Gefeliciteerd!!! Nu heerlijk genieten. @MJBP dankjewel! X @Mama1504 nou idd! Ik hoop het. mag wel weer wat roze bij hier.
Spannend al die klachten hoor! Ben benieuwd hoe roze deze ronde wordt! En of ik toch ook op roze beland.. Duizeligheid heeft met mn evenwichtsorgaan te maken, moet binnen 3 weken herstellen. Gaat wel al wat beter gelukkig. @Aardbeitjes gefeliciteerd! Heerlijk van genieten.
Jaa tis een stabiel kaartje deze maand, en gek genoeg loopt die nu precies hetzelfde als toen ik zwanger bleek van L. Ik wil volgende week woensdag testen. Maar wordt nu wel steeds meer zenuwachtig
duurt dan ook lang voordat dat hersteld is. echt bizar gewoon. ja begrijpelijk. hopelijk hou je het nog vol.
@Aardbeitjes wat fijn een goede echo!!! @Mama1504 wat leuk, ik heb ook het voornemen om woensdag te testen...weet ook niet of ik het volhou hoor!!! Zou ook wel heel toevallig zijn dat je temp hetzelfde is als toen en het raak blijkt te zijn @joyce2086 wat vervelend zeg van je evenwichtsorgaan. En dan kan het ook nog zolang duren @Sylva hoe is het met het bloedverlies?? @MJBP hoe gaat het nu met je?? Alweer ruim 8.5 weken...wat gaat t snel zeg! #lijst ik hoop zo dat ie deze maand toch wel met een paar roze namen
@Lovingmyboy hoe staat het ervoor? Menstruatie al doorgebroken of nog steeds niets? @Mama1504 dat klinkt toch wel heel erg hoopvol zeg! Wat maak jij het spannend! En je temperatuur is ook flink omhoog gegaan vandaag @Katsje hopelijk betekent het allemaal iets goeds! @Meisje93 hopelijk zijn die kwaaltjes nu niet van de progesteron! Blijf duimen voor jullie meiden! Vind het wel spannend voor jullie hoor! @Aardbeitjes wat super fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad meid! En dan ook nog een knipperend hartje en het termijn precies gelijk, wat super goed! @MJBP nou echt wel. Heb nu besloten om aankomende ronde tot aan de eisprong teunisbloemolie te gaan slikken, dit zou pms klachten moeten verminderen. En op aanraden van iemand op het forum ga ik na de eisprong aan de tarwekiemolie voor een beter baarmoederslijmvlies en een betere innesteling. Baat het niet dan schaad het niet. @hier nog steeds bruinverlies met af en toe een beetje roze en m'n borsten zijn nog steeds mega gevoelig. Moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat het vandaag gaat doorbreken aangezien ik echte ongesteldheidskrampen heb nu. Voel me ook echt kut, dus zal wel doorzetten vandaag. Temperatuur zakt ook, dus lijkt me een goed teken. Op naar de volgende ronde!
@Sylva ik hoop het ook niet! zou ook wel erg laat zijn voor progesteron of niet? aangezien ik nu 11 dpo ben. hopelijk zet de ongesteldheid snel door! Kan je weer door naar de volgende ronde. hopelijk helpen die olieën. en idd baat het niet, schaadt het niet. sterkte meis! Hoe is je vriend eronder?
@Sylva tarwekiemolie heb ik ook gebruikt toen. Weet niet of het daar aan lag hoor, maar wel zwanger toen, maar idd baad t niet schaad t niet. Ik heb ze hier ook nog liggen. Als het deze ronde ook niet raak is, ga ik ze weer gebruiken. Zien of ik dan weer zwanger wordt door die pillen. Hopelijk helpt t bij jou ook. Nu maar weer snel op zoek naar t volgende ei. @Katsje jaa zou heeel toevallig zijn. Als t wel zo is, eet ik mijn schoen op
@Sylva hopelijk breekt het dan snel voor je door. Kan je tenminste weer door naar de volgende ronde. @Mama1504 hahaha!!! Zou haast zeggen: dat wil ik zien dat jij je schoen opeet. Maar liever natuurlijk niet en dat het gewoon raak is!!!
Ja 3 weken vond ik ook niet echt opbeurend klinken hoor. Maar misselijkheid is gelukkig over. Wat wordt er veel gekletst, soms moeilijk om alle verhalen uit elkaar te houden. @Mama1504 temp zegt me niets maar het zou zomaar kunnen he? Zou wel gaaf zijn, precies dezelfde tempkaart en weer zwanger. Woensdag testen, spannend! @Sylva jammer dat het m toch niet geworden is maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt en een regelmatige cyclus. Op naar een zomerbaby! Hier sinds vandaag wat lichte krampjes en af toe wat geborrel/plopjes. 7 dpo ongeveer. Geen idee of het wat betekend, kan me van deze fase van de vorige zwangerschappen weinig herinneren gek genoeg. Alleen dat ik de week voor menstruatie me anders voelde en ergens wist zwanger te zijn (2e zwangerschap) Nu let je natuurlijk overal op
Wow spannend zeg al die kwaaltjes! Ben erg benieuwd naar volgende week als jullie gaan testen! @Aardbeitjes gefeliciteerd! Fijn zo'n mooie echo!! @Sylva hopelijk zet het snel echt door en kan je door naar de volgende ronde. Ik ben al bij een aantal winkels geweest, maar kan nergens tarwekiemolie vinden. Waar heb jij dit gekocht?
Gek, ineens op CD29 bruin slijm bij afvegen. Heb nog nooit van mn leven zo'n korte cyclus gehad Altijd ruim boven 30 Afwachten wat er gaat gebeuren...terwijl ik nog niks zeker weet, baal ik toch wel een beetje
Aahh nee! Wat balen! Vooral ook omdat je dus helemaal niet van je lichaam kan uitgaan. Misschien innestelingsbloedinkje? Grr hoop zo dat t iets goeds betekent! Ik snap dat je baalt, baal met je mee.
@Esther519 kruidvat heeft tarwekiemolie. @Katsje ik hoop dat het van een innesteling is! blijf iig duimen voor je.