Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Dank :)
    Dat klinkt inderdaad niet goed. Zijn extra tegels wel snel te leveren? Kun je je nu alleen wassen in dat bad? Zo ja, dan is het toch wel erg fijn als het helemaal (snel) klaar is! 1 voordeel, als het uiteindelijk klaar is zul je extra blij zijn en kunnen genieten van een heerlijke badkamer.

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nou wat een gedoe joh. Altijd iets met klussen hè?! En deze periode is al helemaal een drama met levertijden. Kun je bij iemand douchen?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    via de badkamerboer ging het allemaal maar moeilijk en was levertijd een week.

toen is mijn wat rond gaan bellen & gelukkig is het gelukt. :)
    officieel doen ze niet verkopen aan particulieren. Dus ontzettend veel geluk hiermee gehad.
    Man is nu tegels halen. Helaas 1,5u rijden maar hebben we ervoor over. :)

Nee bad is nog niet gebruikt. Liggen nu doeken overheen zodat hij niet beschadigd word met betegelen.

kunnen bij een zwager douchen, die is nu op vakantie.
    En E. doen we in de gootsteen wassen.

blij als het af is. :)

Pluisje30 vindt dit leuk.
  4. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Dames dit wordt steeds raarder...

Vanmorgen dus nog wat rood slijm/bloed met afvegen en een heeeeel klein beetje in mijn inlegkruisje van de hele nacht. Maar met afvegen wel nog wat. Expres een tampon ingedaan.. maar nu na 2 keer naar de wc te zijn geweest in de loop van de dag blijkt dat niet echt nodig. Steeds hele kleine beetjes aan de tampon (rood bloed/slijm wel). Maar geen bloed in de urine of stolsels wat ik normaal wel heb.

Nu sta ik zojuist koffie te maken in de keuken en opeens komt er toch maagzuur opzetten en sta ik te spugen boven de gootsteen. Dit heb ik echt nooit. o_O

5. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Dames dit wordt steeds raarder...

Vanmorgen dus nog wat rood slijm/bloed met afvegen en een heeeeel klein beetje in mijn inlegkruisje van de hele nacht. Maar met afvegen wel behoorlijk wat (nog steeds wel alleen slijmerig). Expres een tampon ingedaan.. maar nu na 2 keer naar de wc te zijn geweest in de loop van de dag blijkt dat niet echt nodig. Steeds hele kleine beetjes aan de tampon (rood bloed/slijm wel). Maar geen bloed in de urine of stolsels wat ik normaal wel heb.

Nu sta ik zojuist koffie te maken in de keuken en opeens komt er toch maagzuur opzetten en sta ik te spugen boven de gootsteen. Dit heb ik echt nooit. o_O

6. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Oops twee keer. Kun je eigenlijk een bericht verwijderen zelf?

7. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Wow @JJ1991 ben je echt niet zwanger?? ;) Wanneer had je nog getest?

En nee, berichten zijn niet te verwijderen helaas. Tenminste mij lukt het niet

8. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @JJ1991 toch wel heel raar idd! Wilde al bijna schrijven: fijn dat je duidelijkheid hebt...maar blijkbaar toch niet!? Nu ben ik t zelf ook even allemaal kwijt wat betreft jouw cyclus....wanneer dacht je je NOD
    te hebben en wanneer had je voor het laatst getest? Qua kwaaltjes lijkt het er toch op dat er iets anders is;)

Dan wat betreft knuffel: ook dit is een makkelijk verhaal...A. heeft dus helemaal geen knuffel, geen speen en duimt ook niet! Heb 80.000 knuffels en doekjes en madam hoeft er geeneen! Best handig eigenlijk...

9. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Hier is MvM net geweest. Had best een dikke streep voor 4.5 week en mag al beginnen. Hier gaan we weer :)

Pluisje30, Sylva, Sterre* en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ik twijfel even of het zondagochtend of maandagochtend was. Daarna dus niet meer, zeker omdat ik denk/dacht ongesteld te worden. Dat denk ik nog steeds overigens... alleen dus enorm misselijk opeens.

11. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Testen!!!!!!!!! :D

12. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat weet ik dus niet precies. Als ik de lengte van mijn laatste cyclus aanhoudt, dan is dat blijkbaar dus vandaag (32 dagen). Maar gezien wanneer ik onveilige seks heb gehad voor het laatst (15-16 juli de nacht). Dan zou je toch verwachten dat ik allang positief had getest. Dan zou ik en een latere eisprong moeten hebben, en een late innesteling. Super vaag. Als mijn menstruatie niet doorzet dit weekend, dan moet ik maar opnieuw testen i guess.

13. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Ik heb geen testen meer ;) en het lijkt me haast onmogelijk. Zie mijn vorige bericht als reactie op katsje. Of reken ik nu helemaal verkeerd?

14. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Nee ik denk dat je gelijk hebt :( sorry de test-verslaafde in mij nam de overhand hihi
    Ik heb 17-07 een eisprong gehad en nu knallende testen. Als jij rond die tijd ook bent bevrucht dan zou je nu wel iets zien. Misschien een beter plan om het weekend af te wachten (respect dat je dat kunt)

15. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Haha. Begrijpelijk. Bij mijn meiden testte ik vrij snel positief ook. Dus ik ga er nu zeker niet vanuit dat het raak zou zijn/is. Mochten de klachten toenemen en de menstruatie (die bij mij nogal heftig is normaal) uitblijven/niet doorzetten, dan test ik weer opnieuw. Voor nu houd ik het maar op toeval. Er zijn altijd uitzonderingen (geloof me ik heb er allang op los gegoogeld), maar ik ben ook rationeel genoeg om te weten dat dat bijna nooit gebeurd ;) en ik ben ook wel zo iemand die zegt dit is niet/kan niet, tenzij het bij mij of iemand in mijn directe omgeving gebeurd zeg maar. Dus voor nu gewoon op rood op de lijst ;) en ik hou jullie op de hoogte.

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  16. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Jemig wat raar die combinatie van overgeven, mild bloedverlies en negatief testen @JJ1991 ! Fijn dat je ons op de hoogte houdt, "beterschap" in ieder geval!

17. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Oh nee, nu weet je nog steeds niets :confused:

18. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ja vind ik dus ook. Ik weet liever of ik toe ben aan het een of het ander, in plaats van dit. Het mag van mij nu wel gewoon losbreken en dat die misselijkheid en gevoelige tepels ophouden. Dan is dat ook weer duidelijk ;).

19. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ja begrijp ik. Geen gedoe meer met douchen en badderen. Sterkte nog de komende tijd! Wel fijn dat de tegels gewoon op voorraad zijn. En geen levertijd waar je dan ook nog eens op moet wachten, dan maar met de auto op pad.

20. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga vooralsnog gewoon uit van het feit dat mijn menstruatie vanavond/morgen/dit weekend losbreekt. Zeker ook omdat de testen tot en met zondag/maandag negatief waren. Die hadden echt wel positief moeten zijn, of ik ben net die uitzondering.. Nee, daar ga ik niet van uit. Maar ik heb nu liever dat het losbreekt.

Deel Deze Pagina