nee anders nooit. heel raar. nu ook al bijna 1.5 maand pijn in mijn borsten. het zal allemaal wel. ik denk dat je eisprong er aan komt.
@Katsje wat stom zeg Daar wordt je dus ook niet veel wijzer van. Hoe bedoel je een goed voorteken dan? @Meisje93 omdat je je onnodig zorgen kan gaan maken omdat je temperatuur wel eens kan wisselen. Ze zeggen dat je temperatuur hoog blijft als je zwanger bent. Maar het kan best zijn dat je af en toe een dipje hebt en dat kan daar weer voor onrust in je lichaam zorgen. Dat is inderdaad apart ja. Vorige maand is echt een aparte maand geweest bij velen. Heb je al slijm kunnen ontdekken? Wanneer verwacht je je eisprong ongeveer? @Mama1504 ik zou zeggen ga uit van die CB smilie. Helemaal gezien je al een flink aantal dagen vruchtbaar slijm hebt verwacht ik echt dat je eisprong er heel snel aan zit te komen.
@Sylva aha vandaar. nee dan snap ik wel dat ze het afraden. nou idd. tja ik weet het niet zo goed. Heb wel veel slijmverlies gehad, maar twijfelde of het wel vruchtbare afscheiding was. Gisteren wel heel veel steekjes aan de linkerkant gehad. dus denk dat ik hem of gehad heb of nog moet krijgen.
@Sylva Hoop dat de ZK testen niet nodig zijn volgende maand!! @Mama1504 Jahoor ik denk ook dat hij eraan komt! Maak het vanavond maar mooi nog een keertje gezellig! @Meisje93 Ik denk naar Thailand, dat is echt mijn favoriet. Maar eerst even kijken hoe het de komende weken gaat met m’n zwangerschap. En ook op mijn werk, of het mogelijk is dat we weggaan in december. @Meisje93 @Katsje Wat irritant, nog steeds die onduidelijkheid van je lichaam. Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Denk nog steeds dat het kleintje / de kleintjes goed zit(ten) en het voelt veel beter dan vorig jaar, maar toch ben ik ook nog onzeker. Gelukkig de echo inderdaad donderdag, want dit zijn zulke cruciale weken… Hoop dan meer zekerheid te krijgen. Heb wel nog steeds ook allerlei kwaaltjes, waar ik blij mee ben. Mijn borsten zijn super pijnlijk en echt al een cupmaat gegroeid, nu al nieuwe bh’s nodig . Ben supermoe, af en toe misselijk en heb vrij veel last van mijn darmen. Jullie horen donderdag natuurlijk weer! @Jantje19 Heel jammer, maar fijn dat je duidelijkheid hebt. Wel balen van de enorm lange cyclus. Hopelijk wordt je nieuwe cyclus nog veel langer met een gezond kindje als resultaat! @Seabert1 Wow wat een zelfbeheersing… Leuk dat we het vrijdag horen in ieder geval!
van 31 dagen. had altijd gedacht, dat ik een regelmatig cyclus had. maar blijkbaar niet denk? heb het nooit bijgehouden. tot nu. voor die 29 dagen was het 30 trouwens. @MJBP gaaf!! ja dat is natuurlijk ook de vraag. kan je makkelijk vrij krijgen? wat fijn dat het zo goed voelt! vaak is dat wel een teken dat het echt goed zit. wow nu al een cupmaat... dat word nog wat.
@MJBP wauuw thailand. Lijkt mij ook nog wel es leuk om heen te gaan. Hopelijk kun je vrij krijgen in dec. Ja maken t vanavond nog gezellig. Vandaag veel pijn in de onderbuik gehad. Daarna weer wachten
Alsof je mij beschrijft, ik heb precies hetzelfde. Een week geleden ongeveer al dat ik echt een cupmaat groter heb. Verder inderdaad veel moe. Steekjes af en toe. En ook nog rugpijn met vlagen, niet zozeer alleen onderrug, maar gehele rug. Ook veel last van mn darmen sinds begin dit weekend, daarvoor was t vooral dat t veel rommelde. Vaak hele dag door wel een beetje misselijk, maar niet overgeven gelukkig. Oh ja en nog steeds momenten dat ik heel erg veel dorst heb. Ik heb geen idee hoe betrouwbaar die testen nou echt zijn, en gezien mijn kwaaltjes en dat dat al wel een paar weken geleden al begon, verwacht ik toch wel dat ik minimaal op 6 weken zit? Dus dan zou er sowieso 3+ moeten staan. Nog even geduld hebben Spannend ook voor jou donderdag. Maar fijn dat het allemaal goed voelt!
@Meisje93 @Mama1504 Ja Thailand is echt een mooi land, kan het iedereen aanraden. Vrij krijgen is afwachten, ik heb net een nieuwe baan met een halfjaarcontract tot januari…ziet er wel naar uit dat ik een verlenging krijg, maar je weet maar nooit. En moet dan ook nog gaan vertellen dat ik zwanger ben natuurlijk... Ja dat wordt nog wat met mijn boezem, en hij was al niet klein Ja het wachtbankje gaat jullie geduld weer snel op de proef stellen. Toitoitoi, dat al jullie gezelligheid maar snel z’n vruchten mag gaan afwerpen! @Seabert1 Ja dan klinkt het alsof je minstens 6 weken ver bent inderdaad! Ik heb trouwens ook soms veel dorst, af en toe steekjes, rugpijn met vlagen en hoef ook niet over te gegeven. Dus onze symptomen lijken wel heel erg op elkaar! Ik heb trouwens af en toe ook echt hongerrr.
@MJBP je weet maar nooit idd. fijn dat het er wel naar uit ziet dat je mag blijven. haha! hier ook enorme borsten gekregen tijdens zwangerschap. helaas nu theezakjes. hopelijk gaan ze niet weer mega groeien.
En jahoor....vanmiddag na het schrijven van mn post en zojuist....ineens weer slijm Wordt voor mn gevoel nu wel minder. Had vanmiddag ook een superklein steekje...maar normaal gesproken heb ik echt superveel pijn. Ik wacht het gewoon met de dag af!!! Heb geen idee wanneer ik t wachtbankje opga.... Wordt nu wel weer spannend voor een aantal dames
@MJBP ooh ja je weet maar nooit idd, tis ook nog geen januari ik hoop het wel voor je. Tsja en dan dat bericht nog @Katsje tsja dat is ook alles wat je kunt doen helaas wel vreemd dat t deze maand ineens zo raar doet we wachten af. @hier de ovutest (sensitest) was vanavond weer overduidelijk negatief. Dus waarschijnlijk vanochtend piek gehad (niet getest ivm werk). Cb gaf nog wel een smiley vanavond. Hier is de buikpijn over. Niks nada noppes! Wordt weer spannend!
@Katsje pff. spannend hoor! Ik heb ook geen idee waar ik nu momenteel zit. Zo lastig! @Mama1504 dat zal dan wel zo geweest zijn ja. benieuwd naar je temp morgen.
Nou dames, denk dat ik mn duidelijkheid heb: ontzettende buikpijn en rugpijn en megamisselijk. Dus denk dat ik na vandaag op t bankje mag!!
@Meisje93 Thanks. Vervelend meis, hoop het ook niet voor je dan. @Mama1504 Thanks. En jij mag dus op het wachtbankje? Spannend! @Katsje Yes! Succes met de pijntjes en de misselijkheid!
Welkom op het wachtbankje @Katsje, @Mama1504 wat denk jij? Je hebt nog geen grote stijging he. Springt ie vandaag? Ik zit op de juichtribune voor jullie
@MJBP hihi, dankje! Ik hoop natuurlijk ook van niet, maar ik blijf wel realistisch zolang ik nog niets weet. Ik heb net even op Google gekeken naar Thailand, want ik had echt geen flauw benul Maar wauw, wat een prachtige vakantiebestemming zeg! ❤ Wat raad je aan om naar toe te gaan? Heb je een bepaald hotel of resort waar je graag naar terugkeert? Thailand gaat zeker op m'n lijstje naar landen waar ik nog heen wil! Hoop dat je in ieder geval de mogelijkheid krijgt om vrij te mogen nemen en nog even te mogen genieten! Wat fijn dat je er nog zo positief is staat meis! Laat die kwaaltjes maar lekker aanhouden tot je uit je eerste trimester bent. Dat helpt je misschien met je rust te bewaren. Hoe laat heb je je echo morgen? @Meisje93 op zich is je cyclus wel regelmatig. Dat hij een keer een dag of twee korter of langer is geeft niet. Hij zou pas echt onregelmatig zijn als je van 30 naar 38 naar 28 en 35 gaat. Beetje overdreven maar je snapt wel wat ik bedoel! Ik denk dat je wel op het wachtbankje mag en je hem eergisteren hebt gehad. Wat zegt jouw gevoel daarbij? @Mama1504 gezien die CB smilie kan je er wel vanuit gaat dat je piek gisterochtend was ja. Alleen als ik naar je temperatuur kijk zie ik hem nog niet. Misschien springt hij vandaag. @Katsje spannend! Je klinkt echt als mij op de dag van m'n eisprong. Het is pure ellende en je hoopt eigenlijk dat het zo snel mogelijk voorbij is. Succes vandaag meis! x @hier kon ik het niet laten om te temperaturen vanochtend Werd helemaal bezweet en verhit wakker, dus ik wilde het toch weten. Heb hem alleen niet in FF gezet. Buiten gevoelige borsten en tepels (al last van sinds voor de eisprong) gaat hier alles nog lekker! Heb wel heel erg leuk gedroomd vannacht, had een positieve test in m'n handen Zou leuk zijn als dat uitkomt Het zal de stiekeme hoop wel zijn..
@Sylva klopt. Maar de temp van gisteren is een verhaal apart gisterochtend toen de wekker van manlief ging, was ik zo in de war en slaperig dat ik gelijk getempt had was ie 36,4 en weer verder geslapen. tot een uur later om 5 uur mijn eigen wekker ging en dus weer getempt met mijn slaperige hoofd en die was 36,3. Toen bedacht ik me dat ik al getempt had, dus heb de eerste maar genoteerd. Dus ja volgens mijn normale tijd wel een stijging van 0,2. Maar die telde ik nu niet. Maar zullen het zien over een paar dagen denk zelf wel gisteren gesprongen, want alle pijntjes zijn sinds gisteravond weg dus de piek ergens tussen eergisteravond 22.30 uur en gistermiddag 14.00 uur. @MJBP nou wacht nog even een paar dagen voor ik op het bankje kom, want stijging is wel laag.
Denk zelf gisteren ivm erge pijntjes e.d. Die nu compleet verdwenen zijn, maar goed maken t sowieso nog even gezellig de komende dagen om de dag..