Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Esther519 ja hoop t ook! Ach ja dat kan altijd!;)
    Ik zal ook beginnen met tko. Maar wil eerst zeker weten of hij gesprongen is. ;) Dan pas neem ik ze in ;)

Esther519 vindt dit leuk.
  2. MJBP

MJBP Actief lid

8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    Ja op 16 oktober, dan ben ik 16w2d! :D

Pluisje30 en Esther519 vinden dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Esther519 die witte afscheiding heb ik nu ook sinds mijn ongi. Nooit in de gaten gehouden of dat anders na de eisprong verdween.
    Stom eigenlijk dat je dat allemaal vergeet. ;)
    progesteron is weer lekker aan het stijgen denk ik, krijg allemaal puisten.

@MJBP ben heel erg benieuwd wat het is!
    Waarom een lichte voorkeur voor een meisje als ik vragen mag?
    Ik hoopte bij de 1e voor een jongen, maar wat is een meisje leuk zeg! Al is een jongen beter voor de portomonee denk ik.

4. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Toch nog maar ff een berichtje tussendoor. Heb alles wel meegelezen, maar weet ff niet meer hoe of wat. Ten eerste bedankt voor jullie lieve berichtjes terug, dat doet een mens goed. Wat betreft de ovutesten, ik neem dat zeker mee in mn achterhoofd.
    @Esther519 voorzichtig gefeliciteerd!
    @Happygolucky wat een nare tijd maak jij mee zeg. Heel veel sterkte de komende periode.
    @Mama1504 eindelijk op die heerlijke loungebank!! Hopelijk voor de laatste keer.
    @Sylva hopelijk geen wraak, maar toch wat anders;)

Mocht ik iemand vergeten....sorry sorry sorry.

Dan de stand van zaken hier....
    Ben al een paar dagen onwijs moe en heel misselijk. Daar komt bij dat mn boobs af en toe nog steeds uit hun velletje willen springen en momenteel een zeurderige pijn in mn schaamstreeko_O
    Dus net als je denkt: ik neem even afstand...BAM daar is de progesteron wraak (of misschien toch niet)

5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @MJBP mwua, gevoelige borsten is bij mij een progesteron kwaal, dus dat zegt niet zoveel. Ik denk nu op 5 dpo te zitten, maar het zou zomaar kunnen dat ik al op 6 dpo zit. M'n temperatuur was op cd 18 36.7, maar ik was een uur eerder wakker en heb wat liggen draaien. Dus heb m'n temperatuur wat lager gezet in FF. Als ik dat niet doe dan is m'n eisprong op cd 17. Houd het er maar op dat in rond 5/6 dpo zit.

Ben benieuwd of je gevoel klopt! :D Vanwaar een lichte voorkeur naar een meisje? Je hebt helemaal gelijk! :thumup: Het zwanger mogen zijn van een gezond kindje is het grootste geschenk wat het leven je kan bieden. Maar je mag best een voorkeur hebben hoor! ;) Nog heel eventjes wachten en dan weet je het :D Spannend!

@Mama1504 dat is toch aandoenlijk als mannen je cyclus gaan volgen :D Krijg daar echt een warm gevoel bij. Haha, het wil er bij mannen ook niet echt in nee. Heb hier precies hetzelfde. M'n vriend begrijpt het ook niet echt en zei direct, waarom moet bij jullie vrouwen altijd alles zo ingewikkeld? :roflmao: Tja uhh, geen idee :rolleyes:

Hoe is je slijm vandaag dan? Ach, vrijdag moet ook prima zijn! Dan lagen ze in ieder geval al lekker op de loer ;) Hoop voor je dat je eisprong nu in ieder geval wel is geweest, kun je nu echt het wachtbankje op! Hihi, veel plezier vanavond! ;)

Ja ik hoop het! Laat die wraak maar lekker wegblijven. Voor nu gaat het goed, maar kan ook komen door de teunisbloemolie die ik tot de eisprong heb geslikt. Wie zal het zeggen? :p

@Meisje93 op 5/6 dpo zou het wel erg vroeg zijn voor vroege zwangerschapskwaaltjes niet? :p Zou wel leuk zijn, daar niet van :D Maar we wachten maar rustig af! ;)

Fijn is dat hè die rot puisten :( Hopelijk ben je er gauw vanaf. Heb er hier tot gisteren ook goed last van gehad. Nu trekt alles weer weg. Rot progesteron :mad:

@Esther519 ja super bedankt dat je erop reageert! :D Hoe heeft het er bij jou precies uitgezien en hoeveel vond je veel? Ja klopt, ben hier deze ronde ook met tarwekiemolie begonnen. Wel super dat het bij jou direct effect heeft gehad zeg! :D Hoop dat dat hier ook zo is ;) Blijf je het doorslikken of stop je ermee? Vanaf hoeveel dpo had je last van kwaaltjes? Ach gut, arm kereltje :( Hopelijk is hij nu weer helemaal beter. Kwaaltjes komen en gaan meis, je testjes lopen in ieder geval mooi op ;)

@Katsje dat zou leuk zijn! :D

Ik denk echt dat je eisprong is geweest en je nu ontzettend last hebt van progesteron kwaaltjes. Zou de enige logische verklaring zijn. Wel naar dat dat het afstand nemen onmogelijk maakt :( Hoop voor je dat al die rottige kwaaltjes snel wat minder worden. En hopelijk is het raak deze ronde, dan is het gewoon klaar met die eisprong ellende ;)

Wie is trouwens Happygolucky?

Katsje vindt dit leuk.
  6. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Het kan wel hoor zo snel klachten. Ik ben er van overtuigd dat mijn 'buikgriep ' en niet lekker zijn daar mee te maken hadden. Was erg moe en snotterig en alles ontstond 2/3 dagen na mn ovulatie. Geen bewijs voor natuurlijk maar te toevallig nu ik zwanger bleek

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @MJBP spannend! Ben heel benieuwd of je gelijk hebt.

@Meisje93 ik heb een jongen. Maar of de portemonee nou beter is:roflmao: alles wat ik leuk vind koop ik ook gewoon :roflmao:

@Katsje jeetje balen meis, maar denk dat de progesteron is, hopelijk is het natuurlijk van iets anders! Hoop zoo voor jou dat t raak mag zijn, dan ben je van die onzekere ellende af.

@Sylva ja vind t ook wel wat hebben hoor dat ie meer weet ;) merk je toch dat ie t wel interessant vindt :p
    Mijn slijm vandaag niet echt ontdekt, want zijn vandaag wezen zwemmen. Maar verder heb ik nergens meer last van behalve hoofdpijn, maar dat komt door te min drinken:oops:
    Ja ze lagen in ieder geval klaar. ;)
    5/6 dpo dus al. Je kan aftellen :thumup: hopelijk geen progesteron kwaaltjes. Wordt spannend bij jou, jou temp loopt mooi omhoog:thumup: wanneer ben jij begonnen met tko? Zodra je een kruis had of al eerder?

Katsje vindt dit leuk.
  8. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Het was de ene dag wat meer dan de andere dag, maar vergeleken met de vorige maanden zeker meer. Soms was het een hele klodder (sorry voor de details), het voelde steeds best nat aan, dacht ook steeds dat ik ongesteld was geworden. Maar het zag er wit, troebel en niet rekbaar uit. Ik slik nu de tarwekiemolie nog even door, totdat ik echt knaltesten heb. Weet eigenlijk niet zo goed of je het überhaupt mag slikken als je zwanger bent. Weet jij dat? Misselijkgevoel had ik al direct vanaf de eisprong tot gisteren, vandaag wat minder last van. De rest van de kwaaltjes, moeheid, opgeblazen gevoel, begon ongeveer bij 6/7 dpo. Hoop dat jij ook snel een mooie test hebt! Wannneer wil je gaan testen?

9. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Meisje93 hier ook een jongen, maar dat houdt mij niet tegen om lekker te shoppen hoor haha

@Katsje wat naar dat je zoveel last hebt van de progesteron! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie! Sterkte!

@MJBP leuk 16 okt, nog een maandje afwachten! Vond dat moment dat je wist wat het werd, het zoveel echter maken, dan kon je nog beter een voorstelling maken van het mensje in je buik:)

MJBP en Katsje vinden dit leuk.
  10. Esther519

Esther519 Actief lid

16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Wie weet betekent dit ook wel iets voor jou! Ik houd alles bij in een app, op die manier kreeg ik best wat inzicht in mijn cyclus, vond ik fijner dan met ovulatietesten of temperaturen.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Katsje nou zeg. Wil je idd rust, gaat je lichaam aan de haal met je. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken bij je.

@Sylva zou vroeg zijn, maar niet onmogelijk! Ja idd gewoon rustig afwachten.
    ik hoop het, gaan het wel zien. haha nou heh. Als je straks zwanger hoopt te zijn heb je 9 maanden lang last van progesteron :p

@Mama1504 hmmm toch niet voordeliger dus. :p

ook wel handig. moet ik eigenlijk ook maar eens gaan doen. al hoop ik natuurlijk dat dit de laatste ronde is. :p

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Esther519 ik heb de tarwekiemolie bij mij zoontje gewoon doorgeslikt tot het potje op was;) kan geen kwaad. Is een extra vitamine.

@Meisje93 nee zeker niet goedkoper. :roflmao: Als je een jongen hebt zie je alleen maar leuke dingen voor een jongen en als je een meisje hebt alleen maar leuke dingen voor een meisje :roflmao: al zie ik soms ook super leuk spul voor een meisje :p

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 Dan zal dat het wel zijn. Heb nu zoiets bij een jongen broekje en shirt & klaar zijn ze. :D
    Eerst maar eens zwanger zien te worden.

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja das waar. Bij een meisje komt er al gauw een legginkje bij;)
    Ja idd eerst die doel maar behalen :p

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och ja joh. legging rokje bijpassend shirtje en haarspeldje niet te vergeten. :p
    of dan heb je een superleuk jurkje maar je kan geen legging erbij vinden..
    en E heeft van die dunne beentjes, dus vaak zijn die leggings net pyjama broeken.
    Maatje kleiner wilt nog wel eens helpen. :)

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh ja die was ik helemaal vergeten. :p
    Haha zijn ze dan niet te kort? of maakt dat niks? Geweldig heh die kinderbeentjes en armpjes.
    Zo waren wij deze week paar keer wezen zwemmen, maar meneer wil niet meer in de zwemband, dus een zwemvestje kunnen regelen (veul te groot voor een mannetje van 16 maand:roflmao:) maar goed, toch middagje kunnen volmaken. Volgende dag maar kleine zwembandjes gehaald (speciaal voor zijn leeftijd) Voelt ie zich misschien wat vrijer dan in zo vestje. Maar die dingen zijn bijna groter dan hemzelf :roflmao: vooral om die dunne armpjes lijken ze helemaal groot :p zo grappig om te zien.
    Kleding precies zo, meneer zit met broeken in 74 en shirts 86 :roflmao:

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #3457 Sylva, 17 sep 2017
    Laatst bewerkt: 17 sep 2017
    @joyce2086 haha zeg dat nou niet, probeer m'n hoofd koel te houden :roflmao:

Mare dat is best wel snel geweest dan eigenlijk. Het is altijd pas naderhand hè dat je bij zulke dingen stil gaat staan.

Ben hier al sinds na m'n eisprong licht verkouden. Mja zal wel toeval zijn.

@Mama1504 ja precies! :D

Lijkt me dat je eisprong dan zeker weten is geweest gisteren. Oei, dat is niet goed. Lekker even wat drinken inhalen nu dan ;) Zal de preek met goed moeten drinken maar voor me houden :roflmao: Hoe is het nu met je hoofdpijn? Inmiddels al minder?

Haha, aftellen doe ik niet aan hoor :p Als ik dat ga doen gaat de druk er weer op. Daarom zit ik ook niet in een NOD groepje deze maand. M'n temperatuur is goed hoog ja, maar hij loopt echt raar op :roflmao: Ben erg benieuwd wat hij morgen doet.

Ben met tarwekiemolie begonnen na m'n eisprong, dus op de dag na m'n kruis. Zou voor jou betekenen dat je nu moet beginnen als je er deze cyclus mee aan de slag wilt. Hopelijk blijft het progesteron kwaad bij jou ook weg ;)

@Esther519 je hoeft geen sorry te zeggen voor de details hoor, vraag er toch zelf om ;) Mare super bedankt voor het beschrijven! :thumup: Vroeg me af of er misschien een verband kan zijn in slijm tijdens de wachtweken. Weet dat als je langer zwanger bent je meer slijm kan hebben, maar niet of dit ook zo was voor een positieve test. Ik weet niet zo goed of je door moet gaan of moet stoppen met de tarwekiemolie. Ga het eens even googelen vanavond. Dat wordt spannend, daar zit ik nu dus in de buurt van :p Mja niet iedereen heeft hetzelfde, dus is ook geen uitgangspunt. Dankjewel! :D Hoop het ook! ;) Ik ga het testen zolang mogelijk uitstellen. Als ik bruinverlies heb op 9/10 dpo, dan is het sowieso einde verhaal en word ik ongesteld.

@Meisje93 ja dat is waar, maar het verschil dan is dat je lichaam tijd heeft om eraan te wennen. Dat is tijdens die wachtweken wel anders, van laag naar ineens heel hoog.

Ben echt benieuwd hoeveel roze er deze maand bij gaat komen! :thumup: Er is in ieder geval al een hele goede start gemaakt! :D Ga heel hard duimen! :thumup:

Esther519 vindt dit leuk.
  18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva hoofdpijn is er nog wel maar dan zeurderig.
    Okee als mijn temp morgen nog hoog is, begin ik er dan mee. Weet niet meer wanneer ik er toen mee begon toen ik de eerste keer zwanger was. Waarschijnlijk gelijk na mijn piek want toen was ik nog niet zo thuis met ovutesten. Welke heb jij?

Nee idd, we moeten de druk ook niet opvoeren natuurlijk:p
    Hoe bedoel je hij loopt raar op?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja dat is dus het volgende probleem. ;)

nou heh! Blijft maar lastig met al die maatjes van ze.
    Hoe vond hij de zwembandjes? Vind je dat niet eng?
    Ben daar echt een schijtert in denk

@Sylva dat is idd waar. Al is progesteron kwaaltjes na eisprong goed teken. Weet je iig dat je ei gesprongen is. Als je niet tempt natuurlijk.

nou daar ben ik ook heeeeel benieuwd naar. Hopelijk meer dan 1. :D

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 waar heb je in gezwommen? Van in chloor zwemmen kun je namelijk ook hoofdpijn krijgen.

Lijkt me een strak plan! ;) Volgens mij is na je LH piek ook prima hoor. Kan in ieder geval geen kwaad, want je kunt het je hele cyclus door gebruiken als je wilt. Ik heb tarwekiemolie van A. Vogel, jij?

Nou hij ging van 2 dpo tot nu echt elke dag met 0,1 graad omhoog. Het is zo'n stijl raar lijntje zo :roflmao: Vind je niet?

Deel Deze Pagina