Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje dan gaan we extra hard duimen! Want dan moet het wel ja! ;) Jeetje 8 dpo al, pfoe dat is hard gegaan! :D

Hopelijk gaat de autoreis naar Disney een beetje goed! :thumup:

@Meisje93 ja dat is zo, maar volgens mij gaat het je wel lukken! ;)

Nee nog nooit gehad, m'n temperatuur is eigenlijk altijd stabiel. Snap ook niet zo goed waar dit vandaan komt.

Haha, nou misschien is het een goed teken! ;) Mare dat is wel naar dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Geen idee wat er aan de hand kan zijn?

@Mama1504 super fijn dat je hoofdpijn weg is! Ahh, nja dan zou ik het eigenlijk gewoon tegelijk doen. Het is toen ook goed gegaan, dus lijkt me dat het geen kwaad kan.

Denk dat jullie allemaal nieuwsgieriger zijn naar wat m'n temp gaat doen dan ik :p Verwacht dat hij morgen hetzelfde zal zijn. Maar vind het wel heel lief van jullie!

@Aardbeitjes luxe hoor dat je elke keer een echo krijgt bij de verloskundige! :D

Ik heb eens zitten bedenken hoe ik het moet omschrijven hoe ik me voel vandaag. Hoofdpijn en verkouden lijkt me duidelijk. Maar ik heb dus ook een soort van misselijk gevoel, maar ik ben niet echt misselijk. Misschien ken je het dat je 's ochtends geen tijd hebt gehad om te ontbijten en je dus rond een uur of twaalf voelt dat je echt moet gaan eten en je dus een soort van misselijk bent vanwege een lege maag. Alleen eten helpt dus niet.. :confused:

2. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik hoop ook dat het goed gaat...

Ik ben dus ook echt heel de tijd kotsmisselijk, alsof ik elk moment naar de wc moet rennen. Het verdwijnt dan heel even tijdens het eten, maar zodra ik dan klaar ben met eten, komt het net zo snel weer terug. Wat jij beschrijft klinkt idd ook niet prettig....

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 zeker jammer. maar ik rij ook nauwelijks grote stukken dusja
    het is altijd 15min.
    Heb alles hier in de buurt zitten.

leuk zeg! Hihi idd als er nog geen kleintje bijgekomen is. :)

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva denk het eerlijk gezegd ook wel. Laat het nu allemaal over mij heen komen.

hopelijk dan juist een goed teken! Dat dipje.

haha ja wie weet! Zeker vervelend. Geen idee, enige wat ik kan bedenken is dat ze de hond van mijn ouders nog steeds mist. Die is een paar maanden geleden overleden.

die misselijkheid die jij beschrijft herken ik wel een beetje.
    Heb ik elke ronde helaas na de eisprong. ook versterkt reukvermogen erbij.

@Katsje vind het echt spannend worde bij je! :D

Katsje vindt dit leuk.
  5. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Ooh dat is makkelijk. Ik heb hier ook alles in de buurt hoor, gaan zelden ver weg. ;)

@Aardbeitjes jij hebt echt geluk.:) Bij ons is t de termijn echo, 20 weken en dan de liggingsecho meer niet.

@Sylva ja ga ik misschien ook wel doen, of ik doe het met eten, kan ook nog.
    Nou ik blijf spieken naar je temp hoor! :p

@Katsje jeetje wat killing! Nog een paar dagen en dan hopelijk duidelijkheid:thumup:

Ik begin t hier spannend te vinden voor ons allemaal, als ik zo hoor wat er allemaal gaande is;)

Aardbeitjes en Katsje vinden dit leuk.
  6. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    @Katsje Nou, tis inderdaad weer spannend zeg! Voor allemaal eigenlijk. Die vervelende wachtweken

7. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik haat ook het wachtbankje....:mad::mad::mad:

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje ugh dat lijkt me ook heel naar. Ben zo benieuwd hoe het de komende dagen bij je gaat. Of het nog gaat toenemen of misschien weer afneemt. Zou wel echt te bizar zijn als dit alles van progesteron komt. Vind dat het voor jou ook wel tijd is dat het raak is! ;)

Is zeker niet fijn. Maar ik denk dat m'n darmen gewoon goed van slag zijn want ben ook al twee dagen aan de diarree. Vind het alleen zo stom dat ik geen buikpijn heb, dat zou ik dus wel verwachten.

@Meisje93 dat is ook volgens mij het enige goede wat je kunt doen ;)

We zullen zien morgen :thumup:

Zit ze al zo lang niet lekker in haar vel dan? En zagen ze elkaar vaak? Zou wel echt mega sneu zijn als het inderdaad daar door komt :( Arme beestje..

Misselijkheid is echt niet fijn hè. Dat mag van mij zolang er geen zwangerschap is wel weg blijven. Mare ik heb ook wel last van misselijkheid na m'n eisprong, maar dan ben ik ook echt goed misselijk en niet dit vage geneuzel :confused:

@Mama1504 kun je niet een herinnering in je telefoon zetten tot je NOD?

Hahaha :roflmao: Is goed hoor :p Stalk m'n kaartje maar morgen! :roflmao:

Vind het ook rete spannend voor ons allen. En @Katsje helemaal gelijk, dat wachtbankje is zo hatelijk! :evil:

Katsje vindt dit leuk.
  9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    @Sylva als dit allemaal alleen van de progesteron komt, wordt ik echt gek:$ Zeker ook omdat het nu meer is dan 2 rondes geleden. Zelfs mn man zei vanmorgen: als je zwanger bent, moet je wel uitkijken met wat je eet! Daarom had ik dus ook getest. Maar ja, geen eens een tuurtje...dus denk dat ik donderdag ofzo weer ga testen, dan zit ik op CD28 en op 11DPO (tenminste dat gok ik):rolleyes:

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Katsje ja dat snap ik. Maar je had vorige ronde ook hele vage klachtjes met misselijkheid enzo als ik me dat nog goed kan herinneren. Dus je weet het maar nooit. Stel nou dat het niet raak is, is het wel heel erg apart dat je dan ineens zo extreem reageert op hormoon veranderingen. Maar goed, we wachten rustig af! ;) Gelukkig hoeft vandaag een negatieve test nog niet direct iets te betekenen! :thumup:

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva een paar weken denk ik. Maar nu wijkt ze niet meer van mijn zijde. :p
    Zou idd sneu zijn, als ze die hond nog zo mist. ze zag de hond ong. 2x in de week. en voor E nog vaker.
    Ze zijn ook samen opgegroeid.

nee zeker niet fijn. Tijdens de zwangerschap was ik continue misselijk.
    apart zeg, dat het nu veranderdt is bij je.

@Katsje pfoe ben ontzettend benieuwd!!
    Kan het ook zijn, dat je bijv. wel eens geen eisprong hebt?

12. Aardbeitjes

Aardbeitjes Bekend lid

24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    Ik wil zeker geen partypooper zijn maar ik had enorme progesteron kwaaltjes. Hoe hoger mijn temp, hoe erger. Misselijk, ijzer smaak, rug- en buikpijn....en allemaal voor jan l*l. Echt heel shit
    Ik hoop echt dat het bij jullie raak is. Je zo voelen en dan ongi worden vond ik heel verdrietig.

@Katsje ik zag op 9dpo al iets op een test ;) ;)

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 hmm, wel bijzonder. Maar lijkt me wel erg apart als ze er na zoveel weken ineens last van heeft. Mja, ze zal hoe dan ook ergens wel haar maatje missen.

Staat je wat te wachten dan als je straks weer zwanger bent ;) Ja is raar hè.. Mja het zal allemaal wel. Stel nou dat ik nu op 7 dpo zou zitten is het helemaal apart want dan had ik nu helemaal last van van alles. En het valt nu eigenlijk reuze mee.

@Aardbeitjes grappig dat je de link legt met temperatuur. Hier heb ik juist vandaag meer last dan gisteren en m'n temperatuur is vandaag toch echt een stuk lager. Maar je hebt wel gelijk dat het echt heel zuur is als je allemaal van die rottige kwaaltjes hebt en je dan toch ongesteld wordt.

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Aardbeitjes nog nergens last van, alleen wat steekjes maar dat zal t vloeistof na de eisprong wel zijn. Ben ook pas 2dpo. :roflmao: Maar idd verdrietig als je ongesteld wordt terwijl je vanalles voelt, we zullen t zien! ;)

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    allemaal herkenbaar die kwaaltjes. Die heb ik ook altijd na mijn eisprong.
    Daarom kan ik er nu wel rustig onder blijven. Aangezien ik de laatste rondes elke keer veel kwaaltjes had.

@Sylva Ja zeker apart, we zien het wel. Vandaag ook weer super aanhankelijk. Is continu bij me. Net was ik boven. lag ze op bovenaan op de trap.
    Is toch veel te vroeg om al zwanger te zijn?

nou idd! Ik hoop dat het me nu bespaard mag blijven. zo vervelend!
    klinkt allemaal veelbelovend bij je. :D

16. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Klopt helemaal, alleen sinds vannacht ineens dromen (nog nooit gehad en ik droom heel weinig voor zover ik weet), gisteren ineens pijn bij schaamstreek.

Voorheen had ik nooit zoveel last van die hormonen, heb t sinds de bbz.

Zolang er geen bloed is voor zondag, ga ik minimaal 1x nog testen, maar denk niet dat ik t volhou en het dus gewoon 2x wordto_O

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 geen idee eerlijk gezegd. Mja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zijn meiden die op 6/7 dpo al licht positief testen. Vraag me alleen af hoe zeker zij van hun eisprong zijn geweest. Ga wel heel hard duimen voor je in ieder geval! :thumup:

Ze zeggen wel eens niet elke zwangerschap is hetzelfde, dus het zou zomaar kunnen. Haha, laten we het hopen ;) Ben nog steeds niet overtuigd. Voel me gelukkig wel weer wat fitter, dat rare gevoel is weg :thumup: Maar daarvoor in de plaats ben ik nu ontzettend opgeblazen. Gekke lichaam is de weg kwijt :roflmao:

@Katsje hopelijk beide een goed teken dan! ;)

Wel naar hoor dat het allemaal sinds die bbz is :( Het is natuurlijk iets heel erg ingrijpends geweest, maar dat het op de lange termijn nog zoveel effect heeft op je is niet leuk.

Zo is dat! Geen bloed geeft moed! :thumup:

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva nee dat niet. Maar verwacht er niet teveel ervan. Anders gaan het lange dagen worden.
    Nou dat vind ik wel erg vroeg hoor. positief testen.

hmm er gaat wat & er komt weer wat voor terug.
    vervelend hoor. ben ook heel erg benieuwd hoe je temp morgen is.

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Meisje93 begrijpelijk! ;) Haha, ja vind ik ook hoor :p We gingen de rust bewaren hè! :thumup:

Ach vind dit minder vervelend eerlijk gezegd. Hihi, waarschijnlijk net zoals vandaag ;)

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Sylva haha ja daarom! Laten we dat ook maar blijven doen. :D

gelukkig maar. Zie dat je temp met 0.1gr. gestegen is. Maar dat moest eigenlijk 0.2 zijn toch?

Deel Deze Pagina