Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Zwangeren
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018
    aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018
    sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018
    pluisje30 - 35 jaar - 3e + 4e kindje - uitgerekend .. april 2018
    Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018

NOD-lijst

21 augustus (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3

24 augustus (1)

Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7

25 augustus (1)
    esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5

27 augustus (1)
    rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4

28 augustus (2)
    mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz)

30 augustus (1)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3

3 september (1)
    Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM

Datumloos (2)
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1
    joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand)

Wachtbankje (1), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken
    10 augustus - Pluisje30 2e echo + gyn behandelplan
    17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk
    17 augustus - Espoir - echo meting bms
    18 augustus - Seabert1 - echo
    25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo
    28 augustus - Seabert1 - intake vk + echo
    29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo

2. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Lukt mij nu even niet om op iedereen te reageren, sorry! Heb mij zelf wel op het wachtbankje geplaatst, als goed is is mijn eisprong donderdag of vrijdag geweest. Ga maar uit dat vandaag 1dpo is. Spannende weken weer:rolleyes:

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    super zeg. erg aardig idd.
    ik ga onwijs hard voor je duimen. :)
    ik hoop het voor je. het is natuurlijk ook rete spannend allemaal.

@Seabert1 super zeg!

MJBP vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    jeej. de 1e die alweer op het wachtbankje mag. :)
    yep het lange wachteb mag weer gaan beginnen.

Esther519 vindt dit leuk.
  5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 nja, dat m'n cyclus wat langer is maakt me niet zoveel uit eerlijk gezegd. Zolang er een eisprong is is het goed. Mja, geen seks meer gehad buiten donderdag, dus betwijfel of het überhaupt een goede kans heeft.

@Mama1504 hoe was je testje vandaag? Hoop echt voor je dat je snel een positieve test hebt hoor! Op welke cyclusdag zit je nu? Laat dat vruchtbare slijm maar snel opduiken! ;)Haha, ja dat is ook weer zo, dat wachtbankje maakt het ergste in je los :p

@Katsje ja moest even goed m'n best doen om alles bij te benen. Wat vervelend dat je wat slijm betreft geen duidelijkheid krijgt zeg. Haha, nou wees er maar echt blij mee dat nog net geen konijnen gedrag ;) Dan maak je er in ieder geval goed gebruik van!

@MJBP ja moest wel ff :p nu weer proberen bij te houden.

Wat ontzettend fijn meis dat je er zo positief instaat. Ik vind het echt geweldig voor je! :D Dat het spannend is blijft natuurlijk nog wel even, ik hoop dat de weken snel voorbij zijn en je het eerste trimester erop hebt ;) Welk super dat ze je zo goed monitoren, is voor jouzelf denk ik ook wel erg fijn. Op naar een hele mooie volgende echo!

@Esther519 fijn dat je alweer op het wachtbankje mag meis! Spannend! :thumup:

Ik moet echt even iets van m'n hart, sorry voor m'n ego post. Heb sowieso m'n eisprong vandaag maar buiten donderdag geen seks meer gehad :( Ben zo keihard teleurgesteld in m'n vriend deze ronde. We gingen oppassen gisteren en we moesten aangeven wanneer we weer thuis wilde zijn. Dus ik zei rond 23.00 uur maar m'n vriend zei maakt niet uit. Dus je raad het al, het werd veel te laat en bij thuiskomt om 01.00 uur was hij te moe. Zei hij doen we morgen ochtend (vanochtend dus) een vluggertje. Daar ben ik al helemaal niet van, maar goed toch maar oké gezegd want beter iets dan niets. Ik dus op tijd wakker vanochtend, maar meneer z'n hoofd stond er niet naar want hij is de hele dag weg en had nog dingen te regelen. Echt ik ben zo kwaad :mad: Heb totaal geen hoop meer zo want ik geloof echt niet dat het met een keer seks gaat lukken, zoveel geluk heb ik nooit. Ondertussen ga ik stuk van de pijn van de laatste groei. Aan de ene kant hoop ik dat m'n ei vanavond pas springt, maar vermoed vanwege de pijn dat dat hem niet wordt. Dus vanavond heeft waarschijnlijk ook geen nut.

Misschien is het de combinatie van hormonen en emoties op het moment, maar van mij hoeft het hele zwanger worden even niet meer. Heb er echt totaal geen zin om tussen 'ik hoop dat je snel zwanger bent' en 'er niets voor willen doen' te zitten. M'n vriend schrok er goed van dat ik dit zei en heeft ook sorry gezegd, maar daar heb ik nu niets aan.

Echt meiden wees blij dat je een vriend hebt die elke dag wilt. Was mijn vriend maar meer zoals die van jullie.. :(

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva och meis ik snap je helemaal. eerst moet je heel lang wachten tot je vriend er klaar voor is.. en nu dit. :(
    goed dat je je gevoel hebt ge-uit naar je vriend toe. Hopelijk is het bij hem doorgedrongen.
    Geef het nog niet te snel op meis! Het is soms idd zwaar als je teleurstelling op teleurstelling krijgt.
    maar het komt vast goed!

dat had ik ook gehoopt voor je, al is het buiten het zwanger willen worden wel af en toe lastig & vermoeiend hoor.

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jeetje meid! Ik snap dat je boos bent :( wat een rot streek! Gelukkig is die goed geschrokken en dringt het tot hem door!
    *knuffel*

Mijn test was zonet nog negatief, maar het streepje was klein beetje lichter dan de controlestreep. Dus doe er vanavond nog 1. Hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar hopelijk komt die knaltest vandaag of morgen! :)
    Heb vandaag niet getempt, was gisteren een keertje weer op stap geweest :roflmao: dus wekker vergeten te zetten:roflmao: vandaag alleen de testjes. morgen maar weer tempen ;)

8. Seabert1

Seabert1 Actief lid

18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    @Sylva Ik hoop dat je je inmiddels wel weer iets beter voelt? Maar geef het nog niet meteen op hè, zodat je t vandaag en morgen helemaal niet meer ziet zitten. Vanavond heb je ook nog een kans? En die kans van afgelopen donderdag is er ook nog altijd. Zaad kan zo'n 72 uur overleven in je baarmoeder (soms wel tot een week) en heeft ook een tijd nodig om naar je eicel(len) te gaan.

Het is nog even de echo afwachten hoe ver ik nu ben. Maar als ik mogelijk uitga van wat meisje93, pluisjes30 en aardbeitjes? dachten hoeveel dpo ik deze week kon zijn. Zou ik ook tegen het einde van een week vallen, dat we toen 6 dagen ervoor, t laatst seks hebben gehad.
    Hopelijk maakt hij t vanavond met je goed.

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva hier bestaan geen 'ego-post'. We zijn er voor iedereen zodat je je hart kan luchten. Ik snap je volkomen! Maar vergeet niet, dat als je denkt dat ei nog niet gesprongen is en vanavond pas springt, dat alles nog open ligt. Je ei leeft 12 tot 24 uur, dus het kan ook nog als je het vanavond gezellig maakt (al snap ik het wel dat je daar nu geen behoefte aan heb). Ik hoop dat je vriend wel geschrokken is van je boodschap.

Ik heb nog steeds geen idee of mn ei al geweest is. De laatste maanden ging het als volgt:
    Eerst niet naar de wc kunnen, dan na een dag of 5 niet naar de wc geweest te zijn kreeg ik ontzettende buikpijn. Dit hield dan 1 á 1,5 dag aan. Nadat de buikpijn over was, kon ik weer na de wc en 2 weken later werd ik ongesteld.
    Nu heb ik eigenlijk alleen mn slechte stoelgang gehad van 5 dagen, maar totaal geen buikpijn. Heb vandaag ook geen slijm gezien.

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @Sylva super frustrerend! Ik herken t van bij mn eerste kindje. Nee ik ben moe bla bla. Je wilt t samen doen en ook niet afgewezen worden. Maar t kan wel hoor. Ik ben ook geweest met maar 1x sex in mn vruchtbare periode. Dacht ook dat t kansloos was.

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ik denk wel dat ik tot hem doorgedrongen ben, maar het is altijd maar de vraag of hij er wat mee doet. Hij is nogal koppig, eigenwijs en hardleers. Hij is in de veronderstelling dat zwanger worden zo simpel als wat is, maar dat is het natuurlijk niet. Hoop ook dat het goed komt, maar heb wat moeite het van de positieve kant te bekijken.

Ja dat is ook weer zo. Ach het is ook nooit goed eigenlijk hè :p

@Mama1504 dankje! *knuffel terug*

Als je het streepje met de afgelopen dagen vergelijkt, is hij dan duidelijker dan alle voorgaande dagen? Heb je misschien een foto? Haha :roflmao: ach van een dag niet tempen gaat FF ook niet raar doen. Zeker niet als je nog geen positieve ovulatietest hebt. Zal zo eens een foto van mijn ovulatietestjes uploaden. Die van 2besure zijn echt fijn, beter dan die van de Action. Volgende maand die van Zwanger&Kids proberen, als die ook bevallen ga ik ze via Ebay uit Engeland bestellen. Spotgoedkoop! 100 ovulatietesten voor ongeveer €12,- plus € 2,- verzendkosten. Voorbeeld hè :roflmao: Ga er niet echt 100 bestellen :rolleyes:

@Seabert1 voel me wel iets beter, maar nog steeds boos. Probeer ook afleiding te zoeken, maar meneertje is op de slijm tour door zoveel mogelijk te appen. Heb er alleen niet zoveel trek in. Ja dat is waar, heb je helemaal gelijk in. Mja had zo graag wat extra moeite gedaan deze maand zoals we hadden afgesproken. Kan er niet zo tegen als iemand iets belooft en het dan niet nakomt. Doe dan gewoon geen beloftes, toch?

Dat meen je niet toch? :eek: Dan had jij het dus ook eigenlijk helemaal niet verwacht? Jouw vriend heeft wel echt super sperma dan! :D Ik houd wel van succesverhalen, geeft toch weer een beetje hoop ;)

Je testje zag er trouwens goed uit vandaag! :D Hoop dat hij snel gaat knallen! :thumup:

@Katsje dat vind ik echt super lief! Als ik naar m'n lichaam luister en afga op m'n buikpijn en rugpijn, dan heb ik hem nog niet gehad. Dat is ook weer zo ja, daar heb ik even niet over nagedacht. Weet inderdaad niet of ik wel zin heb vanavond. Misschien moet ik het maar op goedmaak seks houden? :p

Hmm.. Dan zou je zeggen dat je eisprong nog niet geweest is. Op welke cyclusdag zit je nu? Over spannend gesproken, je houdt het er wel in! Hopelijk snel slijm, dan heb je in ieder geval duidelijkheid! ;)

@Pluisje30 wat je zegt slaat de spijker op z'n kop. Je wilt het samen doen en niet afgewezen worden. Voelt echt als een klap in je gezicht :$ Maar ook jij hebt een succesverhaal! :thumup: Toppers! :D Hoeveel dagen voor je eisprong had je seks dan?

Bedankt meiden, voel me weer ietsjes optimistischer. Hoe gaat het met jullie allemaal? Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Beetje jammer dat het weer zo tegen zit. Zouden wij ooit nog eens een hele mooi zomer krijgen? Dat kwakkelweer wordt je ook niet blij van :roflmao:

Katsje vindt dit leuk.
  12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje spannend hoor! wel vervelend dat je lichaam nu andere signalen geeft.

@Sylva fijn dat het doorgedrongen lijkt te zijn. En nu moet hij er wat mee gaan doen. :)
    tja mannen verdiepen zich daar niet echt in.
    ik hoop dat je er snel weer zin in gaat krijgen.

zijn vanochtend naar monkey town geweest en even de stad in.
    E ook helemaal gelukkig. verder niet echt plannen.
    morgen nog even relaxen voor ik maandag weer moet gaan werken. :(
    zoooo geen zin in...

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva jaa als ik naar de testen kijk van de afgelopen dagen, is dit wel echt een streep.. :)de kleur verschilt weinig met de controle streep.;) Vorige dagen heel licht of geen streepje. Dus is die piek er bijna. ;)
    Ik heb die normale ovu testen van sensitest (dipsticks). Die vind ik fijn. Kan nog geen foto maken, maar die zal ik vanavond even maken.
    Zonet toch vruchtbaarslijm ontdekt, maar wel met bruin er door o_O
    Nee ff zal daar ook niet raar van doen, ;)
    Wooow das wel goedkoop idd. Hahah 100 is wel erg veel maar ik begrijp je uitleg :roflmao:

@Katsje wel vervelend dat je lichaam ineens anders doet. Wordt wel spannend.

@Meisje93 hoe staat het met jouw ei? Al geweest of komt ie bijna?
    Heerlijk er even uitgeweest! Morgen opladen voor de werkdagen. ;)

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 nog geen eisprong gehad. zou ook nog te vroeg zijn. zit nu op CD13. dacht eerst dat hij dit weekend zou komen, maar niet goed gerekend. ;)
    verwacht hem wel aankomende week te krijgen.

15. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Nog even geduld dus @Meisje93. Weet je wanneer hij komt of is het variabel?

Ik snap je goed hoor @Sylva , hier kon ik ook geirriteerd raken als mijn man niet wilde. Alsof ik de enige was die een kindje wilde (wat natuurlijk niet zo was) maar we stonden er anders is. Ik was er veel meer mee bezig...Vanavond heb je juist goede kans hoor als je ei vandaag gesprongen is of nog springt. Dat kan zomaar de juiste zijn!

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Oooh dan zal hij snel komen ;) kunnen we weer op t bankje :roflmao:

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Aardbeitjes niet echt. heb het nooit bijgehouden. wel rond cd 15-20.
    maar we maken het voorlopig (bijna) elke dag gezellig, ook nadat ik denk dat ik de eisprong gehad heb.
    zo kunnen we hem iig niet missen. :)
    voelt voor mij prettiger aan. & man is maar wat blij.

nou idd! Vorige keer liepen we tegelijk. nu niet meer denk?

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 bijna, ik zit nu op cd14;) dus scheelt niet veel ;)

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ja precies, maar komt wel goed denk ik. Gaan het vanavond toch nog gezellig maken zodra hij thuis is.

Leuk hoor! Snap wel dat E daar helemaal happy van wordt. Is ook een speelparadijs! :D Relaxen klinkt als een goed plan ;) Heb je een lange dag maandag?

Haha, konijnen! :D Lekker bezig dus. Laat die eisprong maar snel komen.

@Mama1504 ohhh kijk eens aan! :D Dat is heel mooi. Op naar de knaller dan vanavond! Naar die van de sensitest heb ik ook al gekeken maar die vind ik toch wel prijzig. Maar als ze het maar goed doen! :thumup: Ja, zeker goedkoop en hoor daar ook goede verhalen over, dus ben benieuwd. Hmm, misschien nog een klein restje oud bloed wat is blijven hangen na je menstruatie?

@Aardbeitjes ja precies, zo voelde het wel even afgelopen nacht en ochtend. Het is ook logisch dat het bij ons meer leeft. Maar je hebt gelijk. Eisprong is nog niet geweest, maar dat gaat wel gebeuren. Dus aan de slag vanavond! :thumup:

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh nee, dan niet nee. :)

@Sylva fijn dat het vanavond nog gaat gebeuren.
    toch wel een grote kans op een rake kans heh.

haha ja, ja heerlijk. meestal is hier de zondag ook een relaxdag. als ik niet hoef te werken natuurlijk..
    yep werk altijd hele diensten, anders ben ik genoodzaakt om minder te gaan werken. ;)

hahaha ja! nemen het er goed van nu.
    ik hoop het ook.

Deel Deze Pagina