@Seabert1 succes met de echo! 2 negatieve testen, wat vreselijk irritant voor jullie en jammer! Hopelijk dan maar snel ongesteld en door naar de volgende ronde!
nee denk het niet. ga nu maar afwachten. heh wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. zo zenuwslopend dan heh. hier ook erg misselijk. maar vorige ronde ook. zal wel de progesteron zijn.
@Meisje93 en @Lovingmyboy Ahh nee, en jullie hadden gerekend op een positieve test! Vervelend hoor die onduidelijkheid en onzekerheid.
@Meisje93 ah nee, dat meen je niet! Maar geen bloed geeft moed meis. Blijf duimen voor je! @Lovingmyboy ik had hetzelfde in juli. Bij de geur van frituur en poffertjes liep ik te kokhalzen. Liep op een marktje en iemand bij een kraampje riep 'zwanger'? Dus ik zei zou zomaar kunnen. Helaas toch ongesteld, dat rot progesteron kan je echt op een dwaalspoor zetten. Blijf ook voor jou duimen! @Seabert1 succes en veel plezier met de echo! ❤️
zojuist wat rood bloed gespot. hopelijk zet het door. kan ik door naar de volgende ronde. hier ook erg misselijk. maar puur van de progesteron dus
Ja kan idd ook.. nou dan laat het maar komen kan ik door.. af en toe wel wat krampen .. maar nog steeds geen rood
Pff Nou laat het dan inderdaad maar snel doorzetten, dan hebben jullie in ieder geval duidelijkheid. Hoe gaat het bij jou vandaag @Mama1504? En hoe gaat het met @rhea90 @Espoir en @joyce2086? Alles rustig bij jullie?
@Mama1504 vanwaar dat idee? Toch bang dat het progesteron kwaaltjes zijn? Ik blijf duimen draaien hoor! Het zal toch niet gebeuren dat er niemand op roze bij komt deze maand..
Jaa weet t eigenlijk bijna zeker. De kwaaltjes zijn erg verminderd. Heb nu een echt ongi gevoel in mijn onderbuik wat ik altijd heb voor t los komt. Tsja er moet toch minstens 1 iemand op roze??
@Mama1504 getverdemme. Wat heeft jouw lichaam je zwaar in de maling genomen dan als je echt ongesteld wordt.. Houd toch nog een beetje hoop voor je. Ja precies, op z'n minst één iemand erbij
och nee heh! en je had nog wel van die sterke kwaaltjes. ik hou ook hoop voor je! @Sylva nou idd!! minstens 1.
Ja kom op meiden we willen roze zien. En meer dan 1! Progesteron is mindfucking, die HCG kwalen komen pas veel later. Bij mij nemen ze alleen af vlak voor NOD en als ik zwanger ben nemen ze toe. Afwachten en testen
Hier heel rustig, geen kwaaltjes kunnen ontdekken. Ook geen gevoel van raak of juist niet. Zou eerder naar niet neigen hoor, maar 1x gevreeen rondom eisprong (ja ik weet het kan genoeg zijn). Zondag vind ik een mooie testdag als er niets is
Ow wat een gekletst. Wat balen zeg van die negatieve testjes Hier was het vrijdag doorgebroken en ik loop nog steeds leeg Nog nooit gehad...hopelijk snel voorbij en gaan we weer vol goede moed verder!