@Sylva haha ja best wel. wel vervelend hoor, dat het zolang door blijft lekken. haha blijkbaar. hij denkt ook, jij wilt elke dag, dan doen we dat ook. oh ja, moet vast goed gaan komen een keer. en anders een dvd speler voor in de auto aanschaffen.
@Sylva ja klopt. Heb vrijdagavond niet getest, dus die zou nog positief kunnen zijn, al hoop ik dat niet, want dan hebben we het niet op de juiste tijd gezellig gehad maar aan mijn temp te zien is ie ook nog niet gesprongen, temp zit deze maand rond de 36,3 en 36,5. En die was vandaag 36,5 dus nog niet gesprongen denk ik. We zullen het vanavond zien. En maken het uiteraard nog gezellig vanavond @Meisje93 jaa die kortingsbonnen had ik ook nog en dat scheelt een hoop geld. Jammer dat je te laat was, moet je inderdaad wel vroeg zijn (nadeel). Maar gewoon t idee om even weg te zijn is al heerlijk, dan maakt het niet uit waar dat is
@Mama1504 nee daarom. centerparcs vind ik wel leuk. alleen de huisjes staan mij erg tegen. hoognodig aan renovatie toe. alleen het zwembad is altijd geweldig. nu zitten we top. lekker vrijstaand, aan het water. en heb een wasmachine/droger. hoef ik niet zoveel zooi mee te nemen. nee heh, vind het heerlijk om even weg te zijn. ben wel blij dat E geen ochtendslaapje meer doet. Hebben we wat meer vrijheid om op stap te gaan.
@Meisje93 ja dat geloof ik graag. Heb dat juist met vruchtbaar slijm. Haha precies Hij houdt je er goed aan Dat kan natuurlijk ook nog ja Moet vast ook werken. @Mama1504 dan is hij inderdaad nog niet gesprongen en gaat dat nog gebeuren Klinkt als een goed plan!
Goedenavond, wat hebben jullie lekker gekletst! Vergeef me dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer Lekkend sperma... iew.. sinds ik weet dat zwanger worden op de natuurlijke manier haast onmogelijk is, ga ik na de sex altijd direct naar de wc, dan ben ik het meeste wel kwijt Ik zat al weer een paar dames (bijna) op het wachtbankje, spannend hoor! Ik ben de laatste paar dgn steeds misselijk s ochtends. Zelfs nog een test er tegen aangegooid, maar die was uiteraard Omo wit. Zal wel een bijwerking van de progynova zijn..
@Sylva haha ja, die is maar wat blij. ik vind het ook niet erg. voelt erg goed, om het deze ronde zo te doen. @Espoir ja dat scheelt idd echt een hoop als je gelijk gaat. ik moet nu verplicht een kwartier blijven liggen van mijn man. die is overtuigd dat het daarvan komt. hihi. heh wat vervelend van je misselijkheid. begrijpelijk dat je er een testje tegenaan hebt gegooid. toch wel weer een teleurstelling als hij negatief is.
Bekijk bijlage 540363 moest de badkamer nog showen. al gaat foto's maken moeizaam. nog wat kleine afwerkdingetjes, maar dat komt eerdaags nog wel.
@Meisje93 wat een gave badkamer! Prachtig! Op zich is iedere negatieve test een teleurstelling, maar deze niet zo.. ik wist gewoon dat hij negatief zou zijn, maar toch ga je twijfelen door die misselijkheid.. Donderdag staat er een echo op de planning, en dan begin volgende week de terugplaatsing hoop ik. Vrijdag nog lekker een sushi-date met een vriendin/buurvrouw!
Wauw @Meisje93 wat een mooie badkamer zeg!! Je zal t wel heerlijk vinden dat je weer thuis kan douchen!!! Hier blijf ik uit mezelf een 10 minuutjes liggen....anders loopt t er gelijk uit Dat is pas ieuw!!! Ben we nieuwsgierig of t bij iemand idd heeft gewerkt....of gaat werken
dankje. gelukkig maar. ja die twijfel heh. spannend hoor! Komt weer dichtbij. zie dat jullie nog maar 2 cryo's hebben. Hopelijk zit daar de juiste bij. dankje! ja echt heerlijk. ga je het weer extra waarderen heh. hahaha. bij de 1e bleef ik wel altijd netjes liggen. soms zelf met m'n billen op het kussen. was ik zelf alweer vergeten, maar mijn man zei het vorige week. dat ik dat anders maar moest proberen. niet gedaan overigens.
Morgen gaat D. een dagje naar het KDV en ben ik lekker vrij (vakantie). Kruip maar weer eens achter de naaimachine. Heb nog 2 bestellinkjes met babybroekjes staan..
@Meisje93 wauuw gave badkamer! Hahha hier moet ik van manlief ook 10 min blijven liggen @Espoir wat een leuke broekjes! Leuke hobby ook! @Sylva helaas gister niet meer kunnen testen en niet meer gezellig gemaakt (manlief was te moe) dus dan vanavond maar. Denk dat ie nog moet komen, dus geen teleurstelling eigenlijk.
Thanks ladies! Is zo leuk om te doen! Hoop t ooit ook voor een eigen beebje te kunnen doen. Heb zoveel leuke stofjes liggen die ik niet "durf" op te maken, omdat ik ze wil bewaren voor een eigen kindje
@Espoir haha het is maar goed dat onze mannen niet meelezen denk ik zo Maar wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent meis Ben even gaan googelen en misselijkheid, hoofdpijn en pijnlijke borsten zijn de meestvoorkomende bijwerkingen als je dat medicijn gebruikt. Altijd fijn als je een van de pechvogels bent die er dan ook echt last van krijgt.. Veel plezier vandaag! Zijn trouwens echt super leuke broekjes zeg! @Meisje93 kan ik me helemaal in vinden ja, had het hier ook graag zo gedaan. Mja.. Wat een prachtige badkamer is het geworden! Vind hem echt stoer ook! @Mama1504 oh wat irritant! Nou scheelt het inderdaad dat je eisprong er nog niet is Benieuwd naar je testje van vandaag! @hier blijf ik ook altijd even een kwartiertje liggen met iets onder m'n billen of m'n benen omhoog. Gewoon nog even dat beetje extra om het misschien nog een beetje te helpen.
@Sylva dankje! ik hou van stoer & sober. nu nog af decoreren. haha man had pas gelezen, lag helemaal dubbel