@Jantje19 hoe gaat het nu bij jou? en @Seabert1 heb je de verleiding kunnen weerstaan? of toch getest. #hier gaan we alweer richting de eisprong.
Bij deze Mijn vriend kon zelf al niet langer wachten, en ik heb nog genoeg testjes in huis liggen, dus waarom ook niet. De bovenste is van vandaag, die er onder van gister @MJBP @Meisje93 grappig wakker worden dat er al meteen naar mijn test gevraagd wordt
Ik zie m ook oplopen hoor! Gaaf dat er toch nog iemand op roze mag vanuit de vorige ronde! Hier is de menstruatie over, heerlijk gevoel altijd. Nu nog een maandje wachten.. @JJ1991 succes met je scriptie en beslissingen nemen..
@Seabert1 yes! Gefeliciteerd! Hoe is het hier? Ik heb vakantie, maar t voelt niet echt zo.. geen budget om leuke dingen te doen.. ben het thuis zitten altijd zo snel zat.. Verder druk om m'n zoontje zindelijk te krijgen..
@Seabert1 wat goed! Gefeliciteerd! Mooie oploop! Super dat er toch nog 1 op roze mag uit de vorige ronde @JJ1991 succes met je scriptie en keuzes maken! @Espoir lekker dat je vakantie hebt, jammer dat het weer dan ook niet helemaal mee zit, al wordt het vandaag beter dan gisteren volgens mij. Succes met zindelijk maken! Doe je dat volgens een methode of iets? Hier verwacht ik mijn eisprong morgen of vrijdag, ben deze ronde niet bezig met ovulatietesten, maar aan mijn slijm te zien is hij er bijna
@Esther519 niet echt.. al een paar keer geprobeerd.. nu ik dus 3 weken thuis ben ga ik proberen door te zetten.. niet pushen, dat werkt iig niet.. hij loopt nu lekker in z'n onderbroekje en ik help hem eraan herinneren.. anders vergeet hij het zeg maar.. dan gaat het best goed..
@Espoir heel veel succes met het zindelijk maken. Hopelijk lukt het! Leuke dingen doen, hoeft niet veel geld te kosten hoor. @Esther519 wat fijn dat je eisprong eraan zit te komen. mag je alweer bijna op het wachtbankje.
@Esther519 volgende maand 3,5 @Meisje93 ik ben een beetje inspiratieloos wat betreft goedkope uitjes.. de kinderboerderij heb ik na 2x ook wel gezien.. en helaas geen auto bij de deur..
@Seabert1 jaa duidelijke oploop! Gefeliciteerd! Nog iemand op roze! @Espoir jaa kinderboerderij heb je ook snel bekeken. Hier ook. Maar wel lekker dat je vakantie hebt. Niks te hoeven, heerlijk! @hier mijn ovutestjes weer uit de kast gehaald en verwacht mijn ei deze week of t weekend. Maken t sowieso ook om de dag gezellig, dus eigenlijk kunnen we hem niet missen
hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap Bron: NVOG
@Espoir nee dat snap ik. heb je ook al wel weer gauw gezien. zwembad? vriendinnen in de buurt met kids misschien?
@Seabert1 ik zie ook een oploop hoor!! Gefeliciteerd!! @Espoir goedkope uitjes valt idd niet mee. Wij komen net terug van MonkeyTown, betaal je alleen entree voor je kindje (is in de schoolvakantie €7,50). Officieel mag je geen zelf meegebrachte etenswaren nuttigen: maar ik zag t gewoon overal gebeuren hoor! Wel lekker dat je vakantie hebt en ook tijd voor het zindelijk maken. Hopelijk duurt t niet lang!! #hier verwacht ik toch ook een dezer dagen mn eisprong. Klussen regelmatig, dus missen zal ik m niet. Hopelijk vangt de eileider die nog over is, alles op