Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb hem als kraamcadeau gekregen en ben er nog niet achter waar ze m te koop hebben... Diegene die hem gegeven heeft was de exvriendin van mijn schoonvader, dus die kan ik het ook niet vragen (3 keer gezien ofzo). Maar ik ga er nog maar een keer naar op zoek.

Ja mijn cyclus is raar. Twee weken dus al wat rood verlies, maar alleen maar in slijm, geen bloed zoals normaal. Dat herken ik alleen maar van mijn zwangerschappen, gevalletje gevoelige baarmoeder ofzo. Maar de testen zijn negatief. Hoop dat de menstruatie snel doorkomt in ieder geval ;)

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @JJ1991 oei, dat wordt dan wel lastig ja. Als het je lukt om te vinden waar hij vandaan komt scheelt dat echt. Kun je ook nog eens op je gemak zo'n knuffel wassen zonder al teveel gedoe.

Ik duim gewoon voor je ongeacht de uitkomst. Alles beter dan wachten tot in de oneindigheid.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wow wat een lange ochtendslaap. begrijpelijk dat hij smiddags niet zoveel meer slaapt.

nou idd! die gel vind ze iig wel lekker. :p
    maar niet echt functioneel.

@JJ1991 begrijpelijk dat je gek word.
    hopelijk snel duidelijkheid!

@Sylva och wat vervelend dat het een pijnlijk onderzoek was.
    wel super dat het er allemaal goed uit zag. wel jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt over je bloedverlies.

Sylva vindt dit leuk.
  4. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Seabert1 Oh wat balen dat je cyclus nu zo lang is zeg. Hopelijk snel duidelijkheid… Bij endometriose moet je wel bepaalde klachten hebben toch?

@JJ1991 en @Jantje19 Voor jullie hopelijk ook snel duidelijkheid, want zo is het ook niks…

@Sylva Wat vervelend dat het zo’n pijnlijk onderzoek was. Wel echt super dat het er allemaal goed uitzag! :thumup: Maar minder fijn dat je nog geen duidelijkheid hebt over je bloedverlies.

Sylva vindt dit leuk.
  5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva wat vervelend dat t een pijnlijk onderzoek was. Wel mooi dat er geen rare dingen zijn. Hoop voor je dat dit een goede maand mag zijn :thumup:

Sylva vindt dit leuk.
  6. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hopelijk snel duidelijkheid voor iedereen, die onzekerheid is echt slopend!
    @Sylva. Vervelend zo'n onderzoek, hopelijk nu geen tussentijdse bloedingen meer!
    Hoe is t met alle zwangeren? Beginnen er al kwaaltjes te komen?

Hier samen besloten deze maand weer even condooms te gebruiken en dan na de volgende menstruatie wel te zien wat er gebeurd. WOD (wel ongesteldheidsdatum :p) is volgens mn app nu 3 september. Hopelijk is dit dan de laatste in een lange tijd. Deze ronde hoef ik dus niet op de lijst, kan dat?
    Kan ik op vakantie nog lekker aan de sangria (spanje dus), schelen de verjaardagen minstens 2 maanden (puur praktisch) plus we zijn nog in huis aan het klussen wat tegen die tijd hopelijk klaar is. Phoee heel verhaal geworden:)

Sylva, Aardbeitjes en Seabert1 vinden dit leuk.
  7. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Hier slaap zoonlief van ruim 3 jaar ook nog 2 a 3 uur in de middag:D

8. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje @Sylva wat vervelend zo'n onderzoek zeg. Fijn dat er niks aan de hand is. Blijft idd de vraag waar komen die tussentijdse bloedingen vandaan. Hopelijk heb je daar nu geen last meer van en kan je het daarna minimaal een maand of 9 uitstellen;)

@joyce2086 goed over nagedacht in ieder geval!! Hopelijk na deze maand klungelen (ik vind t met condooms altijd zo'n geklungelo_O) vlot een wondertje in de maak!!!:D

Sylva vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @joyce2086 goed over nagedacht dus! :)
    wij hadden ook bewust 1 ronde overgeslagen aangezien de maand niet echt heel praktisch uit zou komen.
    zal je niet op de lijst plaatsen.

10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Thanks! Ja als t zo geweest was prima maar we houden ons nu maar even aan onze 'planning '. Ben wel erg benieuwd, was vorige 2x keer direct 1e ronde zwanger.
    Ik blijf gewoon meelezen en reageren hoor!
    Hier trouwens eentje van ruim twee jaar die ook 2 uur slaapt smiddags.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    begrijpelijk hoor. ;)
    ik hoop het voor je, dat het nu ook snel raak mag zijn!
    lekker hoor dat hij nog een lange middagdut doet!

zo meiden, heeft er nog iemand getest? :)

12. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @joyce2086 Goed over nagedacht samen! Lekker genieten op vakantie en hopelijk gaat het straks weer zo vlot!

Symptomen hier zijn heel pijnlijke borsten, last van mijn onderrug, versterkt reukvermogen, rommelende darmen, dorst, moe, af en toe wat misselijk (vooral 's ochtends, helpt als ik wat eet) en beetje gevoelige onderbuik.

Ook benieuwd of er nog iemand nieuws heeft!

13. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Goedemorgen ja ik heb weer getest. Mijn streepjes lopen mooi op. Hier het resultaat

Bijgevoegde bestanden:

MJBP, Pluisje30, Seabert1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    jeej wat fijn zeg! Nogmaals gefeliciteerd :)

Sterre* vindt dit leuk.
  15. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    Even een vraagje.. ben zelf benieuwd wanneer mijn eisprong nu geweest is. Ik heb 18-19-20 jullie drie dagen een positieve ovulatietest gehad en vandaag geeft mijn clearblue aan 1-2 weken. Wanneer denken jullie dat mijn eisprong geweest is?

16. Sterre*

Sterre* Bekend lid

4 jul 2017
    528
    413
    63
    Vrouw
    @Sylva vervelend zeg dat het onderzoek pijnlijk was, wel fijn dat alles er goed uitzag.

@JJ1991 @Jantje19 en @Seabert1 bij jullie nog nieuws? hoop dat er snel wat duidelijkheid is!!

Hier qua symptomen van zaterdag tot dinsdag kotsmisselijk geweest en over algemeen beroerd. Gisteren werd ik wakker zonder de misselijkheid en vandaag valt het ook mee. mag van mij wel wegblijven haha. Ook af en toe hoofdpijn en nog steeds rare smaak in de mond. En met de andere zwangeren?

Sylva vindt dit leuk.
  17. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Mooie testjes hoor, gefeliciteerd!

Ik denk dat de 21e ong je eisprong geweest is, maar blijft lastig omdat je 3 dagen positieve testen had....

Sterre* vindt dit leuk.
  18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jaa!! Gefeliciteerd!

Sterre* vindt dit leuk.
  19. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Gefeliciteerd!!

Sterre* vindt dit leuk.
  20. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Proficiat @Sterre* ! Lastig te zeggen wanneer hij sprong.
    Ik gok de 20e of 21e. Dan zou je nu precies 4 weken zijn. Dus die CB klopt wel. Als je er nog eentje hebt zal hij komende dagen 2-3 aangeven als het goed is

Geniet ervan!

Sterre* vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina