@Meisje93 getverdemme dus toch wel zo lang last van. Is ook echt een naar griepvirus dit. Ben er helaas ook 2,5 week het haasje mee geweest. Hopelijk ben je er nu het los komt heel snel vanaf! @joyce2086 hè wat naar weer zo'n opeenstapeling! Wel fijn dat je man thuis kan werken en je ondersteuning kan bieden. Benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen of doen. Beterschap voor je kleine dropje en sterkte! @Esther519 naww bij jou ook al. Heel veel beterschap daar!
Pff wat een geklets weer! Ben weer helemaal bijgelezen @Sylva wat fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie! Kan nu nog! Over een aantal weken zal er iemand bij zijn Haha je melkflessen bijgekleurd top! Was dus mooi weer Wel vervelend van die vermoeidheid. Wordt ook allemaal zwaarder, dus heeft het lichaam natuurlijk meer energie te verbruiken. Maar lekker je rust pakken nu het nog kan. Ligt de jongedame nog in stuit of is ze inmiddels gedraaid? Zo nee dan hoop ik dat ze dat alsnog gaat doen. Eigenwijsje @joyce2086 spannend bij jou! Wanneer willen ze gaan strippen? Ik hoop zo dat de kleine zich snel meld. Hoe is het met je zoontje? Als iets opgeknapt? Lijkt me nu wel zwaar voor je! Gelukkig kan je man thuis werken. En dus jou wat helpen. @Esther519 bij jou ook spannend! Kan en mag nu ook elk moment gebeuren! Succes met de laatste loodjes! @Katsje hoe gaat het met je? Morgen de echo! Ben zoo benieuwd @rhea90 hoe is het met jullie? Moet nog steeds vaak aan jullie denken! Dikke knuff!! @Meisje93 je ei al geweest? Gezien de temp hopelijk gisteren ik duim heel erg dat de hsg heeft geholpen! @hier gaat het op en neer. Ischias is nog volop aanwezig, maar goed te doen. Doe nu aangepaste werkzaamheden op t werk en dat is goed te doen. Ook gebruik ik nu een grote fitnessbal wat mij helemaal helpt. Verder afgelopen weekend familieweekend gehad met de hele familie van mijn vaderskant. Doen we eens in de 2 jaar. Gezellig met z’n allen in een kampeerboerderij en spelletjes gedaan en heerlijk gegeten. Tijd vliegt dan voorbij maar goed! Ene kant heerlijk even erop uit geweest maar andere kant, merk ik wel dat het veel energie e.d. gekost heeft ben nu al twee dagen aan het bij komen maar gelukkig heb ik een weekje vrij dus genoeg tijd om bij te komen Met de kleine gaat het goed! Super beweeglijk, soms iets te maar mag niet klagen, want ik voel gelukkig beweging gisteren controle gehad. Alles was goed. Nog wel lage bloeddruk, maar ja dat hoort gewoon bij me denk ik dan maar kleine wad super druk dus de vk kon t hartje bijna niet vinden. Maar toch nog even kunnen horen zooo dit was mijn verhaal alweer eventjes! Nu hoop ik alles bij te kunnen houden!
Zwangeren Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10 mei 2018 Esther519 ❤ - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30 mei 2018 Sylva ❤ - 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 3 juli 2018 Mama1504 ♡ - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 7 sept 2018 Katsje ❤ - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend 26 december 2018 Jongens (0) Meisjes: (2) Verrassing: (3) NOD-lijst 30 Mei Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 12 Afspraken 16 mei - Esther519 - controle vk 16 mei - Katsje - echo vk 22 mei - Esther519 - controle vk 23 mei - Sylva - controle gyn 24 mei - Meisje93 - afspraak gyn 29 mei - Katsje - intake zkh + echo 30 mei - Esther519 - controle vk 11 juni - Mama1504 - controle vk Bevallen MJBP - 38 jaar - 1e kindje - 12 maart '18 (37+2) van ?. Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - 3 april '18 (40+2) van ?. Aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - 5 april '18 (39+4) van I. Sterre* - 31 jaar - 1e kindje - 9 april '18 (39+2) van ?. Seabert1 - 29 jaar - 1e kindje - 18 april '18 (39+6) van ?. Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 3 mei '18 (37+0) van ?.
@Mama1504 hier gaat t goed hoor! Voel me zwanger tenminste....ontzettend moe en heel de dag misselijk Morgen idd echo....zo benieuwd of we een mooi kloppen zien/horen!!! Verbergen kan ik t al bijna niet meer Heb echt zo’n opgezette buik. Heb gelukkig veel mannelijke collega’s (die zien dat toch niet) en jonge vrouwelijke collega’s (die hebben het gewoon niet door). Heb t op werk aan 1 iemand verteld, hij is ook onze BHV’er. Wat heerlijk zo’n familieweekend!! Maar idd: vergt energie....Balen van die ischias, gelukkig met aangepast werk te doen! Geniet nog even van je weekje vrij!! Hihi dat bewegen.....kan niet tot ik t ook voel!!!
@Katsje ooh dat is mooi dat je je zwanger voelt haha idd mannen zijn er toch niet mee bezig en de jongere dames idd ook niet. Hier vertelde een collega gisteren dat ze 8 weken zwanger was. Ze kon het niet meer verbergen zei ze Ik had ook al zo’n vermoeden door haar manier van praten en haar blik op het gezicht tsja wij vrouwen zien dat op de een of andere manier haha. Hoop ook dat je morgen een mooie echo hebt. Denk wel dat je het al kan zien en horen. Ik had de echo met 7.4 ofzo denk ik en toen konden ze het al laten horen en zien. Ja ik mag ook niet klagen hoor dat t zoveel beweegt. Ik kon namelijk ook niet wachten dus alleen maar mooi nu begint nu soms al een voetje of handje uit te steken die ik bijna kan pakken Hopelijk voel jij het ook snel! Iets meer bevestiging maar eerst duim ik voor morgen!
@Mama1504 ja vermoed wel dat ei gisteren gesprongen is. We gaan het weer beleven. Wat leuk! Een familieweekend. Nu even lekker bijkomen. Fijn dat alles er verder goed uit zag. En de kleine lekker beweegt. @Katsje succes morgen! Fijn dat je je helemaal zwanger voelt. Zal vast goedkomen nu.
@Mama1504 een kennis had het ook geraden. Zij zag het aan mn gezicht zei ze. Dus denk dat vrouwen er idd mee feeling voor hebben!! Dat heb ik bij A. dus niet gehad: wel veel (heul veul) beweging, maar er stak nooit iets uit!! Heb er gelukkig ook geen gekneusde ribben ofzo eraan overgehouden Ow en de echo is ook pas morgenavond om 20:00....dus het is zo spannend.....duurt nog zo lang
@Meisje93 die kennis (zie mn vorige post) zei ook dat het nu goed ging. Ze had er bij de vorige zwangerschappen geen goed gevoel bij en die gingen dus ook mis Zou wat zijn, als ze weer gelijj heeft!! Oe spannend weer voor jou....het mieterse wachtbankje komt (helaas) weer in zicht. Fingers crossed
Zou super zijn als ze nu weer gelijk heeft! Ach ja, we gaan het wel weer zien wat deze ronde ons brengt. Ga er iig niets van verwachten. Kan het altijd nog meevallen.
Das zeker waar. Deze maand toch ook weer naar de gyn, ben ook zo benieuwd wat die te zeggen heeft....
Echt? Omdat je ‘pas’ een jaar bezig bent??? Zou ik echt heul raar vinden. Staan jullie open voor evt verdere onderzoeken (hoop natuurlijk dat het niet nodig is)?
Yep en omdat we al bewezen hebben dat we een kind kunnen krijgen. Er zijn geen verdere onderzoeken. Dit zijn de onderzoeken die ze normaal doen.
@Katsje klopt vrouwen zien dat op de 1 of andere manier. Laten we hopen dat die kennis gelijk heeft met haar goede gevoel. Woow!! Dat duurt idd erg lang. Pfff heb je veel afleiding waardoor de dag wat sneller gaat? Nee hier ook geen gekneusde ribben gehad bij L. Maar die was wel heeeel druk nu nog trouwens liet mij destijds vertellen: baby druk in de buik, is die rustig buiten de buik en anders om! Nou echt niet! Die van min heeft nog steeds energie voor 10
@Meisje93 oke heel vaag, heb echt t idee dat t per ziekenhuis scheelt. Dan snap ik je reactie dat je zo weer naar huis gestuurd wordt. @Mama1504 duurt idd lang, maar heb dr zlef voor gekozen. Kon ook gisteren, maar dan tijdens werktijd.....en laten ze op mn werk nou niks weten van mn zwangerschap. En tsja...mn smoesjes raken ook op (evenals die uren die ik moet opnemen). Dus toen bood de assistente van de vk aan, om het vanavond te doen. Het is zelfs na het officiële spreekuur....ze zei (vanwege mn geschiedenis): we werken wel een keertje langer door. Nou dat vond ik zo lief. Ik moet vandaag gewoon werken van 7:30 tot 17:00, dus ja heb redelijke afleiding!!
@Katsje ja ieder zkh werkt anders. Maar over het algemeen als ze niets vinden. Hebben ze liever dat je het nog even zelf probeerd. Dan dat je gelijk de MMM in gaat. En dat kan ik ook begrijpen. Anders zouden de wachtlijsten helemaal lang zijn. werkse! Erg lief van de praktijk dat jullie na werktijd mogen komen
@Katsje ooh idd veel afleiding. Haha ja die smoezen raken wel eens op idd. Maar wel super lief dat het na hun werktijd kon. Ik ben super benieuwd