Ik heb MvM tijdens mijn zwangerschap de vorige keer ook wel overwogen, maar het lijkt me toch best een gedoe. Het werd hier ook niet opgehaald destijds, dus je moest het naar een punt brengen nog. En ook dat was niet echt om de hoek geloof ik.
Ja dat snap ik helemaal! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Meisje93 Hopelijk komt er nu dan snel schot in de zaak met de badkamer! Succes!!
pff wat apart allemaal zeg! nou idd laat het nu maar doorzetten. thnx! hopen maandag/dinsdag de badkamer in gebruik te nemen. ja echt een geluk bij een ongeluk. al moesten we ze flink ompraten. omdat als dit uitkwam, gezeik kon komen ofzo.
@JJ1991 wat is dit nou weer?? Vreemd hoor. Weet je dus nog niks! Was zo blij voor dat je duidelijkheid had, maar dit gaat weer helemaal anders nou sterkte dan maar met t afwachten. @Meisje93 jeetje wat een gedoe met die badkamer. Hopelijk snel klaar. In je eigen badkamer douchen e.d. is toch fijner, dan telkens ergens heen te racen.
Sorry ben even een paar dagen zoooo druk geweest met werk en moet nu 164 berichten terug lezen haha!! Dus straks Up to date hoop ik .. is er al een nieuwe topic overgezet ?
oeps. jij hebt heel wat terug te lezen. nee gaan we doen als we met deze lijst klaar zijn. zitten nog een paar op het wachtbankje... @Mama1504 ja het zit ons meer tegen dan mee helaas. ja ik hoop het echt! wil nu wel lekker gaan genieten van mijn vakantie. even rust in huis. helaas moet mijn man volgende week alweer beginnen met werken. niet de hele week gelukkig. kunnen we nog even wat leuks gaan doen.
@JJ1991 voor mij is het vanzelfsprekend dat ik meedoe met mvm. Kleine moeite en het helpt zoveel vrouwen . Ik ken twee mensen die de spuiten in de koelkast hebben liggen. Voor hen doe ik het o.a. Nu worden de flessen opgehaald, vorige keer moest ik ze ook wegbrengen. Als mijn zkh mee zou werken zou ik ook navelstrengbloed doneren.
dan zet ik je gewoon onder datumloos. maar ik hoop voor je, dat je snel duidelijkheid hebt! zo frustrerend dit lijkt me.
Oooh ja idd nog eventjes iets als gezinnetje doen idd, wel zo leuk! Anders heb je helemaal niks aan je vakantie.
Jaa dat wilde ik ook doen, navelstrengbloed doneren. Maar helaas werkte mijn zh uit niet mee. Bij de tweede ga ik het toch nog eens vragen aan mijn gyn waarom ze niet mee doen vind het nog steeds erg jammer.
@JJ1991 hoe gaat het nu bij jou? & hoe gaat het bij jullie @Seabert1 , @Jantje19 ik word nog steeds misselijk wakker & met heel veel trek. is dus ook geen progesteron kwaaltje dan denk ik.
Waarom denk je van niet? Zo lang je progesteron hoog blijft word je niet ongesteld. Kan zijn dat het bij jou nu langer hoog blijft. Wel vervelend zeg!
Oooh sorry, ik haalde je even door elkaar met iemand anders Ik geef de vroege ochtend de schuld...excuzes moi Dan denk ik nog dat het de progesteron is trouwens. Ik herken het namelijk, al hield het bij mij na een dag of 4 op. Om rond de eisprong weer te beginnen. Echt niet fijn Maar op zich een goed teken want progesteron is heel belangrijk!
Meisje93: wat naar die klachten, vooral als je ongesteld bent. Herken het.niet dus geen tips helaas. Hoe is t met de meiden op het wachtbankje?
@Meisje93 Vervelend dat je er last van hebt. Hopelijk heb je binnenkort weer veel trek en ben je misselijk, maar dan met een mooie test. Nog geen nieuws hier. T voelt ook alsof dat er ook niet snel zal zijn Blijft dus afwachten. @joyce2086
hihi geeft niet hoor. fijn dat er iemand is die het herkent. oke fijn om te horen. hopelijk werpt het zijn vruchten af deze ronde. @Seabert1 ik heb gelukkig wel trek. maar dan ook misselijk erbij. misselijkheid verdwijnt als ik gegeten heb. balen zeg, dat je niets voelt.