Jeetje wat een geklets. Leuk leuk! Ja leuk om de afspraken er ook bij te doen! @Sylva ja toen ging het ineens snel zouden bijna naar de ha. Gelukkig hoefde dat niet meer ben ook heel benieuwd hoe het deze maand gaat. Of nou ja hoe lang t duurt voordat we zwanger zijn van de tweede. Ga gewoon door met tempen en ovutestjes Jij dus al bijna je eisprong, spannend! Hopelijk deze maand wel raak, voor iedereen die op rood staat natuurlijk en dan hopelijk ook snel duidelijkheid voor de laatste dames! Dan kan iedereen weer verder!
Jaa scheelde een week. Eisprong kwam dus gewoon tussen de 12e en 18e cd. En ik dacht veel later altijd ook omdat ik toen pas vruchtbaar slijm had, maar daar is dus geen pijl op te trekken. wat een uitkomst die testen en tempen.
@MJBP graag gedaan meis! We zullen zien, ik hoop het ook! @Meisje93 ik heb echt een gigantisch déjà vu moment! Haha Wat jij? Vind een afsprakenlijstje erbij ook wel handig! @Aardbeitjes dankjewel! @Mama1504 oh wauw, dat is dus een mooi geluksmomentje geweest! Zou mooi zijn als het jullie deze keer sneller gegund is dan bij de eerste. Moet vast goed komen met al dat duimen voor geluk! Yes! Heb al wat waterige afscheiding, dus ik denk dat m'n lichaam het wel eens is met me. Vind deze ronde vreemd genoeg wat spannender dan de vorige twee. Wanneer verwachten jullie ongeveer je eisprong?
Ja idd geluksmomentje. Toevallig vaak gelezen dat een ha naar een tempkaart gaat vragen en dan had ik hem maar vast ik hoop ook dat t sneller gaat. Ooh spannend, dan is ie wel in aantocht komt misschien ook wel dat je het spannender vindt omdat je "weer" een ronde verder bent Hier is de menstruatie sinds gisteren voorbij en verwacht mijn ei rond cd 16 zal vanaf cd 11 weer testjes gebruiken
Ik heb geen idee wanneer mn ei is....als ik uitga van een cyclus van 36 dagen is op 19-8 mn ei...dus gaan voor de zekerheid vanaf 10-8 lekker aan de slag
@Sylva hihi wat dan? op naar de eisprong jij! hopelijk is het bij jou 3x scheepsrecht. groot gelijk om eerder te gaan starten. je weet het maar nooit...
@Mama1504 we gaan heel hard duimen! Denk niet dat het daardoor komt. Het is pas ronde 3 en had sowieso niet verwacht dat het zo snel al raak zou kunnen zijn. Denk dat het gewoon de maand is, heb het niet zo op augustus Dus het aftellen is bij jou nu ook officieel begonnen! Whoehoe! Kom maar op ei! @Katsje groot gelijk heb je! Dan kun je hem in ieder geval niet missen! @Meisje93 nou dat met die ovulatietesten. Je zei al eerder dat je het misschien toch ging doen en toen toch weer niet Zou leuk zijn ja @MJBP thanks! Zal wat extra creatief zijn deze maand Hopelijk werpt dat z'n vruchten af
Ik ben ook wel benieuwd, en @Jantje19 ? Op hoeveel cd zitten jullie nu? Hoeveel dagen overtijd? Ik heb toevallig deze week een afspraak bij de huisarts, ik dacht er aan om dan de ochtend weer even te testen, is het nog steeds negatief, t dan aan te geven.
Het is wel wat meer geworden (tampon waardig zeg maar), maar het is nog steeds anders... Verder heb ik ook geen krampen zoals normaal alleen aan de linkerkant een zeurende pijn/pijnlijke steken sinds gisteren.
Wat irritant joh! Hoe voel je je verder? Heb je wel progresteron kwalen? Dan weet je iig dat je ei echt geweest is.
Raar hoor, maar bij mij is ook weleens ineens heel weinig en kort. Wel fijn dat je geen krampen hebt toch?
Succes meiden. Komen al weer eitjes aan Kunnen we niet vast naar de nieuwe lijst? @Seabert1 (en wie wacht er ookalweer nog meer) kunnen toch gewoon meeschuiven? Ik ben nu een beetje de draad kwijt wie waar zit in de cyclus nu, niet zo'n goed geheugen En lees nu wat minder met alle kwalen.
wat goed zeg dat je een afspraak bij de huisarts hebt. wanneer moet je? hmm. raar hoor. al heb ik net als @Pluisje30 wel eens een menstruatie waarbij ik amper wat verlies. @Pluisje30 hoe gaat het nu bij jou? is het nieuws al aardig gezakt?