Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ik gebruik de druppels. Er staat op elk uur herhalen max 6 maal per dag, maar bij L. is 1x al voldoende :) ik vind dat smeren ook niet handig, vandaar de druppels.

@JJ1991 bah wat een onzekerheid. Laat het dan maar gelijk over zijn of gewoon een duidelijke test, dat wachten is niks. Ik zou idd ook niet zomaar de pil nemen als ik het niet zeker wist o_O

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 oke. dentinox is bijna op. ga ik ook maar eens die druppels halen.
    :)

3. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Balen @joyce2086 zeker als jullie dachten dat het wel eens raak kon zijn :( dikke knuffel
    Ik denk dat jullie gewoon blijven proberen, het hoeft niet raak te zijn maar ik denk dat de wens toch al wat groter is ;) In ieder geval succes bij jullie keuze

4. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Onze man slaapt s ochtend lang...2-3 uur. Soms trekt hij het dan tot 19 of 20u, zeker als we op pad gaan. En dat is vaak in het weekend s middags :)

5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja kun je altijd proberen. Mijn moeder kwam er toen mee dat ze dat bij ons alle 3 had gebruikt, dus toen ook aangeschaft en bij mijn zoon werkte dat beter dan dentinox. Baadt t niet schaadt het niet.. ;)

6. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ja zeker. Heel gek dus. Normaal heb ik al een week van te voren bruinverlies, wat overgaat in helder rood verlies. Nu dus wel al twee weken af en toe wat rood in slijm, maar geen bloed druppels zeg maar. Gisteren veel last van mijn buik en constipatie, en dus (best wel wat) roze met afvegen... ik dacht oke nu begint het. Maar vandaag dus weer niets en ook niets in het inlegkruisje wat ik expres had ingedaan voor de nacht.

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    En de testen ook nog negatief?? Raar hoor. Lichamen zijn vreemde dingen o_O

8. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje. Mijn dochtertje van 15 maanden slaapt in de ochtend meestal 1,5 uur en dan s'middags zo'n 1,5 uur. In het weekend is het vaak ook maar 1 keer (zeker als we weg gaan). Dan wilt ze alles zien en gaat ze absoluut niet slapen, maar dan trekt ze het echt niet om tot 7 uur op te zijn, dan ligt ze vaak al rond kwart over zes in bed.

9. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Heb nou 4 testen gedaan vanaf vorige week donderdag. En die waren allemaal negatief. De laatste was zondagochtend. Ik verwacht uiterlijk morgen ongesteld te worden (afgaande op vorige cyclussen), maar normaal dus in de aanloop daar naar toe al 1 week bruinverlies. Nu dus niet. Dus of mijn menstruatie is later (door stress oid, wat wel raar zou zijn, want ik heb altijd veel stress gehad (zelfs te hoge waarden van het stresshormoon jawel), en mijn menstruatie kwam altijd op gang, hoogstens 1 of 2 dagen eerder of later. Afgaande op wanneer mijn vriend en ik onveilige seks hebben gehad... zou ik nu toch echt wel positief moeten testen als het zo was geweest. Of mijn vriend moet net de uitzondering zijn waarbij zijn sperma 6/7 dagen leeft en mijn ei pas later is gesprongen dan ik het heb gevoeld.... Dat zouden wel heel veel toevalligheden zijn. Overigens ben ik vandaag wel weer misselijk (wat al een paar dagen weg was) en nog gevoelige tepels... Grrr ik wordt er gek van.

10. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hmm.. jaa dan zou die nu wel positief moeten zijn. Ja of idd latere eisprong, maar zoals je zelf al zegt zou het wel heel toevallig zijn idd. Hoop echt voor je dat je sowieso voor de vakantie nog duidelijkheid hebt.. pfff zou ook gek worden :confused:

11. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Google is ook niet je beste vriend in zo'n situatie... sperma overleeft gemiddeld 2-4 dagen, maar sommige uitzonderlijke gevallen... innesteling duurt gemiddeld 6-12 dagen... tja late eisprong erbij... dan kan het natuurlijk wel als je van alle uitersten uitgaat...

Testen zijn nu overigens op. Het waren die van de action. Mocht ik dit weekend nog niet ongesteld zijn, dan haal ik maar nieuwe testjes. Moet het toch uitsluiten voor ik aan de pil begin (ookal is daar nog geen echt bewijs voor dat het schadelijk is).

12. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Wanneer heb je voor het laatst getest en ben je van plan om nog te gaan testen binnenkort als je menstruatie zich bijvoorbeeld deze week niet aandient?

13. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ik heb gisterochtend voor het laatst getest. Mocht het zo blijven, dan ga ik dit weekend denk ik weer een testje wagen, heb laatst de Action leeg gekocht :roflmao: dus ik heb er nog wel een paar liggen.
    Wanneer ga je op vakantie? Mocht je dan nog steeds niets weten kun je vast met de huisarts wel overleggen om voor de zekerheid nog een bloedtest te doen?

14. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Begin september pas hoor haha ;) maar ik wilde op tijd beginnen met de pil, zodat ik dan niet alsnog een doorbraakbloeding heb. En primolut moet je nogal stipt nemen, en daar ben ik dus geen kei in ;). Bloedtest lijkt me nog wat voorbarig. Plus dat ik vertrouwen heb ik de testjes. als die wit blijven dan ben ik wss niet zwanger ;) en dan doet mijn lijf gewoon raar. Eens moet de eerste keer zijn. Als ik dan volgende maand nog niet ongesteld wordt, ja dan moet ik wel verder kijken wat de oorzaak is.

15. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Had ik dus ook: een tijd misselijk toen een paar dagen niet meer...daarna ineens weer wel en 2 dagen braken de duivels door...klinkt gek: maar hopelijk gebeurt het bij jou ook zo. Sterkte met afwachten....

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee in dit soort momenten is google niet beste vriend :confused: nee is misschien niet schadelijk maar toch wil je het niet, begrijp ik. Ik hoop voor je dat t dan alsnog doorbreekto_O erg frustrerend zo.

17. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Klinkt niet gek hoor ;) zo denk ik er zelf ook over.

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ik hoop dat die chamodent meer succes heeft voor de kleine meid! ;)

Haha, dat geloof ik direct :p Kwestie van wennen ook zo'n klein moppie. Ooh ja die sprongetjes lijken me ook niet fijn nee. Weet wat dat met je kan doen. Maar wat je zegt, het is natuurlijk hartstikke leuk als je ziet dat ze nieuwe dingen kunnen/leren. Al ze maar niet te snel groeien! Wat ze helaas toch wel doen :rolleyes:

@Seabert1 ben bang dat je lichaam even wat moeite heeft met het oppakken van je cyclus. Heb het zelf meegemaakt dat ik uitschieters had van rond de 40 dagen 3 maanden na het stoppen met de pil, het had even tijd nodig. Hoe was je cyclus voor de pil en zijn er bepaalde kwaaltjes waardoor je bang bent dat je endometriose hebt? Hoop dat je cyclus snel herstelt en je snel duidelijkheid hebt meis!

@Jantje19 dat laatste geldt voor jou ook! Niets is vervelender dan geen hoogte hebben van je cyclus.

@JJ1991 grappig is dat toch wel hè dat je zoveel verschil kan merken tussen kindjes. Wat een super lieve vriend heb je! :D Helaas kun je ook bij super veel je best doen toch iets vergeten. Hoe lang duurt het nog voor de knuffel weer thuis is?

Vervelend zeg dat ook jij nog geen duidelijkheid hebt. Hoop dat er snel een einde komt aan dat wachten! Denk ook wel dat het snel door gaat breken.

Om met het negatieve te beginnen, wat een helse pijn tijdens dat onderzoek! :( Ben totaal niet kleinzerig, maar heb echt met tranen in m'n ogen gezeten. Het positieve, m'n baarmoeder zag er voorbeeldig uit, geen dingen die er niet horen en het slijmvlies was alweer netjes aan het opbouwen. Ik ben zo blij! :D We weten nu alleen niet waar dat tussentijdse bloedverlies vandaan komt, dus dat blijft helaas onverklaarbaar. Wat een raar lichaam, echt.. :confused:

19. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Natuurlijk vergeten is menselijk, maar dat het uitgerekend haar knuffel moest zijn ;). Ik weet niet precies. Mijn schoonmoeder zou hem op de post doen. Denk dat ze dat maandag of gisteren heeft gedaan. Dus verwacht hem toch wel morgen ofzo al.

Fijn dat alles oke was, niet leuk dat het zo'n pijnlijk onderzoek was natuurlijk. Hm, hopelijk geen tussentijds bloedverlies meer nu dan, gelukkig lijkt het nergens op te wijzen :)

Ja ik hoop dat het doorbreekt.

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @JJ1991 kun je niet nog zo'n zelfde knuffel kopen en die af en toe afwisselen met die oude? Of is ze daar te slim voor? :D Zou wel super zijn als ze het niet doorheeft, dan heb je altijd een knuffel. Nou op dat de postbezorger er snel mee voor de deur staat dan, kan de kleine meid weer rustig slapen 's nachts! :thumup:

Dat zou fijn zijn ja, vind die 8 dagen menstruatie wel genoeg eerlijk gezegd :p Heb nog wel wat napijn (menstruatiekrampen) en rozeverlies op het moment maar dat zou binnen een dag of twee over moeten zijn. Lets hope so!

Je hebt echt een hele bizarre cyclus! Ook jouw lichaam doet stom! :(

Deel Deze Pagina