Jeetje weer heel wat berichten er bij. @Meisje93 gelukkig is de badkamer nu dan toch bijna af. @JJ1991 ook nog vage berichten dus.... duidelijkheid is toch beter. Hier ook nog steeds niets net als bij @Seabert1 ik heb ook geen enkel teken van ongesteldheid gister toch nog maar een testje gewaagd....niks
Oeps! 50 gemiste berichten! @Seabert1 de kans dat je het kan hebben is aanwezig, maar het hoeft niet hè! Realiseer je dat wel! Er is een mogelijkheid dat je gewoon een pechvogel bent met een pijnlijke menstruatie en dat je last hebt van prikkelbare darmen. Misschien eens naar de huisarts gaan en de situatie daar voorleggen? Kan je angst misschien wat wegnemen en je meer op je gemak stellen. @Meisje93 is je menstruatie wel zoals normaal? Je hoort wel eens dat er vrouwen zijn die ongesteld zijn geworden maar toch zwanger bleken. Stom zeg die kwaaltjes.. Wat vervelend ook dat het met de badkamer zo tegen zit! Wel fijn dat je even bij je zwager kan douchen en dat het met de tegels bijbestellen gelukt is. Hopelijk zit alles nu mee en is het snel klaar! @JJ1991 het wordt steeds bizarder bij je! Hoop dat het echt heel snel door gaat breken. Liever vandaag dan morgen.. @Aardbeitjes wat super zeg dat je al zo vroeg mee kan doen met MvM en een mooie streep had op je test! Wil zelf ook mee gaan doen zodra het zover is. Het is inderdaad een kleine moeite voor iets wat zoveel kan betekenen voor iemand waar het niet zelf lukt Vind het echt een mooi doel! @Jantje19 jeetje en je zit al bijna op een week na je NOD. Wat een prut gedoe allemaal! Mocht ik iets of iemand gemist hebben, sorry!
@Sylva Geen idee eigenlijk. Let er niet zo op. ene menstruatie verlies ik meer bloed dan anders. Wel heb ik deze keer geen stolsels, nu ik er over na denk. Maar zwanger zal ik wel niet zijn, aangezien test negatief was. Hoe gaat het met jou?
Weinig verandering... nog steeds wat rood bloed/slijm met afvegen steeds, heel klein beetje in mijn inlegkruisje... maar nog steeds niets in de urine zeg maar/geen stolsels/geen kramp zoals ik dat normaal heb bij het naar het toilet gaan... Vanmorgen bij het opstaan 1 veeg rood en dat was het....
Dit heb ik dus nooit. Bij mij is het altijd eigenlijk al hetzelfde geweest. Alhoewel ik nu dus meestal wel 1 week lang bruinverlies heb, wat overgaat in rood... en dan losbreekt 3 dagen lang waarbij ik doorlek continu... om vervolgens nog de rest van de week te bloeden tot het over is. Nu dus geen bruinverlies gehad, alleen rode vegen steeds.... maar niets in de urine van stolsels ed. Ik wacht nog maar af.
Pff. wat frustrerend is dit voor je zeg. wil je binnenkort nog een testje wagen? Of wil je toch je (echte) menstruatie afwachten?
Ik weet het nog niet. Ik wacht het in ieder geval vandaag/morgen nog even af. Mocht ik toch weer vlagen van misselijkheid/spugen krijgen, dan ga ik er nog maar een test tegenaan gooien.
@Meisje93 is wel lastig zo hoor! Vind het maar een bijzondere combinatie andere menstruatie en die kwaaltjes. Je bent ook niet ziekig of iets? Gaat hier goed! Nog een klein beetje bruinverlies, maar geen pijn meer. Wacht nu geduldig m'n eisprong weer af! @JJ1991 ben toch ook wel erg benieuwd! Het blijft ontzettend apart.
@Sylva nee ben niet ziekig. tja ik snap er ook niks meer van. volgens mijn man zijn mijn borsten wel wat groter. deden de afgelopen dagen wel wat pijn. maar zal wel niks zijn. ga er iig niet vanuit dat ik zwanger ben hoor. dan zou de test positief moeten zijn. lichaam houdt me gewoon lekker voor de gek. pff wat hou je lang bruinverlies zeg. heb je dat altijd? wanneer verwacht je je eisprong?
@Meisje93 ja dat je lichaam je voor de gek houdt voor je menstruatie kan ik nog begrijpen, maar erna zou dat toch over moeten zijn. Maar goed we houden het maar gewoon op een menstruatie! Dat bruinverlies was nog van die hysteroscopie, maar volgens mij is het gestopt. Dat tussentijdse bloedverlies is wel meestal op cd 12 & 13. Verwacht m'n eisprong a.s. woensdag.
ja snap er ook niks van. stel ik hou de vage klachten doe ik wel een testje. maar die kans is 0,1% aha, jeetje dan alweer je eisprong. jij gebruikte geen testen toch?
@Meisje93 ben benieuwd hoe het verder gaat! Dat is toch nog een beetje kans, al is het zeer klein Was van plan het bij één maand met ovulatietesten te houden. Maar m'n vriend heeft gezegd het fijn te vinden als hij weet wanneer m'n eisprong precies is. Wilde eigenlijk stoppen met alles inclusief temperaturen, maar mocht niet van hem Dus ik ga vrolijk verder! Ohh dat ziet er netjes uit hoor! Wat een mooie stoere badkamer! En hij is nog niet eens af.
haha verwacht er maar niet teveel van hoor. haha, vind je het zelf niet erg om door te blijven tempen? lijkt me idd wel prettig als je weet wanneer je eisprong geweest is. ik twijfel nog of ik testen ga halen. #badkamer: dank jullie wel allemaal!
Hier ook. Vriendlief vind het ook wel prettig om t te weten wanneer mijn eisprong is, ook omdat we bij de eerst eerst helemaal verkeerde dagen gezellig hebben gemaakt en de maand met tempen EN ovutesten was ik wel zwanger, dus hij zei begin der gelijk maar weer mee Vind je het zelf dan niet erg om alsnog door te tempen?