Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Kan inderdaad helemaal anders gaan. Ik reken er ook een beetje op dat t snel gaat. Gevaarlijk, want bij een vriendin ging de eerste heel snel (meteen) en daarna duurde t 2 jaar. Maar we blijven positief hè?

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja idd! Ze gaan zeker mee... en anders verkopen ze ze daar vast ook wel

Mocht ik ze in alle vakantiestress vergeten hahaha

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    O
    zit lekker op onze relaxte loungebank hoor
    Nog plek genoeg voor iedereen...

Mama1504, Sylva en Pluisje30 vinden dit leuk.
  4. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Nou prima! Je hebt je best gedaan dan! Op naar een mooie test in Frankrijk

Kaatje1603 vindt dit leuk.
  5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 echt zo'n mannen reactie! :roflmao: Mare minder vruchtbaar slijm al, zou je dan gisteren je eisprong misschien al hebben gehad? Benieuwd hoe het morgen is dan. Zou wel apart zijn.

Klinkt ook wel lekker eigenlijk, zo'n late dienst. Heb je de ochtend en middag om zelf wat te doen en daarna even werken. Ouderschapsverlof opnemen is trouwens wel slim! ;)

Nou niet dichtbij genoeg hoor :p wachten duurt nog lang! :D

@Mama1504 dat is lief! ;) Ja precies, meer kunnen we ook niet doen. Het lot bepaalt nu!

@Pluisje30 oehh, hey wat gezellig dat je me komt vergezellen op 23 juli! :D Vanwaar zo overtuigd dat je ei al is geweest? Ovulatietest negatief?

@Kaatje1603 hihi loungebank :D die vind ik leuk!

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Kaatje1603 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    leuk! ik werk ook in de zorg. al is het niet altijd leuk meer. ;)
    oh dat zijn idd korte diensten. moet je dan niet vaak naar je werk? of heb je een klein contract.
    ik werk altijd 8u diensten. wil niet teveel dagen werken.

dat is fijn dat hij het goed bij ze heeft. haha ja. dat geloof ik!
    heb E nog nooit laten logeren.

welkom op het wachtbankje.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja erg heh dat je er toch een beetje vanuit gaan.
    wow dat is echt een tegenvaller dan zeg.
    idd. blijven positief!

@Sylva zou kunnen, maar zou wel erg vroeg zijn. zou betekenen dat ik een lf heb van 18 dagen.
    ja ben ook benieuwd. zeker weten doe je het helaas niet door niet tempen en testen.

ja dat wel, maar nu doe je het gehel huishouden & op het moment dat je gaat inkakken moet je nog 8u werken. :p

ja dat zeker waar. op het laatst kruipen de dagen voorbij. :(

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 als je je eisprong echt al gehad zou hebben, dan wordt je cyclus natuurlijk korter. Kan best zijn dan je cyclus een keer afwijkt. Dan zou je NOD de 27e zijn i.p.v. de 30e. Maar klopt, het enige wat je nu kan doen is afwachten.

Dat is ook weer zo ja. Hoop dat je werkdagje snel voorbij gaat! ;)

Gelukkig kruipen we samen, maakt het allemaal wat aangenamer! :thumup:

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #330 Meisje93, 13 jul 2017
    Laatst bewerkt: 13 jul 2017
    @Sylva zou kunnen, maar daar geloof ik niet echt in. cyclus is altijd 30 dagen. al jaren.
    maar wie weet. :p
    ik heb nog wel wat vruchtbaar slijm, maar niet zoveel als gisteren.
    kan ook zijn dat de piek nog moet komen.

thnx. oh ja hoor tijd vliegt op het werk.

haha ja daarom! je hebt nog geluk dat je bovenaan staat. :)
    ik mag alle testjes gaan afwachten eer ik aan de beurt ben. :|

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 als je slijm morgen weg is of nog veel minder dan vandaag, dan weet je genoeg denk ik. Soms heb je ook vruchtbaar slijm na je eisprong, dus zeg nog steeds dat het kan! ;)

Och das waar ook. Daar heb ik helemaal niet over nagedacht omdat ik in die andere NOD lijst onderaan sta. Daar zijn de eersten al met testen begonnen. Nou, dan komt die testdrang opzetten! :| Dus ik snap je helemaal met dat langer wachten!

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja dan weet ik genoeg. stom eigenlijk. heb er nooit op gelet wanneer het begon en hoelang het vruchtbare slijm duurde.
    had ik nu wat meer duidelijkheid gehad. :)
    haha het word er niet makkelijker op gemaakt.

hihi je zit dus eigenlijk in hetzelfde schuitje.
    ja och die testdrang, dan word het je nog moeilijker gemaakt om te wachten met testen.

pff. E wilt niet gaan slapen en over een half uur staat de oppas op de stoep. jeej. :p

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee idd t werk wordt er niet leuker op :confused: maar gelukkig heb ik super leuke collega's en dus blijf ik nog wel even ;)
    Ik werk minimaal 20 dus valt mee. De ene week werk ik twee dagen en de andere week 5 waarvan t weekend ook. En het werk is nog geen km bij ons vandaan dus hoef niet eind te rijden voor die kleine uurtjes. :)

Wij brengen onze zoon te logeren omdat de oppas anders rond 5 uur ook al op moet (vriendlief begint dan) en zo kunnen ze beide uitslapen :)

@Kaatje1603 denk niet dat je ze vergeet:p

Sylva vindt dit leuk.
  14. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Lieve ladies die met mij op het wachtbankje zitten! Hoe voelen jullie je? Zijn er bij jullie al symptomen anders dan anders? (Ook al is de innesteling nog niet geweest...:rolleyes:)

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 hoop ook dat je daar niet meer op hoeft te letten! ;) Maar vruchtbaar slijm alleen geeft geen zekerheid. Het geeft alleen aan dat je eisprong eraan komt. Dat wisselt per cyclus.

Yep, hetzelfde schuitje! :p Mja, we komen er wel doorheen :thumup:

Hoe is het met E afgelopen?

@MJBP voel me hier buiten gevoelige borsten eigenlijk prima. Wat wel anders is dan normaal is dat ik de hele dag al een droge mond heb en drinken niet helpt. Geen idee waar het van komt. Hoe voel jij je?

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    kijk dat scheelt. hier komt het ook mede door collega's dat ik nog plezier in mijn werk heb.
    pff wat een verschil zeg, maar als jij er geen probleem mee hebt, is het natuurlijk prima..

ach nee 5u is geen doen nee.
    ik moet onze dochter op zn vroegst om 6.10 wakker maken als ik dagdienst heb.
    vroeg zat :p

@Sylva daarom, we gaan het wel zien. normaal vrijen we meestal om de dag. moet goedkomen.
    E is gelukkig gaan slapen, op het moment dat ik de deur uit wilde gaan werd ze weer wakker. nog even gekroeld en toen heeft ze gelukkig nog een uur geslapen.
    ging gelukkig goed bij de oppas. 2e x dat ze op E ging passen.

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee vind het helemaal niet erg. Lekker juist, 7 uur beginnen 10 uur alweer vrij. dan heb ik de hele dag nog :) alhoewel dat ik eerder moe thuis kom met 3 uurtjes werken dan met 8 :roflmao: tis heel verschillend, maar dat vind ik dan ook wel weer heel leuk.
    Hahaha wat leuke collega's dan al niet kunnen doen om t werk leuk te maken :D

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    mooi zo! ja dat is wel lekker heb je nog een hele dag!
    ik werk 24u verdeeld over 3 dagen. wil ook alleen maar hele dagen werken, aangezien ik dochter moet wegbrengen. dan maak ik het liefst gelijk een lange dag
    haha nou heh! doet erg veel. zeker momenteel. hebben veel langdurige zieken. :( al die uitzendkrachten..
    werk je trouwens bij ouderen/gehandicapten of iets anders?

hmm. vruchtbare slijm lijkt over te zijn. heb nu witte afscheiding.
    had zojuist hele tijd steekjes in mijn linkerlies. en een apart gevoel in de onderbuik.
    ben benieuwd. :)

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ik werk in de ouderenzorg. Jij dan?
    Ja dat is wel beter, hoef je minder vaak terug te komen op je werk. Bij ons komt het dan ook wel vaak goed uit want dan hoeven we geen oppas ;)
    Wij hebben idd ook heel veel langdurige zieken :confused: en nu veel nieuwe vakantiekrachten erbij. Op t moment is t wel rustig qua zorg voor de ouderen. Volgende week had ik anders 3 achterwacht diensten gehad, maar omdat het om het moment zo rustig is, is die dienst komen te vervallen:confused: dus weer minder uren/werk. K krijg die dagen gelukkig betaald vrij :D

Oehh spannend!! Kun je ook bijna op het bankje. Hier zonet vruchtbaar slijm opgemerkt :D dus ik geloof dat mijn ei snel komt ;)

20. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @Sylva Hier ook gevoelige bijna pijnlijke borsten (vooral aan de zijkant) en droge mond. Droge mond kan ook komen door hormonale veranderingen las ik. Advies is o.a. veel water drinken en koffie/thee/koolzuurhoudende dranken vermijden.
    Heb ook gevoelige onderrug (dat heb ik meestal pas vlak voor de menstruatie) en ik heb nog wel meer dingen maar die heb ik anders ook. Onderbuik is wel opvallend branderig en gevoelig, maar misschien ligt dat aan mijn darmen. En ben vermoeider dan normaal. Zit nu op 4DPO dus nader de innesteling...spannend!!

Pluisje30 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina