Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Mooie badkamer al hoor!
    Ik heb eenmalig ovutesten gebruikt na de mk omdat ik toen een cyclus oversloeg. Had m niet echt nodig, merkte aan mn afscheiding toen al dat de ovu eraan kwam, positieve test was een extra bevestiging. Ik ben nu niet van plan ze te gaan gebruiken maar als het langer gaat duren zeker wel. Tempen vind ik teveel gedoe :rolleyes:

2. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Zojuist een test gedaan, negatief,.. op cd 40. Echt niet leuk dit :( en nog steeds niet het idee dat die :evil: gaan komen.

@Jantje19 en @JJ1991 hoe gaat het nu bij jullie?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    thnx!
    nee tempen vind ik ook teveel gedoe. gaat niet werken hier.
    ja nu let ik ook op mijn afscheiding, maar schijnt niet altijd betrouwbaar te zijn.
    denk er nog even over na. :)
    neig er naar om het niet te doen.

pff wat balen zeg! :(
    ik hoop voor je dat je geen heeeele lange cyclus krijgt.
    wel eens vaker een uitschieter gehad?

4. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    #2144 Seabert1, 5 aug 2017
    Laatst bewerkt: 5 aug 2017
    @Meisje93
    Het zal wel met ontpillen te maken hebben,..? Ik was nog wel zo blij met de eerste cyclus ;)
    29 - 33 - 34 - nu op cd 40.
    Maar als ik ergens een hekel aan heb is t niet weten wanner ik ongesteld word. Dat vond ik zo heerlijk aan de pil. We willen wel binnenkort op vakantie. Maar dat wil ik nu dus niet gaan plannen als ik niet weet hoe en wat. :( Is vriendlief ook niet echt blij mee helaas. En wil liever niet tussendoor nog Primolut of weer aan de pil,..

Kan ik er nu dus vanuit gaan dat ik deze cyclus nog geen eisprong heb gehad? Kan die dan nog komen?

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Seabert1 dat zou je dan wel denken ja.
    je had zeker al een mooie cyclus, & dan nu ineens zo'n uitschieter. :(

waarom zou je niet op vakantie willen? ik ben 80% van de vakantie's ongesteld..
    vakantie in okt. ben ik ook ongesteld, hopelijk niet natuurlijk. :)
    snap wel dat je niet tussendoor weer aan de pil wilt gaan.

kan zijn dat je hem niet gehad hebt, later gekomen is of nog moet komen..
    of helemaal niet krijgt.
    had je je vruchtbare slijm in de gaten gehouden?

6. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    We zijn meestal hele dagen weg, zou dan meer naar de wc moeten, vind het minder hygiënisch, waar je onderweg terecht komt, en ik kan niet altijd tegen een tampon oid. Dus dan is t zwembad of strand ook geen fijne gedachte. Ik ben er dan de hele dag mee bezig. Plus dat ik meerdere dagen pijn kan hebben waardoor ik niet zeker weet wat ik wel en niet kan. We houden van actieve vakanties. Dus de combinatie van dit alles, dan veel liever geen vakantie.

Hoeveel dagen zou je ongeveer rekbaar slijm achterelkaar moeten/kunnen hebben rond je eisprong? Ik heb het niet alle dagen heel goed bijgehouden. Ik ging ongeveer uit van t gemiddelde van mn vorige cycli. Wordt dan nog steeds maar afwachten

7. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Dat is ook vervelend zeg! Hoop echt voor je dat het eerder duidelijk is

Ik heb gemiddeld 4 dagen slijm. Vantevoren begint het tot 1 dag na ei.

8. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Meisje93 Moooi de badkamer! Wat fijn! :D

@Seabert1 Jemig wat vervelend zo’n lange cyclus ineens, zonder positieve test. En zeker met de vakantie, dat snap ik helemaal. :( Hoop echt dat het snel door mag breken zodat je weer verder kunt.

Seabert1 vindt dit leuk.
  9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Seabert1 oh ja dan kan ik wel begrijpen dat je dan niet op vakantie wilt.
    Hopelink heb je snel duidelijkheid, zodat je ook je vakantie kan gaan plannen.
    ik heb ook ong 3-4 dagen rekbaar slijm.

@MJBP hoe gaat het met jou? nog lekker veel kwaaltjes?

10. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ik heb allerlei kwaaltjes, meer dan vorig jaar. Daar ben ik alleen maar blij mee, want die geven hoop. Vandaag doen mijn borsten minder pijn dan de afgelopen dagen, maar volgens mij gaat dat ook een beetje met vlagen.
    Dinsdagochtend de eerste echo. Heb er heel veel zin in en vind het ook erg spannend... Het is namelijk echt erop of eronder voor m'n gevoel, omdat de vruchtjes vorig jaar rond deze tijd (6 weken) stopten met groeien.

11. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Spannend dinsdag! Zal voor je duimen!

MJBP vindt dit leuk.
  12. JJ1991

JJ1991 Actief lid

5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

Jammer, hopelijk komt je menstruatie snel door. Weet je wel wanneer je ovulatie was eigenlijk?

Hier vanmorgen nog steeds alleen wat slijm met rood ed. Vanmiddag lijkt het er toch op dat het doorgezet heeft... nu een tampon in weer. Ben benieuwd als ik straks naar de wc ga of het ook echt doorgezet heeft ;). Denk het wel.

13. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @Aardbeitjes @Meisje93
    Ik heb niet altijd alles even goed genoteerd, maar dacht aan de hand van t slijm dat op ongeveer dag 16/17 mn eisprong geweest kon zijn. Maar dit blijkt nu dus helemaal niet te kloppen. Het was handig geweest als er een gebruiksaanwijzing was voor je lichaam ;)

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  14. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Hoop ene kant voor je dat het inderdaad door gaat zetten.

Ik heb geen ovulatietesten gedaan en niet getemperatuurd. Ik ging er eigenlijk wel een beetje vanuit dat mijn cyclus ongeveer gelijk zou zijn als de vorige, we hebben rond die tijd om de 1 of 2 dagen geklust.

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 wel een beetje. Voor nu nog niet, maar wel als ik op het wachtbankje zit. Misschien dat zodra FF m'n eisprong aangeeft ik even stop tot ik mag testen. Het heeft daarna toch weinig nut.

Toch aan het twijfelen om ook te gaan testen? :eek:

@Mama1504 grappig is dat hè, sommige mannen weten het liever niet ivm prestatiedruk. Hebben wij mooi geluk! ;) Dat is wel super snel gegaan zeg. Ben echt benieuwd hoe dat deze ronde bij je gaat :D

@joyce2086 begrijpelijk dat je ze toen even gebruikt hebt. Na een mk is het maar de vraag wat je cyclus doet. Maar slijm is niet altijd even betrouwbaar merk ik hier. Ene cyclus heb ik meer vruchtbaar slijm dan de andere. Soms wel 5 dagen en soms 2. Heb jij altijd een vast aantal dagen?

@Seabert1 gatverdamme meis, wat een rot cyclus heb je! :( Daar kan je toch wel boos om worden nu volgens mij. Slijm geeft ook geen garantie dat je eisprong daadwerkelijk is geweest. Heb je verder geen slijm meer gehad?

Snap je helemaal trouwens met de vakantie. Ga liever ook niet op vakantie als ik ongesteld ben. Zo niet praktisch en dan inderdaad over de hygiëne nog niet gesproken.

@MJBP wat super dat je nog zo last hebt van kwaaltjes! Voelt ook vreemd om te zeggen, maar je snapt wel wat ik bedoel ;) Spannend hoor zo snel al je echo! Duimen draaien hier voor je meid, dit kleine moppie moet blijven! :thumup:

@JJ1991 whoehoe! Op dat de gates volledig open gaan dan maar! Start eindelijk je nieuwe cyclus! ;)

MJBP vindt dit leuk.
  16. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Haha ene kant ook wel herkenbaar.
    Hij heeft het hier toch ook wel zwaar met om de 1 a 2 dagen klussen :roflmao:
    Scheelde dat bij jullie dan veel, die dagen, dat je achterkwam na te testen?

17. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Dankjewel meis, lief! En dat het bij jou over een paar dagen ook maar hartstikke raak mag zijn! :thumup:

Sylva vindt dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja geeft een goed gevoel dan heh die kwaaltjes.
    dinsdag al! :) wat leuk maar ontzettend spannend.
    ik ga heel hard duimen voor een prachtige echo.

pff. ik hoop het voor je.
    dit word je ook zat.

nou heh, zou een hoop gedoe schelen. :)
    hopelijk weet je snel meer.

@Sylva ja dan heeft het idd weinig nut.
    hihi ja maar ik neig naar om geen testen aan te schaffen.

MJBP vindt dit leuk.
  19. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jee...er wordt den hoop gekletst hier. Ik lees wel alles, maar heb niet altijd tijd om te reageren:$

@MJBP spannend hoor dinsdag...duimen draaien hier ook overuren!!!

#wachtbankdames: zo vervelend dat jullie nog steeds geen duidelijkheid hebben. Hoop dat t snel duidelijk is!!!

MJBP vindt dit leuk.
  20. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Succes dames met deze ronde!!

Hebben we nog een actuele lijst? Ik ben naast de NOD's ook benieuwd naar de echo-data :)

Deel Deze Pagina