Ja klopt. Die hang ik vanaf 2018 in de wilgen eventjes wat rustiger aan. Voelt goed dat het er nu uit is
super zeg! Hoef je helemaal geen verantwoordelijke taken te doen? heerlijk. goed dat je de stap gezet hebt!
Nee niet meer. Tot 2018 nog wel, zodat ze nog even tijd hebben om alle veranderingen die gaan komen rustig te laten verlopen. Ze probeerde t nog wel even, maar mijn keus is definitief ja ben ook heel blij. Een hele last van mijn schouders
wauw! wat super zeg. goed dat je het gedaan hebt. hier gaat dat niet meer lukken ivm. zelfsturende teams. maar zou het ook niet willen. kan het toch niet loslaten
Nee misschien dat ik over een aantal jaren weer anders denk, maar voor nu voelt t goed. Kwam ook wel goed uit, want lopen binnenkort met teveel rond dus win-win
dat geloof ik. fijn hoor. oh dan is het helemaal ideaal idd. fijne vakantie gehad? wie weet geeft dat voor nu wel effect.
@Mama1504 ohhh dat is fijn zeg! Zag je er een beetje tegenop? Bruin bloed is inderdaad out bloed. Maar waar zou het van zijn? @Lovingmyboy hoe is je vakantie? Lekker aan het bijkomen? Misschien werpt dat niet focussen erop z'n vruchten wel af!
Ja meer omdat ik niet wist hoe ze zou reageren, maar was een heel fijn gesprek Jaa dat is de vraag: waar komt dat ineens vandaan
@Mama1504 ahhh, ja heel erg begrijpelijk. Maar ik denk dat het ook wel scheelt dat je pas in 2018 een stap terug wilt doen. Geeft ze in ieder geval nog genoeg tijd om een vervanger te zoeken. Het lijkt me wat laat voor een ovulatiebloeding. Misschien aan vroege innesteling gehad gezien je krampjes?
Daarom! Wilde natuurlijk liefst gelijk een stap terug doen, maar dacht: ik moet haar maar even tegemoet komen wel zo eerlijk. Haha laten we het hopen. Al ga ik er niet vanuit. Ja die bloeding heb ik net als vorige maand al gehad, gepaard met rekbaarslijm rond mijn ei. Vandaag weer heel even steekjes aan de li kant plus het bruin. In theorie zou het wel kunnen 5-10 á 12 dagen na ei. Maar goed wachten weer rustig verder hoe gaat t bij jou? Al klachten? Jij komt nu heel dicht bij je nod!! Spannend
Zijn nog heerlijk aan het genieten op vakantie heb ook totaal geen testdrang.. heel gek! Zit nu op dag 26 van de gemiddeld 28 dagen. Voel niets maar heb ook niet het gevoel dat het raak zou zijn. We wachten het rustig af.. sorry moet echt te veel terug lezen.. heb ik hele belangrijke dingen gemist? Nog zwangeren?
Ooh heerlijk! Geniet dan nog maar even door. Hopelijk doordat je je er niet zo op hebt gefocust, is t toch raak ben benieuwd. En mooi dat je nog geen testdrang hebt, laat die nog maar even achterwege Nieuwe zwangeren? Geloof t niet. De eerste die volgens mij de spits weer af bijt is @Sylva .
Gaan zaterdag naar huis als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik denk ik wel een test halen.. maar dat duurt nog even Heb ook niet echt gezond geleefd de afgelopen 2 weken