@Esther519 ik heb ze van internet die van A. Vogel. Kruidvat hier heeft ze niet meer in het assortiment. Als jullie kruidvat ze nog wel heeft, zou ik die doen, zijn maar 2 euro nog wat.
Lief dat je het vraagt! Ja het gaat heel snel. En tegelijk heel langzaam ; deze week geen echo en vind het echt een gemis. Vind het nog steeds erg spannend, blijf toch nog met die 10 weken in mijn hoofd zitten (waarop het vorig jaar definitief misging). Gelukkig volgende week vrijdag wel een termijnecho. Dan ben ik 9w4/5d denk ik, dus als die goed is hoop ik dat het vertrouwen daarna ook wat meer komt. Voel me wel nog steeds erg zwanger hoor . Doodmoe, hongerrr, last van mijn darmen, borsten zijn een cupmaat gegroeid en doen pijn... En dat heb ik er van harte voor over. Hoop dat je bruinverlies van de innesteling is! Zou heel goed kunnen! Hoop dat het allebei helpt! Die dubbele signalen van je lichaam zijn zwaar irritant. Dat het maar snel echt mag doorbreken, zodat je door kunt naar de volgende ronde! En dat dat dan dé ronde mag zijn!
Ik heb die ook gebruikt van A Vogel. Mijn eisprong was wel erg laat die cyclus, kan daarmee te maken hebben. Ik ben er toen mee gestopt.
Dat is beter inderdaad Ik nam ze de hele cyclus maar het had niet het gewenste effect. Mijn lf was toen nog steeds 9 dagen. Dat heeft zich na 3 maanden vanzelf hersteld naar 11 dagen. Stoppen met borstvoeding was hier de beste oplossing hihi
@Meisje93 nja volgens mij kan het prima. Bedoel mijn lichaam hield me ook voor de gek toen ik op 11 dpo zat. Mja, ik hoop echt heel erg voor je dat het bij jou wel van een zwangerschap is! M'n vriend baalt net als ik. Toen ik gisteren zei dat ik vermoed ongesteld te gaan worden was hij echt teleurgesteld. Het droop gewoon van z'n gezicht en dat doet echt pijn Toen ik daarnet zei dat ik niet begreep waarom het nog niet doorzet zei hij ook met een hoopvol stemmetje misschien omdat je toch niet ongesteld gaat worden? Allemaal niet echt leuk zo Maar met alles bij elkaar zie ik een zwangerschap er echt niet inzitten meer. @Mama1504 ja dat lees je dus echt heel veel! Daar krijg je dus wel echt goede hoop door. Ben benieuwd of het effect bij mij hetzelfde is! Haha, nou ik hoop dat jij ze over mag slaan hoor! Op een 9 maanden cyclus! @Katsje ja precies! Maar voorlopig nog steeds geen bloed Word er echt chagrijnig van wil je niet weten. Op hoeveel dpo zit je nu? Is het heel veel of een klein beetje? Zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Dat kan trouwens ook met een beetje bloed erbij hè! Jeetje meis wat irritant! Ik ga heel hard duimen voor je dat je niet ongesteld wordt! @joyce2086 had ik maar duidelijkheid. Ik weet echt helemaal niks nog behalve het feit dat ik gisteren negatief testte, m'n temperatuur nog steeds hoog is maar wel zakt, al 5 dagen bruinverlies heb en nog steeds niet ongesteld ben. @Esther519 ik heb het bij bol.com besteld is van A.Vogel. Kruidvat heeft het niet meer is inderdaad uit het assortiment gehaald als een tijd geleden. En ze verkopen het ook niet in andere winkels zover ik weet, heb me ook rot gezocht. @MJBP dankje! Nou zeg dat, om chagrijnig van te worden. Ik hoop het ook. Nou moet ik natuurlijk niet zeuren met pas de 4e ronde, mja die pms maakt me echt zo onzeker. Vertrouw m'n lichaam gewoon niet meer.
@Katsje onee shit @Sylva ik hoop echt dat het raak is! De reactie van mijn man was ook altijd zo teleurgesteld...heel sneu om te zien
@Sylva hier nog steeds geen menstruatie.. wacht t nog af tot we morgen thuis zijn van vakantie.. Vandaag wel misselijk en duizelig geweest .. maar verder niets
@joyce2086 zie dat m'n tweede stukje tekst aan jou er niet bij staat. Misschien weggegaan bij het wisselen van pagina. Stom zeg! Had nog gezegd: Je leest vaker dat vrouwen er bij een tweede zwangerschap nog bewuster mee bezig zijn, juist omdat ze zich niets van voor de eerste zwangerschap kunnen herinneren. Je kan het dus niet echt vergelijken. Ik hoop in ieder geval dat wat je voelt en ervaart iets positiefs voor je betekent! @Aardbeitjes geloof er weinig van dat het toch raak is hoor. Maar je mag altijd door blijven hopen Mocht het bloeden niet doorzetten vandaag en m'n temperatuur morgen nog 37.1 of hoger zijn, misschien toch nog een testje doen. Maar ga er toch vanuit dat die dan negatief is @Lovingmyboy dat klinkt ook positief! Duim voor je! Spannend hoor!
@Sylva dat is ook weer waar. naja ik zie het maandag wel weer. nu voel ik vrijwel niks meer. alleen heel veel dorst. ah sneu dan heh. als je de teleurstelling ook bij hem ziet. maar het is wel apart dat het niet door wilt zetten. ga heel hard duimen voor je! Klinkt wel erg hoopvol.
Zooo raar! Ik ga er vanuit dat t niet raak is, maar werd vanmiddag zooooo misselijk ineens. Waren even in de stad en liepen door een steeg waar een bakkerijtje zit. Er hing zooooo vieze geur. Mijn man zei dat t zuurkool was, maar ik rende gewoon de steeg uit, want moest er van kokhalzen ging bijna over mijn nek. En nu sinds eind van de middag menstruatiekrampen en net of zit er een strakke band om mijn middel rond die streek. Net of kan ik elk moment mijn regels krijgen. Grrr wil duidelijkheid. Deze week moet snel voorbij
Nee echt niet, vooral niet als er elke dag iets bij komt. Weet dat t niks hoeft te betekenen dus daar ga ik dan ook maar van uit. Maar vaag vind ik het wel
Ow ik hoop zo voor je dat alles iets te betekenen heeft Voor je het weet is het weekje voorbij en kun je gaan testen!!! Hier is het weer eens vaag gaan worden. Bijna geen bruinverlies meer, en heb me toch een pijn in me rug erbij gekregen Pfff....verwschrikkelijk. En ow ja....dorst en droge mond. Kon gisteravond niet slapen en ben eruit gegaan om iets te drinken....doe ik echt nooit
@Katsje @Meisje93 Ik hoop voor jullie dat dat dorstig zijn hetzelfde betekende als bij mij. Dit was voor mij het eerste teken dat er bij mij iets anders was. Maar bij mij begon dit al iets meer dan 2 weken voordat ik dat tuurstreepje had. (En heb ik nog steeds sommige dagen) vanochtend, in een uur tijd, bijna een liter water gedronken Ik ben echt heel benieuwd hoe ver ik maandag met de echo ben. Want de kwaaltjes begonnen dus al wel heel veel eerder dan ik kan linken aan de termijn. @Sylva Ik heb in die week dat ik positief teste, vanaf ongeveer 2 dagen voor t eerste tuurstreepje, ook heel licht bruin/roodverlies gehad, tot ongeveer 4? Dagen erna. Ik blijf voor jullie allemaal duimen. Op naar roze!
@Katsje wat fijn dat het bruinverlies over lijkt te zijn. alleen wel erg vervelend van je rugpijn. dorst herken ik wel. Drink momenteel erg veel voor mijn doen. spannend allemaal heh! @Seabert1 ben ook erg benieuwd hoe ver je bent. hoelaat heb je de echo?