@Sylva ja toch wel heh. zo op het einde. misschien is dat juist een goed teken, dat je nu juist niets voelt! ja daarom. zien we dan wel weer. duurdt nog 11 dagen. @Katsje ai dat lijkt me zo naar een totaalruptuur! hoe ging de genezing? erg vervelend dat je zoveel tijd hebt moeten missen. Gelukkig allemaal goed gekomen.
Zo ik was even een kleine week offline, beetje m'n energie voor de jongens gebruikt want ik heb niet zoveel op t moment Maar heb net alles teruggelezen Kan echt niet op 130 berichten reageren, sorry! Maar super fijn een mooie echo @MJBP ! Ben onwijs blij voor jullie! En toch eentje, ben je daar blij mee? En heerlijk naar Thailand! December voel je je hopelijk redelijk goed. @Seabert1 denk dat je echo prima klopt met je termijn hoor, maak je maar niet druk. En bij m'n tweede kindje kotste ik al voor m'n nod, dus kwalen kunnen snel beginnen. Hopelijk gaat de tijd snel en straks een mooi kloppend hartje! De wachtbank spanning begint alweer te komen Haha. Ben benieuwd wie t eerste gaat testen. Jij @Sylva ? Ik had 2 dezelfde soort bevallingen. Snelle. 1e was al met 37w dus ik zat bij de tweede al te wachten aan t begin van m'n verlof, maar ging dik overtijd. Super irritant dat wachten. En die 4 weken scheelde ook een kg extra persen ook een tr, slecht ontworpen daar beneden hè Iemand vroeg nog naar m'n echo, sorry weet niet meer wie en kreeg ook geen melding. ik heb 5 sep termijn (3e) echo en afspraak op de poli plus de nipt test. Duurt nog even, maar dan kunnen we hopelijk wel iets zien wat op een kindje lijkt
@Katsje oeh lijkt mij erg pijnlijk. Niet meegemaakt want werd bij mij dus een spoedks omdat mijn zoontje zijn hartslag weg viel van 150 naar 40. Dus binnen 5 min op de ok. Dus hij is halverwege afgeslagen maar qua duur van de eerste wee tot dat hij er was, was ongeveer 18 uurtjes. @Pluisje30 ooh zou ook wel een snelle willen. Mijn schoonzusje begon met de weeen om 5 uur en 7 uur was mijn nichtje geboren. Dus twee uurtjes incl 20 min persweeen Wat spannend! Hopelijk een heel mooi beeld van jullie hummeltje. Hopelijk gaan de dagen snel om.
@Katsje ochjee dat klinkt ook als een helse en nare ervaring Lijkt me zo hartbrekend om te moeten wachten om de kleine te mogen vasthouden. Heb je heel veel last gehad tijdens het genezen? Is er nou ook een grotere kans dat het nog een keer gebeurd omdat je het al eens hebt meegemaakt? @Meisje93 ja stiekem wel Dat houd ik dus ook in m'n achterhoofd! Begin ook wel een beetje hoop te krijgen nu. Precies, zo is dat! Wanneer had je vorige maand ongeveer last van kwaaltjes? @Pluisje30 ach dat is toch helemaal niet erg meis! Thuis is toch veel belangrijker dan online of niet? Als je dat nodig hebt moet je dat gewoon pakken, zo simpel is dat. Hoe voel je je verder? Ik ga inderdaad het spits afbijten! Ga eerlijk toegeven dat ik dat toch wel eng vind hoor Dat worden dus nog een aantal spannende weken. Ik hoop dat je dan een hele prachtige echo hebt waar je eindelijk de kleine op kan bewonderen! Hopelijk blijft de tijd lekker snel doortikken!
Zwangeren MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 1 april 2018 aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 9 april 2018 kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend .. april 2018 sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018 pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend .. april 2018 Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend .. april 2018 NOD-lijst 24 augustus (2) Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 augustus (1) esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 augustus (1) rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 4 28 augustus (2) mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 bbz) 30 augustus (1) Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 1 september (1) Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM 3 september (1) joyce2086 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (1) Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (10) Wachtbankje (6), Zwanger (6), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken 22 augustus - Espoir - terugplaatsing 25 augustus - aardbeitjes - intake vk + 1e echo 28 augustus - Seabert1 - intake vk + 2e echo 29 augustus - Sterre* - intake en 1e echo 5 september - Pluisje30 - termijn 3e echo + nipt
@Mama1504 pff wat heftig zeg. zo'n spoedkeizersnede. @Pluisje30 heerlijk toch. extra genieten van je kinderen. hopelijk weer een mooie echo 5 sept. duurdt idd nog wel eventjes. @Sylva na eisprong beginnen de progesteron kwaaltjes altijd. helaas zijn er bepaalde kwaaltjes niet meer verdwenen. zoals misselijkheid & zere borsten. wel had ik vandaag weer wat krampjes in de onderbuik en lage rugpijn. ik had trouwens geen innestelingsbloed bij de 1e.
Kijk uit wat je zegt, doe mij maar een uurtje of 8-10. Das denk ik ideaal. Als je geen tijd hebt om bij te komen tussen heftige weeen weet je echt niet waar je t zoeken moet. Maar zou toch niet met je willen ruilen. Wat een nare bevalling heb je gehad.
Nee das ook weer waar zelf ook een weeenstorm gehad. Niet echt ideaal idd.. geef mij maar idd een lange goed uithoudende bevalling
Kletskousen! Het ging over geboortegewichten.. ik haal het gemiddelde flink omlaag.. 890 gram en 36 cm Hoe gaat het met de zwangeren? En met de dames op het wachtbankje? Ik heb vanochtend weer kokhalzend boven de plee gehangen.. stomme medicijnen..
@Meisje93 ja dat is waar. Wel vervelend dat die twee kwaaltjes er nog steeds zijn Hopelijk krijg je niet al teveel last van die progesteron! @Pluisje30 ik ga het zo lang mogelijk uitstellen, het liefst tot NOD. Maar ik weet niet of ik dat ga volhouden. Heb nu sinds half 8 een heel erg gloeiend gevoel in m'n hele lichaam en de hele dag al een zwaar drukkend gevoel in m'n baarmoeder. Het gloeit ook weer in m'n onderbuik. Ik herken dit allemaal niet uit m'n vorige cyclussen. @Espoir ik schrik daar best van zo laag en zo klein. Mag ik vragen hoe dat komt?
@Sylva mijn zoontje is 12 wkn te vroeg geboren. Ik had het helpp syndroom. Inmiddels is hij bijna 3,5 en een kerngezonde peuter van 12 kg!
@Espoir wat ontzettend heftig! Wat een onwerkelijke enge tijd moet dat geweest zijn jullie. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel, maar dat is natuurlijk veel te vroeg geweest allemaal. Als je het eenmaal hellp gehad heb, dan is dat een terugkerend iets toch?
heftig! Fijn dat het nu helemaal goed gaat. Niets aan over gehouden? Lijkt me een 2e zwangerschap ook wel een beetje eng?
@Sylva zwangerschapsvergiftiging is in principe een reactie op een lichaamsvreemd iets.. de kans dat het nog een keer weer gebeurd is nu wel kleiner, omdat mijn lichaam het herkent.. (en ze er extra alert op zijn en eerder in grijpen). En als het gebeurt, is de kans groot dat het pas later in de zwangerschap gebeurt..
Voor zover ze nu kunnen beoordelen niet en loopt hij qua ontwikkeling zelfs voor.. En ja, die angst is er wel. Vooral mijn man vindt dat erg eng.. omdat hij ook gezien heeft hóe ziek ik geweest ben..
Nu goed hoor.. 2 jaar klopt niet helemaal trouwens.. na ruim een jaar ben ik door het Uwv weer goedgekeurd.. daarna heb ik nog 10mnd in de ww gezeten..