Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 het vrouwelijk lichaam is zeker een raar ding!

Snap heel goed dat je het nu wat lastig vind om bepaalde kwaaltjes een plekje te geven. Ontpillen kan een hoop met je doen. Heb je misschien wel verandering in slijm opgemerkt? Op welke cyclus dag zit je nu? Zou zomaar kunnen dat het je eisprong is (geweest). Heb namelijk ook rond de eisprong dezelfde klachten met pijn en het gevoel of ik lek.

Wel super fijn trouwens dat je nog terug kan kijken naar oude kaartjes! ;) Dat kan je echt weer een hoop inzichten geven. En super fijn dat je zoontje even bij oma en opa logeert nu, geeft je net even dat kleine beetje meer vrijheid :D

Een LF van 14 dagen is in ieder geval heel netjes! Hoe lang was je cyclus en op welke dag de eisprong?

Lekker je verhaal kwijt doen meis! Daar is het forum toch voor! ;)

Ga ik nu weer slapen :roflmao:

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja merk heel veel. Slijm is meer waterig, nog niet wat t moet zijn. En volgens mij temp en ovutesten is er nog geen sprong geweest ;) zonet weer 36,3. Komt er denk ik wel aan.

Ja vond t wel raar dat ie nu 2 nachtjes weg ging, maar achteraf ook wel even lekker. Zou er eerst nog even heen om hem te zien :oops::roflmao: maar toch maar niet gedaan. :p Kon nu wel gewoon even mijn ding doen en haal hem straks uit t werk gelijk op:)

Mijn cuclus varieerde tussen de 28 en 32 dagen. Zit nu op dag 13. Dus hij kan snel komen :roflmao: die ei.
    Maar ja als je wat wil...... :roflmao:

Ben blij met dit forum:) kan hier beter mijn verhaal doen dan thuis hahaha

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja t forum kan dat echt heel fijn zijn he..

Hie reen groot twijfelmoment! Opeens gister nog beter vrichtbaar slijm... minder waterig! Dus ik denk nu heel de tijd: SHIIIIIIIITTT wat nou als gister mijn ei was ipv dinsdag
    Gisteren helaas geen kans gehad om t gezellig te maken!!

Mocht t deze ronde niet raak zijn (wat ik nu dus echt vrees :cry:) dan ga ik ovutesten kopen!!! :D

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #304 Sylva, 13 jul 2017
    Laatst bewerkt: 13 jul 2017
    @Mama1504 ohh die komt er zeker aan ja! Dit zijn echt hele goede signalen. Geloof mij maar, je lichaam werkt zoals het zou moeten ;) Dit is echt netjes zo na het stoppen met de pil.

Ja dat snap ik, is dan toch even een vreemde situatie. Kan me er ook wel wat bij voorstellen dat je toch even wilde kijken ;) Wel knap dat je het toch niet hebt gedaan hoor! Hoe laat mag je hem weer ophalen? :D

Ohja, dat is waar ook! :p Tussen dag 14 en 16 had ik aangegeven dat je eisprong zou zijn met een LF van 14 dagen. Dus je hebt hem sowieso deze week nog! :D Hij komt echt wel! ;)

Oh dat geloof ik direct! M'n vriend vraagt wel eens aan me wat bespreken jullie toch de hele dag? Dan zegt ik direct dat wil je niet weten. Nou dan is z'n interesse gewekt want ik doe dan 'mysterieus' en dan hoef ik alleen maar 'vruchtbaar slijm' te zeggen en dan roept hij 'ja ok laat maar, houd maar op!!!!' :roflmao:

@Kaatje1603 maar meis dan is er toch geen probleem? Je hebt zondag seks gehad en dinsdag avond nog. Zaadcellen blijven gemiddeld 3 tot 5 dagen in leven en max 7 dagen. Als je ei gisteren gesprongen is, dan lag er echt wel een goed voorraadje klaar om het eitje te bevruchten hoor! :thumup:

@hier m'n temperatuur mooi 37.0 vanochtend! :D Morgen heb ik een mooi kruisje in FF! Zo blij als een ei! :roflmao: Ben vandaag een beetje misselijk, last van rommelende darmen, gevoelige borsten en een vaag gevoel in m'n onderbuik. En de idioterie is begonnen :p

Kaatje1603 vindt dit leuk.
  5. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja daar heb je ook weer gelijk in @Sylva pfoe dst lucjt wel weer wat op!

Vanavond gewoon voor de zekerheid... en omdst het zo fijn is :|:thumup::D nog een x gezellig maken en dan duimen draaien!!! Hahaha

Bedenk me net: volgende week om deze tijd rijden we in frankrijk op weg naar de camping!!! Wwiiieeeee

Pluisje30 en Sylva vinden dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 hier kan je lekker je hart luchten met lotgenoten. :)
    gaat je zoontje vaker uit logeren?

@Kaatje1603 wanneer heb je het voor het laatst gezellig gehad?
    net wat sylva zegt. zaad blijft wel een paar dagen leven. :)
    al maakt het je wel onzeker. gister eerder klaargekomen dan m'n man & dan baal ik ook wel een beetje. maakt je gewoon onzeker.

@Sylva haha geweldig. hier vraagt man er niet meer naar. toen ik net op het forum zat wel.
    nu vertel ik hem nog wel eens leuke topics.

fijn hoor! en nu kunnen de progesteron kwaaltjes gaan beginnen..

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    precies meer kan je niet doen. :)

ohh heerlijk zeg! hoelang gaan jullie?

8. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Dinsdag voor t laatste... dus kan alle kanten op wat dat betreft!

We gaan 2,5 week echt op de camping in 1/2 week nog op de terugreis ergens!

Nou idd @Sylva de idioterie mag beginnen... echt een vrouwenlijf is eigenlijk een rotding :roflmao:

Wist eigenlijk niet dat je man eerst moest klaarkomen... kom eigenlijk altijd eerder! En zit nu toch echt een peuter op de bank hier :D

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kaatje1603 oh dan komt het wel goed hoor. ;)
    heerlijk hoor zolang. geniet er maar lekker van. word dus testen op de vakantie.

naja moet niet. maar het schijnt de kans te vergroten, als je man eerder komt.

vanavond weer avonddienstje werken & dan heerlijk weekend. :)
    moet helaas tot 23.00. daar heb ik niet altijd zin in..

10. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Haha ja testen op vakantie idd... komt vast goed! Wel een nieuwe ervaring! Testen op de camping :roflmao:

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #311 Sylva, 13 jul 2017
    Laatst bewerkt: 13 jul 2017
    @Kaatje1603 gelukkig, missie geslaagd! :D Haha, gewoon omdat het ook erg lekker is! ;)

Dat klinkt goed zeg! Heerlijk 2,5 week genieten met waarschijnlijk rete mooi weer! :D Haha, ja dat wordt een leuke uitdaging! Maar zoals je zegt, komt vast goed! ;)

@Meisje93 echt hè! :p Hoe reageerde jouw man dan in het begin? Ja leuke topics vertel ik uiteraard ook. Dat vind hij dan wel leuk om te horen.

Het sperma weet evengoed z'n weg richting de baarmoeder en eileiders toch wel te vinden ;)

Heb inderdaad ook gelezen dat het klaarkomen na je partner de kansen vergroot omdat je baarmoeder dan samentrekt en het sperma helpt om sneller in de baarmoeder aan te komen. Mja, of het ook echt waar is geen flauw idee. Kom hier altijd klaar na m'n vriend, dus mocht het echt werken scheelt dat weer :p

Vanaf hoe laat start je dienst? Wel lekker dat je weekend hebt na vanavond!

@hier volgende week een midweekje weg en wil op 10 DPO ook al een testje gaan wagen. Ben dan nog lekker op Texel, maar heb het gemak dat we in een hotel zitten. Is toch fijner.

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Jaa vraagt die van mij ook idd.. :roflmao: gelijk genezen hahaha

Nee heb t niet gedaan moest tot 4 uur werken dus gelijk mijn dingetjes gedaan zoals boodschappen e.d. Dan is t snel alweer avond. ;) Ik haal hem vanmiddag na t werk weer op. En dan is ie weer helemaal van mij :oops: hahaha..

@Meisje93 jaa hij gaat vaker te logeren. Ligt aan onze diensten.. hebben beide onregelmatige diensten.. soms zit er ook wel weken tussen dat hij niet weg hoeft..

Sylva vindt dit leuk.
  13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 haha precies! :roflmao:

Dat is zeker waar ja. Zo'n fijne gedachte hè! Weer lekker de kleine boef bij je kunnen hebben. Och, kriebels hier! :rolleyes:

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Kaatje1603 hihi zeker een nieuwe ervaring. :)

@Sylva in het begin was hij benieuwd waar het over ging. maar het intereseerd hem totaal niet.
    nu vraagt hij er nooit meer naar.
    ja daarom. moet vast goedkomen. :)
    vruchtbare slijm is vandaag beduidend minder vergeleken gisteren.

ik moet van 15-23 werken. ja zeker lekker. op vrijdag neem ik altijd ouderschapsverlof op.

klinkt dan alweer dichtbij heh dat testen.

@Mama1504 ah okee. hij is het dus gewend. wat voor werk doen jullie dan?
    lijkt me niet altijd leuk, dat jullie beiden onregelmatig werken.
    of mag je wel aardig je eigen rooster bepalen?

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja ik hoop dat t voor jou ook snel mag gebeuren :) Je hebt in ieder geval je best gedaan deze maand.

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Kaatje1603 oehh heerlijk vakantie!! :cool:Aftellen is begonnen en dan de testen maar in de tas :roflmao:

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ik werk in de zorg en mijn vriend in een fabriek met ploegendiensten. Ik heb 1 dag in de week standaard vrij. En verder werk ik niet zo heel veel. Vaak dienstjes van 7-10 dus valt mee ;) genoeg vrije tijd.. :)

Nee is niet altijd leuk, maar gelukkig heeft een goed plekje bij de opa's en oma's :) en idd is hij wel gewend ;) maar des te leuker t is om hem weer op te halen :D

18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    NOD-lijst 24 t/m 30 juli

23 juli (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (NOD 23 juli)
    Pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1

24 juli (1)

MJBP - 37 jaar - 1e kindje - ronde 19

25 juli (1)
    Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 9

26 juli (1)
    Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje verloren bij 20wkn) - ronde 2

27 juli (0)

28 juli (3)

Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 3
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7

29 juli (3)
    water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma
    KyJaGa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 2
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1

30 juli (2)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde

Datumloos (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (bbz in ronde 2)

Totaal: 14

Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

19. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Het lijkt er toch op dat m'n ei al is geweest :thumup:
    Dus ik kom er lekker bij zitten

Sylva en Kaatje1603 vinden dit leuk.
  20. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011