Aaaarrrghhhhhhh appt mn vriend net dat ie ziek uit werk komt... begrijp me niet verkeerd: heel vervelend voor hem! Maar niet in mn vruchtbare dagen
@Katsje hij is nog niet positief! Maar zit evengoed in m'n vruchtbare periode, dus we maken er goed gebruik van @Pluisje30 nee hij knalt zeker nog niet, maar het scheelt niet veel. Daarom test ik vanavond nog een keertje om de oploop te zien. Verwacht eerlijk gezegd dat hij morgen pas knalt en dan m'n eisprong in de avond volgt. Irritant zeg dat het bij jou nog niet echt wilt. Fingers crossed voor een snelle springer! @Kaatje1603 oh nee dat meen je toch niet! Vreselijk irritant! Wat heeft hij? Zou het evengoed toch nog proberen hoor. Hier vorige maand beide ziek en er toch voor gegaan. Als je iets zo graag wilt, maak je er even tijd voor Ben trouwens gezegd met ovulatiepijn aan beide kanten vandaag. Over apart gesproken..
@Meisje93 dat weet ik, zeg toch ook niet dat hij positief is? Zei alleen dat hij vanavond misschien wel positief kan zijn en anders morgen. Zal zo eens kijken of ik ze bij elkaar kan zetten Edit, foto bijgevoegd! Test van gisteren was eerder gedaan omdat ik weg moest, vandaar het tijdsverschil.
Is je eisprong later dan verwacht? Ahh dat is zeker balen! Had ik de vorige ronde ook. Hopelijk is je vriend nog in staat om sex te hebben. Was de mijne toen te ziek voor Hopelijk is hij snel positief voor je. Test je 1 of 2x per dag?
Hij zit naast me op de bank... dus dat is al beter dan als een zielig hoopje in bed Hahaha We gaan het zien...
Das beter ja. en tempen deed je ook toch? Dan kan je hem niet missen.. Dat geeft goede hoop. Beterschap voor hem.
@Kaatje1603 gelukkig maar! Dan gaan we hopen dat het niet erger wordt en het uiteindelijk meevalt. Beterschap aan je mannetje! @Meisje93 ja sowieso temperaturen! Maar zou het stiekem wel eens leuk vinden als ik een knaller ov-test heb Derde keer dat ik ze gebruik, twee keer moeten doen van de gynaecoloog en nooit een knaller gehad. Maar goed, hij is er nog net niet Morgen moet het zeker lukken! Hoe gaat het bij jullie dames?
Jeetje wat is hier veel gekletst hihi! Ben wat stil geweest in mijn rustige dagen haha.. nu op cd dag 10. Zijn vandaag begonnen met klussen! Gaan dit nu gewoon om de dag doen en ga niet beginnen met ovulatie testen. Weet dat ik een late eisprong heb en een korte lf .. dus we doen gewoon wat we kunnen..
@Sylva zeker leuk om een knaller te hebben. Sta je onder behandeling bij een gyn? Morgen moet ie zeker gaan knallen bij je! @Lovingmyboy haha ach ja die 1e paar dagen ben je er ook niet echt mee bezig heh. Nu gaat het echt beginnen weer. Meer kan je niet doen helaas. Hier nu op CD11 en verwacht m'n eisprong op CD 15/16.
@Lovingmyboy en dat voor zo'n klein clubje! Mja die eerste paar dagen gebeurt er toch weinig Rond de eisprong bloeit het altijd op. Hoe kort is je LF? @Meisje93 sta onder controle bij de gynaecoloog. Heb een lange en soms zeer pijnlijke menstruatie, maar daar is niets aan te doen. En heb tussentijdse bloedingen. Dus ze dacht aan een ovulatie bloeding maar dat is het niet. Mocht ik niet zwanger zijn deze maand dan krijg ik volgende maand een hysteroscopie op cd 12 Laat die knaller maar komen! Oehh! Dus jouw eisprong komt ook al lekker in de buurt, spannend! Veel plezier meiden!
Hallo allemaal, Ik wil me hier ook melden. Wil iemand mij toevoegen? Het lukt mij niet. Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde. Nod (denk ik) op 30 juli als ik van de cyclus uit ga voor de bevalling. Na de bevalling implanon laten plaatsen (beviel mij helemaal niet) sinds april '17 aan de pil. Dus geen idee wat mijn cyclus nu zal zijn.
@Sylva heh wat vervelend zeg. Hoelang menstrueer je meestal? Wat vervelend dat daar niets aan te doen is. Vroeger had ik ook altijd veel pijn tijdens de menstruatie. Aleve feminax werkte toen super bij mij. Jij al geprobeerd? Al hoop ik dat je niet meer zal menstrueren. Och en wat betekent dat? Ja die komt ook in de buurt. Hopelijk deze ronde meer geluk. @Mama1504 welkom! Zal je even op de lijst zetten.
NOD-lijst 24 t/m 30 juli 24 juli (1) MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19 25 juli (2) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9 26 juli (1) Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2 27 juli (1) Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 28 juli (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 29 juli (3) water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2 Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 30 juli (2) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Datumloos (1) Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2) Totaal: 14 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@Katsje ik heb je op het wachtbankje geplaatst & op datumloos als je het goed vind. 28 juli is natuurlijk veel te ver weg voor je.
Haha is goed hoor...zat mezelf al te zoeken op de lijst Vindt t toch wel apart hoor als het ineens veel korter is. Zo kan ik nooit mn lichaam vertrouwen...nog gekker: zou over een weekje al een test kunnen doen (mits de de rode duivels uitblijven uiteraard). Voor jullie gaat het nu pas beginnen....