@Sylva ja ik denk dat oud bloed is wat is blijven zitten en dat t er nu uitkomt met t slijm. Test was vanavond negatief. Geen tot heel licht streepje. Dus ik test gewoon vrolijk verder tot de knaller Heel veel plezier vanavond! Kans is nog aanwezig en hopelijk een kans die raak is
@Meisje93 jazeker! Haha, daar is de zondag ook voor. Oh bah, dat is wel balen. Geniet dan maar extra van die relax dag morgen! @Mama1504 balen! Dan blijven we door duimen voor die knaller! Haha, ja dankjewel! En dan het wachtbankje weer zien te overleven
Haha goedmaak seks...veel plezier Ik zit nu op CD16, en ja ik heb verschillende cyclussen....en heel vaag: heb net geloof ik toch weer wat slijm ontdekt....doorzichtig en glibberig. Dus wie weet wanneer ie springt/gesprongen is. Qua klussen kunnen we hem eigenlijk niet missen, dus het is gewoon afwachten. Ik word gek van mn lichaam... Wij zijn woensdag ook naar MonkeyTown geweest met de kleine dame...ze vond t geweldig!!! Heel vervelend en ik heb een hekel aan spannende dingen!!! Morgen hebben wij ook een rustdagje: nou ja....moet veel wassen!!! Vandaag zijn vrienden op bezoek geweest en hebben lekker meegegeten. Zij hebben een zoontje van 14 maanden en hij en A. hebben heerlijk saampjes gespeeld. A. ligt nu heerlijk in dromenland!!!
@Katsje haha, moet er toch iets van positiviteit aan meegeven Thanks! Met cd 16 en cyclussen van in de 30 dagen zit je toch wel in de buurt van een mogelijk eisprong. Helemaal nu je doorzichtig en glibberig slijm hebt ontdekt! Dan komt je eisprong er snel aan. Helemaal super! Alleen die van 11/8 is positief, die andere zijn lichter dan de controlestreep. Maar het ziet er wel mooi uit
@Sylva je had idd een mooie knaller gisteren. En nu hopen dat je temp mooi gaat stijgen. @Katsje spannend hoor. wie weet! ik vind het vrij lastig om vruchtbaar slijm te herkennen. zeker nu we het zoveel doen. klinkt als een erg gezellige dag. Leuk hoor. heerlijk heh een relax dagje.
Vind het ook wel lastig hoor, met ons 'konijnengedrag'. Dus we klussen gewoon vrolijk verder!!! Zal me ergens deze week op het wachtbankje zetten...
hahaha. dat heb ik ook hoor. ook gaan we nog even door als ik denk dat ik de eisprong heb gehad. gewoon omdat ik het niet zeker weet nu. ook blijf ik vage klachten houden sinds de vorige ronde. Heb nog steeds elke dag pijn in mijn borsten. en steekjes van onderen. opgeblazen buik heel raar allemaal. Jeej vanavond vakantie geboekt. nog even een heerlijk een weekje begin oktober. ga nu alweer aftellen tot mijn volgende vakantie.
@Katsje als ik jou zo hoor kun jeje ei eigenlijk niet missen Wat heerlijk dat die kleintjes zo kunnen spelen zo mooi om te zien ook. Wij hebben morgen een bbq bij mijn neef. L. Moest van hem mee, zijn dochtertje van 2,5 vroeg steeds wanneer L. Weer kwam spelen dus gelijk gezellig middag/avondje van maken met een bbq. @Meisje93 nee op die manier is t bijna niet te onderscheiden maar ja je ei missen gaat niet op dan als jullie t regelmatig gezellig hebben. Dan maakt vruchtbaarslijm niks uit Oooh heerlijk een vakantie!! Aftellen dus! @Sylva die van 11/8 is idd een knaller. We gaan zeer binnenkort samen het wachtbankje overleven met hopelijk goede resultaten Vriendlief komt net thuis van een (denk ik) erg gezellige mannenavond terug dus denk dat we beter morgen weer gezellig kunnen maken hopelijk morgen mijn testjes positief, zal morgen foto maken (vanavond vergeten).
@Mama1504 fijne dag vandaag! haha nee, wordt een beetje lastig. nee daarom. dat gaat zoiezo niet gebeuren. ja heerlijk, nog iets minder dan 7 weken. haha dat lijkt me beter ja hahaha. ben benieuwd naar je test.
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e + 4e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 24 augustus (1) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand) Wachtbankje (2), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 10 augustus - Pluisje30 2e echo + gyn behandelplan 17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk 17 augustus - Espoir - echo meting bms 18 augustus - Seabert1 - echo 25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake vk + echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo
@Meisje93 @Katsje het is ook lastig te onderscheiden van elkaar. Maar ik houd altijd aan dat er 's ochtends nog wat sperma uit kan lopen, maar mocht er daarna nog iets zijn dat het dan vruchtbaar slijm is. Vooral als je de avond ervoor nog seks hebt gehad is de kans zeer klein dat er de volgende avond nog sperma uitloopt. @Meisje93 lekker! Wat wordt de vakantiebestemming? Altijd leuk om af te mogen tellen @Mama1504 yes! Kunnen we weer fijn de wachtbank ellende met elkaar delen Hoop echt dat ons NOD lijstje deze maand een flink stuk korter wordt Hoe is je testje vanochtend geweest? Haha, dat lijkt me inderdaad ook wel beter ja. Ben echt benieuwd naar je foto en je testje van vandaag! @hier vandaag m'n temperatuur met 0,2 omhoog. Niet echt een mega stijging, maar wel het minimale. Had gisteravond denk ik rond half 10 m'n eisprong, daarna was m'n rugpijn en buikpijn weg. Hebben het in ieder geval nog heel gezellig gemaakt gisteren Nu proberen de komende weken rustig te blijven Hoe gaat het met de wat stillere dames? @Kaatje1603 @Lovingmyboy @rhea90
@Sylva mijn testen zijn nog steeds negatief. Weet dat het ineens een knaller kan zijn, dus later op de dag nog maar 1 doen. Mooi dat jullie het nog gezellig hebben gemaakt! Dan kan jij inderdaad weer op het wachtbankje. Ik hoop je snel te volgen Mooie stijging van je temp. Dat is het begin. Ja het lijstje moet wel korter @Meisje93 waar zal de reis naar toe? Hier nog tot sept werken en dan gaan wij heerlijk een weekje weg. Merk wel dat ik er aan toe ben. Hoe gaat het met de zwangere dames?
@Sylva jeej je mag al op het wachtbankje! ik denk toch dat sperma wel later je lichaam uit kan komen. heb wel eens sex gehad in de middag & dag later verloor ik het aan de eind van de middag alsnog. vanochtend volgens mij wel vruchtbaar slijm ontdekt. gisteren niet van gekomen nl. man herinnerde mij er nog even aan, dat we een dag hadden overgeslagen. blijven een weekje in NL bij het zuidlaardermeer. wilden eerst naar saarburg in Duitsland. maar E vind lang rijden niet zo fijn. Waar w nu heen gaan, zijn we al een keer eerder geweest & was goed bevallen. @Mama1504 jij mag ook al gaan aftellen. waar gaan jullie heen?
Jaa dat heb ik ook wel eens hoor dat ik het de hele dag nog verloor Ooh heerlijk toch? Waarom ver weg? Kan mooi zo toch? En kindjes vermaken zich snel Wij gaan een weekje naar centerparcs. Vorig jaar ook gedaan, maar toen was L. 6 maanden dus hij zal het nu leuker vinden lang rijden vindt hij ook niet leuk, dus blijven mooi in NL.
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 24 augustus (1) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand) Wachtbankje (2), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk 17 augustus - Espoir - echo meting bms 18 augustus - Seabert1 - 1e echo 25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake vk + 2e echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo
haha jij ook dus. ja daarom, dat idee hadden wij ook. ook lekker! Had nog gekeken voor cebterparcs ivm. kortingsbon. maar was een beetje laat, was nog maar 1 park beschikbaar.
Dat weet ik niet meer, is meer dan 4 jaar geleden. Maar was me een raadsel hoe ik zwanger kon zijn. Dus echt wel hoop hoor!
@Mama1504 dat klopt inderdaad ja. Jammer dat die van gisteren niet opgelopen is, die zag er veelbelovend uit! Duimen voor vanavond! Jaaa, ik hoop het ook! Net als de andere meiden natuurlijk @Meisje93 hmm.. Dan lekt het wel heel lang door Maar hopelijk is het vruchtbaar slijm. Dan komt jouw eisprong er dus ook al snel weer aan! Haha, heeft hij nu al last van afkickverschijnselen? Vakantie in Nederland is ook leuk, zeker als het al een keer eerder bevallen is! E gaat auto rijden vast nog wel leuk vinden, dan kan een verre vakantie altijd nog. @Pluisje30 haha Nja soms zijn er wereld wonderen Met zwanger worden is dat wel lekker om aan je zijde te hebben.
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 24 augustus (2) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 3 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM Datumloos (2) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 (pauze-maand) Wachtbankje (2), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 17 augustus - MJBP 2e echo + intake vk 17 augustus - Espoir - echo meting bms 18 augustus - Seabert1 - 1e echo 25 augustus - aardbeitjes intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake vk + 2e echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo