Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Er staat iig een kruis in FF. Hij is mooi gestegen hoor. :)
    Geen idee of dat overdreven is.

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ja dat is een verkeerd kruis ;) een twijfelachtige, ff twijfelt. Maar ik wil een vaste. ;) Nou ik vond hem namelijk nog al de lucht in schieten, terwijl ik de vorige maanden de 37 niet een aangetikt heb. ;)

3. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Hahahahaha wat een stijging :D dan kan ik snappen dat je progesteron-kwaaltjes hebt!

4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 altijd die zelfbescherming inderdaad! Lijkt me wel heel erg verstandig. Moet er niet aan denken dat we toch weer hoop zouden krijgen en het dan uiteindelijk weer niet gelukt is.

@Mama1504 zou heel goed mogelijk zijn dat daar inderdaad het verband mee ligt. Mare ik ga duimen voor je dat je er niet op hoeft te letten hoor in een eventuele volgende ronde ;)

Nee geen hoofdpijn doorgegeven :p Ik was gisteren vanaf 16.00 uur echt ineens aan een stuk doodop. Dus rond 21.00 uur kon ik eigenlijk niet meer, mja als ik dan ga slapen ben ik 's nachts klaar wakker. Dus dwong ik mezelf wakker te blijven en dat geeft hoofdpijn.

Dat is een flinke stijging ja. Je FF chart ziet er wel heel apart uit zo. Als je nou bij morgen neerzet dat je temp 36.8 is wat doet FF dan? FF twijfelt omdat je vruchtbaar slijm hebt na het kruis wat er nu staat.

@Aardbeitjes succes met werken vandaag, heel veel plezier met het vertellen aan je collega's en succes met bloed prikken enzo! ;)

@MJBP hihi, dat klinkt ook wel heel erg leuk ja! :D Al die leuke schattige meisjes kleertjes Staat je man er hetzelfde in trouwens? En uiteraard ben je blij met wat het ook zal worden, daar twijfelt niemand over ;)

Taboe of niet, wij hebben hier ook beide een lichte voorkeur naar een meisje. Maar mocht het een jongetje worden dan is dat ook helemaal goed. Het gaat uiteindelijk helemaal niet om het geslacht maar om het mogen krijgen van een kindje.

@hier vanochtend een dipje van 0,2 graden en heb wat krampjes gehad vannacht. Helaas nog steeds hoofdpijn en heb het gevoel of ik ziek ga worden. M'n buik is een beetje van slag en nog steeds moe. Hier kan ik dus echt niet tegen hè! :(

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ff twijfeld of je 6 dpo bent of 2 dpo?
    Ja dat snap ik dat je die wilt! :)
    hopelijk een goed teken dan, zo'n hoge temp.

@Sylva nee heh, komt die klap 3x zo hard aan.
    Nu nog makkelijk praten, nu NOD nog niet in zicht is.

heh wat vervelend dat je je niet helemaal top voelt!
    Hopelijk komt die dip van een innesteling.

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 ja precies en dat willen we niet hebben. We gaan gewoon met z'n allen de rust proberen te bewaren deze ronde. Misschien is dat juist wel wat we nodig hebben ;)

Hopelijk trekt dat gevoel weer snel weg! :thumup: Doe het gewoon rustig aan vandaag. Een innestelingsdip zou leuk zijn, maar volgens mij is het dipje daar te laag voor dus ga er niet van uit.

Hoe gaat het met jou nu op 5 dpo?

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja ff twijfelt of die wel goed staat. Ik zou natuurlijk die 6dpo willen :roflmao: maar ga er niet van uit en ben ik gewoon 2 dpo. ;)

@Sylva ja klopt daarom twijfelt die. Maar hij springt morgen weer op 2 dpo als ik die lager in vul dus denk echt 2 dpo. Vanacht vreemde tintelingen/steekjes links onder gehad. :confused:
    Ja een heel vreemd kaartje:roflmao: heb zelfs twee keer getempt omdat ik die 37 niet geloofde :roflmao:

Ah nee wat balen! Hopelijk is t snel over. Hopelijk is die dip van de innesteling en voel je je snel beter! :thumup:

@Aardbeitjes zou t daar van komen? Heb in principe nergens last van, behalve vreemde steekjes vanacht.

8. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Heb vanmorgen voor de zekerheid een testje gewaagd. Maar wit natuurlijk.
    Ben vannacht gewoon wakker geworden van de misselijkheid. Tevens ben ik ook aan het dromen geslagen:eek:
    Dus ja, afstand nemen wordt me nu onmogelijk gemaakt. Dus we kletsen gewokn nog ff gezellig mee tot ik duidelijkheid heb.

We hebben er nu alweer 1 roze bij en er moeten er zeker meer bij komen hoor!!

9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh wat erg! Dan mag jij wel extreem veel progesteron hebben als je der al zo misselijk van wordt o_O
    Jammer dat t afstand houden dan niet lukt, maar wel gezellig dat je blijft. Al is dat met een andere reden ;)

Jaa er moet echt meer roze bij. 1 is veel te weinig. :confused:

Katsje vindt dit leuk.
  10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Mama1504 gelukkig maar! :D Lekker met de tarwekiemolie beginnen vandaag en hopen dat het goed z'n werk doet :thumup:

Ja hoop het ook, voel me echt raar. Haha, jij ook al :roflmao: Ik blijf pessimistisch hoor :p

@Katsje je progesteron is wel heel erg bezig hè :( Snap heel goed dat je zo geen afstand kan nemen. Hopelijk neemt de intensiteit van je kwaaltjes snel af en voel je je wat beter. Dit is niks natuurlijk.

Katsje vindt dit leuk.
  11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva ja hoop echt dat het ons lukt! :)
    Vorige ronde, was ik er gelukkig ook erg rustig onder.

Ja dat hoop ik voor je! groot gelijk.
    oke. ;) niet echt verstand van tempen.

goed hoor! Wel veel last van mijn borsten. herkenbaar hoor.
    Maar wat me wel opvalt. Is dat de hond sinds gisteravond heel erg aanhankelijk is. zojuist was ik even boven. De gehele tijd janken. pff.

@Mama1504 hihi zou idd mooi zijn als je 6 dpo bent.
    ben benieuwd wat je temp morgen doet. en dan hopelijk duidelijkheid!

@Katsje heh wat balen zeg! Dan komt het toch echt van de progesteron! Weet je iig zeker dat je een eisprong hebt gehad!.
    Ik droom ook ineens heel erg. Ga voor je duimen.

@Esther519 heb jij nog een testje gewaagd?

Katsje vindt dit leuk.
  12. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    nee, ik heb niets opvallends gemerkt. Net even in mn appje gekeken en stond niets over in. Alleen op 4dpo staat "plakkerig" maar dat heb ik er alleen ingezet omdat ik dan weet dat mn ei echt geweest is.

13. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    jaaaaaa wat mooi! gefeliciteerd! Sorry, was even offline dus zie t nu pas. Super!!! gefeliciteerd

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Sylva ja ik ook al, maar ja ik blijf ook nuchter hoor ;) alles om teleurstellingen te voorkomen;)
    Met tko ben ik vanmorgen mee gestart. Hopelijk vergeet ik de tweede vanavond niet, anders ga ik ze vanaf morge 2 tegelijk innemen :roflmao:

@Meisje93 ja zou heel wat zijn :roflmao: vind alleen die pijn op dag 13 nog steeds vreemd. Ben echt nog geen 6 dpo denk ik ;) denk dat de temp morgen weer daalt, zo hoog heb ik nog nooit gezeten:roflmao: ja toen ik zwanger was :roflmao: maar veel later pas.

blijft bij jou ook bog wel wat rustig qua klachten:thumup: houden zo!

15. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
  16. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @MJBP misschien moet je even slikken bij de echo, maar daarna ben je ook vast super blij met een jongen. Ik dacht ook dat ik liever een meisje had, maar heb nu 2 jongens en denk dat ik nu zelfs even zou moeten wennen als t dit keer een meisje is. En...misschien krijg je wel een meisje! Ben benieuwd, nog een maandje!

17. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    waar staat de lijst? ben benieuwd wie de volgende tester is. Jij @Sylva, Heb je nu de sensitest gekocht?
    Ik heb t gevoel dat dit weer een goeie ronde wordt :D

18. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Wil jij weten wat t wordt? Mijn gevoel zegt dat ik een jongensmama ben ;) bij de eerste gelijk toen ik wist dat ik zwanger was zei mijn gevoel dat t een jongen zou worden en dat bleek bij de bevalling ook goed, maar bij een ander heb ik het steeds fout:roflmao:

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 ja dat is wel erg raar heh.
    Ben benieuwd hoe het vervolg zal zijn. :D

ja klopt ja. idd houden zo!

@Pluisje30 zal het lijstje wel even uppen

20. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Haha, er wordt zoveel gekletst dat het zoeken is naar de lijst:D
    Ben ook benieuwd naar de volgende tester! (Zit op mn telefoon op t werk, heb helaas ff niet de tijd om de lijst op te zoeken).

Deel Deze Pagina