Ik begrijp wat je bedoelt. Lijkt me inderdaad lastig direct na een miskraam om het dan weer te geloven. Heftig om mee te maken. Ik zal er dit weekend over nadenken. En misschien dan zondag zo'n test proberen
Mooie test hoor! Misschien was die action test gewoon niet goed. Ik test ook altijd met dezelfde door, anders is t niet te vergelijken. En de cb digitaal voor de lol. En omdat die 3+ zo fijn is.
@Sylva & @Lovingmyboy jullie de eisprong al gehad? @Espoir hoe gaat het met het zindelijk maken van je zoontje? lijkt me altijd een hele klus..
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 21 augustus (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 24 augustus (1) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand) Wachtbankje (0), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk 17 augustus - Espoir - echo meting bms 25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake en 1e echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo
@Meisje93 gaat verrassend goed! Hij geeft het zelf aan. Gisteren voor t eerst helemaal zonder ongelukjes en hij komt ook steeds droog uit bed. Hij ligt nu voor t eerst zonder luier in bed. Die wilde hij niet meer om.. ik vind het wel spannend hoor!
Ohjee! Zes pagina's en 109 berichten gemist! Ik ga even alles doorlezen en proberen op alles te reageren!
Even van me afschrijven hoor kennen jullie dat; je gunt het iedereen om zwanger te raken en gezonde kindjes te krijgen, maar.... daar zijn een paar uitzonderingen op. Zo hoorde ik gister dat de zus van mijn schoonzusje zwanger is. Mijn schoonzusje vertelde het vrij enthousiast, maar ik kon niet meer uitbrengen dan een gefeliciteerd en hopelijk komt het goed. Niet echt de reactie waar je natuurlijk op hoopt, maar ik kan me haar zo niet voorstellen als moeder. Waarom vraag je je misschien af? Afgezien van het feit dat ze beiden nogal party people zijn (ieder weekend naar een festival), hebben ze een pup weg gedaan na zo'n acht weken, omdat hij toen nog niet zindelijk was. Daarnaast heet hij al een zoontje (van twee jaar ongeveer), die hij bijna nooit ziet (omdat hij er geen tijd voor heeft of iets dergelijks?) en die zij maar druk/irritant vind. Ik houd mijn hart vast als ze een huilbaby krijgen of iets dergelijks... Het feit dat ik een kinderwens heb voor een derde, zal er vast niet bij helpen
Ja datzelfde heb ik hier dus ook. Je hebt eigenlijk zo weinig tijd en zoveel geluk nodig. Voelt gewoon fijner om te weten dat er met elke dag seks genoeg sperma klaar ligt om het eitje op te wachten. Je wilt toch je kansen vergroten zegmaar! Wel fijn dat het bij jullie geen moeten is Maakt het allemaal wat luchtiger enzo. Ja klopt, dat wist ik inderdaad al. Daarom zei ik het ook Als ik eenmaal in die vruchtbare dagen zit, oef dan heb ik gewoon vanaf het moment dat ik wakker wordt al zin in seks Klinkt dat gek? Haha, wat breng je dat lekker Konijnen! Nja, je hebt een bevalling meegemaakt, een kindje in je leven en misschien wel iets teveel stress. Misschien dat daar onbedoeld wat terughoudender door bent geworden? Wel fijn in ieder geval dat het nu weer terug begint te komen! Hoe staat het er bij jou voor met de eisprong? Denk je dat hij inmiddels al is geweest? Geef je groot gelijk! Hoe staat het ervoor met je testjes? Beginnen ze al op te lopen of nog geen streepjes? Hopelijk heb je snel een knal ovulatietest! @Espoir spannend hoor meis! Ik hoop dat je echo van volgende week donderdag er goed uit ziet en ook dat je cryo's toch goed genoeg zijn om terug te kunnen plaatsen! Wat voor gevoel heb je er zelf bij? @Sterre* fijne vakantie! Een met @Meisje93 met twee weken vakantie ertussen gaat de tijd vast en zeker extra snel voorbij! @MJBP wat super fijn dat je een mooie echo hebt gehad meis! En misschien zelf wel twee? Wat ontzettend spannend zeg. Heerlijk in ieder geval dat je een kloppend hartje hebt gezien! Hoe sta je er nu voor je gevoel in, nog steeds een goed gevoel? @JJ1991 wat vervelend dat je ziek bent geweest meid. Hoe gaat het nu met je? Alweer aan de anticonceptie? Ik snap je gevoel heel goed hoor. Heb zelf al vanaf zomer 2015 een kinderwens maar moest wachten op m'n vriend. Nu kan het me allemaal niet snel genoeg gaan. Helaas is het leven soms rete oneerlijk en moet jij wachten terwijl anderen die er niets aan doen om gezond te leven of losbandig zijn het zo in hun schoot geworpen krijgen. Vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan trekken met een huilbaby ja, hoop dat ze tegen die tijd wat volwassener zijn en ermee kunnen dealen. Opvoeden is niet makkelijk, maar ze zullen toch moeten! @Seabert1 oooohh wat super!!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap meis!! Toch inderdaad nog iemand van de oude lijst die mooi op roze mag. Hoe voel je je? Je testjes zien er goed uit hoor, ook al is die van de Action vandaag wat minder. Die kv2v5 zegt toch dat het goed zit. Maar zou het inderdaad wel bij 1 soort test houden, dus als je nog wil blijven testen even opnieuw die van de Action halen. Zou heel goed kunnen dat je net een slecht testje te pakken hebt gehad. @Esther519 hoe staat het er bij jou voor? Heb je je eisprong inmiddels al gehad? @Pluisje30 wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Wanneer mag je voor de vervolg echo? @Jantje19 wat raar dat je nog steeds geen zekerheid hebt zeg! Vind het inderdaad heel erg knap dat je nog een week gaat wachten om opnieuw te testen. Hopelijk een mooi roze streepje dan! @hier zit ik op het moment in m'n vruchtbare dagen. Het is weer eens een heerlijke natte boel daar beneden Heb deze maand waarschijnlijk door een hoop stress en veel oververmoeidheid een wat langere cyclus. Vanmiddag had ik in ieder geval een knaller van een ovulatietest, dus ik verwacht m'n eisprong morgen. Hebben het gisteren gezellig gemaakt en de planning is vandaag en morgen ook nog, dus dan kan ik zondag het wachtbankje op en dan wordt het duimen draaien! Merk wel dat ik deze ronde echt mega relaxt ben Nou ik hoop dat ik iedereen heb gehad. Mocht ik iemand zijn vergeten, sorry sorry sorry!
@JJ1991 och ja, ik snap je helemaal! Al zullen ze nu toch moeten, nu ze in verwachting zijn. @Sylva heh wat balen dat je cyclus langer geworden is. wel fijn dat je ei eraan zit te komen. fijn dat je deze ronde relaxt bent. Hopelijk werpt dat zijn vruchten af!
@Sylva testjes nog steeds negatief. Vanaf morgen doe ik twee per dag. Nu nog niet omdat ik ook nog geen vruchtbaarslijm heb, maar creme-achtig. Verwacht hem dit weekend of begin volgende week. Ik ben tot op heden ook erg relaxt. Zodra ik op wachtbankje kom, zal dat denk ik snel veranderen ook de temp is aardig stabiel dus nog geen naderende eisprong Mooi dat jij al een posi test hebt super spannend! Veel plezier de komende dagen
Haha @Sylva das een lange post geweest!!! Maar goed je had aardig wat gemist Wat fijn dat je je ei binnenkort hebt. Ik heb zelf geen idee wanneer mn ei komt, heb al vanaf zondag verschillende soorten slijm: dik, dun, wit, cremig, doorzichtig, lang, kort....dus het zou zo maar kunnen zijn dat ie al geweest is....of binnenkort komt. Zou voor mij wel vroeg zijn, aangezien ik nu op CD15 zit. Zo'n korte cyclus heb ik namelijk nog niet eerder gehad (ook niet voor mn zwangerschappen). We maken het regelmatig gezellig (nog net geen konijnen), in ieder geval om de dag en soms zelfs elke dag. Wat dat betreft komt het wel mooi uit dat ik weer meer zin heb. En ja....net als alle andere dames: ik hoop dat het zn vruchten afwerpt Pfff....toch ook weer een heel verhaal geworden!!! Iedereen een 'heel fijn en gezellig' weekend (zeker voor de 'vruchtbare' dames)
@Sylva Wauw jij hebt je best gedaan met die lange post! Dankjewel meis!! Ik sta er positief in, want het voelt lichamelijk nog steeds goed. Wel hartstikke spannend natuurlijk en heel blij dat we a.s. donderdag weer een echo hebben (en de intake) om te zien of het dan nog steeds goed gaat en hoe het precies zit allemaal. Jullie zijn goed bezig ondanks de vermoeidheid en stress trouwens! Hoop dat al die activiteit z'n vruchten afwerpt! En dat hoop ik voor de andere dames natuurlijk ook! Nogmaals veel plezier én succes deze dagen!
@Katsje fijn hoor dat je nu wat meer zin hebt! lastig hoor dat wisselende afscheiding. ik verwacht mijn eisprong zondag/maandag denk ik. al heb ik nog geen vruchtbaar slijmverlies. maar voorlopig proberen we het elke dag te doen. mijn man herinnert mij er iedere dag feiloos aan. jij ook een fijn & gezellig weekend toegewenst! @MJBP echt fijn hoor dat je zo snel weer mag voor een echo. jij mocht toch ook vaker een echo krijgen door de miskraam?
Mijn vk heeft bij uitzondering (heel aardig) ingestemd met de heel vroege echo van vorige week (6w2d), omdat de vruchtjes vorig jaar zijn gestopt met groeien rond 6 weken. Zij doen sowieso als service altijd een vroege echo rond 8 weken, dus dat is die van a.s. donderdag. Dan doen ze ook altijd de intake. De termijnecho komt tussen 10 en 11 weken, dus dan weet ik pas echt meer. De echo van a.s. donderdag vind ik ook nog heel erg spannend. Ik denk dat ik wat geruster zal zijn als die ook goed is.
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e + 4e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 21 augustus (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 24 augustus (1) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand) Wachtbankje (0), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 10 augustus - Pluisje30 2e echo + gyn behandelplan 17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk 17 augustus - Espoir - echo meting bms 18 augustus - Seabert1 - echo 25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake vk + echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo
@JJ1991 Dat klinkt niet als een goede basis nee, ik snap wat je bedoelt. Dat wordt echt nog wat, als je je hond al weg doet als t niet zo snel zindelijk is als je zou willen. @Sylva Maak er nog een mooie dag van vandaag! En de andere konijnen ook natuurlijk @MJBP Ik snap dat t moment dat t de vorige keer misging als erg spannend voelt. Fijn dat je nu dan al een eerdere echo kon krijgen. Nog een paar nachten wachten tot donderdag. Vanochtend was de Action test al weer een stukje duidelijker