Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva zooooo jij bent goed bezig geweest! :thumup: Op iedereen gereageerd!

Soms is het goed om het even los te laten! Mooi dat t je rust gaf, hopelijk is het raak deze maand;)

Ik had idd maar een uur tot twee uur die pijn gisteravond. Maar ja das volgens ff dan na de sprong :roflmao: vreemd. Scheelt gewoon 6 dagen met vorige maandeno_O ach ook maar beter dat ie dan geweest is.. kan ik eerder met jullie op t bankje ;)
    Ik heb t met ovulatietesten nu meer losgelaten door ze niet te gebruiken ;) heerlijk vind ik het op dit moment ;)

@hier verder: lage rugpijn (vermoeide rug), net of komt mijn menstruatie er aan. o_O

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Zwangeren
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018
    aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018
    Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018

NOD-lijst

16 september (1)
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6

24 september (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 2 bbz)

25 september (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

26 september (1)
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

27 september (1)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4

28 september (1)
    rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5

6 oktober (1)

Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM

Datumloos (2)
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8

Totaal (9)

Wachtbankje (5), Zwanger (7), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken
    15 september - aardbeitjes - termijnecho
    20 september - Seabert1 - 4e echo
    22 september - Joyce2086 - 1e echo
    22 september - Sterre* - termijnecho
    2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk
    2 oktober - Joyce2086 - intake vk
    4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt

3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Mezelf toch maar op de loungebank gezet. Hoe ik ff ook manipuleer hij blijft zeggen dag 12 mijn ei. ;) Dus geloof t toch maar ;) dus spannende weken kunnen beginnen ;)

Sylva vindt dit leuk.
  4. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Hey! Ik voel mij oke hoor. Vooral misselijk en moe. De osteopaat heeft wonderen verricht; ik kan weer lopen zonder pijn :D yes!
    De vakantie was lekker hoor, altijd fijn er even tussenuit te zijn. Het weer was prima, helaas niet zo zonnig als met het hoogseizoen.
    Morgen termijnecho :D weer spieken haha

Ik duim voor je deze maand meid. Misschien is het wel gelukt? Of heb je het eitje niet (goed) benut?

Sylva en Mama1504 vinden dit leuk.
  5. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Sylva zoo dat is een lange post van jou, goed dat je op iedereen gereageerd hebt! En goed dat je even wat rust hebt genomen de afgelopen weken en wat afstand van het forum hebt genomen. Bedankt voor je felicitatie nog, we hebben nog geen datum geprikt voor onze bruiloft, waarschijnlijk zal het ergens in de zomer van 2019 worden. Hopelijk volgende zomer eerst een kleintje erbij:rolleyes:

Sylva vindt dit leuk.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Sylva en Esther519 vinden dit leuk.
  7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 dat is mooi! ;) Ja dat is zeker zo. Geeft toch ergens ook wel rust hè dat je zeker bent van je eisprong?

Aahh, kijk dus je hebt hem wel echt gevonden! :D Stiekem is dat wel mooi en leuk hè als je dan eenmaal zo'n positieve ovulatietest in handen hebt.

Dat is zeker fijn! Het is natuurlijk fijn dat we er hier over te kunnen praten, maar aan de andere kant als je alsmaar hier zit dan slokt het je op. Dat gevoel had ik in ieder geval. Haha, dat komt vooral omdat m'n eisprong deze maand nagenoeg pijnvrij is geweest. Normaal lig ik krom van de pijn, maar heb nu wat lichte krampjes en steekjes gehad en dat was het.

@Mama1504 altijd toch! ;)

Dat zou fantastisch zijn ja! :D Voor ons allemaal overigens!

Kan zomaar zijn dat FF er misschien toch naast zit dan. Helemaal als het de pijn is die je normaal ook voelt tijdens je eisprong. Mare je was gestopt met de pil toch? Dan vind ik het niet zo gek ;) Dat is ook wel lekker ja! :thumup:

Wel vaag dat je zoveel klachtjes blijft houden. Heb je anders niet toch?

Welkom op de loungebank! :D

@Aardbeitjes lekker hoor! ;) Dat moet een hele opluchting zijn. Toch fijn dat een osteopaat dat zo even op kan lossen. Moet je nog een keertje terug komen? Ach kunt ook niet alles hebben helaas. Je hebt het in ieder geval naar je zin gehad tijdens je vakantie, daar gaat het om. Spannend! :D Hoe laat heb je je echo?

Heb m'n ei niet zo goed benut als ik had gewild, maar wel goed genoeg om een goede kans te hebben. M'n gevoel roept alleen gewoon nee. Mja, misschien is dat juist wel goed.

@Esther519 graag gedaan meis! ;) Haha, dat is zeker de bedoeling ja! :D Ga heel erg hard voor je duimen! :thumup: Je NOD is trouwens echt donders dichtbij, spannend! Geen kwaaltjes?

8. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva ja misschien zit ff er naast idd. Vraagje: nu is mijn temp hoog, maar kan t dan ook nog dat ik alsnog van de week een eisprong krijg (bijv poging gedaan, maar niet gelukt om te springen)? Nee toch? Temp gaat toch omhoog door de progesteron?

Ja ben in juni gestopt met ac. Dus misschien is dit mijn "normale" cyclus ;) en pikt mijn lichaam het weer op. ;)
    Ik vertel deze maand maar niet aan manlief hoe ver ik ben met mijn ei :roflmao: (doe ik normaal wel). Nu kunnen we het nog om de dag gezellig maken (ivm vakantie) dus houden zo tot minimaal volgende week :roflmao:

Ja zat vanavond nog te denken over de rugpijn. Kan ook wel zo zijn omdat we weg zijn en andere bedden hebben ;)

Ooooh wordt weer spannend allemaal :)

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje wat had ik een rare avond gisteren:confused: Hoop dat mn ei toch eerder was, want heb me een partij kwaaltjes: ben met rugpijn naar bed gegaan en ben er ook weer mee opgestaan, onwijs veel last van mn boobs, misselijk.
    Wat kan een lichaam je toch voor de gek houden.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja het geeft me heel veel rust, dat ik mijn eisprong heb gevonden.
    Anders ging ik de laatste week heel erg twijfelen of we wel goed zaten etc.

ja is erg leuk om die in je handen te hebben. Hopelijk ook snel een positieve zwangerschapstest in handen.

Wat apart dat je nu amper je eisprong hebt gevoeld.
    Gelukkig weet je met tempen precies wanneer hij geweest is.

@Aardbeitjes wat fijn dat de osteopaat je kon helpen & nu weer pijn vrij bent!
    Heel veel plezier vandaag met je termijn echo! :)

@Katsje ik denk dat je eisprong geweest is hoor, & dat dit nu progesteron kwaaltjes zijn!
    ik heb nu ook af en toe lage rugpijn. En nu voornamelijk krampjes in onderbuik alsof ik ongi ben.

11. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Tsja, we wachten maar 'geduldig' af, nu ook joh: zit op mn werk met ontzettende pijn in mn onderrug...maar ik herken dit niet als een kwaal bij mezelfo_O
    Heb regelmatig last van mn onderrug (als gevolg van een ongeluk 11 jaar geleden), maar dan zit het in mn hele onderrug, nu zit de pijn specifiek linksondero_O

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hmm. dan zou je eerder denken dat je een spier verrekt zou hebben.
    Hoeft natuurlijk niet gekoppeld te zijn met het zwanger worden. al ga je daar wel snel vanuit.

13. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ja dat dacht ik dus ook...ik weet wel, het is behoorlijk irritant:( Maar het komt goed:thumup:

14. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Zwangeren
    MJBP - 38 jaar - 1e kindje (na mk ☆☆ met 10wk) - uitgerekend 31 maart 2018
    pluisje30 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend 3 april 2018
    kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje(1e kindje overleden bij 20wk) uitgerekend 4 april 2018
    aardbeitjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend 8 april 2018
    sterre* - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend 12 april 2018
    Seabert1 - 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend 22 april 2018
    Joyce2086 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend .. mei 2018

NOD-lijst

16 september (1)
    Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6

24 september (1)
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 2 bbz)

25 september (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4

26 september (1)
    Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3

27 september (1)
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4

28 september (1)
    rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5

6 oktober (1)

Espoir - 29 jaar - 2e kindje - ronde zoveel - MMM

Datumloos (2)
    Jantje19 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8

Totaal (9)

Wachtbankje (5), Zwanger (7), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

Afspraken
    15 september - aardbeitjes - termijnecho
    20 september - Seabert1 - 4e echo
    22 september - Joyce2086 - 1e echo
    22 september - Sterre* - termijnecho
    28 september - MJBP - uitslag nipt
    2 oktober - Seabert1 - Termijnecho vk
    2 oktober - Joyce2086 - intake vk
    3 oktober - MJBP - controle vk
    4 oktober - pluisje30 - controle gyn en uitslag nipt
    16 oktober - MJBP - pretecho met geslachtsbepaling
    15 november - MJBP - 20 weken echo (SEO)

15. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Sylva Leuk dat je er weer bent! Maar snap ook heel goed dat je het ff los wilde laten allemaal. Heel fijn dat je nu veel meer rust hebt en dat zal vast goed zijn voor de vruchtbaarheid :thumup:. Benieuwd of je gevoel gelijk heeft dat het deze maand niet raak is en volgende maand wel!

Met mij gaat het goed! Morgen 12 weken. Heel erg blij met de echo van afgelopen dinsdag :DWel te lang wachten tot de volgende echo hoor. Maar ja, is een goed teken dat ze niet eerder een echo wilden doen. Alle afspraken en uitslag nipt heb ik net in de lijst gezet. Spannend, maar heb er wel een goed gevoel over.

@Aardbeitjes Veel plezier met je termijnecho! Benieuwd!

@Katsje Wat vervelend joh al die onduidelijke kwaaltjes en pijntjes. Klinkt alsof je meer ontspanning nodig hebt...

Sylva vindt dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja dat geloof ik! Hopelijk ben je er snel weer vanaf!

@MJBP nog een maandje wachten! :)
    Hoe gaat het met je?
    Is iedereen inmiddels op de hoogte van jullie zwangerschap?

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha reageerden allebei tegelijk :D
    Fijn dat het goed met je gaat! Ja joh 1e trimester zit er alweer op!

Zeker goed teken, dat ze niet eerder een echo wilden doen.
    Geeft ook wel weer een goed gevoel.

MJBP vindt dit leuk.
  18. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ja goeie timing ;)

Inderdaad, geeft ook wel weer een goed gevoel.
    Nog niet iedereen verteld. We zijn niet zo van Facebook dus we vertellen het liefst persoonlijk. Maar sommigen wordt toch telefonisch omdat we die niet binnen korte tijd zien. Ook zo raar om dan een paar maanden later ineens met een dikke buik aan te komen zetten :p
    Oh en op mijn werk weten ze het ook nog niet! Wordt wel steeds moeilijker om het te verbergen ;). Maar krijg als het goed is deze maand nog een verlenging van mijn contract en daarna vertel ik het...dat is dan ook na de nipt, dus dan nog iets meer zekerheid.

Hoe voel jij je op het wachtbankje?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MJBP haha ja! Dat is ook niet echt een optie. ;)
    Ja dat geloof ik. Begint je buikje al te groeien? Dat zou ik idd ook doen, na contract verlenging het vertellen.
    zeker als je je gewoon goed voelt.
    met hoelang word je contract dan verlengd?

voel me goed. Het heeft me heel veel rust gegeven dat ik precies wist wanneer mijn eisprong was.
    Geeft je toch wat meer zekerheid. Ook heb ik wat meer vertrouwen in deze ronde, aangezien het spermakwaliteit eindelijk weer goed moet zijn.
    Ziekte van man kwam gewoon heeeeeel ongunstig uit! & dat terwijl hij nooit ziek is.
    Ik hoop over 11 dagen een mooie test in mijn handen te hebben.

MJBP vindt dit leuk.
  20. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Katsje jeetje nog geen duidelijkheid? Jouw lichaam neemt jou echt goed in de maling:confused: hopelijk is je ei geweest en is het de progesteron die je te pakken heeft;)

@MJBP leuk!! Mensen vertellen! Zou t in jouw geval ook na verlenging vertellen op t werk. Maar wel leuk dat niemand het nog weet. ;) Mooi dat het goed gaat! Nog paar weekjes kunnen jullie de kleine weer even zien :)

@hier tempdaling van 0,2 dus nog even paar daagjes wachten wat mijn temp doet;)

MJBP vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina