zelf nog goed draaien! Ze hebben nu nog de ruimte indd.

Katsje vindt dit leuk.
  12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje wat heerlijk en fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt nu! :D Die kwaaltjes zijn natuurlijk een stuk minder prettig, maar als je nergens last van zou hebben zou dat misschien onzekerheid kunnen geven. Lekker veel spieken is in ieder geval heel erg fijn, geeft misschien ook wat extra rust. En het is natuurlijk heel erg leuk, want de komende weken verandert je kindje zoveel :D Op naar een hele mooie boon met een kloppend hartje of misschien nog ietsjes verder woensdag! :D

Tja, het wordt gewoon steeds wat zwaarder en heb natuurlijk altijd al last van oververmoeidheid en rugpijn, dus dat is nu dubbelop. Maar ik geniet gewoon zoveel mogelijk van dat de kleine nog in m'n buik zit, dat maakt het allemaal goed :thumup: Haha, ja hè :roflmao: Gaat niet normaal hard nu. Maar denk dat dat vanaf week 37 wel verandert. Ach wat extra geduld hebben, komt vast goed met die melkflessen! :D Ja iedereen zegt dat ze nog genoeg ruimte heeft, maar vind het toch wat spannend. Kan het niet helpen :$

@Esther519 komt vast goed! ;) Mare wat rot dat jij ook zo last hebt van kwaaltjes meid. Carpaletunnelsyndroom is echt zwaar irritant :( Zo'n brace is al helemaal een onding, zit natuurlijk voor geen meter. Laten we maar hopen dat ze niet al te lang meer op zich laat wachten! :D

@joyce2086 ja, zal wel moeten. Merk ook dat als ik een goede dag heb ik teveel doe, dus moet iets meer gaan doseren zegmaar. Heb alleen zo'n zwangerschapsbrein, ik vergeet alles. Dus dan probeer ik zoveel mogelijk te doen, dan is het maar gedaan. Mja, dat werkt dus niet :rolleyes: Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! :thumup:

Niet gek toch dat je zo onrustig bent? Je wacht maar en wacht maar. Snap het heel goed dat je het allemaal niet zo goed meer trekt. Hormonen zijn ook gewoon irritant! :p En ja dat is ook weer vervelend voor je man, maar vind het vervelender voor jou! Beschrijf het maar alsof je in gevecht zit met jezelf. Je weet dat je niet negatief moet reageren of doen, maar je doet het toch. En dat gevoel wat je daaraan over houdt, pff.. :$ Mijn vent is hier precies hetzelfde wat slaap betreft, I feel your pain! :( Ik duim heel hard voor je meid! Op dat ze er heel snel is! ;)

@Meisje93 super! :D Zie op je kaartje dat het mooi is weggebleven, hopelijk nu snel je vruchtbare dagen in. Heb die hysteroscopie in ronde 3 gehad. Ben echt blij dat het bij jou is meegevallen, ik vond het echt verschrikkelijk pijnlijk omdat ze het snel wilde doen :( Ben heel hard aan het duimen draaien voor je dat het een mooi positief effect heeft voor je! :thumup:

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva Ja klopt!
    Vermoed dat ik vandaag mijn piek heb. Of de stijging komt doordat ik me niet fit voel.

Waarom snel doen? Zolang duurde het nou ook niet.
    Ik hoop het. Maar de moed zakt af en toe me in de schoenen.

14. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat zou wel snel zijn niet? Normaal heb je je piek een paar dagen later. Maar zou niet verkeerd zijn natuurlijk als hij eerder is, dan heb je een kortere cyclus! :D Heb je wel vruchtbaar slijm enzo?

Dat moment dat dat apparaatje naar binnen gaat zegmaar, dat wilde ze heel snel doen want dat is het pijnlijkst. Maar daardoor verging ik juist van de pijn. Heb toen echt gevraagd om te stoppen. Daarna probeerde ze het opnieuw en langzaam en toen ging het wel goed. Verder was het inderdaad zo gepiept. Heb er een hele nare ervaring aan over gehouden.. :( Daarom echt blij dat het bij jou totaal anders ging. Die pijn gun ik je echt niet! Was echt hels :(

Snap ik meis, gun het je zo ontzettend om ook eindelijk zwanger te mogen zijn. Is gewoon kut dat het tot nu niet is gelukt. Maar de moed niet laten zakken hoor! Die tweede komt er echt wel!

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva nee hoor. Ei springt tussen CD14-17 bij mij.
    Vandaag 1ste dag dat ik vruchtbaar slijm heb. Ik zie het wel. Kan ook gewoon door mijn griepje komen.

Ah op die manier! Daar heb ik gelukkig niets van gevoeld. Ws. door die eendebek die irriteerde. ;)

Dankje!

16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ahh, oké! :D Dan wordt het dus spannend deze dagen ;) Maar wat rot dat je griep hebt meid, heel veel beterschap! Dat je er maar niet te lang mee blijft sukkelen.

Ja, wie weet. Of het is gewoon super voorzichtig gedaan en rustig.

Ik heb zo'n vermoeden dat @joyce2086 inmiddels is bevallen! :D

@hier nog 50 dagen te gaan! :o:

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva we gaan het weer beleven. :)
    Heb al 3 weken keelpijn helaas. Afgelopen week kwam er ook nog eens een neusverkoudheid overheen. Gelukkig komt nu alles los.

Schiet al op bij je! :)

18. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Helaas nog geen babynieuws hier hoor.. gisteren wel weer iets gerommel voor mn gevoel maar heeft niet doorgezet en sinds gisteravond ook een flink zieke peuter thuis met buikpijn, spugen en boven de 39 graden koorts.. flink brak na vannacht.. gelukkig blijft mn man thuiswerken om te kunnen helpen.
    Ik heb wel eens gehoord dat als je in de 'zorgstand' zit je lichaam de bevalling tegenhoudt dus verwacht vandaag ook zelf weinig. Morgen weer controle door de vk en indien mogelijk strippen..
    Niet leuk hoor zo :$

19. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @joyce2086 ah wat vervelend! En heel herkenbaar, hier ook sinds zaterdag een peuter die flinke buikgriep heeft, hoge koorts, overgeven en bijna niets binnen kunnen houden. Ben helemaal gebroken nu met deze onrustige nachten, dus idd geen energie voor een bevalling. Beterschap jullie en hopelijk laat de bevalling niet te lang op zich wachten voor je!

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat vervelend zeg! Maar beter nu een ziek kind dan in de kraamweek.
    Hopelijk knapt je zoontje snel op. En laat de bevalling niet lang op zich wachten.
    Sterkte met de laatste loodjes.

Deel Deze Pagina